план освітньо-виховної роботи ДШК

Про матеріал
Планування ІІ семестр для вихователя ДШК- це документ,що вказує змістовні орієнтири діяльності, визначає її порядок, обсяг, тимчасові рамки.План передбачає створення умов для вибору учнями різних видів і форм діяльності, своєї позиції в плановій роботі, план має бути гнучкий і варіативний. Усе це обумовлює внесення змін у план виховної діяльності вихователя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователі: Трофімчук О.І.

Поліщук М.Ф.


Січень

Зимові свята

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

82

Понеділок

15.01

  1.              Ознайомлення із природнім довкіллям

Традиції народних свят

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба з переступанням через предмети, прокочування м’яча ц ворітця. Гра «Потяг»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Ворона на снігу

83

Вівторок

16.01

  1.                   Логіко-математичний розвиток

«Новорічне свято для звірят» Порівняння за розміром тварин.Більше,менше

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби в іграшках. Бережімо їх»

84

Середа

17.01

  1.               Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формувати уявлення про зимові свята, виховувати повагу до народних звичаїв і традицій.

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Щедрий вечір – добрий вечір»

Традиції народних свят

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Будинок і ялинки

85

Четвер

18.01

  1.               Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

«Подорож до Зими».

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба між двома скакалками, стрибки через «струмок». Гра «Біжіть до мене»

ІІ п.д. СХД

 

86

П’ятниця

19.01

  1.                 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

«Чарівна скринька від тітоньки Зими» Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по ребристій дошці, пролізання під дугою. Гра «З купини на купину»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Іде вже зима.  Повторення Хто я? (імена дітей)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення,)

Навчати дітей скочування пластиліну в кулю «Сніжки»

Січень

Українська казка

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

87

Понеділок

22.01

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Зимова казка. Розглядання картини «Зима»

  1. Здоров’я та фізичний розвиток

Кидання і ловіння м’яча обома руками. Повзання в упорі стоячи на колінах. Гра «Поїзд»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Сніг іде, сніг іде, білий сніг лапатий

88

Вівторок

23.01

  1. Логіко-математичний розвиток

«Казковими стежками» складання множини окремих предметів. Поняття «один-багато»

 

  1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби в одязі. Чому треба берегти?»

89

Середа

24.01

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

У яких казках живе зима

  1. Ознайомлення із соціумом (народознавство)

Українська казка «Рукавичка»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малюємо сніговик

90

Четвер

25.01

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Подорож у казку. Продовжуємо ознайомлювати з персонажами казки

  1. Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба приставним кроком по дошці, метання м’яча у кошик обома руками. Гра «Кіт і миші»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

91

П’ятниця

26.01

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Театралізовані вправи до казки «Рукавичка»

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба та біг по обмеженій площині, пролізання під дугою в упорі стоячи. Гра «Хто швидше»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Подорож до казкового лісу

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (, аплікація)

«Сніговик»

Січень - Лютий

Україна - Батьківщина

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

92

Понеділок

29.01

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Мій рідни край – моя земля

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Руханка «Все буде Україна»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

На землі сніжок лежить, зайчик по сніжку біжить

93

Вівторок

30.01

  1. Логіко-математичний розвиток

«На світі все на щось та схоже» порівняння за формою: круглий, квадратний, трикутний

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби у взутті. Чому треба берегти?»

94

Середа

31.01

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Казка про державні символи

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Люблю Україну – мою Батьківщину»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Килимок для бабусі

95

Четвер

01.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

«Ми – маленькі Українці»

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки в довжину з місця через «струмок». Гра «Дід»

ІІ п.д. СХД

 

96

П’ятниця

02.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 Ігри «Україна яка? Так чи ні» Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Кидання великого м’яча обома руками знизу в кошик. Гра «Потяг»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Найдорожча у світі Україна»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Червоні кетяги калини»

 

Лютий

Квартира . Меблі

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

97

Понеділок

05.02

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

«Дім в якому я живу»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба з переступанням через кубики покладені на підлогу на відстані кроку

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати тарілочку

98

Вівторок

06.02

  1. Логіко-математичний розвиток

Порівняння за формою «меблі»

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреба людини в їжі»

99

Середа

07.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

«Оселя, будинок, квартира, меблі»

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

Дидактична гра «Меблі»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

 

«Мій будинок»

100

Четвер

08.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

«Моя рідна оселя» Гра

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Прокочування м’яча обома руками по підлозі. Гра «Горобці й автомобілі»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

101

П’ятниця

09.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Казка про веселу сімейку меблів

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по дошці покладеній на підлогу правим і лівим боком.

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Що стоїть у Тані в кімнаті?

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Будинок з геометричних фігур ( квадрат, трикутник)

 

 

Лютий

Кухня. Посуд

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

102

Понеділок

12.02

  1.  Ознайомлення із природнім довкіллям

«Овочі»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба та біг по «доріжці» між двома мотузками. Гра «По рівненькій доріжці»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати буряк

103

Вівторок

13.02

  1. Логіко-математичний розвиток

Поняття кількості. Посуд на столі.

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Як берегти продукти?»

104

Середа

14.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Вивчення назв іграшок (тактильно)

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

Солодкі дарунки осені (фрукти)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати моркву

105

Четвер

15.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення назв іграшок

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Пролізання під дугою грудьми вперед.

ІІ п.д. СХД

 

106

П’ятниця

16.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Дидактична гра «Чарівний мішечок»

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки у висоту з місця, намагаючись дістати руками брязкальце, прив’язане на висоті вище піднятої вгору руки дитини.

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Солодкі дарунки осені (фрукти)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

Навчати ліпити сонечко (формування навичок розплющення)


Лютий

Продукти харчування

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

107

Понеділок

19.02

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Овочі»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Кидання м’яча обома руками знизу в кошик. Гра «Знайди свій будиночок»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Червоні кетяги горобини

108

Вівторок

20.02

  1. Логіко-математичний розвиток

Порахуємо овочі у кошику.

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Хліб – усьому голова»

109

Середа

21.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з фруктами: яблуко, груша

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

Солодкі дарунки осені (фрукти)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малювання за шаблоном «Лисиця ловить зайчика»

110

Четвер

22.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Продовжувати знайомити дітей з фруктами яблуко, груша, слива

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком. Гра «Сонечко і дощик»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

111

П’ятниця

23.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Вивчення назв фруктів тактильно

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки на двох ногах із просуванням вперед

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Сонечко і хмаринки»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Навчати викладати на смужці паперу, наклеювати готові зображення предметів за наслідуванням вихователя (авто)


Лютий

Професії

№п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

112

Понеділок

26.02

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

«Одяг»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Перекидання малих м’ячів однією рукою через мотузку. Рухлива гра «Цілься краще»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малювання за шаблоном «Ворона на снігу»

113

Вівторок

27.02

  1. Логіко-математичний розвиток

Поняття «більше», «менше», «порівну»

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Світ професій»

114

Середа

28.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Навчати співставляти натуральні фрукти з фруктами які зображені на малюнку

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Сонечко і хмаринки»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Мій дзвінкий, веселий м’яч

115

Четвер

29.02

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення теми «Фрукти»

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Повзання по гімнастичній лаві на животі, підтягуючись руками

ІІ п.д. СХД

 

116

П’ятниця

01.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Дидактична гра «Що в мішечку?»

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба з переступанням через кубики покладені на підлогу на відстані 15-20 см. один від одного.

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Ходить гарбуз по городу» (овочі)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

Навчати робити колові рухи (яблуко)

 

Березень

Весна

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

117

Понеділок

04.03

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Одяг»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по канату або мотузці. Стрибки на двох ногах через «струмочок»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Світить ясне сонечко до нас у віконечко

118

Вівторок

05.03

  1. Логіко-математичний розвиток

Число 5 і цифра 5

круг, квадрат

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Для чого людям потрібне житло?»

119

Середа

06.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формувати уявлення про птахи  як частину живої природи,

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Ходить гарбуз по городу» (овочі)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Художник Олівець

120

Четвер

07.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Виховувати бережливе ставлення до птахів у природі, ознайомити з різноманітністю птахів у природі.

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по похилій дошці. Стрибки на обох ногах через невисокі предмети.

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

121

П’ятниця

08.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу. Стрибки на обох ногах з просуванням уперед.

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Ходить гарбуз по городу» (овочі)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

«Буслики Буслята з долоньок»


Березень

Приліт птахів

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

122

Понеділок

11.03

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Ознайомлення дітей із взуттям

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки з гімнастичної лави. Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу.

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Повітряна кулька для друга

123

Вівторок

12.03

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 5 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Бережливе ставлення до оселі»

124

Середа

13.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формувати уявлення про різноманітність тварин в природі, про види тварин, їх харчування. Знайомити учня з назвами тварин.

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Ходить гарбуз по городу» (овочі)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малювання за шаблоном «Птахи»

125

Четвер

14.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Дидактична гра «Чарівний мішечок»

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Метання з-за голови торбинки з піском у горизонтальну ціль.

ІІ п.д. СХД

 

126

П’ятниця

15.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Повзання в упорі стоячи на колінах. Рухлива гра «Зайці та вовк»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Барвиста веселка» (кольори)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Казковий птах»

Березень

Моє місто. Моя вулиця

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

127

Понеділок

18.03

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Взуття»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки у довжину з місця.

Рухлива гра «Знайди собі пару»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Намалюємо будиночок

128

Вівторок

19.03

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 6 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Хочемо жити в чистому місці»

129

Середа

20.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріпити уявлення про весну та її прикмети.

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Барвиста веселка» (кольори)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчити малювати дітей парканчик біля будиночка

130

Четвер

21.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Розширити знання про зміни у рослинному світі( поява листя, квітів на деревах).

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Кидки м’яча обома руками від грудей. Рухлива гра «Горобці та автомобіль»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

131

П’ятниця

22.03

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба між щаблями драбини, покладеної на підлогу. Рухлива гра «літаки»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Барвиста веселка» (кольори)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

«Весела пташка»

 

Квітень

Транспорт

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

132

Понеділок

01.04

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Ознайомлення дітей із меблями

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Пролізання під дугою грудьми вперед, не торкаючись руками підлоги. Рухлива гра «Влуч у коло»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Дорога для машин»

133

Вівторок

02.04

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 6 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Для чого людина працює?»

134

Середа

03.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формувати знання про весняні первоцвіти

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Барвиста веселка» (кольори)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малюємо автомобіль

135

Четвер

04.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Виховувати бережливе ставлення і любов до перших весняних квітів

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки в глибину з гімнастичної лави на килим. Рухлива гра «Знайди собі пару»

ІІ п.д. СХД

 

136

П’ятниця

05.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Прокочування м’яча між предметами у «ворота». Рухлива гра «Миші і кіт»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Моя кімната»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Автобус»

 

Квітень

Праця людей навесні

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

137

Понеділок

08.04

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Меблі»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по ребристій дошці покладеній на підлогу, стрибки на обох ногах з просування уперед.

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Зернятка для пташок»

138

Вівторок

09.04

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 7 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Кому що потрібно для роботи?»

139

Середа

10.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формування уявлення  знань про довкілля, формуати уявлення про кущі, дерева

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Моя кімната»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати намисто

140

Четвер

11.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Формування уявлення  знань про довкілля, формувати уявлення про кущі, дерева

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по канату. Рухлива гра «Квочка з курчатами»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

141

П’ятниця

12.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Пролізання в обруч лівим та правим боком. Рухлива гра «Влуч у коло»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Посуд різний є у нас» (посуд)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

«Веселка»

 

 

 

 

Квітень

Весняні квіти

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

142

Понеділок

15.04

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Ознайомлення дітей з посудом

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по мотузці (канаті) покладеному на підлогу. Рухлива гра «Влуч у коло»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Начвати малювати підсніжник

143

Вівторок

16.04

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 7 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Важлива праця вдома і на роботі»

144

Середа

17.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

Посуд різний є у нас» (посуд)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати тюльпан

145

Четвер

18.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по мотузку покладеному на підлогу. Рухлива гра «Квочка і курчата»

ІІ п.д. СХД

 

146

П’ятниця

19.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення теми «Меблі»

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Ходіння по гімнастичній лаві з переступанням через кубики.

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Посуд різний є у нас» (посуд)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Весняне квітуче дерево»

Квітень

Родина. Родинні стосунки

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

147

Понеділок

22.04

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Посуд»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Рухлива гра «Кіт і миші»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Моя сім’я»

148

Вівторок

23.04

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 8 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Вода – безцінний дар природи»

149

Середа

24.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Ідемо на прогулянку» (одяг)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Навчати малювати весняний пейзаж

150

Четвер

25.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Прокочування м’яча обома руками. Рухлива гра «Впіймай комара»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

151

П’ятниця

26.04

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Пересування через кеглі за сигналом вихователя. Рухлива гра « Горобчики та автомобіль»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Ідемо на прогулянку» (одяг)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

«Краплинки»


Квітень - Травень

Великдень

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

152

Понеділок

29.04

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Ознайомлення дітей з продуктами харчування

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Ходьба по гімнастичній лаві, стрибок у глибину на килим.

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Вербова гілочка

153

Вівторок

30.04

  1. Логіко-математичний розвиток

Число і цифра 8 (навчати  підкладати до множини цифри)

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби в безпеці та збереженні здоров’я»

154

Середа

01.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Поглибити знання про традиції святкування Великодня в Україні

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Ідемо на прогулянку» (одяг)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малюємо крашанку

155

Четвер

02.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Пролізання в обруч лівим та правим боком. Рухлива гра « Горобчики та кіт»

ІІ п.д. СХД

 

156

П’ятниця

03.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки у довжину з місця через «струмок». Рухлива гра « Кіт і мишка»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

«Ідемо на прогулянку» (одяг)

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Великодня писанка»

 

Травень

Комахи

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

157

Понеділок

06.05

  1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення теми «Продукти»

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки на обох ногах, просуваючись уперед. Рухлива гра «Знайди собі пару»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малюємо писанку

158

Вівторок

07.05

  1. Логіко-математичний розвиток

Гра «Знайди помилку», «Хто перший?»

  1.             Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Значення електрики в житті людини»

159

Середа

08.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Правила здорового харчування. Органи чуття та процеси харчування.

  1.               Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Малюємо комаху Сонечко

160

Четвер

09.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Традиційні страви Українців.

  1.               Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

  1.               Здоров’я та фізичний розвиток

Кидання м’яча обома руками знизу та з-за голови у кошик з відстані 2 м. Рухлива гра «Кішка з кошенятами»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

161

П’ятниця

10.05

  1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення вивченого матеріалу

  1.                 Здоров’я та фізичний розвиток

Пролізання боком під шнуром. Рухлива гра «Хто перший»

  1.                 Ознайомлення із соціумом

Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

« Сонечко»

 

Травень

Наша планета Земля

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

162

Понеділок

13.05

1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Ознайомлення дітей з темою «Рослини»

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Навчати переступати через палицю, яку піднято на висоту 20-25 см.

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Вітальна листівка для матусі

163

Вівторок

14.05

1. Логіко-математичний розвиток

Геометричні фігури - порівняння з овочами та фруктами

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби рослин. Бережімо природу»

164

Середа

15.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Продовжити знайомити дітей з одягом: сорочка, кофта, плаття, штани

2. Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Білі кульбабки»

165

Четвер

16.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Продовжити знайомити дітей з одягом: сорочка, кофта, плаття, штани

2. Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Ходіння по гімнастичній з переступанням через кубики

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

166

П’ятниця

17.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Закріплення теми «Одяг»

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки в довжину з місця з просуванням вперед. Рухлива гра «Хто перший»

3. Ознайомлення із соціумом

Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Почастуємо матусю пряничками»

 

Травень

Правила дорожнього руху

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

167

Понеділок

20.05

1. Ознайомлення із природнім                  довкіллям

Повторення теми «Рослини»

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Біг з максимальною швидкістю.

Рухлива гра «Квач»

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Квітуче деревце»

168

Вівторок

21.05

1. Логіко-математичний розвиток

Класифікація тварин за розміром та кольором

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Потреби звірів і птахів»

169

Середа

22.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Намисто для сороки-білобоки»

170

Четвер

23.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Підлізання під мотузкою грудьми вперед. Рухлива гра «Кольорові промінці»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

171

П’ятниця

24.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Метання торбинок з-за голови в довжину. Рухлива гра «У ведмедя у бору»

3. Ознайомлення із соціумом

Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

«Мамина вишиванка»

 

 

Травень

Я зростаю обережним

№ п/п

ДЕНЬ ТИЖНЯ

ДАТА

ЗАНЯТТЯ

ТЕМАТИКА

172

Понеділок

27.05

1. Ознайомлення із природнім довкіллям

Повторення вивченого матеріалу

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Повзання по гімнастичній лаві. Рухлива гра «Не замочи ніг».

ІІ п.д.  Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«День народження синьої фарби (дощик)»

173

Вівторок

28.05

1. Логіко-математичний розвиток

Заняття-гра «В гостях у Білочки» (кількісна лічба)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

За планом муз.керівника

ІІ п.д. Економічне виховання

«Дбайливе ставлення до тваринного світу»

174

Середа

29.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Ознайомлення із соціумом (народознавство)

«Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

«Квіточки на галявині»

175

Четвер

30.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Художньо-продуктивна діяльність (музика)

За планом муз.керівника

3. Здоров’я та фізичний розвиток

Метання мішечка з піском у ціль. Рухлива гра «Знайди собі пару»

ІІ п.д. Спортивна розвага

за планом спортивного інструктора

176

П’ятниця

31.05

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Повторення вивченого матеріалу

2. Здоров’я та фізичний розвиток

Стрибки у висоту з місця. Пролізання під дугою боком. Рухлива гра «Вітерець-пустунець»

3. Ознайомлення із соціумом

Головне – це бути добрим»

ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

«Суничка»

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
20 березня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку