Підсумкові завдання на тему "Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування. Колективне обговорення ділових проблем".

Про матеріал
Підсумкові завдання на тему: "Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування. Колективне обговорення ділових проблем" з предмету "Основи психологічного спілкування" для закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Перегляд файлу

Підсумкові тестові завдання на тему: «Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування. Колективне обговорення ділових проблем.»

 Оберіть одну правильну відповідь – 1 бал:

  1. Бесіда   – це

А.  взаємодія між людьми, під час якого відбувається сприйняття, взаємовплив на співрозмовника ;

Б.  розмова двох чи більше осіб з метою отримання певної інформації, вирішення важливих проблем;

В. оцінювання поглядів, думок, стереотипів та ціннісних орієнтацій об’єкта;

Г.  процес предметної та інформаційної взаємодії між людьми.

 

  1.  Залежно від мети спілкування та змісту бесіди поділяються на:

А.  ритуальні, глибинно-особистісні, ділові;

Б.  ліберальні, авторитарні, комплексні;

В.  діалог, монолог, полілог;

Г.  офіційні, рольові.

 

  1. Назвіть етап бесіди, на якому невербальні форми спілкування (взаємодії) – вираз обличчя, поза, вітальний жест мають важливе значення:

А.  встановлення контакту;

Б.  вихід із контакту;

В.  обговорення питання і прийняття рішень;

Г.  підготовка до бесіди.

 

  1.  Залежно від кількості учасників бесіди поділяються на

А.  офіційні і рольові;

Б.  діалог і  монолог ;

В.  індивідуальна і групові;

Г.   вербальні і невербальні.

 

  1. Запитання під час бесіди, які не  вимагають відповіді і використовуються з метою активізації уваги співбесідника називаються:

А.  закриті запитання;

Б.  відкриті запитання;

          В.  риторичні запитання;

          Г.  прямі запитання.

 

6. Форма колективного обговорення питань чи проблем, яка дає змогу спільно аналізувати важливі питання й висловлювати свої думки та пропозиції, приймати найоптимальніші рішення називається

    А.  нарада;

    Б.  переговори;

    В.  дискусія;

    В.  збори.

 

 

  1. Результатами переговорів можуть бути -

          А. запитання, комплімент, думка, посилання на цікаву подію, тощо;

Б.  вітання, анекдот, посмішка, жарт, тощо;

В.  договір, конвенція, пакт, протокол про наміри, тощо;

Г.   діловий лист, заява, пояснення, доповідна записка, тощо

 

  1.  «Чітко визначається проблема для розгляду та коло учасників обговорення. Проблема  глибоко аналізується і на цій основі готується відповідний матеріал для викладення на зборах». Це опис етапу зборів -

     А.  підготовка зборів;

     Б.  обговорення проблеми;

          В.  прийняття рішення;

          Г.  висвітлення проблеми та її обґрунтування.

 

  1.  (Оберіть чотири правильні відповіді – 2 бали). Назвіть  правила досягнення успіху під час  ділової бесіди:

    А. ретельно готуватися до бесіди;

    Б. бути уважним і тактовним до співрозмовника;

         В.  не звертати увагу на реакцією співрозмовника;

    Г.  стежити за реакцією партнера й відповідно корегувати свої дії;

    Д.  висловлювати свої думки точно, логічно, переконливо;

    Е.  підводити висновки бесіди без аргументації.

 

  1.   (2 бали). Назвіть етапи проведення переговорів та коротко опишіть кожен етап - 
docx
Додано
13 березня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку