План дистанційного навчання на період з12.03.20-20.03.20 у 4Г класі ЗОШ№29 вчителя початкових класів Данильченко О.А.
Математика:
Тема: Знаходження числа за величиною його дробу. Задачі на знаходження дробу від числа. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа.
Підручник: М.В. Богданович ст130-132, вивчити правило.
№789,790, 798, (усно) №739,800(письмово в зошиті робочому).
Питання ,на які діти мають знати відповідь:
1. Які числа називають дробовими?
2. Як називається у дробі число під рискою? Що воно означає?
3. Як називається число над рискою? Що воно означає?
4. Що показує знаменник, чисельник?
5. Як знайти частину від числа?
6. Як знайти число за його частиною?
7. Як знайти дріб від числа?
8. Де ви можете використати знання про дріб?
Самостійна робота №1
(Пишемо в окремих новозаведених зошитах для оцінювання з № роботи, виконуємо самостійно)
Задача 1
Маса яблука 300г. Яка маса 1/3 частини цього яблука?
Задача 2
Відрізок АС становить 1/3 відрізка АВ і дорівнює 20 мм. Знайдіть довжину відрізка АВ.
Питання для тестового самоконтролю№1
1.Яка частина фігури зафарбована ?
|
|
|
|
|
|
|
|
а) 6 б) 5 в) 1
8 8 2
2.Гарбуз важить 16 кг.Чому дорівнює 1 маси гарбуза?
2
а) 14 кг ; б) 12 кг ; в) 8 кг ;
3 .1 числа 154 дорівнює …
7
а)1 2 ; б) 18 ; в) 22 ;
4.Знайди 2 від числа 36 309 ; 3 від 12 см:
7 4
Тема: Повторення переставного і сполучного законів множення. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Вказівка: Перш ніж працювати по підручнику необхідно переглянути відео Link
https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs
Множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел.
Підручник: ст132-134.
№806,807,808.809. № 810(уважно розібрати усно)
№813,816.818(письмово)
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні .Рівняння. Задачі на пропорційне ділення
Вказівки: перегляд відео Linkу перед початком вивчення матеріалу з підручника.
https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c
Письмове множення багатоцифрових чисел
https://www.youtube.com/watch?v=B1vzgeblTJs Задачі на пропорційне ділення
(ознайомлення)
Підручник: ст135-136
№(усно) 827,832,831.
№(письмово)829,833.836.
Тема:Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння .
Вказівки:
Перегляд відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=B1vzgeblTJs Задачі напропорційне ділення
Підручник: ст136-138.
№(усно)839,840,851,853,855.
№(письмово)844.848.849.857.
Самостійна робота №2
В зошитах для оцінювання
№843.№852 (Пишемо самостійно)
Тема: Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Повторення ділення з остачею.
Вказівки: Перегляд відео за посиланням перед початком опрацювання підручника
Підручник: ст138-139
№(усно опрацювати)858.859,860,
№(письмово) 862,864,865.
Повторити правила на знаходження дробу від числа.
УкраЇнська мова
Тема: Побудова речень з однорідними присудками.Роль дієслів у текстах-розповідях,текстах –описах.
Запитання:
Що таке дієслово?
Які члени речення знаєте?
Підручник: ст138-139
№(усно)270.
№(письмово)274,271.
Тема:Неозначена форма дієслова. Робота з приказками.
Вказівка: перегляд відео до початку опрацювання підручника
https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
Мова. дієслово,неозначена форма.
Підручник: ст141-142, вивчити правило на ст. 142
№(усно)279
№(письмово в робочому зошиті) 281
Тема: Змінювання дієслів за часами.Складання речень зв різних часових формах.Навчальне аудіювання
Вказівка:
Перегляд відео до початку опрацювання підручника
https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw
Дієслова.Зміна за часами
Запитання:
Що таке дієслово?
Шо таке неозначена форма дієслова?
Які часи знаємо?Приклади.
Підручник:ст143-145.Вивчити правила ст. 143
№(усно)282,283.
№(письмово)284
Тема:Змінювання дієслів за числами
Вказівка: Повторити відповіді на питання попереднього уроку.
Підручник ст145-147 ,вивчити правило
№(усно)286
№(письмово)287
Самостійно скласти розповідь про улюблений вид спорту за Впр.289. Записувати у зошиті для оцінювання.
Тема: Дієслова теперішнього часу. Змінювання за числами. Дієслова вжиті в переносному значенні.
Підручник: ст147-150,вивчити правило.
№(усно)290,291.
№(письмово)293,292.
Тема:Дієслова майбутнього часу.
Вказівка: Перегляд відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k
Зміна за часами
Запитання: Що таке дієслово?
Як змінюється дієслово?
Які часи ви знаєте?Приклад
Підручник:ст150-152,вивчити правило
№(усно)295,296
№(письмово)297,298.
Самостійна робота № 3
Мовна тема ”Дієслово”(4 клас . ІІ семестр.)
1.Познач правильну кінцівку твердження
Дієслово-це частина мови,яка називає:
а) предмет ; б) дію предмета ; в) ознаку предмета.
2.Познач стовпчик,у якому всі слова є дієсловами теперішнього часу:
а) дрімав б) прочитаю в) говорю
спала встану відповідає
покотилося защебече лежать
3.Вибери правильне твердження: Не з дієсловами пишеться
а) через рисочку ;
б) окремо;
в) разом;
4.Постав дієслова,подані в початковій формі, в формі теп.,мин.,майб. часів і вказаній особі та роді:
Неозначена форма теп.час (ІІ ос.одн) мин.час (ч. р.) майб. час (ІІІ ос.множ.)
Читати ___________________________________________________________________
Сміятися ____________________________________________________________________
Летіти ____________________________________________________________________
5.Добери і запиши дієслова,якими можна замінити подані сполучення слів.
Пекти раків-___________________________________
Дерти носа-____________________________________
Замилювати очі-________________________________
6. Склади з поданих слів розповідне речення.Запиши його.Підкресли головні члени речення.
Сонною,ніч,землею,стояла,над,темна.
7.Запиши текст, поставивши дієслова в потрібній формі.
Український вишитий рушник.Як багато (промовляти ) нам це слово!Без рушника ніде не (обходитися ) люди.Щодня ним (витирати) руки й обличчя .Рушник завжди був при руці .Тому від слова «рука »він і (отримати) свою назву.
Літературне читання
Тема: Життя і творчість О.Пчілки. Котова наука.
Підручник О.Я.Савченко ,ст121-123.
Читати виразно.
Дати відповіді на питанняст.123.
Самостійна робота№4
Самостійно знайти в інтернеті цікавий факт з біографії О.Пчілки і записати в зошит для оцінювання.
Тема:Особливості п’єси –казки.Н.Шейко-Медведєва . Лисиця,що впала з неба.
Підручник ст..123-134.
Виразно читати,по можливості в особах.
Дати відповіді на питання ст133.
Самостійа робота № 5
Письмово дати відповіді на питання:
1.Назви прочитані байки.
2.Кого вважають першим байкарем.
3.Як називається мета байки.
4.Розказати усно уривок байки\Зозуля і півень/
5.Яка байка тебе особливо зацікавила? Чому.
Тема: Л.Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…..Життя і творчість Пушкіна. Казка про царя Салтана.
Вказівка: знайти в інтернеті цікавинки біографії Пушкіна.Усно опрацювати.
Підручник ст137-142
Читати,переказувати,відповідати на питання ст. 139,142.
Завдання: намалювати малюнок до прочитаного твору.
Природознавство
Тема: Корисні копалини. Природне паливо УкраЇни.
Вказівка: переглід відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=UHcOGzKdDeM
корисні копалини
https://www.youtube.com/watch?v=_mAYiRITVTM
корисні копалини
Підручник Т.Г.Гільберт, ст107-112. Читати і відповідати на питання.
Тема: Водойми України. Річки. Штучні водойми. Болота і озера.
Вказівка: перегляд відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_5JtcjMbW2I&t=11s
Водойми України
https://www.youtube.com/watch?v=Dy0ZvGBvw9k
Подорож країною.водойми
Підручник: ст113-118.
Читати відповідати на питання на ст. 119.
Робота з контурною картою. Позначення річок на карті України
Самостійна робота № 6(пишемо в зошиті для оцінювання лише номер і відповіді)
1.Прісні водойми це: а)океан б)море в) річка
2.Річка відрізняється від озера : а)в ній вода стояча б)вода тече в)з усіх боків оточена сушею
3.Штучна річка це: а)канал б)водосховище в)ставок
4.Найбільше солоне озеро :
А)Ялпуг б)Синевир в)Сиваш
5.Невеликі ділянки відкритої води на болотах це: а)купини б)вікна в)мул
Я У Світі
Тема : Моделювання різних соціальних ролей. Культурна спадщина народу
Вказівка: перегляд відео після опрацювання підручника
https://www.youtube.com/watch?v=4i4RT1p3FFg
7чудес України
https://www.youtube.com/watch?v=4i4RT1p3FFg
Дивовижні міста
https://www.youtube.com/watch?v=CSwjFMhz-GA
Культурна спадщина
https://www.youtube.com/watch?v=CSwjFMhz-GA
Історичні місця України
Підручник:О.В.Тагліна, ст85-89. Читати,відповідати на питання, виконувати завдання,що поставлені в підручнику.
Трудове навчання
Тема: вишивання. Оздоблення серветки технікою вишивки.
Практична робота: виготовити серветку і оздобити краї.
Вказівки. Повторити техніку безпеки при роботі з гострими предметами. Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=nRLt3o-BNUA
Вишивка
Тема:Об’ємний виріб зі тканини. Виготовлення м’якої іграшки.
Практична робота : виготовлення іграшки.
Вказівки. Повторити техніку безпеки при роботі з гострими предметами.
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZiN2H2DZ03Q
аплікація з тканини
https://www.youtube.com/watch?v=kGY4sp6ON-0
Виготовлення іграшки мякої
Образотворче мистецтво
Тема : Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва.
Практична робота : намалювати казкового героя аквареллю за власним вибором.
Перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v=MFGvMuW4jW0
Жарптиця
https://www.youtube.com/watch?v=PvoIpDObuY0
Гриб-чарівник
https://www.youtube.com/watch?v=tCzfct2kzTY
Тварини
https://www.youtube.com/watch?v=NoYAlnkZG_M
кіт
https://www.youtube.com/watch?v=L-ijgRF80kg&list=PLSB63HdpuiJpgBCUrXwWyhgsZPTHNua_w
Акукла
https://www.youtube.com/watch?v=Up3L1LHlFa8&list=PLSB63HdpuiJpgBCUrXwWyhgsZPTHNua_w&index=2
Лис
https://www.youtube.com/watch?v=ei7zTaMOs8o
Єдиноріг
Фізична культура
Щоденно виконуємо Комплекс загально розвивальних вправ. Гімнастичні вправи ,вправи на розтяжку за вивченою схемою.