Тема: Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів в дослідницький діяльності молодших школярів.
Мета: впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності, які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.
План самоосвіти
Тема: Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів в дослідницький діяльності молодших школярів.
Мета: впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності, які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.
Завдання:
Передбачуваний результат:
Напрямки самоосвіти |
Зміст діяльності |
Опрацьована література |
Форма виконання |
Термін виконання |
Вивчення законодавчої та нормативно – правової бази |
Вивчення документів |
Інструктивно – методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів Концепція нової української школи |
Опрацювати зробити виписки
Вивчити
Використовувати при плануванні уроків |
серпень - вересень
вересень
постіцно |
Науково – теоретична та методична підготовка
|
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2017-2018 н.р.
Створення методичного кейсу – завдань задля формування пізнавальних інтересів |
Опрацювання навчальних програм із предметів початкової школи
Нікітін Б.П. Сходинки творчості або розвиваючі ігри. Київ, 1991 Барташніков О.О. Барташнікова І.А. Як визначити рівень розумового розвитку дитини? Тернопіль, «Богдан», 1998 Матюхіна М. Мотивація навчання молодших школярів, М. – 1986 |
Календарне планування з навчальних предметів. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю
Спостереження
Розробки тестів, завдань.
Розробка завдань з логічним навантаженням для уроків математики |
вересень
протягом року |
Психолого – педагогічні основи навчання та виховання
|
Робота над індивідуальною методичною та психолого-педагогічною проблемою виховної роботи. Формування та гармонійний розвиток соціально зрілої, творчої особистості відповідно до цільових орієнтирів виховної діяльності.
|
|
Відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи |
жовтень - квітень |
Підвищення професійного рівня вчителя |
Участь у тренінгах, онлайн- курсах |
Тренінг «Вчимося жити разом» «Психосоціальна підтримка особистості» онлайн-курс «Вчимося жити разом» |
Відвідування уроків кращих учителів школи Бурлакової О.В. Мальцевої Т.В.
Відкриті уроки та виховні заходи у ході атестації.
|
вересень - березень
серпень - жовтень
|