Тематика засідань ШМО класних керівників
2019/2020 н.р.
№ |
Теми засідань, зміст питання та заходи |
Відповідальні |
Термін |
Відмітка про виконання |
1 |
Інструктивно-методична нарада
Тема. Стратегічні напрямки виховання у вимірах сьогодення на 2019/2020 н. р. Підвищення фахової компетентності класного керівника.
Мета. Ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, надати методичні рекомендації, формування у педагогів установки на застосування сучасних виховних технологій в роботі з класним колективом,.
Питання для обговорення 1.Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи школи на 2019/2020 н. р. 2 Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОН в галузі освіти на 2019/2020 н. р. 3.Опрацювання Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році 4.Корегування та затвердження плану роботи ШМО класних керівників на 2019/2020 н. р. 5. Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення: -перелік документації, необхідної для роботи класних керівників; -визначення векторів виховної діяльності класних керівників, над якими вони будуть працювати у 2019-2020 н. р. 6. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку. |
Романенко Н.А., керівник МО
|
Серпень
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
|
1.Скласти та затвердити соціальні паспорти класів, плани виховної роботи. 2.Поновити списки дітей пільгових категорій. 3.Провести моніторинг рівня вихованості учнів.
|
|
|
|
2 |
Круглий стіл
Тема. Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання.
Мета. Підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у класних керівників установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. Озброїти педагогів практичними навичками щодо попередження булінгу в класі, агресивних та насильницьких форм поведінки серед учнівської молоді. Питання для обговорення 1. Доповідь «Причини виникнення булінгу та його наслідки». 2.Виступ « Профілактика агресивних форм поведінки серед учнівської молоді». 3.Обмін досвідом роботи з даної теми. 5. Обговорення методичної літератури з теми засідання. |
Романенко Н.А.
Школовий Д.В.
Картава Н.О.
Класні керівники Шкільний бібліотекар |
Листопад
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
|
( з власного досвіду).
|
|
|
|
3 |
Психолого - педагогічний семінар
Тема. Основи педагогічної співпраці «Педагоги -діти -батьки»
Мета. Озброєння педагогів школи сучасними методами роботи з батьками. Об’єднання зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу з громадськості та батьками щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи навчального закладу.
Питання для обговорення: 1. Виступ «Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель». 2. «Система спільних творчих справ батьків і дітей». Обмін досвідом роботи «Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці «Педагоги - діти -батьки». 4. Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання. |
Романенко Н.А., керівник МО
Самойленко Л.О.
Шепель І.О.
Омельченко О.В.
|
Лютий |
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
|
1.Підготувати інформацію з власного досвіду з теми «Диференційований педагогічний вплив на формування ґендерної поведінки школярів». |
|
|
|
4 |
Тема. Гендерне виховання - нагальна потреба сучасної освітньої системи
Мета. Підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань гендерного виховання учнів. Формування у педагогів установки виховувати в учнів усвідомлення себе представником своєї статі, що підтримує самооцінку і почуття самоповаги, впевненість і потенціал самореалізації.
Питання для обговорення: 1.Виступ «Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомої особистості» 2. Виступ «Особистість педагога, його роль у відтворенні гендерних стереотипів учнів». 3.Про підсумки роботи МО за 2019/2020 н. р. Звіт керівника ШМО. 4.Банк ідей. Обговорення, складання та коригування перспективного плану роботи м/о на 2020/2021 н. р. 5. Анкетування класних керівників з метою визначення рівня теоретичних знань, умінь і навичок та з’ясування труднощів у роботі. |
Травень
Семенків О.М.
Целуйко Т.В.
Романенко Н.А.
|
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
|
1.Підготувати моніторинги, діагностику та аналізи виховної роботи за навчальний рік.
|
|
|
|