План роботи методб'єднання класних керівників

Про матеріал
ПЛАН РОБОТИ методичного об’єднання класних керівників 1-9 класів на 2020/2021 навчальний рік
Перегляд файлу

ПЛАН РОБОТИ

методичного об’єднання класних керівників 1-9 класів

на 2020/2021 навчальний рік

Теми засідань, зміст питання та заходи

Відпові дальні

Термін

Відмітка про виконання

ПЕРШЕ ЗАСІДАННЯ

 

 

 

 

 

 

1

Інструктивно-методична нарада.

Тема. Особливості організації  виховної роботи  в умовах пандемії на 2020/2021 н. р.

Підвищення фахової компетентності   

 класного керівника.

Мета. Ознайомити  класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік в умовах пандемії, формування у педагогів навичок дистанційної освіти з класним колективом, надати методичні рекомендації.

Питання для обговорення

1.  Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОНУ в галузі освіти на  2020/2021 н. р. Опрацювання Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році

2. Обговорення та узгодження плану роботи МО класних керівників на  2020/2021  н. р.

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова МО

 

 

 

 

Члени МО

22.09

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДРУГЕ ЗАСІДАННЯ

 

2

Круглий стіл

Тема. Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання. 

Мета.  Підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у класних керівників  установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. 

Питання для обговорення

1. Доповідь. Причини виникнення булінгу та його наслідки.

2.  Виступ. Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.

 3.  Палітра досвіду роботи класних керівників з теми засідання.

 4.  Методичні перегуки. Обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балла В.В.

 

Боль Л.С.

 

 

члени МО

 

 

 

 

   22.12

   2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРЕТЄ ЗАСІДАННЯ

 

3

Психолого - педагогічний     семінар. 

Тема.   Основи педагогічної співпраці  «Педагоги -діти -батьки»

Мета.  Озброєння педагогів закладу  сучасними методами роботи з батьками. Формування у педагогів установки, що успіх в організації роботи з батьками значною мірою залежить від особистості та авторитету педагога, його професійності, високих моральних, людських якостей, вміння спілкуватися з батьками, колегами, дітьми. Інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу, громадськості та батьків щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу.

Питання для обговорення:

1. Виступ. Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель».

2.Палітра досвіду роботи класних керівників:

«Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці  «Педагоги – діти - батьки». Обмін досвідом.

3. Партнерство заради майбутнього. Співпраця класного керівника з батьками в системі НУШ.

4.Аукціон психолого-педагогічних ідей. «Система спільних творчих справ батьків і дітей» з елементами тренінгу. Мета – встановити реальні можливості виховного потенціалу кожної сім’ї у вихованні учнів класу.

Методичні перегуки. Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гуменюк Л.Л.

 

 

 

 

 

 

Совяк О.М.

Члени МО

23.03

2021

 

ЧЕТВЕРТЕ ЗАСІДАННЯ

 

4

Педагогічний діалог.

Тема. Гендерне виховання - нагальна потреба сучасної освітньої системи

Мета.  Підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань гендерного виховання учнів. Озброїти педагогів знаннями  важливих компонентів гендерної соціалізації особистості – гендерної освіти та гендерного виховання. Формування  у педагогів установки виховувати в учнів усвідомлення себе представником своє їстаті, що підтримує самооцінку і почуття самоповаги, впевненість і потенціал самореалізації.

Питання для обговорення:

1.    Виступ. Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомої особистості. 

2.    Тематична дискусія. Особистість педагога, його роль увідтворенні гендерних стереотипів учнів.

4.    Про підсумки роботи МО за 2020/2021 н.р.  

5.    Панорама ідей. Обговорення, складання та коригування  перспективного плану роботи МОКК на 2021/2022 н. р.

6.    Анкетування класних керівників з метою  визначення рівня теоретичних знань, умінь і навичок та з’ясування труднощів у роботі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Голова МО

Павлюк О.П.

 

Члени МО

 

 

Слободян В.В.

Стецюк Т.П.

 

   25.05

   2021

 

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
3687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку