План батьківських зборів на тему «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості».

Про матеріал
План передбачений для ічителів, яку працюють в класах з інклюзивним навчанням
Перегляд файлу

 

 

План  батьківських зборів на тему

 «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості».

 

  1. Вступ  ( зустріч батьків, перегляд дитячих малюнків та поробок на тему: " Різні діти, рівні права, рівні можливості"

 

     2. Ознайомлення батьків з законодавчою та нормативно-методичною базою інклюзивного навчання:

мета інклюзивного навчання

переваги інклюзивного навчання

особистісно-орієнтовані інклюзивного навчання.

 

     3. Дискусія " Сумніви і користь"

  (обмін  думками батьків  про  складності інклюзивного виховання і освіти):

-я не певен у тому, що моя дитина зможе прийняти дитину-інваліда;

-я боюся конфліктів між звичайними дітьми і дитиною-інвалідом;

-мені не зрозуміло для чого з'єднувати різних дітей;

-мене лякає, що я не зможу пояснити своєму синові (дочці), що таку дитину не можна  кривдити, я вважаю, що неминучі конфлікти. Наприклад, мій син дуже активний і часто буває ініціатором різних сварок. Крім того, можливі сварки і між батьками такої дитини і іншими батьками класу;

-теоретично я не проти, якщо в нашому класі буде дитина-інвалід, але мені не зрозуміло, як буде здійснюватися процес навчання, чи не буде вчитель більше зайнятий цією дитиною, а наші діти залишаться без відповідної уваги;

-я вважаю, що в нашій школі й у нашому класі немає умов для перебування і навчання такої дитини, адже погодьтеся, для цих дітей потрібні особливі  умови. Але я згодна з тим, що ці діти повинні спілкуватися зі звичайними дітьми, але для цього потрібно міняти умови, а ким це буде фінансуватися?

 

     4. Анкетування для батьків " Портрет моєї дитини"

-Як ваша дитина ставиться до вас, батьків?

-Що найбільше діє на нього: ласка, прохання, вимога, загроза, покарання?

-Яка роль дитини в сім'ї? Його обов'язки, права?

-Чи є у дитини друзі?

-Де, як, з ким проводить вільний час ваша дитина?

-Які навчальні заняття, предмети подобаються дитині?

-Хто з членів сім'ї є для нього авторитетом?

-Що хотіли б змінити у вашій дитині?

-Чи подобаються вам його захоплення?

-Чи часто ви хвалите свою дитину?

-Лаєте, караєте дитину за що-небудь?

-Як ви кличете дитину вдома?

-Чим ви любите займатися з вашою дитиною вдома?

-Чи вважаєте ви свою дитину самостійною? Чому?

-Як часто син (дочка) звертаються до вас по допомогу, в чому?

-Яка ваш дитина?

-Чи вміє проявляти співчуття, жалість?

-Чи вміє тримати своє слово, відчувати свою відповідальність за доручену справу?

-Чи часто ображається ваша дитина? Чи достатньо обгрунтовані його образи?

-Чи вміє радіти успіхам своїх друзів, близьких?

-Якщо ви лякаєте дитину, то які використовуєте слова?

-Якщо хвалите дитину, то за що і як?

-Коротко про здоров'я дитини.

 

    5. Організаційні питання.

особливості шкільного життя

організація навчального процесу.

docx
Додано
24 січня 2023
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку