Під час вивчення стану викладання образотворчого мистецтва по закладах

Про матеріал

Під час вивчення стану викладання образотворчого мистецтва по закладах освіти встановлено, що вчителі добре володіють навчальним матеріалом і методикою викладання предмета; застосовують як традиційні, так і нестандартні форми проведення уроків: урок – змагання, уроки – подорожі країною образотворчого мистецтва. З метою кращого оволодіння учнями навчального матеріалу, опанування ними різноманітних художніх технік виконання робіт, учителі систематично застосовують інтерактивні комплекси: демонструють ілюстративний матеріал та відео фрагменти використання різноманітних художніх технік в процесі пояснення нового матеріалу, використовують особисті авторські медіа презентації уроків. Також вчителі уміло здійснюють мотивацію навчальної діяльності учнів, зосереджуючи їх увагу на темі уроку

Перегляд файлу

Під час вивчення стану викладання образотворчого мистецтва по закладах освіти встановлено, що вчителі добре володіють навчальним матеріалом і методикою викладання предмета; застосовують як традиційні, так і нестандартні форми проведення уроків: урок – змагання, уроки – подорожі країною образотворчого мистецтва.     З метою кращого оволодіння учнями навчального матеріалу, опанування ними різноманітних художніх технік виконання робіт, учителі систематично застосовують інтерактивні комплекси: демонструють ілюстративний матеріал  та відео фрагменти використання різноманітних художніх технік в процесі пояснення нового матеріалу, використовують особисті авторські медіа презентації уроків. Також  вчителі уміло здійснюють мотивацію навчальної діяльності учнів, зосереджуючи їх увагу на темі уроку.

    При поясненні нового матеріалу  використовують конкретні приклади, аналогії, друковану і саморобну наочність, кращі учнівські роботи,  демонструють необхідні прийоми роботи на дошці, завжди залучаючи учнів до співбесіди. 

       Загальна ефективність уроків забезпечується  шляхом лаконічності викладення нового матеріалу,  застосування педагогічного програмного забезпечення, яке сприяє швидкому включенню учнів у роботу, а  також  завдяки врахуванню вікових та індивідуальних особливостей школярів, постійній творчій  взаємодії вчителів та учнів, використанню  індивідуальної, групової та колективної форм роботи на уроці,  виконання дітьми  завдань різного рівня складності. Під час уроків  велику увагу вчителі приділяють створенню продуктивної творчої атмосфери, активізації навчальної діяльності учнів, стимулюючи інтерес учнів до навчального матеріалу через виконання творчих завдань,  використання проблемних питань, залучення життєвого досвіду дітей та  вироблення  у них позитивної самооцінки, постійно заохочуючи  учнів до самостійного творчого самовираження та реалізуючі на практиці принципи особистісно- зорієнтованого навчання.

     Під час викладання предмету учителі завжди застосовують між предметні зв’язки заданої теми з іншими предметами: природознавством,  літературним читанням, музикою тощо. 

  На  уроках  образотворчого мистецтва вчителі здійснюють постійний контроль за дотриманням учнями  правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами.

 Засобами образотворчого мистецтва вчителі виховують високі естетичні ідеали, формують в учнів художнє осмислення світу, розвивають здатність до самовираження засобами візуального мистецтва, навчають спостережливості, прищеплюють почуття краси природи, рослин, тварин, виховують бережливе ставлення до них.

 Вчителями  зібрано та оформлено робочі папки з тем  образотворчого мистецтва,               папки з ілюстративним матеріалом і репродукціями з тем: «Натюрморт», «Портрет», «Пейзаж», «Побутовий та історичний жанр», «Декоративно-ужиткове мистецтво» тощо. Вчителі приймають активну участь із класами у різноманітних виставках «Щедрість рідної землі»,»Новорічна ялинка»

 Виходячи з вищезазначеного

 

doc
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
1434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку