План-конспект уроку на тему "Мої будні"

Про матеріал
План-конспект уроку для 4 класу на тему «Мої будні» допоможе закріпити лексичний та граматичний матеріал
Перегляд файлу

                                       План-конспект уроку для 4 класу

                                              Тема: «Мої будні»

 

         Цілі уроку:

  • відпрацювати ЛО теми. Навчити ставити спеціальні запитання до

                      підмета й давати відповіді на них .Повторити структури теперішнього

                      неозначеного і теперішнього тривалого часу.

- розширити фонові знання учнів.

- сприяти розвиткові мовної здогадки.

- прищепити любов до праці.

- підручник,малюнки до теми,картки з завданнями,плакати з

                       граматичними  схемами.

 

 

 

                                             Схематичний план уроку

1.Початок уроку. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.                             1 хв.    

2.Мовна розминка.                                                                                                            2 хв.

3.Подання тексту для читання.                                                                                        9 хв.

4.Спеціальні запитання до підмета.                                                                                8 хв. 

5.Аудіювання.                                                                                                                   7 хв.

6.Активізація ЛО теми.                                                                                                    9 хв.

7.Повторення граматичних структур теперішнього тривалого і теперішнього         7 хв.

   неозначеного часу.

8.Пояснення домашнього завдання.                                                                                1 хв.

9.Підведення підсумків уроку.                                                                                        1 хв.

 

 

                                                  Хід уроку

1.Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

     T: Good morning! Nice to see you!

     Ps: Nice to see you too!

     T: Today we are going to speak about house duties in the Browns family.By the end  

      of this lesson you’ll be able to speak about duties in your family.

2.Мовна розминка.

     T: What season is it now?

          What is the weather like today?

3.Подання тексту для читання,впр.1 с.16.

    а) етап підготовки до читання

     T: What housework do you usually do?

         What housework do you like doing?

    б) етап читання

      T: Look through the text and find the words which refer to housework.

      Учні знаходять у тексті назви домашніх справ.Потім читають текст

       ланцюжком.

    в) етап перевірки розуміння змісту тексту

      T: What housework does Mrs/Kate/Bill/Tom do?

      Учні відповідають.

4.Спеціальні запитання до підмета.

    а) виконання впр.2 с.17.

       Учні усно відповідають на запитання вправи.

    б) робота в парах (впр.3 с.17)

        Учні ставлять один одному запитання про розподіл обов’язків у їхній родині

         за зразком,поданим у вправі.

5.Аудіювання.

       T:Listen to what Jane tells about householding and tick(  ) her house duties in the

        card.

                                                         Jane’s Duties

I often help Mum about the house.I like watering the plants and airing the room.It’s so nice when the room is fresh and clean! I don’t really like tidying up the room or sweeping the floor,but of course I have to do it sometimes.

We have a nice cat - William its name. It’s large and grey and it has green eyes. I like feeding it, but I hate going out with it because William doesn’t like walking around.

What else I do about the house…I never do the ironing or cooking, Mum usually does it and I don’t mind, and I can’t fix things-it’s Dad’s duty. Dad also goes shopping on Fridays. And I do the shopping some other days.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Учні слухають текст і заповнюють картку.Потім називають домашні обо –

         в’язки Джейн, які вони позначили.

6.Активізація ЛО теми.

      а) гра “Quick Wit”

           T: Look at the blackboard and try to remember the order of the word

           combinations on the cards.

            Клас розділяється на групи по троє-п’ятеро учнів. Кожна група отримує

            комплект таких самих карток. Учитель перегортає картки на дошці, а діти

            повинні розташувати свої картки у тій самій послідовності. Перемагає

            група, яка швидше та правильніше виконає завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       б) робота в зошитах

            T: Make up the sentences.

            Учні розглядають список домашніх справ, поданих на дошці і складають

             речення.

 

 

   usually

     sometimes

        never

tidy up the room

 

 

 

do the washing up

 

 

 

sweep the floor

 

 

 

fix things

 

 

 

do the cooking

 

 

 

walk the pet

 

 

 

          

            Ex. I sometimes tidy up the room.

7.Повторення граматичних структур теперішнього тривалого й теперішнього

   неозначеного часу.

        а) учні розглядають малюнки прикріплені до дошки і складають речення,

         після цього по черзі читають свої речення.

         1 She is sweeping the floor.

          2

         б) завдання на картках

          Учні самостійно виправляють помилки, потім читають правильний варіант.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Домашнє завдання

          - написати про домашні обов’язки у своїй родині.

9.Підведення підсумків уроку.

             T: What have you learnt to talk about today?

                 In which situations can we use the information you have learned today?

 

doc
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку