План проведення тижня англійської мови у школі

Про матеріал

Тиждень англійської мови - ще один шанс заохотити школярів до вивчення іноземної мови. Тому успіх та результативність його проведення залежить від його ретельної підготовки. Увазі колег пропонується орієнтовний план проведення тижня, оформлений для відповідного стенду. Підготувала вчитель англійської мови КУ "Новокарлівська загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів"

Перегляд файлу

 

КУ «НОВОКАРЛІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Програма

тижня англійської мови в школі

(26.02.2018 – 02.03.2018)

 

D:\Мои документы\Школа\Внеклассная работа\Фестиваль знатоков английского языка, апрель 2010\engelskflag.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пояснювальна записка

 

Мета проведення тижня – формування комунікативної компетентності учнів

 

Для досягнення цілі були поставлені наступні завдання.

  • освітні - розширення кругозору учнів, узагальнення і систематизація знань, підвищення рівня мотивації до вивчення англійської мови;
  • виховні – формування таких якостей особи як толерантність, уміння працювати в команді, поважати думку товариша, уміння слухати, уміння ставити і досягати поставленої мети; 

розвивальні – розвиток творчих здібностей учнів, пам'яті, уваги.

 

 


                                               План тижня

 

День тижня

Назва заходу, клас

 

 

 

Час проведення

Форма

Короткий зміст

ПОНЕДІЛОК

ДЕНЬ ВІДКРИТТЯ

  1. Відкриття тижня на загальношкільній лінійці
  2. Виставка літератури

 

5 хв

 

 

 

 

Лінійка для 1-11 класів

 

 

 

1) Відкриття тижня, повідомлення плану тижня

ВІВТОРОК

ДЕНЬ КОНКУРСІВ

  1. Конкурс «Найкраща літера», 1-4 кл.

2) Конкурс «Найкращий малюнок до казки», 1-6 кл.

 

08.00-

15.00 год.

Творчі конкурси

1) Участь приймає ввесь клас, який самостійно обирає літеру англійського алфавіту та має намалювати її як найоригінальніше. (Робота розміщується на виставці)

2) Участь приймають всі бажаючі учні, вони самостійно вибирають казку, малюють до неї малюнок.

Ціль – розвиток творчих здібностей учнів та підвищення інтересу до вивчення англійської мови

СЕРЕДА

ДЕНЬ КРОСВОРДІВ ТА РЕБУСІВ

1)Конкурс «Відгадай», 1-11 кл.

 

 

08.00-

15.00 год.

 

 

 

 

Інтелектуальні конкурси

 

 

 

 

Участь приймають всі бажаючі учні, вони самостійно розгадують ребуси та кросворди.

Ціль – розвиток інтелектуальних здібностей учнів та розширення кругозору знань.

 

ЧЕТВЕР

ДЕНЬ КРАЇНОЗНАВСТВА

 1) Перегляд презентації на тему «Знайома і незнайома Британія», “Great Britain”, “London”, 8-11 класи

 

2) Змагання-вікторина 

«How do you know English?» 8-11 класи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45 хв.

 

 

 

 

 

30-35 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтелектуальний урок

 

 

 

 

Інтелектуально-розважальний урок

 

 

 

 

 

1) Ціль цього заходу полягає в тому, щоб розширити знання учнів про країну, мова якої вивчається, її історичні будівлі, архітектурні пам’ятники, відомі місця тощо.

 

 

2) Вікторина проводиться після перегляду презентацій, з метою перевірки уваги учнів під час перегляду презентацій, а також розвиток інтелектуальних та логічних здібностей під час надання відповідей на запитання.

 

 

 

ПЯТНИЦЯ

1)Змагання-вікторина 

«Are you good at English?» 2-5 класи

 

 

 

ПІДСУМОК ТИЖНЯ

 

 

 

1) Вікторина проводиться для розвитку інтелектуальних та логічних здібностей під час надання відповідей на запитання. Виконати різні завдання для розвитку інтелектуальних, творчих здібностей.

 

 

2)Підводяться підсумки тижня, визначають переможців у конкурсах, які проводилися на протязі тижня


Звіт

 

З ________________ по __________ р. в Новокарлівській ЗОШ  проходив тиждень іноземної (англійської) мови. Протягом п’яти днів були проведено різноманітні конкурси, виставки, змагання. Відкриття тижня відбулося в понеділок. На лінійці було повідомлено план тижня англійської мови. На протязі тижня, учням початкових класів було запропоновано переглянути мультфільми по темі, яку вони вивчають на даний момент, учням 5-8 класів – презентації про Великобританію, Лондон, найвідоміші історичні місця Англії. Після перегляду учні поділилися своїми враженнями.

Для учнів 1-го класу були проведені змагання на найкраще розфарбовування літери .

Для учнів 2-го класу були проведені змагання на найкращий малюнок до вірша, на найкраще розфарбовування слова та змагання-вікторина  «Are you good at English?».

Для учнів 3-го класу були проведені змагання на найкращий малюнок до вірша та змагання-вікторина  «Are you good at English?».

Для учнів 4-го класу були проведені змагання на найкращий малюнок до вірша та змагання-вікторина  «Are you good at English?».

Для учнів 5-го класу були проведені змагання на найкращий малюнок до вірша, на найкращий переклад вірша, на найкращу стінгазету та змагання-вікторина  «Are you good at English?».

Для учнів 6-го класу були проведені змагання на найкращий малюнок до вірша, на найкращий переклад вірша, на найкращу стінгазету.

Для учнів 7-го класу були проведені змагання на найкращий переклад вірша, на найкращу стінгазету.

      Для учнів 8-го-11-ого класів були проведені змагання на найкращий переклад вірша, найкраще виконання вірша, перегляд презентації на тему «Знайома і незнайома Британія», “Great Britain”, “London”, змагання-вікторина  «How do you know English?».

В кінці тижня визначили переможців, активних учасників тижня та нагородили грамотами, сувенірами та солодощами.

 

doc
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 березня 2018
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку