Конспект
Творчого та розвиваючого виду заняття
1 клас
Осінь
Мета: Створити сприятливі умови для розвиваючого заняття. Закріпити знання, вміння та навички отриманих на уроках. Розвивати мовлення пам’ять, увагу, логічне мислення, збагачувати словниковий запас. Виховувати посидючість, старанність, наполегливість.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Вихователь:
Встаньте діти всі рівненько
Посміхнулися гарненько
Посміхнулися до мене
Посміхнулися до себе
Привітались «Добрий день»
ІІ. Основна частина
В жовте лист пофарбувала
Урожай з полів зібрала
Золотила вербам коси
Чарівна цариця … (Осінь)
Вона не просто завітала? Гостя пропонує нам цікаві завдання – листочки. Якщо виконаєм їх, то листочки залишаться у нас і будуть подарунком від осені.
Готові виконувати завдання?
Діти називають своїх сусідів, які сидять з ними за партою, чи то попереду, позаду, з права, з ліва.
За завданням вихователя з геометричних фігур , які лежать у учнів на парті в один ряд учні викладають візерунок: 5 трикутників, під трикутниками – 3 кружечки, над трикутниками – 2 квадрати. Потім можна ще і порівняти «більше», «менше» і т д.
Вихователь показує предметні малюнки із зображенням людей, тварин, речей, рослин. У відповідь показують сигнальну картку: червона «так», зелена «ні». Також можна запропонувати назвати свій предмет і поставити до нього запитання.
Ніч – Яка зараз пори року?
День – Осінь?
Ніч – Які три місяці осені ви знаєте?
День – Вересень, Жовтень, Листопад.
Ніч – Який зараз місяць?
День – Вересень
Ніч – В які кольори осінь фарбує листя?
День – червоне, жовте, багряне.
Ніч – Після якої пори року приходить осінь?
День – Літо.
5. Гра “Хто це?” “Що це?”
На дошці малюнки . Вихователь запитує, які діти бачать малюнки. Потім запитує, які з цих малюнків є назвами тварин, а які назвами рослин.
Фізкультхвилинка
6. Гра “Упізнай тваринку”
Вихователь читає ознаки, а учні відгадують про яку тваринку так говорять. А потім до слів -відгадок ставлять запитання.
Наприклад: руденька, прудка, пухнаста... це (відповідь дітей)
7. Творче завдання
У нашого котика порвався килимок. Нам треба допомогти йому залатати дірочки. У кожної дитини на парті лежать вирізані з паперу геометричні фігури, які потрібно наклеїти.
ІІІ. Заключна частина
Молодці! Ви виконали всі завдання, тому листочки залишаються в нашому класі, як нагорода і прикраса від чарівниці осені.
Підготувала вихователь ГПД
О.М. Кравченко