План-конспект уроку "Я люблю відпочивати у парку розваг."

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови. За підручником Карп'юк О. Клас: 4. Тема: «Free Time». Підтема: Я люблю відпочивати у парку розваг.
Перегляд файлу

Unit 2. Lesson 17

Клас: 4

Тема: «Free Time».

Підтема: Я люблю відпочивати у парку розваг.

Цілі уроку:

Практичні:

  • Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
  • Закріпити граматичний матеріал.

Розвиваюча:

  • Мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, уяву.

Виховна:

  • Формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Освітня:

  • Формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати зорове сприймання та усне продукування.

Обладнання: робочі зошити, леп топ, таблиця “Present Continuous”, стрічки паперу з командами, папір А3, зображення персонажів твору “In Magicland

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Початок уроку

1.Організація класу

T:Good afternoon, children!

Ps: Good afternoon, teacher!

T: How are you today?

Ps: Fine, ok, good…

T: Take your sits. I’m glad to see you today.

(Checking)

2. Повідомлення теми та мети уроку

Т: Dear children, today we’ll continue our conversation about free time, we’ll read “In Magicland” and will revise Present Continuous Tense.

ІІ. Фонетична розминка (warm-up)

Уведення в іншомовне середовище

Exercises: children choose the sheets of papers with commands and numbers. And then they read them one by one and show.

  • Jump 2 times
  • Knock 3 times
  • Sit down, stand up, sit down
  • Touch your nose, eyes and arms
  • Turn around 1 time
  • Hands up and down
  • Shake your hands

 

ІІІ. Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання.

Words: a pirate, a ghost, take a photo, drive a bumper car, a dinosaur, a rollercoaster, ride a rollercoaster, a desert island (p.49)

Ex.2, 4 p. 50-51 to read.

IV.Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення граматичного матеріалу

с.53 Present Continuous Tense. Питальні речення

  1. Фізкультхвилинка

Відео (What is he/she doing?)

  1. Аудіювання. Впр. 1 с. 52 (аудіо)

Діти прослуховують текст

  1. Читання.

Впр.1 ст. 52.

Гра – відтвори прочитане.

Учні читають In Magicland, беруть зображення персонажів твору та прикріплюють на аркуш паперу А3 на дошці.

  1. Говоріння.

Ask and answer in pairs. – Запитуйте і відповідайте парами.

(Діти намагаються відтворити діалог використовуючи готові питання вправи).

  1. Письмо.

WB Впр.1 с.40.

Look at the picture on page 53of your ‘Pupil’s Book’. Match the halves of the sentences. (Учні з’єднують половини речень)

WB Впр.2 с.40.

Answer the question. (Діти записують відповіді до питань).

WB Впр.3 с.40.

Mark is writing a postcard from Magicland to his friend. Fill in the blanks with is or are. (Учні записують в пропущені місця is або are)

 

IV. Заключна частина уроку

  1. Пояснення домашнього завдання.

Впр.4 ст. 54.

Переписати речення у пропущених місцях записати імена однокласників, які виконують ці дії.

  1. Підсумок уроку.

T: Did you like our lesson?

Ps: Yes, we did.

Т: What did you like most?

Ps: We liked a game.

T: Your marks are: …

(Вчитель виставляє оцінки в журнал і щоденники)

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

Ps: Bye-bye.

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку