19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

План-конспект уроку фізики з теми"Узагальнення та систематизація знань з теми "Електрика", 8 клас

Про матеріал
Конспект уроку, який можна використовувати вчителям, які мають спеціальну дошку або просто проектор.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИКИ, 8 КЛАС

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Електричний струм»

Попередня підготовка:

  • посилання на електронні ресурси, які вважаєте необхідними для використання учнями на уроці;
  • завдання на повторення і узагальнення знань з теми «Електричний струм»

Мета уроку: узагальнення та систематизація знань учнів з теми; формування вмінь і навичок розв’язувати задачі, використовуючи формули з теми.

Обладнання й  матеріали: проектор.

Інструменти: «ручка», «шторка».

Методи навчання: бесіда,  робота в групах.

ХІД РОБОТИ

І. Актуалізація опорних знань

1. Повторити з учнями деякі поняття за допомогою програми Smart Notebook. На дошці виведена така сторінка програми.

Після вислуховування відповідей дітей, вчитель перетягує текст на зелене поле і відповіді стають видимими.

2. Повторити будову повзункового реостата. Перед виконанням завдання слід повторити, що таке повзунковий реостат, яке його призначення, де він використовуєься.

На дошці виведена сторінка програми з завданням:

Хтось з учнів виходить до дошки і перетягує відповідну назву елемента на своє місце. Це може проходити з обговоренням призначення відповідних елементів. Результат має вийти таким:

3. Повторення основних формул електрики. На екрані виведена сторінка частково закрита «шторкою».

Вчитель очікує відповіді дітей і поетапно відкриває «шторку». Наприклад:

4. Аналогічне завдання на всі інші необхідні формули. Обов’язковим є повторення формул, які характеризують послідовне і паралельне з’єднання провідників.

5. Можна запропонувати ще одне завдання для запам’ятовування одиниць вимірювання деяких величин. На екран виведена така сторінка програми Smart Notebook:

За бажанням один з учнів повинен «накласти» відповідну одиницю вимірювання на свою фізичну величину або навпаки. При цьому можна запитати, що це за фізична величина, яким чином її вимірюють, яким приладом, охарактеризувати особливості приладу. Після виконання завдання на дошці має бути таке:

Після виконання цих завдань можна переходити до розвязування задач.

ІІ. Розв’язування задач

ІІІ. Підведення підсумків, рефлексія.

  1. Сподобався чи не сподобався вам урок?
  2. Що саме сподобалося або не сподобалося?
  3. Ви дізналися щось нове на цьому уроці?

ІV. Домашнє завдання.

 

Список використаних джерел

  1. Фізика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / [В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова, С. О. Довгий, О. О. Кірюхіна] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. – Х. : Вид-во «Ранок», 2016. – 240 с. : іл., фот.
  2. Навчальна програма з фізики для 7-9-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 32. Паралельне з’єднання провідників
Додано
18 квітня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку