План роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників

Про матеріал
План МО класних керівників складається з чотирьох засідань. в яких визначена основна тема та головні питання, враховані завдання між засіданнями.
Перегляд файлу

Тематика засідань ШМО класних керівників

2019/2020 н.р.

 

Теми засідань, зміст питання та заходи

Відповідальні

Термін

Відмітка про виконання

 

1

 

Інструктивно-методична нарада

 

Тема. Стратегічні напрямки  виховання у вимірах сьогодення на 2019/2020 н. р.

Підвищення фахової компетентності класного керівника.

 

Мета. Ознайомити  класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, надати методичні рекомендації,  формування у педагогів установки на застосування сучасних виховних технологій в роботі з класним колективом,.

 

Питання для обговорення

     1.Визначення основних напрямків  методичної та виховної роботи школи на 2019/2020 н. р.

     2 Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОН в галузі освіти на  2019/2020 н. р.

     3.Опрацювання Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році

     4.Корегування та затвердження плану роботи ШМО класних керівників на  2019/2020  н. р.

     5. Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення:

-перелік документації, необхідної для роботи класних керівників;

-визначення векторів виховної діяльності класних керівників, над якими вони будуть працювати у 2019-2020 н. р.

6. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку.

 

 Романенко Н.А., керівник МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серпень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

 

 

 

 

1.Скласти та затвердити соціальні паспорти класів, плани виховної роботи.

2.Поновити списки дітей пільгових категорій.

3.Провести моніторинг рівня вихованості учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Круглий стіл

 

Тема. Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання.

 

Мета.  Підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у класних керівників  установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків.  Озброїти педагогів практичними навичками щодо попередження булінгу в класі, агресивних та насильницьких  форм поведінки серед учнівської молоді.

Питання для обговорення

1. Доповідь «Причини виникнення булінгу та його наслідки».

2.Виступ « Профілактика  агресивних форм поведінки серед учнівської молоді».

     3.Обмін досвідом роботи з даної теми.

     5. Обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

 

Романенко Н.А. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школовий Д.В.

 

Картава Н.О.

 

Класні керівники

Шкільний бібліотекар

 

 

 Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

 

 

 

 

  1. Підготувати інформацію про ефективні методи роботи з батьками

( з власного досвіду).

 

 

 

 

 

3

 

Психолого - педагогічний     семінар

 

Тема.   Основи педагогічної співпраці  «Педагоги -діти -батьки»

 

Мета.  Озброєння педагогів школи  сучасними методами роботи з батьками. Об’єднання  зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу з громадськості та батьками  щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи  навчального закладу.

 

Питання для обговорення:

1. Виступ «Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель».

2. «Система спільних творчих справ батьків і дітей».

Обмін досвідом роботи

«Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці  «Педагоги - діти -батьки».

4.  Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Романенко Н.А., керівник МО

 

 

Самойленко Л.О.

 

Шепель І.О.

 

Омельченко О.В.

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

Робота між засіданнями

 

 

 

 

1.Підготувати інформацію з власного досвіду з теми «Диференційований педагогічний вплив на формування ґендерної поведінки школярів».

 

 

 

 

4

 

Тема. Гендерне виховання - нагальна потреба сучасної освітньої системи

 

Мета.  Підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань гендерного виховання учнів. Формування  у педагогів установки виховувати в учнів усвідомлення себе представником своєї статі, що підтримує самооцінку і почуття самоповаги, впевненість і потенціал самореалізації.

 

Питання для обговорення:

1.Виступ «Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомої особистості» 

2. Виступ «Особистість педагога, його роль у відтворенні гендерних стереотипів учнів».

3.Про підсумки роботи МО за 2019/2020 н. р.  Звіт  керівника ШМО.

4.Банк ідей. Обговорення, складання та коригування  перспективного плану роботи м/о на 2020/2021 н. р.

5.    Анкетування класних керівників з метою  визначення рівня теоретичних знань, умінь і навичок та з’ясування труднощів у роботі.

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Семенків О.М. 

 

 

Целуйко Т.В.

 

 

Романенко Н.А.

 

 

 

    

Робота між засіданнями

 

 

 

 

1.Підготувати моніторинги, діагностику та аналізи  виховної роботи за навчальний  рік.

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку