План-конспект уроку на тему "Види транспорту"

Про матеріал
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас Quick Minds 2
Перегляд файлу

Підручник: Quick Minds

Клас: 2

Тема уроку: Transport

Цілі уроку

Практична:

1. Формування навичок правильної вимови звуків, ознайомлення учнів з лексичним матеріалом за темою «Transport», активізація вживання граничних структур у мовленні,розвивати вміння та навички читання, письма, монологічного та діалогічного мовлення, вираховувати розмір транспортних засобів.

Освітня: Розширити лінгвістичний кругозір учнів через країнознавчу інформацію, яка міститься у мові, що вивчається.

Розвивальна:

1.Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, здатність до здогадки;

2. Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність;

3.Формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в групах.

4.Формувати навички командної роботи.

5.Розвиток комунікативної, математичної, екологічної, інформаційно-комунікаційною компетентністю, навчанню впродовж життя.

Виховна: Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість, виховувати ввічливість у стосунках із людьми, розвивати в учнів працювати в групах.

Завдання уроку:

1.Повторити лексичні одиниці теми «Transport»

2. Практикувати учнів у вживанні тематичної  лексики в лексико-граматичних структурах «What are you doing? Are you flying? Are you riding? What`s your favourite transport», навчити вимірювати довжину та ширину предметів.

3.Удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність, екологічна безпека та сталий розвиток.

Тип уроку: Комбінований урок.

Форма проведення: урок міні-проект ,урок повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання уроку: нетбук, демонстраційний матеріал, роздатковий матеріал, картки Bingo, м’яч.

План уроку

 

з/п

Етапи уроку

Методи та прийоми

На що звернути увагу

1

Організація початку уроку

Greeting.

T: Good morning children!

P: Good morning teacher!

T: I am glad to see you.

P: We are glad to see you to.

 

Warm-up. (question with a magic ball)

What`s your name? (I`m…)

What`s your favourite colour? (My favourite colour is…)

What`s your favourite number? (It`s …)

What`s your favourite animal? (My favoutite animal is…)

2.

Aim Повідомлення мети і теми уроку

Now, Children , please, look at the blackboard. (картки про транспорт)

Do you know what it is ? Yes, It`s a transport.

Сьогодні тема нашого уроку Види транспорту. Ми вже знаємо види транспорту, а сьогодні навчимося вимірювати розмір транспортних засобів.

3.

Vocabulary Practice. Актуалізація раніше вивчених ЛО за темою «Transport»

Look! My words lost their pictures. Слова загубили свої зображення. Lets help them.

(учні виходять до дошки і шукають пари)

bus                                               

train                          

car                                                        

scooter                                           

plane                                                                                                                     

4.

Лексичний та граматичний практикум.

Now, complete the sentences.

(Діти виходять до дошки і кажуть на чому вони будуть їхати, літати, плавати або кататися)

Im riding a…

Im flying a…

Im driving a…

Im sailing a…

(Words: plane, scooter, helicopter, car, lorry, truck, van, submarine, hot air balloon, ship, boat, bike, motorbike)

5.

Гра Bingo

Діти отримують карти з грою. Перед початком учні повторюють слова.

Хто перший із дітей закроє горизонтальну лінію, той вигукує Bingo.

                                

6.

Physical activity

Фізкульт-хвилинка

Мета: повторення лексики за темою «Transport»

Пісня «Boats, trains, cars»

Now let`s be planes, planes, planes.

Flying through the sky!

Now let`s be boats,boats, boats.

Floating on the sea!

Now let`s be trains,trains, trains.

Rolling down the track!

Now let`s be cars, cars, cars.

Driving down the road!

Follow me!

7.

Робота з підручником.

Now, open your pupil`s book at page 50.

Exercise 1. Look and read. Say a or b.

Введення нових лексичних одиниць

measure [ˈmeʒə]

height [haɪt]

length [leŋθ]

line [laɪn]

centimeter [ˈsentɪmiːtə]

metre [ˈmiːtə]

8

Робота в групах з роздатковим матеріалом

Exercise 5,page 51

Choose a ruler or a tape measure . Measure and write your results.

Діти працюють у групах.Кожна група отримує таблицю для заповнення та малюнки. Треба виміряти довжину та висоту транспортного засобу. Потім свої заміри транспорту представити у  класі.

 

 

 

1

My

is

 

long and

 

high

2

My

is

 

long and

 

high

3

My

is

 

long and

 

high

 

 

9

Summarizing. Підбиття підсумків уроку.

Thank you, dear children, for your work today.

Did you like the lesson? Our lesson is over! See you next lesson!

 

     

doc
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку