План – конспект он-лайн уроку з використанням STEM-технології.
Предмет: англійська мова
Клас: 5-А
Тема: Харчування. Його величність – сендвіч.
Мета уроку:
- тренувати учнів вживати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури ;
- удосконалювати навички читання, аудіювання, письма та говоріння;
- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал при виконанні самостійної/індивідуальної роботи;
- розвивати мовні та мовленнєві навички учня за темою;
- розвивати комунікативні здібності школярів;
- розвивати ерудицію, логічне мислення;
- виховувати толерантне ставлення учнів один до одного,вміння співпрацювати та допомагати,
- прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
- сприяти формуванню навичок роботи учнів з інформаційними технологіями 21 століття;
- виховувати свідомих громадян своєї держави.
Завдання уроку:
- навчити згуртовуватися задля поставленої мети;
- використовувати результати проектної діяльності в подальшому житті;
- навчати отримувати міцні знання, вміння і навики шляхом самостійної роботи;
- виховувати творчу особистість під час навчально-виховного процесу; - створення в учнів мотивації для освіти і самоосвіти.
Обладнання: ноутбук, смартфон, он-лайн дошка, програмне забезпечення, аудіо- відеоматеріали.
Хід уроку: І. Організаційний етап уроку:
Вчитель:- Hello, my dear students. I’m glad to see you. How are you? How do you feel today? (Учні відпрацьовують фразу за допомогою вертушки ,яка була створена ними з використаних одноразових стаканів. Один стаканчик ставиться на інший де заздалегідь намальоване лице з різними емоціями, в середину ставиться фонарик і учні підбирають те що їм потрібно. Стем- гра зі світом та його властивостями чи можливий такий варіант https://youtu.be/KggRPVnHYGQ) - Today, as usual, you have English. But todays lesson will be differ. “What do you mean?” – you may ask. First, you should look into this box and guess the topic of our lesson: (вчитель пропонує дітям подивитися у кошик і побачити, які продукти там знаходяться, що можна з них приготувати. Таким чином, діти здогадуються, яка тема буде на уроці).
- What can you see in the box?
- What kind of food are in the box?
- What can we cook from these ingredients?
- Do you prefer sandwiches or burgers?
- Which types of sandwiches do you know?
- What is your favourite sandwich?
- Do you like cooking?
ІІ. Основна частина уроку.
1. Етап – Science
Вчитель: So, as you have understood, we have got an unusual lesson – at the same time we are going to combine several school subjects (English, and ICT) and the topic of our lesson is «Mr. Sandwich».
- Do you know anything from the history of the sandwich?
- Do you know who and when invented the sandwich?
Now we are going to watch a video and then you will be able to answer some questions.( https://www.youtube.com/watch?v=FK1iDiRdqmo )
(Переглянувши відео про історію виникнення сендвіча, діти відповідають на питання у програмі Plickers. https://www.plickers.com/seteditor/newSet ).
(Фізкультхвилинка для очей - https://www.youtube.com/watch?v=JIyT3dp457Y )
2. Етап – Technology
Вчитель: Do you know how sandwiches are made? No? OK. Now we are going on an exciting journey to the factory where our sandwiches are made.
(на екрані з’являється відео https://www.youtube.com/watch?v=8rWmRxvUnS8 – віртуальна подорож до фабрики з виробництва сендвічів.)
Після перегляду відеоматеріалу, діти виконують інтерактивні завдання
(https://wordwall.net/resource/28541529, https://wordwall.net/ru/resource/1678034), а потім переходять до програми Blender та створюють 3d модель сендвіча.
( Фізкультхвилинка – руханка https://www.youtube.com/watch?v=T37bGn0N8x4 )
На цьому етапі уроку учні діляться на групи по чотири (шеф-кухар, технолог, дизайнер, дегустатор). Кожна група отримує набір інгредієнтів і завдання придумати рецепт бутерброда, використовуючи лише запропоновані продукти; розробити технологічну карту (рецепт) блюда та яскраво оформити. Після підготовки, група презентує свій бутерброд.
ІІІ. Рефлексія Вчитель:
- What did you like at this lesson?
- What kind of information did you learn?
- What did you like the most of all?
Now, you can see three pictures:
- if the information was useful for you, choose the basket;
- if the information was not interesting for you, choose the bin;
- if the information was not clear for you and you need to listen the information again, choose the meat grinder.
To make the video how do you cook the sandwich at home.