Індивідуальний план роботи під час карантину
(13.03.2020 – 11.05.2020)
вчителя початкових класів Кумпан Інеси Петрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання для опрацювання
|
1. |
13.03.20. |
1.Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі) з предмета:
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3.Участь у вебінарі « Використання он-лайн тестів для організаці дистанційного навчання в умовах карантину». (Всеосвіта)
|
9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 13.45
14.00-15.00
|
1. ЯДС ст.96-97 Тема: Як природа допомагає людям створити винаходи»
Українська мова:
|
2. |
16.03.20. |
1. Розробка та упорядкування завдань для учнів 2 класу на період карантину. 2. Розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 2 класу на період карантину.
3. Онлайн консультація для батьків 2 класу ( Навчання в дистанційній формі. 4. Самоосвітня діяльність Опрацювання нового Закону «Про освіту».
|
9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 13.45
13.45-15.00
|
1. ЯДС ст.97
. Українська мова:
|
3. |
17.03.20. |
1. Робота зі шкільною документацією.(Підготовка до оформлення свідоцтв досягнень учнів 2 класу)
2. Підготовка матеріалів до занять з (НУШ)
3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.
4. Онлайн консультація для батьків
5. Самоосвіта.. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» |
9.00 –10.00
10.00 –11.30
11.30 – 13.20
13.20 – 13.50
14.00-15.00 сертифікат |
1.Перегляд відео https://youtu.be/BirCrL_XKQ0
1. ЯДС ст.98
|
4. |
18.03.20. |
1. Перевірка робіт дистаційно. Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета: 1)українська мова 2 клас; 2) українське літературне читання
2. Розробка та упорядкування завдань для учнів 2 класу на період карантину
3. Розміщення завдань для учнів 2класу( соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів 4 класу в онлайн – режимі.
5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі» |
9.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30- 13.00
14.00-15.30
сертифікат |
1. Українська мова: В.Сухомлинський «Жайворонок сонечку допомагає» Дизайн і технологія: «Виготовлення моделі планера.» |
5. |
19.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Перегляд онлайн-трансляції із заступницею Міністра освіти і науки Любомирою Мандзій «Про організацію роботи вчителів під час карантину».
3. Дистанційна онлайн- консультація для батьків 2-Акласу .
4. Опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення підсумкових робіт.
5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»
|
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.00
13.00- 13.55
14.00-16.00
сертифікат |
1. Українська мова:
Впр.330 Перегляд відео https://youtu.be/LBc6nsJ9SZk Математика ст.. 98 Використовуємо прийом округлення. |
6. |
20.03.20.
Навантаження 23,5 |
1.Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради.
3. 3.Перегляд майстер- класу «Від успішного вчителя - до успішного учня»
4. Самоосвіта.. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»
|
9.00 – 10.30
10.30 - 12.00
12.00-13.55
13.45-15.00 сертифікат |
Літературне читання: А. М’ястківський «Вірші Тараса Шевченка» (напам.) Українська мова: Впр. 334. Вживання числівників у мовленні. Математика: ст.98. Усно №1. Письмово 2,3. Образотворче мистець.»Виготовлення закладоу» |
7. |
23.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Прослуховування віршів дітей.(дистанційно)
3. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
4. Перегляд відео «Майстер клас LEGO»
5. Самоосвіта. Отримала електронний сертифікат за пройдений тест на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності.
6. Вебінар Всеосвіта «Практичні поради щодо, організації дистанційного навчання під час карантину»
|
9.00 – 10.30
10.30 – 11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00 сертифікат
14.00-16.00
|
Літературне читання: «Великодні гаївки» ст. 86. Українська мова: Впр. 336. Вживання числівників у прислів’ях,казках.Складання речень за малюнками. Математика: «Додаємо і віднімаємо різними способами ст..100. Усно №1. Письмово 2,3,4. |
8. |
24.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Дистаційний диктант. «Ромашка»
3. Перегляд інформаційно- методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»
|
9.00 –10.45
10.45 – 12.00
12.00-13.45
14.00-15.00 сертифікат |
Літературне читання: «Загублена писанка» ст. 87-89 Українська мова: Впр. 342. Закріплення вивченого про частини мови. Складання казки. Математика: «Досліджуємо суму однакових доданків» ст..103-104. Усно №4. Письмово 2,3, |
9. |
25.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів
3.Перегляд відео уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 2 клас.
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі»
5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару «Життя у стилі Еко. Хто/ чи навчають цьому у сучасній школі» Всеосвіта. |
9.00 – 10.00
10.00 –12-00
12.00-13.45
14.00-15.00 сертифікат
18.00-19.00 |
Літературне читання: «Загублена писанка» ст. 87-89 Українська мова: Впр. 346. Слова, які служать для зв’язку слів у реченні. Мовне дослідження. Презентація Математика: ст..107-108. Усно №5. Ст.108 Письмово ст.107 №5. Ст..108 №4 ЯДС Тема: Які митці прославили нашу Україну ст.99. Дизайн і технологія: «Великодні курчата» |
10 |
26.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Дистаційна контрольна робота з теми: «Додавання і віднімання числа з переходом через десяток»
4. Самоосвіта. Вебінар . «Використання онлайн тестів у роботі з батьками.»
5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі»
Самоосвітня діяльність Створення поурочних презентацій на допомогу батькам з курсу «Я досліджую світ» 2 клас. Складання поурочних планів з української мови до теми «Речення» для 2 класу за програмою.
|
9.00 – 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 13.55
18.00-19.00
сертифікат |
Літературне читання: « З історії світлофора» Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори» ст. 90-91 Українська мова: Впр. 355. Написання службових слів. Утворення словосполучень. Презентація Математика: ст..109. Усно №5. Ст.108 Письмово ст.107 №5. Ст..108 №4 ЯДС Тема: Які митці прославили нашу Україну ст.99. |
11 |
27.03.20.
Навантаження 23,5 |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 3. 3. Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета «Я досліджую світ» 2 клас. Запропоновано перегляду учбового відео за темою «Тварини навесні».
4. Самоосвіта. Вебінар «Хмарні технології у дистаціїному навчанні в умовах карантину» 5. Самоосвіта. Проходження курсу «Академічна доброчесність» на платформі «Едера» |
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.00 – 11.30
18.00-18.40
12.00-13.30 сертифікат |
Переглянути відео урок з української мови № 25,26 за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW Математика. Тема: «Знайомимось із арифметичною дією ділення»
Ст.. 108 Усно №1,3 .Письмово № 5,6. |
12 |
30.03.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета «Математика». (соціальна мережа Viber) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Самоосвіта. Вебінар «На урок» «Використання онлайн тестів у роботі з батьками». 5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність: практичні навички» |
9.00 – 10.00
10.00 –11.00
11.00- 12.00
18.00-18.40
12.00-13.30
14.00-15.00
сертифікат |
1. Математика: тема: «Вивчаємо назви компонентів і результати дій множення та ділення» Усно № 4,2,3 ст, 110.Письмово № 5,6. Укр. мова Тема: «Написання службових слів окремо від інших.» Утворення словосполучень. |
13 |
31.03.20. |
1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 3. Підбір завдань для учнів 2класу в умовах навчання дистанційної форми. 4.Самоосвіта. Проходження курсу «Академічна доброчесність» на платформі «Едера» 5. Самоосвіта. Вебінар «На урок» «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 - 13.55
12.00-13.30 сертифікат
18.00-18.40
|
1.Переглянути відео урок з математики № 40 за посиланням Літературне читання: « Про першу повітряну кулю» ст. 92-93 Українська мова: Впр. 358. Вживання службових слів. Презентація Матем.: ст.111. Усно №5,4,3,2,1. Письмово №6 |
14 |
01.04.20. |
1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Дистаційна контрольна робота Аудіювання «Джерельце»
5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «Edera» « Бери і роби» |
9.00- 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 13.50
сертифікат |
1. Математика: Письмово 362.363 Читання: аудіювання. ЯДС ст. 103-105 Дизайн і технологія:»Пташине гніздо» |
15 |
02.04.20. |
1.Прослуховування віршів дітей.(дистанційно) 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber) Дистанційна онлайн- заняття для учениці Ізмайлової Катерини. 3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності. 4.Самоосвіта. Проходження курсу «Академічна доброчесність» на платформі «Едера»
5. Самоосвіта. Вебінар «На урок» «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».
|
9.00 – 11.00
11.00- 12.00
12.00 – 13.45
сертифікат
18.00-18.40
|
1. Поради як зберегти зоров'я Укр. мова. Контрольне списування ст..126 впр. 443. Читання: Вивчити лічилку . Математика: ст.. 112. Усно №1.2.3. Письмово №4,5 |
16 |
03.04.20.
Навантаження 23,5 |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber) 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEU» «Як створити стартап»
5. Самоосвіта. Вебінар « З чого почати дистанційне навчання, найпростіші онлайн- сервіси та покрокова інструкція»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00-15.00 |
1. Математика ст..114.Тема: « Відкриваємо спосіб ділення та множення» Усно №2,3.4 Письмово №5,6. Укр мова Тема: «Основні ознаки речення»Ст.93 впр. 364, 365 усно Письмово 366,367. ЯДС, ст..106 Тема: Чому назви весняних місяців такі промовисті?» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
17 |
06.04.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Самоосвіта. Вебінар « З чого почати дистанційне навчання, найпростіші онлайн- сервіси та покрокова інструкція» 5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEU» «Медіограмотність: практичні навички» |
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 14.00
14.00-15.00
18.00-18.40
сертифікат
|
1. Математика Тема:«Вивчаємо ділення на рівні частини» ст. 115 Усно №1 Письмово №2,3. Укр.мова Ст 94-95 Тема: «Написання першого слова в реченні з великої букви. Розділові ознаки наприкінці речення.» Усно впр.368,369. Письмово впр.370,371. Читання ст.94-95 |
18 |
07.04.20. |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2.Дистанційна онлайн- заняття для учениці Ізмайлової Катерини. 3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності. 4.Самоосвіта. Проходження курсу «Академічна доброчесність» на платформі «Едера»
5. Прослуховування вебінару « Математична грамотність PISA 2018» Всеосвіта.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00 12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
18.00-19.00 |
1. Математика Тема:«Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах» ст. 116 Усно №1,2,3.Письмово №4,55 Укр.мова УРЗМ Тема: «Весна наближається.» Усно впр.372.3374. Письмово впр.375. Читання ст.96 Народні ігри. Вивчити напам’ять |
19 |
08.04.20 |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Самоосвіта. Вебінар «На урок» «Використання онлайн тестів у роботі з батьками». 5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність: практичні навички»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30 12.30 – 13.50
сертифікат
18.00-19.00 |
1. ЯДС ст.107 Читання: ст.. 97 Козацькі мирилки. Дизайн і технологія: «Ніжний бузок» |
20 |
09.04.20 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber)
3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності. 4.Самоосвіта. Проходження курсу «Освітні інструменти критичного мислення.»
5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Математична грамотність PISA 2018» Всеосвіта
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
18.00-19.00 сертифікат |
1. Математика Тема:«Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі» ст. 119 Усно № 1,3. Письмова «2,4 Укр.мова «Розповідні речення. Складання речень із групою слів.» Усно впр.377, 378. Письмово впр.381. Читання ст.98-99 Легенда «Як з’явилися квіти та веселка» ЯДС ст..107-108 «Як звички впливають на твоє здоров’я. |
21 |
10.04.20
Навантаження 23,5 |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Оформлення свідоцтв успішності
4.Перегляд вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»
5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «Edera» « Бери і роби»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50 |
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 Дизайн і технологія: «Реклама» |
22 |
13.04.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3. Перегляд інформаційно- методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів» 4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення» 5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта |
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00 сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 100 Українська мова: Впр. 389. «Питальні речення». Математика: «Розв язуємо складені задачі» ст..120. Усно №1. Письмово 2, |
23 |
14.04.20. |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Критичне мислення для освітян »
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
24 |
15.04.20. |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу
(соціальна мережа Viber) 3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності.
4.Самоосвіта. Проходження курсу на платформі «PROMETHEUS» «Українська за 27 уроків»
5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Організація дистаційного навчання у початковій школі. Види побіт до онлайн-сервіси.» Всеосвіта
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
18.00-19.00 |
1. Математика Тема:« Досліджуємо таблицю множення на 3» ст. 121-122 Усно № 1,3, 3. Письмова «6,7. Читання УПЧ «Історія, що тепліше за шубу» ЯДС ст..112-113 « «Які комахи з’ являються навесні першими.» Дизайн і технологія: «Бджілка Майя» |
25 |
16.04.20. |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
26 |
17.04.20.
Навантаження 23,5
|
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Діагностична контрольна робота . Списування (за підручником укр..мова ст.124 ,впр 437) (дистанційно) 3. Перегляд інформаційно- методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Наука про освіту: Що повинен знати вчитель»
5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта |
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00 сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 100 Українська мова: Впр. 389. «Питальні речення». Математика: «Розв язуємо складені задачі» ст..124. Усно №1. Письмово 2,
Дизайн і технологія: «Подорож до Європи» |
27 |
21.04.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Навчаємось вчитись»»
5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта
|
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00
сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 100 Українська мова: Впр. 389. «Питальні речення». Математика: «Розв язуємо складені задачі» ст..125. Усно №1. Письмово 2, |
28 |
22.04.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3.Перегляд онлайн-трансляції із Міністерства освіти і науки Любомирою Мандзій «Про завершення навчального року та оцінювання учнів під час карантину».
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Наука повсякденного мислення»
|
9.00 –10.30
10.30 – 12.00
16.00-17.00
сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 104-105
Математика: «Розв’ язуємо складені задачі» ст..126. Усно №1,2,3. Письмово 4, ЯДС ст.. 116-117. Тема: « Які свята весна нам на своїх крилах принесла?» (робота в зошиті) Дизайн і технологія: «Вишеньки-сестрички» |
29 |
23.04.20. |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Наука про навчання:Що має знати кожен вчит.»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
30 |
24.04.20.
Навантаження 23,5 |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класує (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 Дизайн і технологія: «Веселі дельфіни» |
31 |
27.04.20 |
1.Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі) з предмета:
Українська мова (читання) - 2клас.
2.Перегляд майстер- класу «Від успішного вчителя - до успішного учня»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50 сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: «Типи текстів.» Ст.113 впр. 412, 413. ЯДС, ст..119-120.Тема: «Чому тваринам загрожує небезпека зникнення» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
32 |
28.04.20. |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класує (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Наукова комунікація в цифрову епоху »
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: «Будова тексту» впр. 445 усно Письмово 446 ЯДС, ст..120-121Тема: «Застосовуємо знання щодня» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
33 |
29.04.20 |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50 сертифікат
14.00-15.00
|
1.Укр мова Тема: « Удосконалення тексту.» впр. 426 усно Письмово 429 ЯДС, ст. 123-124Тема: « За якими прикметами дізнаються про прихід літа» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 Дизайн і технологія: «Вербовий цвіт» |
34 |
30.04.20
Навантаження 23,5
|
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3. Перегляд інформаційно- методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів» 4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення» 5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта |
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00 сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: « Білка купила побілку» ст. 107 Українська мова: Впр. 432 «Визначення частини тексту» Математика: «Розв ‘язуємо складені задачі» ст..128. Усно №1. Письмово 4, |
35 |
04.05.20 |
1. Розміщення завдань для учнів 2 класу. (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Самоосвітня діяльність Створення поурочних презентацій на допомогу батькам з курсу «Я досліджую світ» 2 клас.
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Впровадження інновацій в школі»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00-15.00 сертифікат
|
1.Укр мова Тема: «Робота з деформованим текстом.» Письмово 435 Математика «Збільшуємо і зменшуємо в кілька разів»ст.129 Малювання |
36 |
05.05.20. |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класує (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Наука повсякденного мислення»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00-15.00 сертифікат
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35. Математика «Досліджуємо таблицю множення на 5» Ст.. 129, №2,4 |
37 |
06.05.20. |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3. Дистаційна контрольна робота з математики : «Арифметичні дії ділення і множення»
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення» 5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта |
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00 сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 100 Українська мова: УЗМ. «Написання листа». Впр.419. Математика: «Досліджуємо таблицю множення на 6» Ст.. 132, №2,4 |
38 |
07.05.20 |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класує (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00-15.00
сертифікат
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» впр. , 383 усно Письмово 438. ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
39 |
08.05.20
Навантаження 23,5
|
1.Розміщення завдань для учнів 2 класує (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00-15.00 сертифікат
|
1.Укр мова Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, Письмово 384, ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають» 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
40 |
11.05.20 |
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Дистаційна перевірка техніки читання.
3. Підготовка презентації з української мови до теми «Текст» для 2 класу за програмою.
4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення» 5. Самоосвіта. Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo для вчителів, учнів та батьків» Всеосвіта |
9.00 –10.45
10.30 – 12.00
12.00-13.45
16.00-17.00 сертифікат
14.00-15.00 |
Літературне читання: «Після дощу» ст. 100 Українська мова: Впр. 389. «Питальні речення». Математика: «Розв язуємо складені задачі» ст..132. Усно №1. Письмово 2, |
|
|
Зайнулін Р., Корсун М., КолесникС. Колесник І. Резуненко Є. РезуненкоА. |
|
|