Тема. Лабораторна робота №1 «Визначення ціни поділки найпростіших вимірювальних приладів»
Мета.
• Ознайомити із найпростішими вимірювальними приладами та правилами їх безпечного використання.
• Розвивати вміння знаходити ціну поділки (крок дискретизації) вимірювальних приладів та вимірювати найпростіші фізичні величини .
• Виховувати комунікативність, вміння працювати в парах (в малих групах).
Тип уроку. Вивчення нового матеріалу
Навчально-методичне забезпечення. Роздатковий матеріал (картки з завданнями); мензурка з водою, термометр, електронний секундомір, мірна стрічка; інструкція до лабораторної роботи №1
Хід уроку
Робота в парах (малих групах)
Лабораторна робота
Для чого необхідні вміння знаходити ціну поділки приладу? Як часто ми використовуємо вимірювальні прилади у побуті?
Продовж речення
«Я сьогодні навчився(навчилася)…»
«Мені було цікаво…»
«Новим для мене на уроці було…»
«Я зрозумів (зрозуміла)…»
«Важко було…»
*Виконати вправу на повторення
«Назви явище»
**Знайти вдома 5 вимірювальних приладів, замалювати їхню шкалу (частину шкали) у робочий зошит, визначити ціну поділки .
Інструкція до лабораторної роботи №1
«Визначення ціни поділки приладу»
а=
b=
n=
С=
а=
b=
n=
С=
а=
b=
n=
С=
а=
b=
С=
Ціна поділки приладу |
Покази приладу |
С1= |
t1= |
С2= |
t2= |
С3= |
t3= |