План роботи з англійської мови на рік, для 2 класу, сімейна форма освіти, екстернат

Про матеріал
План складено відповідно до програми нуш, Савченко, має 9 тем,зміст тем та очікувані результати
Перегляд файлу

Тема

Очікувані результати

 

 

 

1

Вітання. Знайомство. Повторення алфавіту,звуків,кольорів,назв тварин. Імена. Лічба 1-10. Множина іменників. Повторення 

What is your name ,surname,children,a pupil,

I like…

Знає фрази вітання,знайомства,представлення себе та свого друга. Вміє порахувати,визначити колір. Продукує букви,звуки,вміє сказати і записати імена,знає правила утворення множини іменників. Розповідає про свої вподобання . Ставить питання і відповідає на них

 

2

Я, моя родина і друзі

Дієслово  To be

Present simple for likes.

 How -question for age

Wh-questions  Особові займенники.

How old are you?

Where is your house?My house is in…

Where is your mum?

At work,аt school, at home

Aunt,cousin,uncle.Doctor,vet, teacher

  together  We are friends.

Funny,clever,nice,pretty

Who is your friend? My best friend is…

She is pretty. she is clever too.

Do you like…?

Знає назви членів родини та вживає їх правильно при продукуванні. Вміє поставити питання та дати відповідь на нього про сім’ю.

Знає і вміє вживати форми особових займенників в усному і писемному мовленні.

Може відреагувати  на питання про емоційний стан людини за малюнком. Розповідає про найкращого друга та який він. Реагує на питання про місцезнаходження членів сім’ї,вживаючи відповідні словосполучення з прийменниками on,at

 

3

Школа. Моя класна кімната. Час,години.

‘ Have got’ in the present tense

‘ It’+’be’ Вказівні займенники

I have got…

It is 11 o’clock.

What time is it?

This, that, these,those

 In the room

In the garden

Who is that?

 

Називає речі в класі

Називає час

Правила читання

Називає шкільне обладнання

Вміє поставити питання та відповісти про речі в класі і їх місцезнаходження,розташування

Розрізняє та правильно вживає при побудові речень  вказівні займенники This, that, these,those

 

 

4

Свята та традиції. День народження. Святкове меню. Почуття та емоції.

‘be’ +adjective

Прийменники місця.

In the morning, at noon, in the evening, in the dark

Are you tired? Yes,I am.No,I am not.

I can’t find my…

Look on| in|under…

Вміє визначити та правильно назвати емоції за малюнками,спитати та дати відповідь про самопочуття. Вживає прийменники відповідно до назв частин дня.

Правила читання

Моделює речення за зразком

Читає та розуміє прочитане.  Описує День народження та святкове меню за фото

 

5

Природа. Дикі та свійські тварини.Частини тіла.

I am=I’m  I have got=I’ve got     Множина іменників.

How many?She|he has got…

A giraffe,a monkey,a snake,a parrot,a zebra,a hippo,a lion,a crocodile,an elephant

Teeth,mouth,legs,body,neck,tail

Head,eyes,hand,arm,toes,fingers,nose,feet,ears

Dangerous,big, small, tall, long

 

Називає тварин, описує їх.

Називає частини тіла.

Запитує та відповідає про тварин.

Правила читання.

Розповідає історію за малюнками.

 

6

Відпочинок і дозвілля. Назви щоденніх дій. Прогулянка. Хобі. Присвійні займенники.

Present continuous.

Wake up, wash face, clean teeth, put on clothes, go to school, get up, catch the bus, have lunch

Talk over the phone,

Walk in the park, swing

Look at the photos

Називає свої дії.

Називає дні тижня.

Правила читання.

Запитує та відповідає  про щоденні дії.

Правила читання.

Розповідає історію за малюнками.

 

7

Харчування. Фрукти, овочі, напої,ціна. Прийоми їжі.

Present Simple for likes and dislikes.

 Articles a,an.     Wh-questions

Present Simple for likes and dislikes.

Chicken,sweets,pizza,salad,fruit

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

Tea, milk, lemonade, orange juice, hot chocolate

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,potato

Breakfast, lunch,dinner

Називає продукти харчування.

Ставить запитання та відповідає на них.

Розуміє та виконує прості інструкції

Правила читання.

Висловлює прохання

Розказує про свій сніданок, обід, вечерю.

Розуміє прочитане та відповідає на питання за текстом.

Ставить запитання та відповідає на них.

Розповідає історію за малюнками.

Розповідає про свої вподобання у їжі.

 

8

Природа. Пори року. Погода.

Spring, summer, autumn, winter

When is your birthday?

 It is cold. It is hot. It is raining. It is snowing.

It is sunny.

watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman.

Називає пори року та погоду.

Описує кожну пору року.

Читає та розказує про кожну пору року

Моделює речення за зразком.

Ставить запитання та відповідає на них.

Читає та розуміє прочитане.

 

9

Людина. Предмети одягу.

A jacket, a bikini, jeans,a T-shirt, a mask, trainers,a cap, shorts

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,shirt, skirt, coat,raincoat

What are you wearing today? I am wearing ...

What is he/she wearing? Where are her socks?

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.

 

Знає назви одягу хлопчика та дівчинки,вміє поставити питання і дати відповіді на них про одяг. Описує хто у що вдягнений за малюнками,складаючи повні речення. Читає та розуміє прочитане.Моделює речення за зразком

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
11 березня 2023
Переглядів
3211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку