Погоджено:
ЗВР ________
ПЛАН
подолання освітніх втрат з англійської мови учнів 2-3, 5-9 та 10-11 класів у 2023-2024н.р.
Учителька Альона Захарченко
№з/п |
Клас |
Форма подолання освітніх втрат |
Термін |
Примітка |
1 |
2 клас |
Повторення букв та звуків, цифр, назви кольорів, основних тем: «Знайомство», «Родина», «Школа» |
Щоденно 5 хв кожного уроку |
|
|
|
Попутне повторення граматики is/are, have/has |
що уроку |
|
|
|
Індивідуальні консультації в режимі офлайн та онлайн |
Під час канікул |
|
|
|
Робота в програмі «Quizlet» Перегляд відео на Youtube |
Протягом року |
|
|
|
Додаткові «читайлики» в електронному варіанті |
Протягом року |
|
|
||||
2 |
3 клас |
Повторення букв та звуків, правила читання, назви цифр, назви кольорів, днів тижня, пір року та місяців, лексичні одиниці з основних тем: «Знайомство», «Родина», «Школа», «Частини тіла», «Їжа» |
|
|
|
|
Перегляд навчальних відео, спів пісень, перегляд мультфільмів |
Протягом року |
|
|
|
Індивідуальні консультації |
Протягом канікул |
|
|
|
Вивчення лексики в програмі «Quizlet», |
Протягом вивчення теми |
|
|
|
Додаткові «читайлики» в електронному варіанті |
Протягом року |
|
|
|
Діагностувальна робота |
Грудень 2023р |
|
|
||||
3 |
5 клас |
Попутне повторення лексики та граматики під час уроків |
що уроку |
|
|
|
Анкетування та квізи для розвитку навичок говоріння |
Раз на тиждень |
|
|
|
Презентації в Canva з іграми на закріплення |
що уроку |
|
|
|
Індивідуальні консультації онлайн |
Протягом року |
|
|
|
Діагностувальна робота |
вересень |
|
|
|
Діагностувальна робота |
грудень |
|
|
|
Індивідуальна робота учнів на платформі ВШО |
Листопад-грудень |
|
|
|
Перегляд фільмів на Englishpage |
постійно |
|
|
|
|
|
|
4 |
6 клас |
Попутне повторення лексики та граматики під час уроків |
щоуроку |
|
|
|
Анкетування та квізи для розвитку навичок говоріння |
Раз на тиждень |
|
|
|
Презентації в Canva з іграми на закріплення |
щоуроку |
|
|
|
Індивідуальні консультації онлайн |
Протягом року |
|
|
|
Діагностувальна робота |
вересень |
|
|
|
Діагностувальна робота |
грудень |
|
|
|
Індивідуальна робота учнів на платформі ВШО |
Листопад-грудень |
|
|
|
Перегляд фільмів на Englishpage |
постійно |
|
|
|
Написання електронних листів вчителю на задану тему |
Раз на місяць |
|
|
|
|
|
|
5 |
7-9 класи |
Попутне повторення лексики та граматики під час уроків |
щоуроку |
|
|
|
Анкетування та квізи для розвитку навичок говоріння |
Раз на тиждень |
|
|
|
Індивідуальні консультації онлайн |
Протягом року |
|
|
|
Діагностувальна робота |
вересень |
|
|
|
Діагностувальна робота |
грудень |
|
|
|
Індивідуальна робота учнів на платформі ВШО |
Листопад-грудень |
|
|
|
Перегляд фільмів на Englishpage |
постійно |
|
|
|
Написання електронних листів вчителю на задану тему |
Раз на місяць |
|
|
|
Використання ресурсів для учнів онлайн
|
Протягом року |
|
|
|
|
|
|
6 |
10-11 класи |
Індивідуальна робота учнів на платформі ВШО |
Листопад-грудень |
|
|
|
Робота на платформі «Ізі ЗНО» |
постійно |
|
|
|
Перегляд фільмів на Englishpage та Youtube |
постійно |
|
|
|
Написання електронних листів вчителю на задану тему |
Раз на місяць |
|
|
|
Освітній проект: уроки наживо |
постійно |
|
|
|
Попутне повторення лексики та граматики під час уроків |
щоуроку |
|
|
|
Анкетування та квізи для розвитку навичок говоріння |
Раз на тиждень |
|
|
|
Індивідуальні консультації онлайн |
Протягом року |
|
|
|
Діагностувальна робота |
вересень |
|
|
|
Діагностувальна робота |
грудень |
|