ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ПРЕДМЕТА «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»
ДЛЯ УЧНІВ 10-А КЛАСУ
Вчителя предмета «Захист Вітчизни» ХЗОШ № 128
Ткаченко Андрія Миколайовича
Тема: «Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи».
Тип заняття: теоретико-практичне.
Мета уроку:
Час проведення: 45 хвилин.
Дата проведення: 22.02.2019 р.
Матеріальне забезпечення: мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал, відео фрагмент, мультимедійна презентація, біноклі, місцеві предмети (малюнки).
Місце проведення: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 128 Харківської міської ради Харківської області.
№ з̸п |
Питання які відпрацьовуються |
Час вико-нання |
Дії вчителя |
Дії командира взводу |
Дії учнів |
1. |
Вступна частина.
|
5-7 хв. До 1 хв.
|
Віддання наказу командирові взводу згідно зі стройовим статутом. |
«Взвод, СТАВАЙ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО. Рівняння до середини.» |
Шикуються в шеренгу за зростом. |
|
1 хв.
|
Слухає доповідь командира взводу. |
Виконує доповідь вчителю про кількісний склад та готовність класу (взводу) до уроку. |
|
|
|
10 с. |
«Слава Україні» |
«Героям Слава» |
||
|
1 хв.
|
Командує: рівняння на Державний прапор України. До виконання Державного гімну України приступити. |
Виконують Державний гімн України. |
||
|
3 хв. |
Віддає наказ командирові взводу провести стройове тренування. |
Проводить стройовий тренаж з особовим складом. |
Виконують стройові прийоми. |
|
2 |
Основна частина.
|
30-35хв. 3-4 хв. |
Пропонує перегляд відеофрагменту, ставить завдання визначити тему заняття під час перегляду відео фрагменту. Узагальнює відповіді учнів та оголошує тему уроку, організовує «Мозковий штурм» щодо визначення основних питань. |
Переглядають відео фрагмент та визначають тему уроку. Висловлюють свою думку щодо актуальних питань теми, визначають особисті цілі. |
|
|
10 хв. |
Надає коментар щодо роздаткового матеріалу, ставить завдання визначити назви способів вивчення місцевості за малюнками. Пропонує здійснити перевірку правильності виконання завдання демонструючи його на слайді. Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився. Демонструє та коментує роздатковий матеріал щодо спостереження за полем бою. |
Самостійно визначають назви способів вивчення місцевості за малюнками.
Учні перевіряють свої варіанти відповідей і наклеюють правильні назви до малюнків собі до зошита.
Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок
Роздивляються малюнок та засвоюють правильність огляду місцевості.
|
||
|
10 хв. |
Пояснює правильність виявлення цілей та доповідь про їх знаходження за алгоритмом, який розданий учням. Об’єдную клас у дві групи та дає завдання виявити цілі (першій групі виявити живу силу противника, другій – ворожу техніку) за допомогою бінокля Доповідь про їх місцезнаходження записати до зошиту. Демонструє правильні доповіді на слайді. Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився.
|
Учні ознайомлюються з алгоритмом.
Виявляють цілі за допомогою бінокля.
Записують до зошиту доповідь про місцезнаходження цілей.
Перевіряють правильність виконання завдання. Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок |
||
|
10 хв. |
Дає завдання: заповнити розміри окопу для стрільби лежачи на малюнках. Демонструє та коментує правильні розміри окопу на слайді. Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився. Надає коментар до слайду на якому зображено послідовність обладнання окопу для стрільби лежачи. Демонструє на слайді варіанти обладнання та маскування окопів та дає завдання визначити правильність їх обладнання та маскування. |
Заповнюють розміри окопу для стрільби лежачи спираючись на життєвий досвід та логіку мислення.
Перевіряють правильність виконання завдання та виправляють помилки.
Піднімають руки ті, хто виконав завдання без помилок
Занотовують послідовність обладнання окопу для стрільби лежачи.
Переглядають фотографії та визначають правильність обладнання та маскування окопу зробивши доповідь. |
||
3 |
Заключна частина
|
5-7 хв. 1-2 хв. |
Інструктаж виконання тестового завдання. На слайді правильні відповіді. Визначає кращих. |
Виконання тестового завдання.
Взаємоперевірка в парах.
Піднімають руки, хто не допустив помилок. |
|
Виставлення оцінок. |
2-3 хв.
|
Пропонує визначити рівень досягнення мети за методом «Прес». Виставлення та коментар оцінок, з урахуванням роботи учнів на різних етапах уроку. |
Озвучують рівні досягнення мети уроку та особистої мети.
Учні надають щоденники. |
||
|
1 хв.
|
Коментує домашнє завдання. |
Записують домашнє завдання в щоденник
|
||
|
10 с. |
«Слава Україні» |
«Героям Слава» |