Лабораторна робота № 1
Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури
Мета: ознайомитися з будовою та принципом дії калориметра; визначити кількість теплоти, віддану гарячою водою, і кількість теплоти, одержану холодною водою, в результаті змішування води різної температури; порівняти результати.
Обладнання: мірний циліндр, термометр, калориметр, склянка з холодною водою, склянка з гарячою водою, паперові серветки, мішалка.
Хід роботи
Завдання:
=______________________________________________________________
=______________________________________________________________
= _____________________________________________________________________
= _____________________________________________________________________
=_____________________________________________________________________
=_____________________________________________________________________
=______________________________________________________________________
=______________________________________________________________________
=_______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
=_______________________________________________________________________
= ______________________________________________________________________
=______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Таблиця 1
Температура води, |
Об’єм води, мл |
Маса води, кг |
Кількість теплоти, Дж |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання «із зірочкою»
Оцініть відносну похибку експерименту, скориставшись формулою:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Висновок:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
1