План конспект уроку "Plans for a week. The weather"

Про матеріал
Урок узагальнення лексичного матеріалу, повторення лексичного матеріалу та відпрацювання вживання граматичної структури to be going to. Розвиток навичок діалогічного та писемного мовлення, аудіювання та читання.
Перегляд файлу

Тема: Plans for a week. Seasons and weather

Мета:

  • Навчальна: повторити мовний матеріал;

Ввести нові лексеми;

відпрацювати вживання граматичної структури to be going to;

навчати  діалогічного та монологічного мовлення за темою;

 відпрацювати вживання лексем в усному та письмовому мовленні;

 узагальнити вживання мовленнєвих структур;

 формувати й удосконалювати комунікативні навички;

 систематизувати граматичний матеріал (граматичні структури It is,        I can);

  • розвиваюча: розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; розвивати навички аудіювання;

розвивати й удосконалювати комунікативні навички, вміння аналізувати та систематизувати отриману інформацію;

 удосконалювати та розвивати навички письма;

 розвивати навички читання;

 розвивати навички роботи в парі та команді;

 розвивати готовність учнів до участі в іншомовному мовленні;

  • виховна: виховувати почуття поваги один до одного;

виховувати толерантність, доброзичливість;

прищеплювати зацікавленість до вивчення англійської мови.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, засвоєння нового   матеріалу.

Форми роботи: робота в парах і групах, індивідуальна робота, проектна                робота.

Обладнання: презентація до уроку, відеоролик, мультимедійне обладнання,               картки для розподілу на групи, картки з граматичними структурами, із              словами, ватман.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання.

T: Good morning pupils (students). (Slide 4)

 What day is it today?

       What month is it today?

2. Уведення в іншомовну атмосферу

 Створення квітки “How are you?”.  (Slide 5)

 T: How are you today?

     Take the paper on your desk and write only one word about your mood.

          And also write your name.

     Then put your papers on the board on the flower.

3. Перевірка домашнього завдання.

 T: Show me your homework ex. 1, p. 36.

      What secret word did you find in the puzzle?

 

4. Повідомлення теми та мети уроку.

 1) T: Today we’ll speak about your plans for tomorrow, for a week.

  We’ll practice the grammar structure to be going to.

  And also we’ll speak about seasons and the weather.

So, the topic of our lesson is “Plans for tomorrow. Seasons and     weather”.

2) T: Pupils, open your exercise books and write down the date and the topic of our lesson.    (Slide 6)

ІІ. Основна частина.

  1. Revising the words.
  1.     T: Look at the pictures on the board and say what is the weather on the picture                                                                       (Slide 7 )
  2.     T: What season is it now?

   What is the weather today?

 Describe today’s weather.

      What can you do outdoors today? 

  1. Speaking and writing

Work in groups.    (Slide 8)

  1.     T: Divide into 4 groups by numbers (or by colours).
  2.     T: Join the group. Seat on your place.

    Every group has a big paper, colourful pencils.

     Your task: Look at the pictureand answer the questions:

 What season is it on the picture?

  What is the weather?

  What can you do in this season outdoors?

  1.     Every group presents the work.
  1. Revising the grammar (to be going to). Listening. Writing and Speaking
  1.     T: Let’s remember the words: the days of the week.  (Slide 9)

Look at the board and guess the words.

Work in pairs and unscramble them.

Write them on the board and in your exercise books.   

  1.     T: Tell about your plans for the future using the structure to be going to

Ex. 1, p. 37       (Slide 10)

  1.     Listen and say the letter
  2.     Answer the questions:

What is the weather going to be like on Monday?

 It’s going to be …

What are you going to on Monday in such weather?

 I am going to …

  1.  

ІІІ. Заключна частина.(Slide 11)

  1. Оцінки.Підсумки.
  2. Домашнє завдання.

T: WB, ex. 1, p. 37.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку