Вихователі: Трофімчук О.І.
Поліщук М.Ф.
Січень
Зимові свята
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
82 |
Понеділок |
15.01 |
|
Традиції народних свят |
|
Ходьба з переступанням через предмети, прокочування м’яча ц ворітця. Гра «Потяг» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Ворона на снігу |
|||
83 |
Вівторок |
16.01 |
|
«Новорічне свято для звірят» Порівняння за розміром тварин.Більше,менше |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби в іграшках. Бережімо їх» |
|||
84 |
Середа |
17.01 |
|
Формувати уявлення про зимові свята, виховувати повагу до народних звичаїв і традицій. |
|
«Щедрий вечір – добрий вечір» Традиції народних свят |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Будинок і ялинки |
|||
85 |
Четвер |
18.01 |
|
«Подорож до Зими». |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба між двома скакалками, стрибки через «струмок». Гра «Біжіть до мене» |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
86 |
П’ятниця |
19.01 |
|
«Чарівна скринька від тітоньки Зими» Закріплення вивченого матеріалу |
|
Ходьба по ребристій дошці, пролізання під дугою. Гра «З купини на купину» |
|||
|
Іде вже зима. Повторення Хто я? (імена дітей) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення,) |
Навчати дітей скочування пластиліну в кулю «Сніжки» |
Січень
Українська казка
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
87 |
Понеділок |
22.01 |
|
Зимова казка. Розглядання картини «Зима» |
|
Кидання і ловіння м’яча обома руками. Повзання в упорі стоячи на колінах. Гра «Поїзд» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Сніг іде, сніг іде, білий сніг лапатий |
|||
88 |
Вівторок |
23.01 |
|
«Казковими стежками» складання множини окремих предметів. Поняття «один-багато»
|
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби в одязі. Чому треба берегти?» |
|||
89 |
Середа |
24.01 |
|
У яких казках живе зима |
|
Українська казка «Рукавичка» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малюємо сніговик |
|||
90 |
Четвер |
25.01 |
|
Подорож у казку. Продовжуємо ознайомлювати з персонажами казки |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба приставним кроком по дошці, метання м’яча у кошик обома руками. Гра «Кіт і миші» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
91 |
П’ятниця |
26.01 |
|
Театралізовані вправи до казки «Рукавичка» |
|
Ходьба та біг по обмеженій площині, пролізання під дугою в упорі стоячи. Гра «Хто швидше» |
|||
|
Подорож до казкового лісу |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (, аплікація) |
«Сніговик» |
Січень - Лютий
Україна - Батьківщина
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
92 |
Понеділок |
29.01 |
|
Мій рідни край – моя земля |
|
Руханка «Все буде Україна» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
На землі сніжок лежить, зайчик по сніжку біжить |
|||
93 |
Вівторок |
30.01 |
|
«На світі все на щось та схоже» порівняння за формою: круглий, квадратний, трикутний |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби у взутті. Чому треба берегти?» |
|||
94 |
Середа |
31.01 |
|
Казка про державні символи |
|
«Люблю Україну – мою Батьківщину» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Килимок для бабусі |
|||
95 |
Четвер |
01.02 |
|
«Ми – маленькі Українці» |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Стрибки в довжину з місця через «струмок». Гра «Дід» |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
96 |
П’ятниця |
02.02 |
|
Ігри «Україна яка? Так чи ні» Закріплення вивченого матеріалу |
|
Кидання великого м’яча обома руками знизу в кошик. Гра «Потяг» |
|||
|
«Найдорожча у світі Україна» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Червоні кетяги калини» |
Лютий
Квартира . Меблі
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
97 |
Понеділок |
05.02 |
|
«Дім в якому я живу» |
|
Ходьба з переступанням через кубики покладені на підлогу на відстані кроку |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати тарілочку |
|||
98 |
Вівторок |
06.02 |
|
Порівняння за формою «меблі» |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреба людини в їжі» |
|||
99 |
Середа |
07.02 |
|
«Оселя, будинок, квартира, меблі» |
|
Дидактична гра «Меблі» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Мій будинок» |
|||
100 |
Четвер |
08.02 |
|
«Моя рідна оселя» Гра |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Прокочування м’яча обома руками по підлозі. Гра «Горобці й автомобілі» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
101 |
П’ятниця |
09.02 |
|
Казка про веселу сімейку меблів |
|
Ходьба по дошці покладеній на підлогу правим і лівим боком. |
|||
|
Що стоїть у Тані в кімнаті? |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
Будинок з геометричних фігур ( квадрат, трикутник) |
Лютий
Кухня. Посуд
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
102 |
Понеділок |
12.02 |
|
«Овочі» |
|
Ходьба та біг по «доріжці» між двома мотузками. Гра «По рівненькій доріжці» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати буряк |
|||
103 |
Вівторок |
13.02 |
|
Поняття кількості. Посуд на столі. |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Як берегти продукти?» |
|||
104 |
Середа |
14.02 |
|
Вивчення назв іграшок (тактильно) |
|
Солодкі дарунки осені (фрукти) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати моркву |
|||
105 |
Четвер |
15.02 |
|
Закріплення назв іграшок |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Пролізання під дугою грудьми вперед. |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
106 |
П’ятниця |
16.02 |
|
Дидактична гра «Чарівний мішечок» |
|
Стрибки у висоту з місця, намагаючись дістати руками брязкальце, прив’язане на висоті вище піднятої вгору руки дитини. |
|||
|
Солодкі дарунки осені (фрукти) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
Навчати ліпити сонечко (формування навичок розплющення) |
Лютий
Продукти харчування
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
107 |
Понеділок |
19.02 |
|
Повторення теми «Овочі» |
|
Кидання м’яча обома руками знизу в кошик. Гра «Знайди свій будиночок» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Червоні кетяги горобини |
|||
108 |
Вівторок |
20.02 |
|
Порахуємо овочі у кошику. |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Хліб – усьому голова» |
|||
109 |
Середа |
21.02 |
|
Ознайомлення з фруктами: яблуко, груша |
|
Солодкі дарунки осені (фрукти) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малювання за шаблоном «Лисиця ловить зайчика» |
|||
110 |
Четвер |
22.02 |
|
Продовжувати знайомити дітей з фруктами яблуко, груша, слива |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком. Гра «Сонечко і дощик» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
111 |
П’ятниця |
23.02 |
|
Вивчення назв фруктів тактильно |
|
Стрибки на двох ногах із просуванням вперед |
|||
|
«Сонечко і хмаринки» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
Навчати викладати на смужці паперу, наклеювати готові зображення предметів за наслідуванням вихователя (авто) |
Лютий
Професії
№п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
112 |
Понеділок |
26.02 |
|
«Одяг» |
|
Перекидання малих м’ячів однією рукою через мотузку. Рухлива гра «Цілься краще» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малювання за шаблоном «Ворона на снігу» |
|||
113 |
Вівторок |
27.02 |
|
Поняття «більше», «менше», «порівну» |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Світ професій» |
|||
114 |
Середа |
28.02 |
|
Навчати співставляти натуральні фрукти з фруктами які зображені на малюнку |
|
«Сонечко і хмаринки» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Мій дзвінкий, веселий м’яч |
|||
115 |
Четвер |
29.02 |
|
Закріплення теми «Фрукти» |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Повзання по гімнастичній лаві на животі, підтягуючись руками |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
116 |
П’ятниця |
01.03 |
|
Дидактична гра «Що в мішечку?» |
|
Ходьба з переступанням через кубики покладені на підлогу на відстані 15-20 см. один від одного. |
|||
|
«Ходить гарбуз по городу» (овочі) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
Навчати робити колові рухи (яблуко) |
Березень
Весна
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
117 |
Понеділок |
04.03 |
|
Повторення теми «Одяг» |
|
Ходьба по канату або мотузці. Стрибки на двох ногах через «струмочок» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Світить ясне сонечко до нас у віконечко |
|||
118 |
Вівторок |
05.03 |
|
Число 5 і цифра 5 круг, квадрат |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Для чого людям потрібне житло?» |
|||
119 |
Середа |
06.03 |
|
Формувати уявлення про птахи як частину живої природи, |
|
«Ходить гарбуз по городу» (овочі) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Художник Олівець |
|||
120 |
Четвер |
07.03 |
|
Виховувати бережливе ставлення до птахів у природі, ознайомити з різноманітністю птахів у природі. |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба по похилій дошці. Стрибки на обох ногах через невисокі предмети. |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
121 |
П’ятниця |
08.03 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу. Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. |
|||
|
«Ходить гарбуз по городу» (овочі) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
«Буслики Буслята з долоньок» |
Березень
Приліт птахів
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
122 |
Понеділок |
11.03 |
|
Ознайомлення дітей із взуттям |
|
Стрибки з гімнастичної лави. Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу. |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Повітряна кулька для друга |
|||
123 |
Вівторок |
12.03 |
|
Число і цифра 5 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Бережливе ставлення до оселі» |
|||
124 |
Середа |
13.03 |
|
Формувати уявлення про різноманітність тварин в природі, про види тварин, їх харчування. Знайомити учня з назвами тварин. |
|
«Ходить гарбуз по городу» (овочі) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малювання за шаблоном «Птахи» |
|||
125 |
Четвер |
14.03 |
|
Дидактична гра «Чарівний мішечок» |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Метання з-за голови торбинки з піском у горизонтальну ціль. |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
126 |
П’ятниця |
15.03 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Повзання в упорі стоячи на колінах. Рухлива гра «Зайці та вовк» |
|||
|
«Барвиста веселка» (кольори) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Казковий птах» |
Березень
Моє місто. Моя вулиця
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
127 |
Понеділок |
18.03 |
|
Повторення теми «Взуття» |
|
Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Знайди собі пару» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Намалюємо будиночок |
|||
128 |
Вівторок |
19.03 |
|
Число і цифра 6 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Хочемо жити в чистому місці» |
|||
129 |
Середа |
20.03 |
|
Закріпити уявлення про весну та її прикмети. |
|
«Барвиста веселка» (кольори) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчити малювати дітей парканчик біля будиночка |
|||
130 |
Четвер |
21.03 |
|
Розширити знання про зміни у рослинному світі( поява листя, квітів на деревах). |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Кидки м’яча обома руками від грудей. Рухлива гра «Горобці та автомобіль» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
131 |
П’ятниця |
22.03 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Ходьба між щаблями драбини, покладеної на підлогу. Рухлива гра «літаки» |
|||
|
«Барвиста веселка» (кольори) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
«Весела пташка» |
Квітень
Транспорт
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
132 |
Понеділок |
01.04 |
|
Ознайомлення дітей із меблями |
|
Пролізання під дугою грудьми вперед, не торкаючись руками підлоги. Рухлива гра «Влуч у коло» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Дорога для машин» |
|||
133 |
Вівторок |
02.04 |
|
Число і цифра 6 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Для чого людина працює?» |
|||
134 |
Середа |
03.04 |
|
Формувати знання про весняні первоцвіти |
|
«Барвиста веселка» (кольори) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малюємо автомобіль |
|||
135 |
Четвер |
04.04 |
|
Виховувати бережливе ставлення і любов до перших весняних квітів |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Стрибки в глибину з гімнастичної лави на килим. Рухлива гра «Знайди собі пару» |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
136 |
П’ятниця |
05.04 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Прокочування м’яча між предметами у «ворота». Рухлива гра «Миші і кіт» |
|||
|
«Моя кімната» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Автобус» |
Квітень
Праця людей навесні
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
137 |
Понеділок |
08.04 |
|
Повторення теми «Меблі» |
|
Ходьба по ребристій дошці покладеній на підлогу, стрибки на обох ногах з просування уперед. |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Зернятка для пташок» |
|||
138 |
Вівторок |
09.04 |
|
Число і цифра 7 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Кому що потрібно для роботи?» |
|||
139 |
Середа |
10.04 |
|
Формування уявлення знань про довкілля, формуати уявлення про кущі, дерева |
|
«Моя кімната» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати намисто |
|||
140 |
Четвер |
11.04 |
|
Формування уявлення знань про довкілля, формувати уявлення про кущі, дерева |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба по канату. Рухлива гра «Квочка з курчатами» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
141 |
П’ятниця |
12.04 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Пролізання в обруч лівим та правим боком. Рухлива гра «Влуч у коло» |
|||
|
Посуд різний є у нас» (посуд) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
«Веселка» |
Квітень
Весняні квіти
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
142 |
Понеділок |
15.04 |
|
Ознайомлення дітей з посудом |
|
Ходьба по мотузці (канаті) покладеному на підлогу. Рухлива гра «Влуч у коло» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Начвати малювати підсніжник |
|||
143 |
Вівторок |
16.04 |
|
Число і цифра 7 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Важлива праця вдома і на роботі» |
|||
144 |
Середа |
17.04 |
|
Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко |
|
Посуд різний є у нас» (посуд) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати тюльпан |
|||
145 |
Четвер |
18.04 |
|
Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Ходьба по мотузку покладеному на підлогу. Рухлива гра «Квочка і курчата» |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
146 |
П’ятниця |
19.04 |
|
Закріплення теми «Меблі» |
|
Ходіння по гімнастичній лаві з переступанням через кубики. |
|||
|
Посуд різний є у нас» (посуд) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Весняне квітуче дерево» |
Квітень
Родина. Родинні стосунки
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
147 |
Понеділок |
22.04 |
|
Повторення теми «Посуд» |
|
Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Рухлива гра «Кіт і миші» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Моя сім’я» |
|||
148 |
Вівторок |
23.04 |
|
Число і цифра 8 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Вода – безцінний дар природи» |
|||
149 |
Середа |
24.04 |
|
Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко |
|
«Ідемо на прогулянку» (одяг) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Навчати малювати весняний пейзаж |
|||
150 |
Четвер |
25.04 |
|
Ознайомити дітей із меблями: стіл, стілець, шафа, ліжко |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Прокочування м’яча обома руками. Рухлива гра «Впіймай комара» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
151 |
П’ятниця |
26.04 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Пересування через кеглі за сигналом вихователя. Рухлива гра « Горобчики та автомобіль» |
|||
|
«Ідемо на прогулянку» (одяг) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
«Краплинки» |
Квітень - Травень
Великдень
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
152 |
Понеділок |
29.04 |
|
Ознайомлення дітей з продуктами харчування |
|
Ходьба по гімнастичній лаві, стрибок у глибину на килим. |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Вербова гілочка |
|||
153 |
Вівторок |
30.04 |
|
Число і цифра 8 (навчати підкладати до множини цифри) |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби в безпеці та збереженні здоров’я» |
|||
154 |
Середа |
01.05 |
|
Поглибити знання про традиції святкування Великодня в Україні |
|
«Ідемо на прогулянку» (одяг) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малюємо крашанку |
|||
155 |
Четвер |
02.05 |
|
Розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Пролізання в обруч лівим та правим боком. Рухлива гра « Горобчики та кіт» |
|||
ІІ п.д. СХД |
|
|||
156 |
П’ятниця |
03.05 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Стрибки у довжину з місця через «струмок». Рухлива гра « Кіт і мишка» |
|||
|
«Ідемо на прогулянку» (одяг) |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Великодня писанка» |
Травень
Комахи
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
157 |
Понеділок |
06.05 |
|
Повторення теми «Продукти» |
|
Стрибки на обох ногах, просуваючись уперед. Рухлива гра «Знайди собі пару» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малюємо писанку |
|||
158 |
Вівторок |
07.05 |
|
Гра «Знайди помилку», «Хто перший?» |
|
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Значення електрики в житті людини» |
|||
159 |
Середа |
08.05 |
|
Правила здорового харчування. Органи чуття та процеси харчування. |
|
«Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Малюємо комаху Сонечко |
|||
160 |
Четвер |
09.05 |
|
Традиційні страви Українців. |
|
За планом муз.керівника |
|||
|
Кидання м’яча обома руками знизу та з-за голови у кошик з відстані 2 м. Рухлива гра «Кішка з кошенятами» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
161 |
П’ятниця |
10.05 |
|
Закріплення вивченого матеріалу |
|
Пролізання боком під шнуром. Рухлива гра «Хто перший» |
|||
|
Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
« Сонечко»
|
Травень
Наша планета Земля
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
162 |
Понеділок |
13.05 |
1. Ознайомлення із природнім довкіллям |
Ознайомлення дітей з темою «Рослини» |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Навчати переступати через палицю, яку піднято на висоту 20-25 см. |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Вітальна листівка для матусі |
|||
163 |
Вівторок |
14.05 |
1. Логіко-математичний розвиток |
Геометричні фігури - порівняння з овочами та фруктами |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби рослин. Бережімо природу» |
|||
164 |
Середа |
15.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Продовжити знайомити дітей з одягом: сорочка, кофта, плаття, штани |
2. Ознайомлення із соціумом (народознавство) |
«Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Білі кульбабки» |
|||
165 |
Четвер |
16.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Продовжити знайомити дітей з одягом: сорочка, кофта, плаття, штани |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
За планом муз.керівника |
|||
3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Ходіння по гімнастичній з переступанням через кубики |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
166 |
П’ятниця |
17.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Закріплення теми «Одяг» |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Стрибки в довжину з місця з просуванням вперед. Рухлива гра «Хто перший» |
|||
3. Ознайомлення із соціумом |
Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Почастуємо матусю пряничками» |
Травень
Правила дорожнього руху
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
167 |
Понеділок |
20.05 |
1. Ознайомлення із природнім довкіллям |
Повторення теми «Рослини» |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Біг з максимальною швидкістю. Рухлива гра «Квач» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Квітуче деревце» |
|||
168 |
Вівторок |
21.05 |
1. Логіко-математичний розвиток |
Класифікація тварин за розміром та кольором |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Потреби звірів і птахів» |
|||
169 |
Середа |
22.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Ознайомлення із соціумом (народознавство) |
«Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Намисто для сороки-білобоки» |
|||
170 |
Четвер |
23.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
За планом муз.керівника |
|||
3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Підлізання під мотузкою грудьми вперед. Рухлива гра «Кольорові промінці» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
171 |
П’ятниця |
24.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Метання торбинок з-за голови в довжину. Рухлива гра «У ведмедя у бору» |
|||
3. Ознайомлення із соціумом |
Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
«Мамина вишиванка» |
Травень
Я зростаю обережним
№ п/п |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ДАТА |
ЗАНЯТТЯ |
ТЕМАТИКА |
172 |
Понеділок |
27.05 |
1. Ознайомлення із природнім довкіллям |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Повзання по гімнастичній лаві. Рухлива гра «Не замочи ніг». |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«День народження синьої фарби (дощик)» |
|||
173 |
Вівторок |
28.05 |
1. Логіко-математичний розвиток |
Заняття-гра «В гостях у Білочки» (кількісна лічба) |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
За планом муз.керівника |
|||
ІІ п.д. Економічне виховання |
«Дбайливе ставлення до тваринного світу» |
|||
174 |
Середа |
29.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Ознайомлення із соціумом (народознавство) |
«Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
«Квіточки на галявині» |
|||
175 |
Четвер |
30.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
За планом муз.керівника |
|||
3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Метання мішечка з піском у ціль. Рухлива гра «Знайди собі пару» |
|||
ІІ п.д. Спортивна розвага |
за планом спортивного інструктора |
|||
176 |
П’ятниця |
31.05 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
Повторення вивченого матеріалу |
2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Стрибки у висоту з місця. Пролізання під дугою боком. Рухлива гра «Вітерець-пустунець» |
|||
3. Ознайомлення із соціумом |
Головне – це бути добрим» |
|||
ІІ п.д. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
«Суничка» |