Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Н.О. з 18.05.по 29.05.
№п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Час роботи |
1. |
1.Перевірка робіт учнів за 15 травня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі. 2. Корекція календарного плану. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 18 травня, використання LearningApps.org. 3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 19 травня, підбір відеоматеріалу .Створення онлайн-тестів з математики. 4.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись : Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів». 5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 14 травня. |
18.05
|
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-12.00.
12.00-14.00.
14.00-14.30. |
2. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 18 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 19 травня. 4.Дистанційна діагностична робота з української мови . 5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки) для дистанційного навчання на 20 травня підбір відеоматеріалу. 6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?». |
19.05. |
8.00-8.30.
8.30-9.30.
9.30.-10.30.
10.30.-11.10
11.10-13.00.
13.00-15.00 |
3. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 19 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 20 травня, використання LearningApps.org. 4.Проведення дистанційної діагностичної роботи з математики . 5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook до Дня вишиванки. 6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?». |
20.05. |
8.00-8.30.
8.30.-9.30.
9.30-10.30.
10.30-11.10.
11.10-11.40.
11.40-14.00. |
4. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 20 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 21 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 22 травня, підбір відеоматеріалу. Створення тестів з української мови. 6.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді. 7. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії». |
21.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-10.40.
10.40-11.40.
11.40.-14.00
18.00-19.00. |
5. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 21 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 22 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 25 травня, підбір відеоматеріалу. 5. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 6.Самоосвіта.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?». |
22.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-11.00.
11.00-13.00.
13.00-14.00.
14.00-16.00. |
6. |
1. Ознайомлення з інформацією щодо завершення 2019/2020 навчального року. 2. Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 22 травня в умовах дистанційного навчання. 4. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 25 травня, використання LearningApps.org. 5. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 26 травня, підбір відеоматеріалу. Створення онлайн-тестів з математики. 6. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 7. Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Захист прав людей з інвалідністю». 8.Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку». |
25.05. |
8.00.-8.30.
8.30.-9.00.
9.00.-10.00
10.00.-11.00
11.00-13.00.
13.00-14.00
14.00-16.00.
18.00-19.00 |
7. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 25 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 26 травня. 4.Діагностична робота «Навички читання вголос». 5. Створення тестів з математики на платформі «На урок». 6. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 27 травня, підбір відеоматеріалу, 7.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 8. Самоосвіта. Проходження курсів «Освітнього хабу міста Києва» «Емоційний інтелект», «Мистецтво викладання», «Діти покоління Z». |
26.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00
10.00-11.00.
11.00-12.10. 12.10-13.00.
13.00-15.00.
15.00-16.00.
16.00-19.00 |
8.
|
1. Ознайомлення з інформацією щодо заповнення класного журналу в умовах дистанційного навчання. 3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 26 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 27 травня, використання LearningApps.org. 4. Діагностична робота «Навички читання вголос». 5. Розробка уроків з математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 28 травня, підбір відеоматеріалу. 6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 7. Самоосвіта . Проходження курсу на платформі Edera «З учнями про освіту та кар’єру». |
27.05 |
8.00-8.30.
8.30-9.10.
9.10-10.30.
10.30-11.00. 11.00-12.10.
12.10-14.00.
14.00-15.00.
15.00-16.00 |
9. |
1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 27травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 28 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 29 травня, підбір відеоматеріалу. 5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 6.Самоосвіта. Проходження курсу на платформі Edera «З учнями про освіту та кар’єру». 7. Участь у Віртуальній педагогічній раді. |
28.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-11.00.
11.00.-13.00.
13.00-14.00.
14.00-15.00. 15.00-17.00 |
10. |
1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 28 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення підсумкових уроків учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 29 травня. 4. Підведення підсумків дистанційного навчання та закінчення навчального року. Нагородження подяками учнів за активне та сумлінне дистанційне навчання . Нагородження подяками батьків за активну підтримку і допомогу у дистанційному навчанні. 5. Підбір та розміщення матеріалу для дітей «Як провести літні канікули безпечно?, «Правила безпечної поведінки влітку» у мережі Facebook, в блозі, у вайбер-групі. |
29.05. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-12.30
12.30-14.00 |