Основні напрями діяльності та справи класного колективу
І СЕМЕСТР
№ п/п |
Заходи |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Виховні години, класні збори |
30 років незалежності України |
Яка людина заслуговує на повагу інших |
"Бережи свій час і час інших |
Особистість і колектив |
2. |
Дата проведення |
01/09 |
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів «Як вивчити свій характер» |
Анкетування учнів «Моя поведінка у конфлікті» |
Аналіз зайнятості учнів у позаурочний час |
Діалог «Твоє інтелектуально-естетичне хобі.» |
4. |
Робота з батьками |
Батьківські збори №1 Тема: Конфлікти з дитиною і шляхи їх вирішення |
Індивідуальні консультації для батьків |
Робота з батьківським активом на тему: «Ваша поведінка в конфліктній ситуації» |
Індивідуальні поради батьками з питань: морально- правового виховання учнів. |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
1 вересня – День знань! |
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
5 |
6 |
7 |
8 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Ми — в природі, природа — в нас |
Як правильно організувати свою працю? |
Ким бути і яким бути |
Бережи свою планету |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіди з профілактики правопорушень серед учнів |
Бесіда про пропуски занять та шкідливі звички |
Анкетування з теми «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання. Наслідки поганої освіти» |
Бесіда з невстигаючими учнями про підсумки навчання |
4. |
Робота з батьками |
Підготовка активу класу та батьків до дня вчителя. |
Бесіду з батьками на тему «Причини конфліктів батьків та дітей» |
Бесіда: «Приклад батьків у вихованні дітей.» |
Підготовка повідомлення для батьків про успішність |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Театр у моєму житті |
3 чого починається пізнання |
Як долати агресивність |
Моя Україна, демократична і вільна, я з нею пов'язую долю свою |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування з метою вивчення міжособистісних стосунків «Вибір дії» |
Бесіда «Про культуру поведінки» |
Анкетування учнів «Ти і твоя родина».
|
Бесіда про успішність у навчанні |
4. |
Робота з батьками |
Бесіда: «Як виховувати в учнів інтерес до навчання?» |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
Бесіда «Який період підліткового віку вважається найскладнішим?» |
Підготовка повідомлення для батьків про успішність |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Виховні години, класні збори |
6 грудня - День збройних сил України |
Духовність особистості і мистецтво |
Економіка домашнього господарства |
Замість ялинки — зимовий букет |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Тест «Готовність дитини до саморозвитку». |
Опитування учнів: «Захист своїх інтересів» |
Бесіда з невстигаючими учнями про підсумки навчання |
Аналіз роботи класу у першому семестрі |
4. |
Робота з батьками |
Анкета для батьків «Дитина у нашій родині» Підготовка до батьківских зборів.
|
Батьківські збори №2 Тема: «Вікові проблеми підлітків» |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
Бесіда з батьками, про навчальних досягнень учнів у першому семестрі |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР
№ п/п |
Заходи |
17 |
18 |
19 |
20 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Новорічна вистава |
Музика, яку ми слухаємо. Музика, яку ми любимо |
"Світ моїх захоплень |
Мистецтво і мода |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів «Що важливіше?» |
Анкетування учнів «Твоя життєва позиція» |
Бесіда про пропуски занять та шкідливі звички
|
Анкетування учнів «Твоя майбутня професія» |
4. |
Робота з батьками |
Анкетування сімей. Підготовка до батьківских зборів. Пам’ятка для батьків «Правила спілкування з підлітками» |
Батьківські збори №3 Тема: «Психологічні особливості підлітків |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
Підготовка активу класу та батьків до Дня Святого Валентіну |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
21 |
22 |
23 |
24 |
1. |
Виховні години, класні збори |
"Зелений дивосвіт |
За правилами етикету |
Я - громадянин і патріот держави |
Школа – мій дім, я – господар у нім |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів «Чи схильний ти до наркотиків?» |
Анкетування учнів «Визначення рівня активності» |
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т.ін.» |
Бесіди з профілактики правопорушень серед учнів |
4. |
Робота з батьками |
Анкетування «Моя дитина» |
Бесіда: «Вихована дитина. Яка вона?» |
Лекція «Виховання морально-стійкої та вольової людини» |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
7. |
Примітка |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
25 |
26 |
27 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Формула вибору професії: можу + хочу + треба |
Дозвілля та хобі |
Проблеми природи нашого краю |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів «Що є головними у твоєму житті?» |
Бесіда про успішність у навчанні |
Анкетування учнів «Мої друзі в класі» |
4. |
Робота з батьками |
Бесіда «Домашні обов’язки дітей» |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
Підготовка повідомлення для батьків про успішність |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
7. |
Примітка |
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
28 |
29 |
30 |
31 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Твої вороги психоактивні речовини |
Наш край у творах мистецтва |
Освіта – шлях до майбутньої професії |
Дзвони Чорнобиля |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів «Як спілкуватися» |
Повторення правил для учнів. Профілактика булінгу серед учнів. |
Розмова «Яким ти бачиш своє майбутнє»
|
Бесіда з невстигаючими учнями про підсумки навчання |
4. |
Робота з батьками |
Анкетування сімей. Підготовка до батьківских зборів |
Батьківські збори №4 Тема: «Роль родини в розвитку працездатності учня» |
Індивідуальні бесіди, відвідування батьків вдома |
Лекція «Розвиток та стимулювання творчих інтересів у сім’ї» |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
32 |
33 |
34 |
35 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Що таке СНІД |
Ми - єдиний народ |
Як жити в мирі з людьми |
Видатні вчені України, рідного краю |
2. |
Дата проведення |
|
|
|
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз роботи класного активу |
Індивідуальні бесіди про культуру поведінки та взаємоповагу |
Аналіз роботи класу у другому семестрі |
Анкетування «Моя думка про себе» |
4. |
Робота з батьками |
Бесіда «Батьківський авторитет, шляхи його утвердження.» |
Бесіда «Активний відпочинок дітей влітку» |
Бесіда з батьками, про навчальних досягнень учнів у другому семестрі. |
Лекція «Здібності та роль сім’ї в їхньому розвитку» |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
7. |
Примітка |
|
|
|
|