«Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»

Про матеріал
Поглибити розуміння сутностей понять «пізнання», «самовдосконалення» Розвивати почуття відповідальності за власні вчинки та цінності часу. Формування переконання, що самопізнання є запорукою вдалого, щасливого життя. Формувати почуття інтересу до власного внутрішнього світу, до зовнішнього та інформаційного світу Сформувати прагнення до самопізнання, самовдосконалення.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу на тему:

«Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»

Ти сам загадка.

Відгадай себе,

І все, мабуть, тоді на місце стане.

Червоне, біле,ніжно-голубе

Відкриється за шторою туману.

В твоїх очах світає небокрай,

А дум плоди, мов яблука на вітах…

Насамперед себе ти відгадай ,

Коли ти хочеш інших зрозуміти.

 

  1. Розповідь для дітей.

Ти – єдиний і неповторний, і у світі немає нікого, хто був би схожий на тебе, як дві краплі води. Навіть близнюки, якщо раптом у тебе є сестра чи брат-близнюк, не бувають абсолютно однаковими. У тебе є своє ім’я, своя думка, свої особисті речі, своє власне «Я», і воно проявляється, коли ти говориш : «Я хочу це. Це мої речі. Це мені подобається». Дуже важливо коли одне «Я», помічає інше «Я» і вони готові вислухати одне одного. Якщо люди вміють слухати, то виникає почуття взаємності та розуміння, а звідси – із багатьох «Я» виникає «Ми».

 

  1. Бесіда «Які ми є»

Дорослий говорить фразу, діти по черзі її доповнюють:

Найбільше мені подобається в собі…

Я хотів би бути схожим на….

Моя улюблена гра….

Я хотів би дізнатися…

Я суму. Тоді, коли….

Я почуваю себе щасливим, коли…

Слухаємо всіх до кінця. Відповіді можна буде занести на сторіночку «Які ми є?»

 

  1. Завдання «Які ми є?»

Дитина заповнює свою особисту сторінку на якій записує:

  •          Своє ім’я та вік;
  •          Малює автопортрет;
  •          Відображає свій настрій;
  •          Малює портрет свого друга;пише його ім’я;
  •          Довкола малює ті предмети, якими захоплюєтеся, які їй подобаються, що робите найкраще(танцюєте, співаєте, малюєте, допомагаєте, майструєте, у щось граєтесь тощо).

 

  1. Соціометричне дослідження

Дайте відповіді на питання. Вказати прізвище та ім’я однокласників.

 

Опитувальник

1.З ким з учнів свого класу ти хотів би сидіти за одною партою?

2.Кого з учнів свого класу ти запросив би до себе на день народження?

3.З ким з однокласників ти хотів би опинитися на безлюдному острові?

 

  1. Гра «Всі важливі, всі красиві»

Спільного у нас багато,

Та не треба забувати:

Кожен має особливе.

Ми не схожі – це важливо!

Дітям пропонується по черзі заглянути до чарівної скриньки й побачити найважливішу на землі людину ( на дні скриньки лежить дзеркало).

  •          Питання для бесіди:
  •          Що ти можеш сказати про людину яку побачив?
  •          Чим ти собі подобаєшся?
  •          Що тобі найбільше подобається?
  •          А що не подобається?
  1. Оформлення дошки «Ми різні , але ми єдиний клас»

Свої особисті сторінки прикріплюємо до дошки (Можливо виготовлений плакат). Розглядаємо і обговорюємо.

 

  1. Підсумкові питання (орієнтуватися по часу):
  1. Чим схожі ,а чим відрізняються між собою люди, зокрема діти?
  2. Чому кожен із Вас – неповторний?

 

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку