Заняття з елементами тренінгу на тему:
«Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»
Ти сам загадка.
Відгадай себе,
І все, мабуть, тоді на місце стане.
Червоне, біле,ніжно-голубе
Відкриється за шторою туману.
В твоїх очах світає небокрай,
А дум плоди, мов яблука на вітах…
Насамперед себе ти відгадай ,
Коли ти хочеш інших зрозуміти.
Ти – єдиний і неповторний, і у світі немає нікого, хто був би схожий на тебе, як дві краплі води. Навіть близнюки, якщо раптом у тебе є сестра чи брат-близнюк, не бувають абсолютно однаковими. У тебе є своє ім’я, своя думка, свої особисті речі, своє власне «Я», і воно проявляється, коли ти говориш : «Я хочу це. Це мої речі. Це мені подобається». Дуже важливо коли одне «Я», помічає інше «Я» і вони готові вислухати одне одного. Якщо люди вміють слухати, то виникає почуття взаємності та розуміння, а звідси – із багатьох «Я» виникає «Ми».
Дорослий говорить фразу, діти по черзі її доповнюють:
Найбільше мені подобається в собі…
Я хотів би бути схожим на….
Моя улюблена гра….
Я хотів би дізнатися…
Я суму. Тоді, коли….
Я почуваю себе щасливим, коли…
Слухаємо всіх до кінця. Відповіді можна буде занести на сторіночку «Які ми є?»
Дитина заповнює свою особисту сторінку на якій записує:
Дайте відповіді на питання. Вказати прізвище та ім’я однокласників.
Опитувальник
1.З ким з учнів свого класу ти хотів би сидіти за одною партою?
2.Кого з учнів свого класу ти запросив би до себе на день народження?
3.З ким з однокласників ти хотів би опинитися на безлюдному острові?
Спільного у нас багато,
Та не треба забувати:
Кожен має особливе.
Ми не схожі – це важливо!
Дітям пропонується по черзі заглянути до чарівної скриньки й побачити найважливішу на землі людину ( на дні скриньки лежить дзеркало).
Свої особисті сторінки прикріплюємо до дошки (Можливо виготовлений плакат). Розглядаємо і обговорюємо.