План роботи вчителя початкових класів

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів на час дистанційного навчання
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів  Ніколенко Н.О. з 18.05.по 29.05.

№п/п

Зміст роботи

Дата

Час роботи

1.

1.Перевірка робіт учнів за 15 травня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2. Корекція календарного плану. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 18 травня,  використання LearningApps.org.

3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 19 травня, підбір відеоматеріалу .Створення онлайн-тестів з математики.

4.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись : Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».

 5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 14 травня.

18.05

 

 

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

 

10.00-12.00.

 

 

12.00-14.00.

 

 

14.00-14.30.

2.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 18 травня  в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 19 травня.

4.Дистанційна діагностична робота з української мови .

5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки)  для дистанційного навчання на 20 травня підбір відеоматеріалу. 

6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?».

19.05.

8.00-8.30.

 

8.30-9.30.

 

9.30.-10.30.

 

10.30.-11.10

 

11.10-13.00.

 

13.00-15.00

3.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 19 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 20 травня,  використання LearningApps.org.

4.Проведення дистанційної діагностичної роботи з математики .

5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook до Дня вишиванки.

6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?».

20.05.

8.00-8.30.

 

8.30.-9.30.

 

9.30-10.30.

 

10.30-11.10.

 

11.10-11.40.

 

11.40-14.00.

4.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 20 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 21 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 22 травня, підбір відеоматеріалу. Створення тестів з української мови.

6.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді.

7. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії».

21.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-10.40.

 

10.40-11.40.

 

 

11.40.-14.00

 

 

18.00-19.00.

5.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 21 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 22 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 25 травня, підбір відеоматеріалу.

5. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі.

6.Самоосвіта.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?».

22.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-11.00.

 

11.00-13.00.

 

 

13.00-14.00.

 

14.00-16.00.

6.

1. Ознайомлення  з інформацією щодо завершення 2019/2020 навчального року.

2. Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.

3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 22 травня в умовах дистанційного навчання.

4. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 25 травня,  використання LearningApps.org.

5. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 26 травня, підбір відеоматеріалу. Створення онлайн-тестів з математики.

6. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу   для дітей у мережі Facebook та в блозі.

7. Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Захист прав людей з інвалідністю».

8.Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку».

25.05.

8.00.-8.30.

 

8.30.-9.00.

 

9.00.-10.00

 

10.00.-11.00

 

11.00-13.00.

 

 

13.00-14.00

 

 

14.00-16.00.

 

18.00-19.00

7.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 25 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 26 травня.

4.Діагностична робота «Навички читання вголос».

5. Створення тестів з математики на платформі «На урок».

6. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 27 травня, підбір відеоматеріалу,

7.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

8. Самоосвіта. Проходження  курсів «Освітнього хабу міста Києва» «Емоційний інтелект», «Мистецтво викладання», «Діти покоління Z».

26.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00

 

10.00-11.00.

 

11.00-12.10.

12.10-13.00.

 

13.00-15.00.

 

15.00-16.00.

 

16.00-19.00

8.

 

1. Ознайомлення з інформацією щодо заповнення класного журналу в умовах дистанційного навчання.

3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 26 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 27 травня,  використання LearningApps.org.

4. Діагностична робота «Навички читання вголос».

5. Розробка уроків з  математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 28  травня, підбір відеоматеріалу.

6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу   для дітей у мережі Facebook та в блозі.

7. Самоосвіта . Проходження курсу на платформі Edera «З учнями про освіту та кар’єру».

27.05

8.00-8.30.

 

8.30-9.10.

 

9.10-10.30.

 

 

10.30-11.00.

11.00-12.10.

 

12.10-14.00.

 

14.00-15.00.

 

15.00-16.00

9.

1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 27травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 28 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 29 травня, підбір відеоматеріалу.

5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу   для дітей у мережі Facebook та в блозі.

6.Самоосвіта.  Проходження курсу на платформі Edera «З учнями про освіту та кар’єру».

7. Участь у Віртуальній педагогічній раді.

28.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-11.00.

 

11.00.-13.00.

 

13.00-14.00.

 

14.00-15.00.

15.00-17.00

10.

1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 28 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення  підсумкових уроків  учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 29 травня.

4. Підведення підсумків  дистанційного навчання та закінчення навчального року. Нагородження  подяками учнів за активне та сумлінне дистанційне навчання . Нагородження  подяками батьків за активну підтримку і допомогу у дистанційному навчанні.

5. Підбір та розміщення  матеріалу   для дітей «Як провести літні канікули безпечно?, «Правила безпечної поведінки влітку» у мережі Facebook,  в блозі, у вайбер-групі.

29.05.

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-10.30

 

 

10.30-12.30

 

 

12.30-14.00

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
19 червня 2020
Переглядів
1985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку