Підсумкова діагностувальна робота з літературного читання за І семестр. 4клас.

Про матеріал
Даний матеріал можна використовувати для перевірки знань учнів вкінці першого семестру. Також він підійде для учнів індивідуального навчання. Цікаві завдання допоможуть вчителю організувати засвоєння матеріалу.
Перегляд файлу

 

Робота підсумкового оцінювання ( І семестр)з літературного читання. 4 клас.

ПІ учня ____________________________________

Дата  _____________________________________

 

 

1.Обери правильне визначення міфу та легенди:

       

       

         Міф

 

 

      Легенда  

2.Як звали велетня з легенди про Карпати?

А) Сулун                 Б) Силун                   В) Силач

 

3. Як називалась легенда в якій князь запровадив високі податки для селян?

А) Як виникли Карпати          Б) Зозулині черевички       

В) Замкова гора в Мукачеві

 

4. Розпізнай героїв міфів:

Ра                                  величезний змій, що уособлює морок і зло

Апоп                             бог сонця

Тот                                бог мудрості

 

5. Чому місто назвали Мукачевим?

А) Там вирощували пшеницю для борошна

Б) Було розташовано біля річки Мука

В) Люди зазнали багато мук і страждань в цьому місці

 

6. Вислів «скринька Пандори» означає: ____________________________________________________________________

7. Що здивувало квітку у віршику Ліни Костенко "Здивовані квіти" ?

 А) зорі чомусь колючі  

 Б) вчора було ще влітку, а сьогодні вже восени!

   В) налякані їжачки

8. Встанови відповідність між назвою твору та його автором.

      1) Галина Малик                                          А) "Дядько Дощ"

       2) Дмитро Павличко                                   Б) "Непоспіхом,наспівуючи Баха"

      3) Анатолій Костецький                            В) "Дощик"

      4) Дмитро Малишко                                   Г)  сузір'ї Гончих Псів"          

      5) Григорій Фалькович                              Ґ) "Хто що бачить?

 

9. Казка — це...

а) невеликий народний або літературний розповідний твір повчального характеру, який у прихованій формі доводить цінності життя;

б) стародавня оповідь, що відображає уявлення давніх людей про створення світу;  

в) народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.

  

10. Які шлюбні подарунки принесли юнаки Ан Ран Дю?

а) яблуко, дзеркало, верблюд;

б) яблуко, тигр, дзеркало;

в) груша, верблюд, дзеркало.

 

11. Що за свою ріпу отримав бідняк від короля?

а) три тисячі золотих монет;

б) стільки срібла, скільки важила ріпа;

в) нічого.

 

12. Хто за наказом Володаря мав стати його наступником у казці “Кам’яний горішок”?

а) той, хто з’їсть горішок;

б) той, хто розіб’є горішок;

в) той, хто викине горішок.
 

 

 

 

Самооцінювання

Завдання для мене були:

  •       Мені було дуже легко
  •       Мені була потрібна допомога вчителя
  •       Мені було дуже важко

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку