План виховної роботи на I семестр 2018-2019 н.р.
Класовод: Іванова Леся Михайлівна 4-Б клас
Вересень – місячник безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (3 – 7.09) |
ІІ тиждень (10 – 14.09 ) |
ІІІ тиждень ( 17 – 21.09) |
ІV тиждень ( 24– 28.09 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Перший урок на тему: Україна в нас єдина, бережи її дитино!
|
Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими» |
Виховна година «Діти України за мир»
|
Виховні години: «Ігротека», «Людина серед людей» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Вона на світі одна – Україна». |
Бесіда «Наші символи». |
«Рідний край, де ми, живемо, Україною зовемо», |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім`ї |
Складання соціального паспорту класу |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму |
Рухливі ігри Бесіда на тему: «Подорож до країни Дорожніх знаків» |
Бесіда «Як стати Нехворійком» (читання листа від Нехворійка) |
«Дорога від школи додому» – бесіда.
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
Екскурсії до місцевих пам’яток природи |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Оформлення класного куточка |
|
Малюнки до Дня Вчителя |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Організація чергування в класі |
Визначення наявності підручників у дітей |
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Визначити і закріпити за учнями місце за партою |
Організація режиму дня школяра. Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях.
|
Уточнення списків: соціальний паспорт класу
|
Спостереження за поведінкою на перервах. Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
9. |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення даних. Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
Формування банка даних про сім’ю та сімейно-родинне виховання
|
Індивідуальні бесіди «Режим дня четвертокласника» |
Круглий стіл «Вчимося спілкуватися» |
10. |
Участь у загально шкільних заходах |
Участь у лінійці, присвяченої Першому дзвонику |
|
|
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Жовтень – місячник патріотичного виховання
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (1.10.– 5.10 ) |
ІІ тиждень ( 8.10 – 12.10 ) |
ІІІ тиждень ( 16 -19.10 ) |
IV тиждень (22 - 26.10) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Усний журнал про народні символи «На рушниковому крилі» Виховні години:«Хочу бути успішним», «Без друзів нас мало» |
Виховні години: «Козацтво», «Як потоваришувати з технікою» |
Виховні години: «Комп`ютер – друг чи ворог», «Культура поведінки в громадських місцях» |
Бесіда «відпочиваємо з користю» Виховні години: «Безпечні канікули», «З сірниками не бавтеся діти» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Екскурсія до пам’ятних місць «Історія нашого краю»
|
«Традиційні свята моєї сім`ї».
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. |
Бесіда «Умійте цінувати дружбу» |
|
Відкриваємо скриньку «Добрих справ» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Рейд-перевірка «Твій щоденник – твоє обличчя» |
Бесіда «Вплив фізичних вправ на ріст, розвиток і здоров’я» |
Рейд-перевірка стану підручників «Живи, книго!» |
Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс малюнку «Наші маленькі улюбленці» (до Всесвітнього дня захисту тварин)
|
Виставка «Королева осені»
|
Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Рейд-перевірка «Ні – запізненням!» |
Акція «Ми разом» - благодійна акція
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» |
Ремонт підручників |
|
Трудовий десант «Чистий клас» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з порушниками дисципліни. Бесіда про режим дня.
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни
|
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись» |
Бесіда «Ледащо не годиться ні нащо»
|
9. |
Робота з батьками |
«Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» - педагогічна допомога батькам |
Батьківські збори №1 на тему: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 4 класі»
|
Індивідуальні бесіди з батьками, які запізнюються в школу |
Анкетування батьків «Ставлення батьків до проблем виховання» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби»
|
|
|
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Листопад – місячник «Інтелектуальний марафон»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (5.11-9.11 ) |
ІІ тиждень ( 12.– 16.11 ) |
ІІІ тиждень ( 19 – 23.11 ) |
ІV тиждень ( 26. – 30.11 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Класна година «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити» Виховні години: «Світ професій», «Гість – радість у домі»
|
«Моя маленька батьківщина». Виховні години: «Музейне заняття», «Планета толерантності» |
"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена пам’яті жертв голодомору"- урок мужності. Виховні години: «У світі цікавого», «Грошові одиниці світу» |
Класні збори №2 на тему: «Твої обов’язки в класі»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Вікторина "Що я знаю про своє місто?"
|
Бесіда на темаму: «Улюблений куточок природи» |
Виготовлення листівок –привітань для учасників АТО |
3. |
Ціннісне ставлення до сім`ї |
Випуск стіннівок «Я і моя родина» |
Бесіда «Характер людини, як він формується» |
|
Тренінг "Побажай другові добра" |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
День української писемності та мови «Рідна мова - краю батьківського пісня» |
Бесіда «Твої друзі-чистота та охайність» |
Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?" |
Як не захворіти на ГРЗ та Грип? |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія на природу «Краса навколо нас»
|
Виставка «Друге життя речам» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс малюнків "Цей кольоровий світ" |
Розважальна програма «Алло, ми шукаємо таланти» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бібліотечні уроки «Поезія надихає», «Бережи книгу»
|
Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?" |
Ремонт підручників |
Трудовий десант «Теплий клас» (підготовка класу до зимового сезону) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою |
Бесіда про збереження шкільного майна |
Відвідування учнів, що пропускають уроки |
Спостереження за поведінкою на перерві
|
9. |
Робота з батьками |
«Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей» – бесіда з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"
|
Бесіда з батьками про результати навчання учня за листопад
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Грудень – місячник морально-правового виховання
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (3.12 – 7.12 ) |
ІІ тиждень (10 – 14.12) |
ІІІ тиждень (17 – 21.12 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
«День Збройних сил України»- урок мужності
|
«Традиційні українські свята».
|
Класна година «Різдвяні свята на порозі» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Заочна мандрівка по рідному краю.
|
« Ніхто не забутий, ніщо не забуте» Бесіда за круглим столом. |
КТС “Моя мила Батьківщина” |
3. |
Ціннісне ставлення до сім`ї |
Благодійна акція «З вірою в серці» |
Моніторинг рівня вихованості учнів |
Рейд-перевірка умов життя учнів пільгового контингенту та проблемних родин |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?" |
Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період |
Анкетування «Який я» (самооцінка) Правила поведінки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Милування природою «Зимовий пейзаж» |
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Прикрашаймо свій клас
|
Свято «Дивовижна подорож Миколая Чудотворця» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Чистий клас»
|
Робота майстерень Діда Мороза |
Конкурс ялинкових прикрас «Зимові фантазії» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда «Правила поведінки на перерві» |
Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї» |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету Батьківські збори «Роль батьків у житті дитини»
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у виставці малюнків «Природа - матір-чарівниця» |
|
Участь у святі «До нас іде Святий Миколай» |
|
Примітка |
|
|
|
План виховної роботи на II семестр 2018-2019 н.р.
Січень – місячник родинно-сімейного виховання
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (8 - 11.01) |
ІІ тиждень (14- 18.01) |
ІІІ тиждень (21 - 25.01) |
ІV тиждень (28 – 31.01) |
||
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №3 «Планування роботи на ІІ семестр» |
Виховна година «Ввічливість – окраса людської душі.» |
«Україна в нас єдина» до Дня Соборності України -урок мужності |
«Мої обов’язки» . Розігрування ролей. |
||
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування « Зимові свята в Україні»(бесіда про народні звичаї, обряди ) |
|
Бесіда «Вчимося любити свою Батьківщину» |
Бесіда «Символи моєї держави» |
||
3. |
Ціннісне ставлення до сім`ї, до людей.
|
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
Бібліотечний фестиваль «Мама, тато, я – читаюча сім’я» |
«Щоб навчатись було легко всюди» |
Усний журнал «Історія моєї сім’ї в історії держави» |
||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Рухливі ігри. Правила дорожнього руху. Дорога зі школи додому |
Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період)
|
Правила дорожнього руху. Дорога зі школи додому |
Гра „Як стати Нехворійком” |
||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс фотографії «Лебедин зимовий» |
Екскурсія в зимовий парк.
|
Трудові десанти «Наш двір – наша турбота» |
Екологічна акція «Допоможемо зимуючим птахам» |
||
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Виставка малюнків «Зимові свята» |
Години милування природою «Зима-скульптор». |
Гра « Читаємо книгу слідів на снігу.» |
Виставка малюнків «Зимові розваги» |
||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Перерозподіл доручень дітей |
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»
|
Круглий стіл «Невідкладай на завтра те , що можеш зробити сьогодні .» |
|
||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування з метою уточнення даних учнів. Аналіз стану навчання учнів
|
Спостереження за поведінкою на уроках таких учнів: ( Гвоздакова К., Гетьман Є.) |
Бесіда з (Гвоздаковою К., Руднєвою А.) про запізнення на уроки |
Проведення бесіди, щодо поведінки на перервах. |
||
9. |
Робота з батьками |
Опитування з метою уточнення даних батьків
|
Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр
|
Індивідуальні бесіди з батьками чиї діти не встигають у навчанні
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. |
||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
||
11. |
Примітка |
|
|
|
|
||
Лютий – місячник «Українські обереги»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01-8.02) |
ІІ тиждень (11 - 15.02) |
ІІІ тиждень (18- 22.02) |
ІV тиждень (25 – 28.02) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему:
|
Виховна година на тему: |
Виховна година на тему:
|
Виховна година на тему:
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщини ― наша рідна Україна” |
«Традиції моєї родини» бесіда |
Екскурсія до шкільного музею: “Сторінки історії мого міста ”
|
Гра – подорож «У країні рідної мови» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей, до сім`ї |
Бесіди з батьками «Умови успішного виховання дітей у родині» |
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». |
Тематичні виховні години «Обереги материнства», «Ми з того краю, де сопілка грає» |
«Допоможи Незнайкові» етична грамота |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Спортивні зимові змагання: “Веселі старти”
|
«Безпечний відпочинок взимку» |
Режим дня. Суворий і мудрий порадник
|
Зустріч з медсестрою. Бесіда. Як уникнути захворювань на інфекційні хвороби? |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Спостереження за народними прикметами про пророду. |
Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин) |
Години спілкування «Допоможемо природі» |
«Птахи чекають нашої допомоги»
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Фотоколаж «Мій край –моя історія жива» |
«Любов дала життя, рух і силу»- виховні заходи до Дня закоханих |
Розучування віршів, пісень до свята «Стрітення» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виготовлення валентинок |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
«Твій вільний час» Бесіда про поведінку в їдальні |
Бесіда з учнями, які запізнюються на заняття
|
Бесіда з учнями які порушують поведінку на перервах
|
Індивідуальні бесіди з лідерами класу
|
9. |
Робота з батьками |
Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
Тренінг «Створення комфортного психологічного стану у родині»
|
Батьківські збори №3 на тему: «Проблеми спілкування батьків і дітей. Педагогічний такт батьків» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Інформаційно-пізнавальна година «Історія виникнення книги» |
|
|
|
11. |
Примітка |
|
|
|
|
Березень – місячник профорієнтації
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.03 – 8.03) |
ІІ тиждень (11. 03 - 15.03) |
ІІІ тиждень (18- 22.03) |
1. |
Виховні години, класні збори |
«День весняний – день радості і краси » до Міжнародного жіночого Дня. |
Виховна година на тему: |
Виховна година на тему: |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Виставка «Рушник - оберіг дому». Конкурс малюнків «Я малюю мою Україну» |
Година спілкування «Письменники рідного краю» Шевченківські дні |
Групова справа “Кожному мила своя сторона” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей, до сім`ї |
Святковий концерт до Міжнародного жіночого дня. Операція «Сюрприз для мами» |
Анкетування «Ти і твій клас»
|
Розігрування життївих ситуацій «Як би ти вчинив .» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година рухливих ігор. Ігротека |
«Зовнішній вигляд хлопчика й дівчинки» |
Бесіда «Чи потрібно дивитися всі телепередачі» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Проект «Первоцвіти просять захисту» |
Проект “Тварини моєї місцевості” |
Інформаційні хвилинки «День охорони водних ресурсів» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Привітання мам з святом 8 Березня |
|
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення подарунків для мами. |
Конкурс «Кращий мамин помічник» Бібліотечні уроки «Бережи книгу!» |
Година мрій: “Коли я виросту” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою
Аналіз зауважень вчителів |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
9. |
Робота з батьками |
|
Індивідуальна бесіда з батьками учнів, які часто запізнюються на перший урок
|
Засідання батьківського комітету
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
11. |
Примітка |
|
|
Тиждень безпеки перед весняними канікулами
|
Квітень – екологічний місячник
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (1.04 -5.04) |
ІІ тиждень (8-12.04) |
ІІІ тиждень (15-19.04) |
ІV тиждень (22-26.04) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему:
Бесіда «Бережи здоров'я змалку» |
Виховна година на тему: |
Виховна година на тему:
|
Година спілкування : «Чорнобиль – горе України» - урок мужності
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків» |
Заочна подорож «Історичні пам’ятки Лебединщини» |
Екскурсія «Презентація рідної вулиці» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей, до сім`ї |
Бесіда «Гість у домі − радість у нім»
|
Бесіда з учнями “Чарівні слова”
|
«Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадібність. |
Екологічна акція «Весну зустрічай!» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Веселі старти до Всесвітнього дня здоров’я. |
Чистота - запорука здоров’я
|
Анкетування “Який я” (самооцінка)
|
Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Інформаційні хвилинки до Дня птахів |
Акція «Збережемо красу природи.» |
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
Години спілкування «Збережемо планету чистою» |
Година милування природою: «Чим пахне весна .» |
Конкурс – виставка писанок і крашанок «Писанкове мереживо» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда : «Цінуймо працю інших.» |
|
Операція «Слухняний віник» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями
“Правила поведінки на перерві” |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
Засідання активу класу |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень |
9. |
Робота з батьками
|
Круглий стіл „Вчимося спілкуватися”
|
Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання |
Засідання батьківського комітету.
|
Класні збори «Підведення підсумків навчального року». Бесіда з батьками за результатами навчання учнів
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
|
|
11. |
Примітка |
|
|
|
|
Травень – місячник безпеки життєдіяльності дітей
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (30.04-4.05) |
ІІ тиждень (7- 11.05) |
ІІІ тиждень (14 -18.05) |
ІV тиждень (21- 25.05) |
1. |
Виховні години, класні збори |
«Будь славен, день святої Перемоги !» - урок мужності |
Класні збори №4 «Навчання − це праця, і благо, і обов’язок» |
Виховна година на тему: «Бути добрим і милосердним.» |
Свято «Прощавай початкова школо» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Традиції моєї родини» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
Дискусія «Де найкраще місце на землі» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей, до сім`ї |
Як вести себе у гостях
|
«Вона любов, вона печаль і втіха» - свято матері |
Заходи до Міжнародного Дня сім’ї |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: “Мій день. Хороше і погане” |
«Безпека – це мета, а безпека життєдіяльності – засоби, шляхи, методи її досягнення» |
Наші речі про нас говорять. |
Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» |
Бесіда : «Віч-на –віч з природою.» |
Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Екскурсії музеями міста |
|
Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» |
Готуємось до свята останнього дзвоника. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Організувати вручення саморобних подарунків мамам |
Операція «Живи, книго!»
|
Генеральне прибирання класної кімнати |
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках” |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку на уроках
|
Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. |
Робота з батьками
|
Бесіда : «Телебачення: ворог чи друг дітей?»
|
Батьківські збори№4 Допомога може бути різною |
Засідання батьківського комітету. Організація ремонту класу.
|
Бесіда з батьками «Незабаром літо» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Заходи до Міжнародного Дня матері |
|
|
Свято Останнього дзвоника |
11. |
Примітка |
|
|
|
|