До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор».

Про матеріал

Урок розроблений для систематизації матеріалу по тeмі " Тeкстовий рeдактор"

Перегляд файлу

Урок.

Тема.  Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор».

 Практична робота №3 «Таблиці в текстових документах.»

Мета уроку:

  • створювати в текстовому документі таблиці довільного рівня складності різними способами;  використовувати набуті знання на практиці; розвивати:  творчі здібності; аналітичне мислення; виховувати інтерес до навчання
  • узагальнити й систематизувати знання, вміння і навички учнів з теми; з'ясувати рівень навчальних досягнень учнів; розвивати вміння застосовувати отримані знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь, узагальнення і систематизація знань.

Обладнання: підручники, персональні комп’ютери, програмне забезпечення.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання .
  3. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності .
  4. Фізкультхвилинка.
  5. Застосування знань, умінь і навичок. Робота за комп’ютером.
  6. Підсумок уроку.

 

Виконання практичної роботи №3.

Інструктаж із техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв після початку роботи).

 

Інструктивна картка

 Створіть новий документ у текстовому процесорі Microsoft Word.

Підбиття підсумків роботи.

Оцінюється стиль та грамотність виконання, наявність вказа­них оздоблень, графіки й таблиці. Самооцінка. Робота в групах. Учні об'єднуються в групи по 3-4 особи. Колективно виставляється оцінка кожної роботи, що призначається групі.

Оцінки коментуються та обґрунтовуються. Учитель оцінює кожен кросворд  і  виставляє оцінку.

Домашнє завдання

Повторити матеріал про роботу з таблицями теми «Текстовий процесор»

Для учнів, які мають високий та достатній рівень навчальних досягнень,  завдання — сформулювати та записати прийоми роботи з таблицями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інструктивна картка

Створити кросворд (для учнів)

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

5

 

7

8

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо правильно вставити слова по вертикалі, то по горизонталі прочитаєте прізвище автора :

…А ми                                                                   У тій хатині, у раю,

Розлізлися поміж людьми,                                  Я бачив…( 5 )… Там…( 6 )

Мов……( 1 )                                                          Робота тяжкая, ніколи

                                                                                 І помолитись не дають.

…Там…( 2 ) 

Робота тяжкая, ніколи                                           Я до … ( 7 ) -

І помолитись не дають.                                          Носить воду школярам.

                                                                                  А сестри! Сестри! Горе вам,

Не називаю її раєм,                                                 Мої… ( 8 ) молодії !

Тії…( 3 ) у гаї                                                          Для кого в світі живете ?

Над чистим ..( 4 ) край села.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(для вчителя)

 

 

 

 

х

 

 

 

 

 

 

 

а

 

 

 

 

 

 

 

т

 

 

 

 

 

 

с

и

 

 

 

 

м

 

т

н

 

 

 

 

и

н

а

о

п

 

ш

г

ш

е

в

ч

е

н

к

о

е

в

о

к

к

е

о

л

н

о

м

и

л

в

л

у

я

л

 

 

о

о

и

б

т

я

 

 

 

л

 

к

а

 

 

 

 

я

 

и

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку