План роботи з англійської мови на рік, для 1 класу, сімейна форма освіти, екстернат

Про матеріал
План роботи розділено на 9 тем,відповідає програмі нуш Савченко,складається зі змісту тем та очікуваних результатів на кінець вивчення кожної теми
Перегляд файлу

 

Тема

Очікувані результати

 

1

Вітання. Знайомство. Лічба 1-3

Hello, I am…, Good buy,Hi,

Good morning, Good afternoon, Good evening, Good  night

What is your name? My name is … His\Her name is …

My friend, one, two, three, four

How are you? I am fine. So so. I am OK.Happy, sad, tired, angry

Is she\he…? She\he is…

Розпізнає англійські звуки, ключові слова, вітається та представляється, рахує до 3

Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально,

здогадується про значення слів, які  супроводжуються малюнком

 

 

2

Я,моя родина і друзі. Лічба 1-5

This is my father\ mother\ sister

\ brother,grandmother, grandfather, Who is this?

Описує свою сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 5

Запитує інших та відповідає на запитання про свою родину та родину друга

 

3

Дозвілля. Іграшки. Лічба до 10.

Ball, doll, car, ship

What is this?It is …

Plane, train, cat, rat

Is it a…?Yes, it is\ No, it isn’t

Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate, skateboard, to skateboard, scooter,  to ride a scooter

Swing, slide, pool, sandpit

Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання

Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10

 

4

Дозвілля. Кольори

What colour is it? It is…

Red, blue, grey, green

Yellow, black, brown, white

Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками,розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них,запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок

 

 

5

Свята. Зимові свята.

Назви свят. Вітання

Літери Aa-Ff

 

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази,уточнює інформацію про Різдво, уміє привітати зі святом, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками,описує фото

 

 

6

Природа. Тварини. Домашні улюбленці. Назви дій. Літери Gg-Tt

parrot rabbit dog bird  

I have got…

goose hen puppy kitten hamster chinchilla insect jaguar

big small

kangaroo lion

chicken pig cow sheep

mouse nut ox peguin

run  jump climb fly I can…

wolf monkey bear fox

We/they can see… snake tiger

giraffe fish crocodile

horse

 

Розпізнає знайомі слова,описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази

Пише літери з опорою на наочність, модель

розповідає про тварин, яких має, вживаючи короткі вирази,запитує та повідомляє

інформацію про домашніх улюбленців, розпізнає розміри «великий»,«малий», називає тварин за розміром, запитує та відповідає на запитання

Описує себе, те, що вміє робити, повторює дії

 

 

7

Весняні свята. День народження. Літери Uu-Zz

Present  flower cake balloon

-How old are you?-I am...

-How old is he / she?

-He / She is...

Easter basket Easter Bunny egg

Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate

Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів,що супроводжуються фото

Пише літери з опорою на

наочність, модель

Розуміє короткі, прості запитання про свій вік та вік друга  та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10. Запитує інших та відповідає на запитання про Великдень, використовуючи зразок,

 

8

Харчування. Їжа. Просте меню. Дні тижня.

sandwich meat

fish cheese Have you got…?

Yes, I have./ No, I haven’t

orange banana kiwi lunchbox

—What’s in your lunchbox?

—I have got a…

potato tomato glass of milk

cup of tea

 I like / I don’t like…

rice sausage soup bread

Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday

- What day is it today? -It’s...

-Let’s have lunch!

We like / We don’t like…

pizza cola ice cream juice

-Give me..., please.

-Here you are.

-Thank you.

salad chocolate biscuit jam

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації,читає слова, здогадується про значення слів

Розуміє короткі твердження

Повідомляє про свої вподобання та смаки стосовно їжі. Розпізнає на слух та усно відтворює нову лексику з опорою на малюнки

Робить коротке повідомлення про свої смаки .

Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та дає відповідь. Називає слова з опорою на малюнок. Пропонує другові пообідати.

Вміє зробити замовлення у кафе та

подякувати.

 

 

 

9

Школа: приладдя та меблі. Назви дій. Займенники

pen pencil ruler long short

-Is it a long ruler? (Yes, it is. / No, it isn’t.)

book copybook pencil case schoolbag eraser

school teacher pupil blackboard

classroom table

desk chair

 I – my You - your

He – his   She -her

Open your book!

Close your copybook! Stand up, please! Sit down, please!

Називає шкільне приладдя, розпізнає його розмір. Реагує на запитання стосовно розміру предмету та дає коротку відповідь Читає слова з опорою на модель.

Знаходить, розпізнає та називає вивчені літери, реагує на запитання “ What is in your schoolbag?” та дає відповідь, запитує друга, що у нього в портфелі.

Реагує на короткі, прості інструкції та виконує їх.  Описує свої смаки та вподобання короткими фразами.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
11 березня 2023
Переглядів
3038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку