Підсумкова діагностувальна робота за ІІ семестр з літературного читан. 4клас

Про матеріал
В підсумковій діагностичній комбінованій роботі передбачені завдання для перевірки знань і вмінь учнів за другий семестр з предмету "Літературне читання". Робота подана в одному варіанті. Підходить до будь-якого підручника "Літературного читання".
Перегляд файлу

  

 

Робота

                                  підсумкового оцінювання ( ІІ семестр)

з __________________________________________

                         учня 4-  класу

   _____________________________________________

 

1.Невеличке оповідання повчального характеру про якусь життєву пригоду,  називається:

а) притча;             б) казка;              в) народна пісня.

2.Яке справжнє ім’я Лесі Українки?

а) Лариса Косач-Квітка; б) Олена Пчілка;   в) Лариса Квітка-Основ’яненко.

3. Кого називають поетом-каменярем?

а) Т.Г. Шевченко;     б) І.Я. Франко;      в) М.Рильський.

4.Повчальний висновок байки називають:

а) висновок;        б) прислів’я;      в) мораль.

5.Чим відрізняється літературна казка від народної?

а) має автора;   б) один головний герой;   в) немає автора.

6.Твір “Місто Сміла” за жанром є:

а) казка;         б) народна легенда;         в) притча.

7.Встановити  відповідністі

Скоромовка *                              Рукавом махнув - дерево зігнув.

Загадка *                                      Не одяг красить людину, а добрі діла.

Прислів’я *                                  Був собі чоловік і жінка, а в них син - Івасик Телесик.

Казка *                                         Зеленіли в лузі лози, заблукали в лозах кози.

8.Прочитай текст. Виконай завдання до тексту:

                                            Материнське щастя

     Гарячого літнього дня вивела Гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона, показувала діткам великий світ. Цей світ був зелений і

радісний — перед гусенятами простягнувся величезний луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м’якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах.

    Гусенята були щасливі.Вони забули про матір і розійшлися по величезній зеленій луці. Коли на душі мир і спокій, матір часто забувають. Тривожним голосом Гуска почала скликати своїх дітей, але не всі вони слухалися. Раптом насунула чорна хмара, на землю впали перші великі краплі дощу. Гусенята подумали: світ не такий-то вже затишний і добрий, і кожне з них згадало про матір. Кожному із них стала потрібна. Вони підняли маленькі голівки й побігли до неї.

      А тим часом з неба посипались великі градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й сховала своїх дітей. Тому що крила існують насамперед для того, щоб прикривати дітей – про це відомо кожній матері, а потім вже для того, щоб літати. Під крилами було тепло й безпечно, гусенята чули, як нібито звідкись здалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку. Їм і в голову не приходило, що крило має дві сторони – всередині було тепло й затишно, зовні холодно й небезпечно.

        Потім усе втихло. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо». Так, вони не просили, а вимагали, бо коли дитина відчуває міцну, сильну материнську руку, вона не просить, а вимагає. Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в матері поранені крила, вирвано багато пір`їн. Мати тяжко дихала. Вона намагалась розправити крила і не могла цього зробити. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше і  найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чому в тебе поранені   крила?». Вона тихо відповіла, ніби соромлячись свого болю: «Все добре, мій синку». Жовтенькі гусенята розбіглися по траві. Мати була щаслива.

 

1.  Про яку пору року йдеться у тексті?

       а)   Весну;           б) літо;             в) осінь.

2.Куди вивела Гуска своїх маленьких гусенят на прогулянку?

     а)  На річку        б) у гайок;          в) на луку.

3. Що чули гусенята, сидячи під крилом у матері?

  а) Спів пташок;   б) гуркотіння грому;        в)  звук сирени.

4.Знайти і виписати з тексту вислів про те, для чого існують крила.



   

5.Виписати з тексту речення, у якому розповідається, як почувалася  Гуска

     після грози.

 



6.Визначити і записати основну думку твору.



 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання? Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попова Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 квітня
Переглядів
1936
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку