Предмет «Іноземна мова (англійська)»
Тема уроку: Attitude to life / Ставлення до життя
Мета уроку:
- вчити учнів висловлюватися з теми;
- розширювати лексичний запас учнів з теми;
- розвивати навичку аудіювання та говоріння;
- виховувати позитивне ставлення до життя, формувати систему цінностей;
- підвищувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Тип уроку: комбінований
Обладнання:
ПЛАН уроку
І . Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності.
Подивіться на два зображення на слайді. Порівняйте їх.
Яке зображення вам подобається більше і чому?
(Учні описують два малюнки: хто зображений; що відбувається, емоції, які переживають люди і чому).
Викладач оголошує тему уроку і разом з учнями формулюють очікувані результати.
IV. Основна частина уроку.
IV.1. Виконання лексичних вправ
А) Ex.1, p. 40 Подивіться на етапи (періоди) життя людини. Розставте їх у правильному порядку (1. newborn, 2. baby….).
Discussion / Обговорення
Який період життя людини, на вашу думку, є найкращим \ найщасливішим? Обгрунтуйте свою відповідь.
I think the best life stage is childhood because…
To be a teenager is the best time in the life because…
IV.2. Розвиток навички аудіювання.
- Pre-Listening task / Підготовче завдання перед аудіюванням
З’єднайте слова, щоб утворилися словосполучення. Перекладіть словосполучення українською мовою.
To waste time
To get tired
To be alone
To have some faith
To give hope
To lose one’s hope
To commit suicide
- While - Listening task / Аудіювання
Чи знаєте ви щось про Ніка Вуйчича? Хто він такий? Завдяки чому він став відомий на увесь світ?
Послухайте пісню Ніка Вуйчича “Something More” https://www.youtube.com/watch?v=5mOBohsB3e4 і виконайте завдання Правда\Неправда
- After-Listening task / Завдання після прослуховування
Discussion / Обговорення
Чому Нік Вуйчич хотів покінчити життя самогубством у віці 11 років? Що змусило його передумати? Чи можна назвати життя Ніка повноцінним? Сьогодні Нік багато подорожує світом і розповідає свою історію. Як ви гадаєте, навіщо він це робить? Що це дає людям, які слухають його історію?
IV.3. Розвиток навички говоріння.
А) Завдання І групі учнів: Зайдіть за посиланням і напишіть 2 - 3 поради, які стосуються позитивного ставлення до життя. https://www.menti.com/alpepgttx99h
В) Завдання ІІ групі учнів: Зайдіть за посиланням і напишіть 2 - 3 переваги позитивного ставлення до життя. https://www.menti.com/alpepgttx99h
Прокоментуйте свої поради (переваги). (Учні з кожної групи по черзі коментують згенеровані програмою хмари слів.)
V. Рефлексія і оцінювання учнів.
Завершіть речення
I feel grateful for the opportunity to …/ Я вдячний за можливість ...
I think my life is …/ Я думаю що моє життя є ...
I hope I will … /Я сподіваюсь, що я ...
VІ. Повідомлення домашнього завдання.
3. *Написати коротке висловлювання, прокоментувати вислів “It makes a big difference in your life when you stay positive.” —Ellen DeGeneres