Підручник: Quick Minds
Клас: 2
Тема уроку: Transport
Цілі уроку
Практична:
1. Формування навичок правильної вимови звуків, ознайомлення учнів з лексичним матеріалом за темою «Transport», активізація вживання граничних структур у мовленні,розвивати вміння та навички читання, письма, монологічного та діалогічного мовлення, вираховувати розмір транспортних засобів.
Освітня: Розширити лінгвістичний кругозір учнів через країнознавчу інформацію, яка міститься у мові, що вивчається.
Розвивальна:
1.Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, здатність до здогадки;
2. Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність;
3.Формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в групах.
4.Формувати навички командної роботи.
5.Розвиток комунікативної, математичної, екологічної, інформаційно-комунікаційною компетентністю, навчанню впродовж життя.
Виховна: Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість, виховувати ввічливість у стосунках із людьми, розвивати в учнів працювати в групах.
Завдання уроку:
1.Повторити лексичні одиниці теми «Transport»
2. Практикувати учнів у вживанні тематичної лексики в лексико-граматичних структурах «What are you doing? Are you flying? Are you riding? What`s your favourite transport», навчити вимірювати довжину та ширину предметів.
3.Удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків.
Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність, екологічна безпека та сталий розвиток.
Тип уроку: Комбінований урок.
Форма проведення: урок міні-проект ,урок повторення і закріплення вивченого матеріалу.
Обладнання уроку: нетбук, демонстраційний матеріал, роздатковий матеріал, картки Bingo, м’яч.
План уроку
№ з/п |
Етапи уроку |
Методи та прийоми На що звернути увагу |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Організація початку уроку |
Greeting. T: Good morning children! P: Good morning teacher! T: I am glad to see you. P: We are glad to see you to.
Warm-up. (question with a magic ball) What`s your name? (I`m…) What`s your favourite colour? (My favourite colour is…) What`s your favourite number? (It`s …) What`s your favourite animal? (My favoutite animal is…) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Aim Повідомлення мети і теми уроку |
Now, Children , please, look at the blackboard. (картки про транспорт) Do you know what it is ? Yes, It`s a transport. Сьогодні тема нашого уроку “Види транспорту”. Ми вже знаємо види транспорту, а сьогодні навчимося вимірювати розмір транспортних засобів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Vocabulary Practice. Актуалізація раніше вивчених ЛО за темою «Transport» |
Look! My words lost their pictures. Слова загубили свої зображення. Lets help them. (учні виходять до дошки і шукають пари) bus train car scooter plane |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Лексичний та граматичний практикум. |
Now, complete the sentences. (Діти виходять до дошки і кажуть на чому вони будуть їхати, літати, плавати або кататися) I’m riding a… I’m flying a… I’m driving a… I’m sailing a… (Words: plane, scooter, helicopter, car, lorry, truck, van, submarine, hot air balloon, ship, boat, bike, motorbike) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Гра Bingo |
Діти отримують карти з грою. Перед початком учні повторюють слова. Хто перший із дітей закроє горизонтальну лінію, той вигукує Bingo.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Physical activity Фізкульт-хвилинка Мета: повторення лексики за темою «Transport» Пісня «Boats, trains, cars» |
Now let`s be planes, planes, planes. Flying through the sky! Now let`s be boats,boats, boats. Floating on the sea! Now let`s be trains,trains, trains. Rolling down the track! Now let`s be cars, cars, cars. Driving down the road! Follow me! |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Робота з підручником. |
Now, open your pupil`s book at page 50. Exercise 1. Look and read. Say a or b. Введення нових лексичних одиниць measure [ˈmeʒə] height [haɪt] length [leŋθ] line [laɪn] centimeter [ˈsentɪmiːtə] metre [ˈmiːtə] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Робота в групах з роздатковим матеріалом |
Exercise 5,page 51 Choose a ruler or a tape measure . Measure and write your results. Діти працюють у групах.Кожна група отримує таблицю для заповнення та малюнки. Треба виміряти довжину та висоту транспортного засобу. Потім свої заміри транспорту представити у класі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Summarizing. Підбиття підсумків уроку. |
Thank you, dear children, for your work today. Did you like the lesson? Our lesson is over! See you next lesson! |