№
|
Тема |
Очікувані результати |
|
1 |
Вітання. Знайомство. Лічба 1-3 Hello, I am…, Good buy,Hi, Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night What is your name? My name is … His\Her name is … My friend, one, two, three, four How are you? I am fine. So so. I am OK.Happy, sad, tired, angry Is she\he…? She\he is… |
Розпізнає англійські звуки, ключові слова, вітається та представляється, рахує до 3 Запитує інших та відповідає на запитання про себе та своїх друзів, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком
|
|
2 |
Я,моя родина і друзі. Лічба 1-5 This is my father\ mother\ sister \ brother,grandmother, grandfather, Who is this? |
Описує свою сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 5 Запитує інших та відповідає на запитання про свою родину та родину друга |
|
3 |
Дозвілля. Іграшки. Лічба до 10. Ball, doll, car, ship What is this?It is … Plane, train, cat, rat Is it a…?Yes, it is\ No, it isn’t Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate, skateboard, to skateboard, scooter, to ride a scooter Swing, slide, pool, sandpit |
Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10 |
|
4 |
Дозвілля. Кольори What colour is it? It is… Red, blue, grey, green Yellow, black, brown, white |
Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками,розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них,запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок
|
|
5 |
Свята. Зимові свята. Назви свят. Вітання Літери Aa-Ff
|
Пише літери з опорою на наочність, модель Запитує та повідомляє інформацію про різдвяні іграшки, вживаючи короткі сталі вирази,уточнює інформацію про Різдво, уміє привітати зі святом, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками,описує фото
|
|
6 |
Природа. Тварини. Домашні улюбленці. Назви дій. Літери Gg-Tt parrot rabbit dog bird I have got… goose hen puppy kitten hamster chinchilla insect jaguar big small kangaroo lion chicken pig cow sheep mouse nut ox peguin run jump climb fly I can… wolf monkey bear fox We/they can see… snake tiger giraffe fish crocodile horse
|
Розпізнає знайомі слова,описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази Пише літери з опорою на наочність, модель розповідає про тварин, яких має, вживаючи короткі вирази,запитує та повідомляє інформацію про домашніх улюбленців, розпізнає розміри «великий»,«малий», називає тварин за розміром, запитує та відповідає на запитання Описує себе, те, що вміє робити, повторює дії
|
|
7 |
Весняні свята. День народження. Літери Uu-Zz Present flower cake balloon -How old are you?-I am... -How old is he / she? -He / She is... Easter basket Easter Bunny egg Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate |
Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів,що супроводжуються фото Пише літери з опорою на наочність, модель Розуміє короткі, прості запитання про свій вік та вік друга та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10. Запитує інших та відповідає на запитання про Великдень, використовуючи зразок, |
|
8 |
Харчування. Їжа. Просте меню. Дні тижня. sandwich meat fish cheese Have you got…? Yes, I have./ No, I haven’t orange banana kiwi lunchbox —What’s in your lunchbox? —I have got a… potato tomato glass of milk cup of tea I like / I don’t like… rice sausage soup bread Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday - What day is it today? -It’s... -Let’s have lunch! We like / We don’t like… pizza cola ice cream juice -Give me..., please. -Here you are. -Thank you. salad chocolate biscuit jam |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації,читає слова, здогадується про значення слів Розуміє короткі твердження Повідомляє про свої вподобання та смаки стосовно їжі. Розпізнає на слух та усно відтворює нову лексику з опорою на малюнки Робить коротке повідомлення про свої смаки . Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та дає відповідь. Називає слова з опорою на малюнок. Пропонує другові пообідати. Вміє зробити замовлення у кафе та подякувати.
|
|
9 |
Школа: приладдя та меблі. Назви дій. Займенники pen pencil ruler long short -Is it a long ruler? (Yes, it is. / No, it isn’t.) book copybook pencil case schoolbag eraser school teacher pupil blackboard classroom table desk chair I – my You - your He – his She -her Open your book! Close your copybook! Stand up, please! Sit down, please! |
Називає шкільне приладдя, розпізнає його розмір. Реагує на запитання стосовно розміру предмету та дає коротку відповідь Читає слова з опорою на модель. Знаходить, розпізнає та називає вивчені літери, реагує на запитання “ What is in your schoolbag?” та дає відповідь, запитує друга, що у нього в портфелі. Реагує на короткі, прості інструкції та виконує їх. Описує свої смаки та вподобання короткими фразами.
|
|