5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

План-конспект уроку «Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи».

Про матеріал
План-конспект уроку для вчителів предмету "Захист Вітчизни" з розділу "вогнева підготовка"!
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

З ПРЕДМЕТА «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»

ДЛЯ УЧНІВ 10-А КЛАСУ

Вчителя предмета «Захист Вітчизни» ХЗОШ № 128

Ткаченко Андрія Миколайовича

 

Тема: «Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи».

Тип заняття: теоретико-практичне.

Мета уроку:

  1. Ознайомити учнів:
  • з основними способами вивчення місцевості, виявлення цілей та доповіді про їх знаходження;
  • з послідовністю обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи.
  1. Формувати уміння та навички учнів щодо вибору вогневої позиції та її обладнання, ведення спостереження у заданому секторі, визначення розташування цілей відносно орієнтирів та практичного застосування у доповіді про результати спостереження в межах компетентнісного підходу до вивчення предмету «Захисту Вітчизни».
  2. Виховувати високу патріотичну свідомість молодого покоління.

Час проведення: 45 хвилин. 

Дата проведення: 22.02.2019 р.

Матеріальне забезпечення: мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал, відео фрагмент, мультимедійна презентація, біноклі, місцеві предмети (малюнки).

Місце проведення: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 128 Харківської міської ради Харківської області.


№ з̸п

Питання які відпрацьовуються

Час вико-нання

Дії вчителя

Дії командира взводу

Дії учнів

1.

Вступна частина.

  1. Шикування учнів

5-7 хв.

До 1 хв.

 

 

Віддання наказу командирові взводу згідно зі стройовим статутом.

 

«Взвод, СТАВАЙ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО. Рівняння до середини.»

 

Шикуються в шеренгу за зростом.

  1. Віддача рапорту

1 хв.

 

Слухає доповідь командира взводу.

Виконує доповідь вчителю про кількісний склад та готовність класу (взводу) до уроку.

 

  1. Привітання

10 с.

«Слава Україні»

«Героям Слава»

  1. Виконання Державного гімну України.

1 хв.

 

 

Командує: рівняння на Державний прапор України. До виконання Державного гімну України приступити.

Виконують Державний гімн України.

  1. Стройове тренування.

3 хв.

Віддає наказ командирові взводу провести стройове тренування.

Проводить стройовий тренаж з особовим складом.

Виконують стройові прийоми.

2

Основна частина.

  1. Актуалізація та мотивація

 

30-35хв.

3-4 хв.

Пропонує перегляд відеофрагменту, ставить завдання визначити тему заняття під час перегляду відео фрагменту.

Узагальнює відповіді учнів та оголошує тему уроку, організовує «Мозковий штурм» щодо визначення основних питань.

Переглядають відео фрагмент та визначають тему уроку.

Висловлюють свою думку щодо актуальних питань теми, визначають особисті цілі.

  1. Способи вивчення місцевості.

10 хв.

Надає коментар щодо роздаткового матеріалу, ставить завдання визначити назви способів вивчення місцевості за малюнками.

Пропонує здійснити перевірку правильності виконання завдання демонструючи його на слайді.

Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок.

Визначає тих хто не помилився.

Демонструє та коментує роздатковий матеріал щодо спостереження за полем бою.

Самостійно визначають назви способів вивчення місцевості за малюнками.

 

 

 

 

Учні перевіряють свої варіанти відповідей і наклеюють правильні назви до малюнків собі до зошита.

 

 

Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок

 

 

 

Роздивляються малюнок та засвоюють правильність огляду місцевості.

 

  1. Виявлення цілей та доповідь про їх знаходження.

10 хв.

Пояснює правильність виявлення цілей та доповідь про їх знаходження за алгоритмом, який розданий учням.

Об’єдную клас у дві групи та дає завдання виявити цілі (першій групі виявити живу силу противника, другій – ворожу техніку) за допомогою бінокля

Доповідь про їх місцезнаходження записати до зошиту.

Демонструє правильні  доповіді на слайді.

Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився.

 

Учні ознайомлюються з алгоритмом.

 

 

 

 

 

Виявляють цілі за допомогою бінокля.

 

 

 

 

 

 

Записують до зошиту доповідь про місцезнаходження цілей.

 

Перевіряють правильність виконання завдання.

Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок

  1. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи

10 хв.

Дає завдання: заповнити розміри окопу для стрільби лежачи на малюнках.

Демонструє та коментує правильні розміри окопу на слайді.

Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився.

Надає коментар до слайду на якому зображено послідовність обладнання окопу для стрільби лежачи.

Демонструє на слайді варіанти обладнання та маскування окопів та дає завдання визначити правильність їх обладнання та маскування.

Заповнюють розміри окопу для стрільби лежачи спираючись на життєвий досвід та логіку мислення.

 

Перевіряють правильність виконання завдання та виправляють помилки.

 

 

Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок

 

 

 

Занотовують послідовність обладнання окопу для стрільби лежачи.

 

 

 

Переглядають фотографії та визначають правильність обладнання та маскування окопу зробивши доповідь.

3

Заключна частина

  1. Закріплення.

5-7 хв.

1-2 хв.

 

Інструктаж виконання тестового завдання.

На слайді правильні відповіді.

Визначає кращих.

 

Виконання тестового завдання.

 

Взаємоперевірка в парах.

 

Піднімають руки, хто не допустив помилок.

  1. Підсумок уроку.

 

 

Виставлення оцінок.

2-3 хв.

 

 

 

 

Пропонує визначити рівень досягнення мети за методом «Прес».

Виставлення та коментар оцінок, з урахуванням роботи учнів на різних етапах уроку.

Озвучують рівні досягнення мети уроку та особистої мети.

 

Учні надають щоденники.

  1. Домашнє завдання:
  • Вивчити послідовність обладнання окопу для стрільби лежачи за сторінкою підручника 128.
  • Знайти та записати розміри окопу для стрільби з коліна використовуючи мережу Інтернет, бібліотеку або підручник.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментує домашнє завдання.

Записують домашнє завдання в щоденник

 

 

 

 

 

  1. Прощання

10 с.

«Слава Україні»

«Героям Слава»

 

doc
Додано
3 травня
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку