Директор ________________П.І.Б «___» вересня 2022 року
|
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з виховної роботи ________________П.І.Б «___» вересня 2022 року
|
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
6 – Б класу
Класний керівник: ___________________
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА
ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
В класі навчається 00 учнів: 00дівчаток та 00 хлопчиків. Всі учні проживають на території міста _________ в мікрорайоні ____________ ліцею. Всі учні – ровесники – 2000року народження. Соціальний склад сімей різний. Дітей – сиріт – немає, напівсиріт – нема, багатодітних сімей –немає. Є учні з особливими освітніми потребами.
Дисципліна в класі задовільна. Хлопці дружать з дівчатами. Мікро групи в класі - за місцем проживання. Діти люблять спілкуватися між собою, спілкуються і поза школою. Дисциплінованість та культура поведінки на задовільному рівні.
Всі учні мають певне доручення в класі, охоче його підтримують; само організованість виявляє П______І.Б.та П______І.Б. в інших- середній рівень само організованості.
Учні проявляють інтерес до громадського життя, постійно беруть участь в виховних заходах класу, школи та села,проте в деяких учнів є розходження між словами та вчинками.
В основі взаємин лежить спільне навчання, місце за партою та місце проживання. Діти здатні на взаємодопомогу, радіють успіхам товаришів, проте наголошують на чужі невдачі, засмучуються від своїх невдач. Вміють попросити вибачення. Є лідери в класі- це учні, що добре вчаться. Прояви порушень поведінки пояснюються недостатністю уваги з боку батьків, особливостями темпераменту. Основними заходами впливу на учнів, які порушують поведінку, є: індивідуальні бесіди з ними та батьками.
До активу класу входять: П______І.Б. та П______І.Б. До однокласників вони ставляться із розумінням. Їхні розпорядження в основному виконуються.
Учні цікавляться життям школи та інших класів,відповідально та систематично виконують загальношкільні доручення. Спілкування з учнями школи відбувається на основі спільних занять спортом та інтересів.
Загалом стосунки у класiтовариськi, приятельськi. Дiтиможугьорганiзовуватисамостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiждiтьми мало спiвчуття, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Всiучнi проявляють стриманiсть та повагу у стосунках зi старшими, вчителями, всiцiнуютьфiзичну працю.Діти намагаються виконувати єдині вимоги і правила поведінки в школі.
Кожний учень класу – індивідульний, але разом вони складають цілісний механізм. Рівень їхнього сприйняття загальнолюдських цінностей - вище середнього, на етапі формування; провівши декілька занять в класі, стало зрозуміло, що учні сприймають загальнолюдські цінності і у них виховане почуття бережливого ставлення до цих цінностей; вікові особливості учнів класу передбачають їх бурхливий вияв емоцій та почуттів та реакції на них; проте, діти знають міру у виявленні емоцій і намагаються стримуватися у відповідних ситуаціях.
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ
№ з/п |
Питання |
Відповідь |
|
Кількість |
Прізвища |
||
1. |
Діти - сироти
|
|
|
2. |
Сім’ї без матері
|
|
|
3. |
Сім’ї без батька
|
|
|
4. |
Діти «групи ризику»
|
|
|
5. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
|
|
6. |
Діти з фізичними вадами
|
|
|
7. |
Батьки - інваліди
|
|
|
8. |
Неблагополучні сім’ї: -батьки п’ють ; -батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; -батьки знаходяться на обліку в міліції.
|
|
|
9. |
Малозабезпечені сім’ї
|
|
|
10. |
Багатодітні сім’ї 3 дітей; 4 дітей; 5 дітей и т.д.
|
|
|
Основною метою у вихованні здобувачів освіти у 2022-2023 навчальному році буде продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.
Виховна система роботи в класі повинна мати інтегральні характеристики.Однієюзнихєсоціально-педагогічнапідтримкаствореннякомфортногопросторуможливостейдляучняврозвиткукомпетентностейтавцінніснійідентифікації.
Протягом 2022/2023 н. р. щодо створення безпечного і здорового освітнього середовища будуть здійснюватися у відповідності до наступних ключових напрямів:
Упрограмі«Новаукраїнськашкола»упоступідоцінностей»зазначається, що за Державним стандартом базової, повної загальної середньоїосвіти, компетентність – це готовність і здатність особистості чинити моральнонаосновіцінностей,світогляднихорієнтирів:усвідомлюватинеобхідністьморальноїповедінки,умітиобґрунтовуватиіцивілізовановідстоюватисвоюпозицію, приймати зважені моральні рішення, виявляти відповідальність, братинасебеобов’язки тапротистояти аморальнимвпливам.
Отже,формуванняключовихкомпетентностейтапрактично-перетворювальнихздатностейособистостіучняуповніймірізалежитьвідпрофесійноговикористанняціннісно-орієнтованогопотенціалувиховання.
Компетентнісний потенціал забезпечує можливість усебічного розвитку особистості дитини на основі ключових компетентностей:
екологічна грамотність і здорове життя
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСУ
МЕТА: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.
ПРОБЛЕМА: формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства.
ЗАВДАННЯ:
Щоденно:
|
|
Щотижня:
|
|
Щомісяця:
|
|
Один раз на семестр:
|
|
Один раз на рік:
|
|
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ,
ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ФОРМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
1 |
Форми роботи, спільні з шкільним бібліотекарем:
|
|
2 |
Спільно з учителями-предметниками, керівниками гуртків, секцій: |
|
3 |
Спільно з шкільним психологом:
|
|
4 |
Групові (з батьками):
|
|
5 |
Групові (з учнівським колективом):
|
|
6 |
Індивідуальні:
|
|
ЗАВДАННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
|
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
1. Низький рівень сформованості потреби жити в суспільстві за загальноприйнятими нормами; 2. Недостатній рівень сформованості гуманістичних рис особистості; 3. Низький рівень знань про свій родовід; 4. Низька культура сімейно – родинних відносин; 5. Значне зростання жорстокості, грубості, неповаги, що призводить до булінгу у різних його проявах. |
Виховувати:
|
Ціннісне ставлення особистості до праці
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Профорієнтаційна робота
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до природи
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
3. Нерозуміння значення шкоди, завданої природі, для життя суспільства. |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
1. Низький рівень естетичної культури учня; 2.Низький інтерес до народного мистецтва; 3.Недостатня сформованість естетичних переконань та смаків. |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Робота з батьками
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Туристично – краєзнавча робота
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Учнівське самоврядування
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
Діяльність учнівських організацій
Невирішені проблеми |
Основні завдання |
|
|
ЗАГАЛЬНА ВІДОМІСТЬ ПРО УЧНІВ
№ з/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Телефон |
Адреса |
Примітки |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
Відомість про зайнятість учнів
у позаурочний час
№ |
ПІ учня |
Гуртки, секції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
САМОВРЯДУВАННЯ КЛАСУ
ПОСАДА |
ПІБ |
|
Командир класу (відповідальний за дисципліну, харчування та виконання обов’язків своїх однокласників) |
|
|
Заступник командира класу (відповідальний за дисципліну, за зовнішній вигляд та своєчасне відвідування занять) |
|
|
Культурно-масовий сектор (відповідальні за постановку виступів від класу у шкільних заходах та учать у художніх конкурсах) |
Образотворче мистецтво |
|
Хореографія |
|
|
Хореографія |
|
|
Піаніно, акардіон |
|
|
Вокал |
|
|
Спортивний сектор (відповідальні за участь у спортивних змаганнях школи)
|
|
|
Редколегія (відповідальні за написання статей від класу та за участь у літературних конкурсах)
|
|
|
Волонтери
|
|
|
Сектор «Green» відповідальний за прибирання території
|
|
|
відповідальний за озеленіння
|
|
|
Сектор «БЖД» відповідальний за енергозбереження
|
|
|
відповідальний за чергування
|
|
|
відповідальний за стан меблів
|
|
|
відповідальний за дисципліну на перервах у класі та коридорі
|
|
ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
У 8 класі навчається -00 учнів. З них – 00 дівчат та 00 хлопців. Класвікової норми з групою інтелектуальних дітей.
Учнів з високим рівнем знань у класі П______І.Б.,П______І.Б.,П______І.Б.. Хоча такі учні, як П______І.Б.,П______І.Б. могли б мати високій рівень знань при докладанні більше зусиль під час підготовки до уроків. Усього00 дітей має достатній навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. 00учнів мають середній рівень навчальних досягнень. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.
Діти в класі одного віку – 10-11років. Більшість учнів зараховані до школи ще з першого класу за бажанням батьків.
У вересні 2022 року прибув до класу П______І.Б., який відразу знайшов спільну мову з учнями класу.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу хороші. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за спільними інтересами. Неофіційних лідерів в класі не має. Клас із високим рівнем вихованості. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».
З батьками проводиться постійна робота. Вони відвідують школу для проведення бесід з класним керівником. Як класний керівник постійно підтримую телефонний контакт для з’ясування причини відсутності на уроках та з організаційних питань.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
У моєму класі є неповні сім’ї та багатодітні. Це ускладнює роботу. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
П______І.Б., П______І.Б.– діти напівсироти, вихованням яких займаються мами.
З багатодітної родини – П______І.Б.
Лідером в колективу є:П______І.Б.
Серед учнів, які потребують посиленої уваги з боку дорослих: П______І.Б.У цих дітей складний характер , вони можуть порушувати норми поведінки, не дотримуватися культури стосунків у колективі.
Учні охоче беруть участь у громадському житті школи, активно вболівають за свій колектив, прагнучи не відставати від інших класів.
Брали участь у заходах, присвячених Дню Козацтва, Свято осені, у новорічному святі, були активними учасниками тижня здорового способу життя, проявили активність у Шевченківському тижні та у заході , присвяченому вшануванню пам’яті Т. Шевченка.
Діти люблять читати книжки, особливо міфи, легенди, фантастику та пригодницьку літературу. Діти протягом року охоче трудилися, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у класному приміщенні.
Мені як класному керівнику необхідно продовжувати роботу по вихованню культури поведінки учнів у школі, на вулиці, у громадських місцях. Потребує вдосконалення робота по патріотичному, правовому та естетичному вихованню.
Звичайно, залишається ще багато невирішених проблем і протиріч, над якими необхідно працювати у 2021/2022 навчальному році, а саме:
Тому основною метою виховної діяльності залишається створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера учнів розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва врезультаті виконання загально-виховної, індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості і більшість учнів обрали шляхи майбутнього навчання та праці.Класний колектив протягом цього навчального року буде працювати над вирішенням такого проблемного питання: «Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства».
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Вересень
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Завдання періоду:
- пропагування здорового способу життя;
- проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності;
- формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Свято першого дзвоника. Перший урок. Тематика перших уроків:
|
01.09.22р.-01.09.22р.
|
____-річниця визволення _________ від нацистських окупантів:
«Ніхто не забутий, ніщо не забуте!", «Я рівняюсь на героїв», «Герої поряд»;
Осінній благодійний ярмарок до Дня міста «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги)
Заходи до 81 -річчя трагедії «Бабиного Яру» |
19.09.22р.- 20.09.22р.
19.09.22р.
27.09.22р. |
|
День миру. Проведення вікторини. Виховні години.
|
21.09.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
День партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939 – 1945 р.р. (виховний захід для старшокласників) |
22.09.22р. |
Привітати ветеранів – земляків з ___ - річницею визволення _______________ |
19.09.22р. |
|
Заходи щодо попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження в сім’ї:
|
09.09.22р. |
|
Організувати в шкільній бібліотеці виставку літератури «Ми – єдині, ми – за мир» |
21.09.23р. |
|
Конкурс малюнків на асфальті: «Діти України за мир на Землі» |
21.09.23р. |
|
Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру) |
21.09.23р. |
|
Єдиний урок Миру на тему: «Разом заради миру: повага, безпека та гідність для всіх» |
21.09.23р. |
|
Виховні години: «Ми – діти світу», «Світове щастя неможливе без миру на Землі», «Ми за Мир» «День Миру», «Вчимося жити у мирі і злагоді», «Хай буде мир у нашій рідній Україні»; |
21.09.23р. |
|
Засідання круглого столу «Голосуємо за мир» |
21.09.23р. |
|
Провести флешмоб «Ми за мирне небо України» |
21.09.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
ТИЖДЕНЬ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ |
05.09.-09.09.22р |
Прибирання території. |
09.09.22р. |
|
Початок акції «Живи, книго!» |
Протягом місяця |
|
Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» |
01.09-09.09.2022 |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
Виставка осінніх букетів: «Пам’ятаємо героїв! » Акція «Зірка пам’яті»- прибирання території пам’ятників Ярмарок «Осінній дивограй» - виставка поробок із природного матеріалу |
16.09.22р.- 16.09.22р. |
Оголошення старту екологічних акцій:
|
05.09.22р.-09.09.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Бібліотечний урок, присвячений Всеукраїнському дню бібліотек «Бібліотека добрий чарівник, у ній багато різних книг» |
30.09.22р. |
Підготовка святкового концерту до Дня вчителя |
3-й,4-й тижні |
|
«Людина починається з любові» - виховна година з нагоди дня народження В.О.Сухомлинського |
27.09.22р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до себе |
Організація роботи органів самоврядування |
05.09.-09.09.22р |
Організація роботи шкільних гуртків |
05.09.-09.09.22р |
|
«Посмішка», флеш – моб до Всесвітнього дня запобігання суїциду. – День позитиву |
09.09.22р. |
|
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ РУХУ Взяти на облік учнів, які мають власні скутери та мотоцикли і провести з ними додаткові заняття з ПДР;
Обговорити на батьківських зборах питання пов’язані з попередженням нещасних випадків на дорогах
Конкурс-рейд «Увага! Діти - на дорозі!» Складання маршрутних листів «Дім – школа»
|
12.09.22р.- 16.09.22р. Протягом місяця 15.09.22р.
14.09.22р.
02.09.-30.09.22 05.09.22 |
|
Відео на Фейсбуксторіці ліцею «Увага! Діти на дорозі». Виступ агітбригади ЮІР «Знай дорослий, знай дитя: безпека руху – це життя». |
До 16.09.23р. |
|
Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Правила дорожні знай – в ДТП не потрапляй!» |
15.09.23р. |
|
ТИЖДЕНЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ «День фізичної культури і спорту:
д) Фотоконкурс"Ми і спорт " |
19.09.22р.-23.09.22р.
|
|
|
Всесвітній день туризму :
|
27.09.22р. |
|
ТИЖДЕНЬ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ 1.Провести зустріч з представниками пожежної охорони; 2.Провести згідно програми заняття з учнями 1 – 11 кл. з вивчення правил протипожежної безпеки;
|
26.09.22р.- 30.09.22р.
|
Ознайомлення учнів із статутом навчального закладу, правилами внутрішньо шкільного розпорядку.
Бесіди: «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці», «Чи важко бути охайним?»; «Про необхідність дотримання учнями Статуту та Правил поведінки в школі»,«Урок чемності – правила поведінки в школі», «Твої права і обов’язки вдома і в школі»; «Як не спізнюватися і не забувати», «Твій зовнішній вигляд за шкільними правилами»; «Я і мій характер», «Мої цінності» |
01.09.-05.09.23р.
01.09.-05.09.23р. |
Жовтень
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Свято козачат «Козацькі забави». Шкільний фестиваль – конкурс української патріотичної пісні «Пісенна Україна». |
12.10.22р. 13.10.22р. |
Тематичні виховні години до Дня українського козацтва та Дня захисника України:
|
10.10.22р.-13.10.22р. |
|
Спортивна патріотична гра «Ми – нащадки козаків» |
13.10.22р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня захисників та захисниць України «Рідна земле моя, ти козацькою славою щедра». |
14.09.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
ТИЖДЕНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ |
03.10-07.10.22 |
День громадян похилого віку. День ветерана. Акція «Добрі справи» - допомога ветеранам війни та праці, людям похилого віку, вітання вчителів – пенсіонерів з професійним святом. |
03.10.22р. |
|
Інформаційна хвилинка присвячена Міжнародному дню людей похилого віку «Дорогою добра і милосердя», «Пам’ятай про старших у твоїй родині» |
03.10.22р |
|
Привітання вчителів-ветеранів з Днем Учителя
|
03.10.22р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до праці |
Підготовка та святкування Дня Вчителя: Конкурс вітальних стіннівок «Святковий калейдоскоп»; День учнівського самоврядування; Літературно – пісенне вітання для вчителів «Вчителю мій – тобі мої вітання». |
03.10.22р. |
День першокласника. «Місяць у храмі науки» |
03.10.22р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею присвячене Всесвітньому дню захисту тварин «Усе прийшло на білий світ, щоб жити, щоб дару-вати радість і красу». |
04.10.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
ТИЖДЕНЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ |
10.10-13.10.22р |
|
.10.22р.
|
|
Провести операції «Листя», «Земля» (трудові десанти на пришкільних ділянках).
|
03.10.22р.- 07.10.22р. |
|
Взяти участь у районній виставці робіт «Щедрість рідної землі» у рамках Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край, моя земля».
Еко – квест «Міс екологія». |
Згідно плану Всеукраїнського конкурсу
08.10.22р. |
|
Бесіди про збереження тепла і раціональне використання електроенергії «Заощаджуй в школі, вдома», «Збережемо енергію разом!», «Роль енергії в нашому житті та існуванні планети», «Економно жити – себе і державу збагатити», «Електроенергія. Звідки вона береться та як її заощадити?» П’ятихвилинка «Бережи енергію в класі і вдома» Круглий стіл «Проблеми енергетики та енергозбереження». Кінолекторій «Енергозберігаючі технології» |
10.10.-13.10.23р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до культури і мистецтва |
ТИЖДЕНЬ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
17.10-21.10.22р |
Заходи до Міжнародного Дня музики «Музичні фантазії» - музична вікторина, музичні перерви, музичний флешмоб |
03.10.22р. |
|
Виставка дитячої творчості «Козаки – взірець сили і звитяги» |
13.09.22р. |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Провести єдину шкільну виховну годину з попередження дитячого травматизму «Обережно! Гриби!" |
19.10.22р. |
Заходи до Дня ООН : - класні години; - виставка літератури. |
24.10.22р. |
|
Розробити з учнівським активом план роботи на осінні канікули
|
26.10.22р. |
|
Взяти участь у територіальних змаганнях з техніки велосипедного туризму |
Згідно плану відділу освіти |
|
Провести серед учнів інструктаж з техніки безпеки напередодні канікул. |
28.10.22р. |
|
Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Виховні заходи. Заходи до виконання обласної програми протидії торгівлі людьми та до Міжнародного дня ненасильства: Засідання за круглим столом на тему:„Ми не живий товар”, «Дитяча бездоглядність та її наслідки». Диспут «Не проміняй свободу на рабство», «Як захистити себе від насильства в сім’ї». |
18.10.22р. |
|
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Заходи з безпеки життєдіяльності - Бесіди на протипожежну тематику, відвідування МНС |
24.10.22р.-28.10.22р.
|
|
Організувати цикл лекцій для учнів 9-11 класів із трудового законодавства та проблем підготовки молоді до життя у ринкових умовах |
Протягом місяця |
Листопад
Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
07.11-11.11.22р |
Взяти участь у конкурсі до тижня української мови- Український калейдоскоп – вікторина |
10.11.22р. |
|
Всеукраїнський радіодиктант національної єдності |
09.11.22р. |
|
Інформаційна хвилина «9 листопада – День української писемності та мови» |
10.11.22р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею «Мово моя солов’їна…». |
09.11.22р. |
|
День памяті жертв Голодомору
|
25.11.22р.
|
|
Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку пам’яті у своєму вікні «І пам’яті свіча не згасне…» |
26.11.22р. |
|
Уроки скорботи «Мир нам діставсь нелегкою ціною, пам'ять про це буде завжди зі мною». |
21.11.22р. |
|
Тематичні години спілкування: «Голодомор 1932-1933 рр. в Україні» «Прости нас, пам'ять, прости» |
21.11.22р. |
|
Акція «16 днів проти насильства» до Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства. |
18.11.22р. |
|
21 листопада - день річниці Майдану Заходи до Дня Гідності та Свободи:
|
21.11.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Година спілкування
|
25.11.22р. |
Міжнародний день толерантності. «Кожен має право бути самим собою» - психотренінг, |
16.11.22р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня толерантності «Ми різні, але ми – рівні» |
16.11.22р. |
|
Виставка фотогазет «Світ наших захоплень» |
21.11.22р.- 09.12.22р. |
|
Анкетування «Якими є твої моральні цінності» |
17.11.22р. |
|
Акція «Шкідливі звички всі забудь-здоровим, друже, завжди будь!!!» Випуск колективної газети (реклама здорового способу життя |
11.11.22р. |
|
Лекторій для учнівської молоді «Формування гендерної культури» |
29.11.22р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до праці |
Участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім.. П.Яцика |
07.11.22р.-11.11.22р. |
Трудовий десант «Класна кімната – обличчя колективу» |
24.11.22р.-28.11.22р. |
|
ТИЖДЕНЬ ІНФОРМАТИКИ |
14.11-18.11.22р |
|
ТИЖДЕНЬ ФІЗИКИ |
21.11-25.11.22р |
|
ТИЖДЕНЬ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА ГЕОГРАФІЇ. |
22.11.22р.-26.11.22р |
|
Взяти участь у всеукраїнській акції «Охорона праці очима дітей»:
|
25.11.22р.-30.11.22р. |
|
Рейд «Скажемо «Ні» запізненням» |
14.11.22р-18.11.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
Акції з благоустрою та прибирання території навчального закладу та озеленення класних кімнат |
Протягом місяця |
Компетентніснеставлення особистості до культури і мистецтва |
Конкурсно-розважальна програма „Королева осені -2022” Квест – гра «Золота осінь» |
14.11.22р.
24.11.22р. |
Компетентнісне ставлення особистості до себе |
До Всесвітнього дня прав дітей Класні години: «Ні булінгу!» Години спілкування: «Правовий букварик», «Я – маленький громадянин», «Право, обов’язок, свобода та відповідальність» |
22.11.22р. |
День боротьби із палінням Класні години: «Курінню не місце в житті людини» |
11.11.22р. |
|
Конкурс плакатів «В здоровому тілі – здоровий дух» Профілактичні заходи «Шкідливі звички» до Дня відмови від паління |
10.11.22р. 21.11.22р. |
|
Круглий стіл «Професійне самовизначення: Хочу. Можу. Треба» (9, 11 кл.) |
14.11.22р. |
|
Конкурс на кращий малюнок серед учнів середніх та молодших класів «Усі ми рівні в рідній Україні» /протидія ксенофобії та расової дискримінації/ |
22.11.22р. |
|
Бесіди з медичними працівниками « Бережись інфекцій!» ( профілактика інфекційних захворювань) «Цукровий діабет – хвороба XXІ століття» ( До Всесвітнього Дня із захворюваністю на цукровий діабет) |
Протягом місяця |
Грудень
Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ТИЖДЕНЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
19.12-23.12.22р |
День Збройних Сил України
|
06.12.22р.
05.12.22р.
06.12.22р.
05.12.-06.12.22р.
06.12.22р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня Збройних Сил України «Укра-їнська армія – школа гарту і мужності» |
06.12.22р. |
|
ТИЖДЕНЬ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ |
12.12. – 16.12.22р. |
|
Бесіда «Українська державність» (1-4 класи) Диспут «Порушення прав людини: експлуатація та торгівля» (5-11 класи) |
06.12. – 10.12.22р |
|
Інформаційна хвилина до Міжнародного дня пам’яті жертв геноциду |
09.12.22р. |
|
Інформаційні години «Права та обов’язки громадянина України» (10 грудня – День захисту прав людини) Класні години: «Твоя правова культура» «Міжнародне право про права дитини» Правовий кінозал. Перегляд та обговорення кінофільму «Людолови. Стоп насильству» |
09.12.22р. |
|
Юридичний всеобуч учнів «Шляхи потрапляння українських громадян до тенет торгівлі людьми» |
12.12.22р. |
|
Тематичні класні години : «Символи України» «Я – громадянин, я – патріот, я – житель свого міста» «Від маленького міста до великої України» «Громадянином бути зобов’язаний» |
19.12.22р.-23.12.22р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Акція «Скарбничка добрих справ» |
05-09.12.22р. |
Міжнародний день інвалідів Виховні години:«Наповнюй серце добром» |
02.12.22р. |
|
День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС Уроки мужності «Пам'ятаймо героїв» |
14.12.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
Робота майстерні Діда Мороза |
Протягом місяця |
Підготовка до проведення Новорічних свят: - підготовка новорічної програми |
Протягом місяця |
|
Відзначення свята Нового року: - випуск газет; Тематичні класні години «На порозі Новий рік»:
|
Протягом місяця |
|
Акція «Волонтери світу – єднаймось!!!»: Уроки мужності в класних колективах «Героїзм українських волонтерів» |
05.12.22р. |
|
Благодійний торжок до Дня благодійництва (8 грудня) . |
12.12.22р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
Участь у районному конкурсі «Замість ялинки – зимовий букет» Зимові свята – калейдоскоп «Люблю я свій народ, ціную його звичаї»
|
Згідно з планом відділу освіти 12 – 16.12.22 р. |
Акція «Годівничка» |
Протягом місяця |
|
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Підготовка та проведення новорічних свят Акція «Подарунок своїми руками до Дня Святого Миколая та Нового року» |
19.12.22р.– 29.12.22р. |
ТИЖДЕНЬ КНИГИ |
26.12. – 30.12.22р. |
|
1.Бібліотечний урок «Як книжка прийшла до людей». 2.Турнір «Читай книжку, здобувай знання» |
26.12. – 30.12.22р. |
|
Андріївські вечорниці |
13.12.22 р |
|
Інтелектуальна гра в клубі «Чомучки» |
16.12.22 р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до себе |
ТИЖДЕНЬ ОХОРОНИ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ |
05.12-09.12.22р |
Всесвітній день боротьби зі СНІДом
|
01.12.22р. |
|
Тренінг-курс для учнів середніх класів «Як убезпечити себе від захворювання на ВІЛ та інші соціально-небезпечні хвороби» |
01.12.22р. |
|
Практикум для старшокласників «ВІЛ та СНІД» |
01.12.22р. |
|
Операція «Милосердя» «Життя коротке, поспішай творити добро» (до Дня інвалідів» |
02.12.22р. |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань» |
15.12.22р. |
|
Анкетування учнів «Щоб канікули були цікавими, пропоную …» |
27.12.22р.-29.12.22р. |
|
Розробити з учнівським активом план роботи на зимові канікули
|
27.12.22р. |
|
Провести серед учнів інструктаж з техніки безпеки напередодні канікул.
|
29.12-30.12.22р. |
|
Інструктажі з правил поведінки під час масових заходів під час канікул:
Правила поведінки в ____________ та за його межами. Профілактика травматизму. |
протягом місяця |
Січень
Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День Соборності та Свободи України Години спілкування: «Хай квітне наша Україна» «Славетний день в історії України» |
20.01.23р. |
Учнівський лекторій, присвячений Дню Соборності України «Україно, соборна державо, сонценосна колиска моя». |
20.01.23р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Міжнародного деня пам’яті жертв Голокосту «Голокост – трагедія і героїзм» |
27.01.23р. |
|
День пам’яті Героїв Крут
Уроки пам’яті:
Класні години:
|
30.01.23р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Деня Соборності та Свободи України«Я – українець, і це звучить гордо!» |
До 22.01.23р. |
|
Години спілкування з українознавства:
|
Протягом зимових канікул |
|
Брейн-ринг знавців українських народних свят. |
24.02.23р. |
|
Виставка малюнків «Я і Україна» (1-8 кл.) |
16.01.-27.01.23р. |
|
Флешмоб «Україна – разом і назавжди» |
18.01.23р. |
|
Година духовності «Моральні заповіді українців» |
16.01.-20.01.23р. |
|
Бесіда (1-4 кл.): «Символи держави: прапор, герб, гімн України» Години спілкування:
|
23.01.-27.01.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
ТИЖДЕНЬ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ
|
16.01.-20.01.23р |
Виховні години : «З ким поведешся, від того наберешся» «Подорож у світ ввічливих слів» «Культурна людина – це …» |
16.01.-20.02.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
Робоча лінійка «Старт у ІІ семестр» |
16.01.23р. |
Бесіда «Економіка навколо нас» |
Згідно плану |
|
Акція « Смітникам – Ні! Чистоті – Так!» |
Протягом місяця |
|
Декада допомоги зимуючим птахам Збір матеріалу для птахів, які зимують у місті - Рейд «Як тобі живеться, зимова пташко ?». - створення проектів «Наші друзі – птахи» |
Протягом місяця |
|
Компетентнісне ставлення до природи |
Конкурс фоторобіт « Природа і фантазія» Мальовнича моя Україна : розробка сценарію фільму |
Протягом місяця |
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
ТИЖДЕНЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
30.01-01.02.23р |
Конкурс малюнків «Зимові свята» |
16.01.-20.02.23р. |
|
Тиждень початкових класів «Пізнаємо. Вчимося. Творимо» Станція «Здоров’я»
Станція «Народознавча»
Станція «Казкова»
Станція «Природнича»
Станція «Кінцева»
|
30.01.23р.-01.02.23р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до себе |
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
23.01-27.01.23р |
Просвітницькі заходи,щодо протидії булінгу у закладах освіти |
Згідно плану |
|
Бесіда «Дії при виявленні вибухонебезпечних предметів» |
Протягом місяця |
|
Бесіда – зустріч з медичними працівниками « Ми народжені, щоб нести відповідальність за своє здоров’я, життя, істинну любов» |
Протягом місяця |
|
Тато, мама і я – спортивна сім’я |
20.01.23р. |
|
Зустріч старшокласників з лікарем-наркологом |
31.01.23р. |
|
Правила поведінки в ліцеї та за його межами. Правила ППБ, ПДР. Профілактика дитячого травматизму. |
Протягом місяця |
Лютий
Тема періоду : «Моя родина - Україна»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ТИЖДЕНЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
13.02-17.02.23р |
Перегляд відео сюжетів: «Афганістан – ти серця мого біль» Інформаційна хвилина: «15 – лютого День пам’яті героїв – афганців» День Небесної Сотні «Зима, що нас змінила»- виховні години». Відео на Фейсбук сторінці ліцею до «Пам’яті Небесної Сотні» |
15.02.23р.
20.02.23р.
|
|
Відзначення Дня рідної мови:
|
21.02.23р.
20-24.02.23р.
21.02.23р.
22.02.23р.
22.02.23р.
23.02.23р.
20-24.02.23р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня рідної мови«У мові є і серце і вуста, і є ім’я красиве – Україна». |
До 21.02.23р. |
|
Чорний день в історії суверенної України. День жалоби |
24.02.23р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Засідання круглого столу "Традиції моєї родини" Турнір лицарів ввічливості |
Згідно виховних планів |
Святкування Масниці українським народом. Пізнавальні бесіди. |
23.02.-28.02.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
Волонтерська робота з відвідування та допомоги дітям війни. |
Протягом місяця |
Лекторій для учнівської молоді «Підліткова праця: правознавчий аспект» |
03.02.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
Міс Екологія – конкурс на кращого знавця рослинного та тваринного світу |
01.02-03.02.23р |
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
ТИЖДЕНЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
06.02- 10.02.23р. |
День Святого Валентина
Класні години:
|
14.02.23р.
|
|
ТИЖДЕНЬ МУЗИКИ |
27.02.23р.-03.03.23р. |
|
Дні мистецтва та креативу «Наповнимо музикою та веселкою наші серця»
|
27.02.23р.-03.03.23р. |
|
Години спілкування: «Різнобарвні кольори українського мистецтва», «Музика – душа народу», «Мистецькими стежками рідного краю», «Симфонія краси», «Естетика побуту», «Театральна палітра», «Мистецтво та мої емоції», «Чарівна сила мистецтва», «У людини все має бути прекрасним: і тіло, і душа, і думки», «Духовність особистості і мистецтво» |
Протягом місяця |
|
Гра «Що? Де? Коли?» |
10.02.23р. |
|
Компетентніснеставлення особистості до себе |
День профорієнтації: «Вчись учитись, щоб уміти трудитись» Виставка колажів «Світ професій» |
16.02.23р. |
Усний журнал «Унікальні професії» |
10.02.23р. |
|
Тематичні класні години: «Обережно! Інтернет!» «Ігроманія – сучасна залежність №1» |
13.02.-17.02.23р. |
|
«Небезпека передвесняного льоду на водоймах». Тематичні інструктажі з учнями. |
21.02-28.02.23р |
|
Бесіди з медсестрою «Грип та його профілактика». |
Протягом місяця |
|
ТИЖДЕНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ |
20.02-24.02.23р |
|
Виступ шкільної агітбригади ДЮП «Гарячі серця» |
21.02-23.02.23р |
|
Конкурс плакатів «Дітям про вогонь» |
24.02.23р |
|
Тестування учнів та вчителів «Чи готові ви до екстремальних ситуацій», «Чи притягуєте ви небезпеку». |
21.02-24.02.23р |
Березень
Тема періоду : «Весна в рідному краї»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Конкурс краси і чарівності «Міс Ліцею-2023» |
07.03.23р. |
Святкові привітання «Шануймо жінку» Конкурси: 1. «Міс Весняночка» 2. «Міс Чарівність» Фотогалерея «Мамин портрет найкращий» |
08.03.23р. |
|
ПРОВЕДЕННЯ ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ ДНІВ «Слово, пісне, душа Кобзарева, ви – окраса і суть нашого життя» Конкурс декламаторів поезій «Послухайте голос безсмертного Тараса»
|
13.03.23р.-17.03.23р |
|
Виставка літератури «Вінок Шевченківських поезій» |
09.03.23р. 10.03.23р. |
|
Засідання ради з профілактики правопорушень. Ціна запізнень. |
11.03.23р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею «Славетний син великого народу» |
09.03.23р. 10.03.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Взяти участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» |
Згідно плану |
Відео на Фейсбук сторінці ліцею „Я малюю маму". |
06.03.23р. |
|
Години спілкування: - «Без сім»ї нема щастя на землі». - «Нашому роду нема переводу». - «Доля родини – в долі Батьківщини». |
06.03.23р.-10.03.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
Тиждень дитячої та юнацької книги «Знайди у книзі цілий світ» |
Згідно плану шкільного бібліотекаря |
Компетентнісне особистості до природи |
Операція «Земля» «Працюємо разом, радіємо разом» |
Протягом місяця |
Місячник охорони первоцвітів «Збережи первоцвіт!» - виставка малюнків Всесвітній День Води |
01.03-24.03.23р. 22.03.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Взяти участь у територіальному етапі дитячого відкритого фестивалю мистецтв «Таланти ІІІ тисячоліття» |
Згідно плану в/о |
Виховні години: «Сьогодення і майбутнє України і української книги» «Молодіжна субкультура» |
16.03.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до себе |
Всесвітній день цивільного захисту День цивільного захисту “Життя – найвища цінність” |
02.03.23р. |
ТИЖДЕНЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
|
06.03-10.03.23р. |
|
Години спілкування: «Життя і здоров’я – найдорожче, що є у людини», «Здоровий дух у здоровому тілі», «Турбота про здоров'я - обов'язок кожного», «Бережи одяг, доки новий, а здоров'я, доки молодий», «Якщо хочеш бути здоровим», «Твоє здоров'я у твоїх руках», «Краса і здоров'я», «Ми - діти з планети здоров'я», «Здоров'я — це сучасно», «Спорт – грація, сила, здоров’я». |
06.03-10.03.23р. |
|
Урок – тренінг «Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду в очі каже» |
14.03.23р. |
|
Розробити з учнівським активом план роботи на весняні канікули |
До 24.03.23р. |
|
Фотовиставка «Дружні, спритні, спортивні» |
06.03.-10.03.23р. |
|
Дайджест на спортивну тематику «Цікаві спортивні новини» |
06.03.-10.03.23р. |
|
Провести серед учнів інструктаж з техніки безпеки напередодні канікул. |
17.03.22р |
|
Виховні години «Профілактика туберкульозу» |
15.03.23р.р |
Квітень
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
|
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міжнародний день пам’яті радіаційних аварій та катастроф: Відеолекторій «Чорнобиль – біль України» До річниці Чорнобильської трагедії (1-11 кл.) - конкурс електронних презентацій на тему «Чорнобильська катастрофа», «Ми відповідальні за природу»; - класні години: «Чорний досвід Чорнобиля»; «Земля – наш спільний дім», «Любімо й бережімо Землю»; - тематична виставка: - «Природа в небезпеці» |
26.04.23р. |
|
День цивільного захисту (за окремим планом) «Щоб не трапилось біди,обережним будь завжди» |
26.04.23р. |
||
Журнал «Міжнародний день звільнення в’язнів фашистських таборів» |
13. 04.23р. |
||
Виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій рідний край» |
07.04.23р. |
||
Компетентніснеставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Години спілкування: «Наша планета – колиска життя», «Природа – єдина книга, кожна сторінка якої наповнена глибоким змістом», «Людина була й буде дитям природи», «Брати наші менші», «Природа навколо нас», «Знай, люби і бережи світ навколо себе», «Вода - безцінне багатство», «Озера та річки мого краю», «Світ природи – справжній та неповторний», «Чорнобильська трагедія – біль України». |
08.04.23р. |
|
Відео на Фейсбук сторінці ліцею «Великодні дзвони б’ють» |
До 16.04.23р. |
||
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
ТИЖДЕНЬ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ |
17.04-21.04.23р |
|
Виступ-презентація «Ярмарок професій». |
18.04.23р. |
||
Конкурс міні-творів та малюнків «Як я уявляю свою професію» |
19.04.23р. |
||
Виставка тематичної літератури до Всесвітнього дня авіації та космонавтики. |
12.04.23р. |
||
Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру). |
Протягом місяця |
||
Компетентнісне ставлення до природи |
Взяти участь у територіальній виставці-акції «SOS – вернісаж» |
Згідно плану в/о |
|
Операція ЧП(чистота та порядок,упорядкування пам’ятників, території школи). Толока «Зробимо Україну чистою разом» |
Згідно плану в/о |
||
Заходи до Всесвітнього Дня Землі – тематична лінійка |
21.04.23р. |
||
Заходи до Міжнародного дня птахів. Акція «Зустрічаймо птахів – зустрічаймо весну!» |
01.04.22р |
||
Виховні години: «Вода – безцінне багатство,бережіть її!», виставка малюнків |
04.04.22 |
||
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
ТИЖДЕНЬ ГУМОРУ |
03.04.- 07.04.23р. |
|
Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» |
04.04.23р. |
||
Конкурс жартівливих листівок «Смійтеся на здоров’я» Відзначення Дня сміху: - Конкурси гуморесок, усмішок «Сміх допомагає жити» - конкурс карикатур «Сміхопанорама»
Виставка Великодніх пасочок, писанок «Великодні дзвони б’ють» Виставка великодніх кошиків «Великдень – свято воскресіння» |
03.04.23р. Згідно плану
14.04.23р. 14.03.23р. |
||
Компетентніснеставлення особистості до себе |
ТИЖДЕНЬ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ |
10.04.-14.04.23р. |
|
Всесвітній день Здоров’я
|
07.04.23р. |
||
Екологічний турнір «Світ природи» |
12.04.23р. |
||
Фотовиставка «Школа пишається вами» (фотографії про участь обдарованих дітей в конкурсах, змаганнях, олімпіадах, МАН.) |
28.04.23р. |
||
Травень
Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»
Завдання періоду:
Назва компетентності |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
|
ТИЖДЕНЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
01.05.-05.05.23р. |
Компетентнісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День Пам`яті Загальношкільна лінійка пам’яті: «Подвиг непідвладний часу» Заходи до Дня Перемоги у ІІ Світовій війні: - уроки Пам’яті; - покладання квітів до меморіалів; - зустрічі з ветеранами війни; - випуск стіннівок; - книжковий вернісаж «Цих днів не змовкне слава» Інформаційне забезпечення до Днів пам’яті та примирення |
05.05.23р. |
Відзначення дня Європи. Виховні години «Об’єднана Європа й Україна – колективна безпека»- віртуальні подорожі столицями європейських країн, виставка – ярмарок «Страви народів світу» |
19.05.23р. |
|
Акція «Зірка пам'яті». • уроки мужності «Вічна слава героям!» • поздоровлення ветеранів |
05.05.23р.
|
|
Велоекскурсіїї місцями бойової слави |
Згідно плану гуртка |
|
Інтелектуальна гра «Ігри Патріотів» |
04.05.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Лекція для старшокласників «Психологічні особливості добору професійної діяльності та психологічна підготовка до підсумкової атестації, ЗНО» |
12.05.23р. |
День МАТЕРІ Класні години: «Тепло маминих долонь» |
12.05.23р. |
|
Відзначення Міжнародного Дня сім’ї «Родина, родина – від батька до сина» |
15. 05.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до праці |
Майстер-класи «Козак – оберігкозацького духу», «Ангел-охоронець для України» та виготовлення листівки для воїна. |
19.05.23р. |
Провести заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!." |
Протягом місяця |
|
Компетентнісне ставлення особистості до природи |
Акція «Трояндова алея», прибирання пришкільної території |
Протягом місяця |
Компетентнісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Свято вишиванки. Урочиста хода |
18.05.23р. |
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня вишиванки «У кольорах моєї вишиванки любов до рідної землі». |
До 18.05.23р. |
|
Компетентнісне ставлення особистості до себе |
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
22.05.- 26.05.23р. |
Дні безпеки життєдіяльності. Проведення відповідних інструктажів з техніки безпеки та правил поведінки напередодні літніх канікул. |
Протягом місяця |
|
Взяти участь у патріотичному конкурсі «Джура» |
Згідно плану |
|
Свято останнього дзвоника. |
02.06.23 |
|
|
Підсумкові заняття з правил безпеки життєдіяльності в позаурочний та канікулярний час |
РЕЖИМ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Початок занять _______________________________________________
Завершення занять _____________________________________________
Розклад дзвоників
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
Канікули
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Завершення навчального року _______________________________________
СТАТУТ КЛАСУ
1. Навчіться дружити і бути доброзичливими.
2. З повагою ставтеся один до одного, поважайте думку інших.
3. Сумлінно працюйте на уроках та вдома.
4. Дорожіть честю школи.
5. На перерві не бігайте. Дотримуйтесь правил безпеки, щоб уникнути травм.
6. Не робіть іншим такого, чого не хотіли б, щоб зробили вам.
7. Не говоріть образливих слів, а коли вже сказали, то майте мужність вибачитися.
8. Умійте вибачати інших і ніколи не мстіться.
9. Будьте ввічливими в розмові. Не перебивайте однокласника, коли він відповідає. Не перебивайте вчителя, коли він говорить.
10. У скрутну хвилину підтримуйте один одного.
11. Не чіпайте чужі особисті речі (портфель, підручники, олівці, ручки).
12. Поважайте чистоту в приміщенні школи.
13. Бережно ставтеся до шкільного майна.
14. Дотримуйтеся правил особистої гігієни.
ЛИСТ ЗДОРОВ’Я
учнів ______класу
№ з/п |
Прізвище, ім’я учнів |
Патологічна ураженість (порушення зору; слуху; постави; учні, які часто хворіють) |
Медична група з фізичної культури |
Термін дії |
Зміна медичної групи з фізичної культури |
Термін дії |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класний керівник ___________ ___________________
Вчитель фізкультури ___________ ___________________
ОРІЄНТОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ
ПРО БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ КЛАСУ
БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ КЛАСУ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ
БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ МАЄ ПРАВО
ЗАКОНИ БАТЬКІВСЬКОЇ ІСТИНИ
Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!
Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.
Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.
Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це.
Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.
Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською відповідальністю.
Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.
Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!
Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».
Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.
Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!
СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ
№ з/п |
ПІБ батьків |
Місто роботи |
Телефон |
Доручення |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
5 клас
1. Психолого-педагогічні особливості виховання молодших підлітків.
2. Розвиток творчих здібностей дитини у процесі спільної діяльності.
3. Союз сім’ї та школи.*
6 клас
1. Сфери і специфіка спілкування підлітків.
2. Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв'язок поколінь, знайомство з культурою, звичаями і традиціями родини та рідного краю.
3. Формування здорового способу життя молодших підлітків.
7 клас
1. Старший підлітковий вік і його особливості.
2. Педагогіка почуттів і культура їх вираження. Формування культури поведінки дітей.
3. Духовний світ особистості. Морально-етичні цінності особистості та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.
8 клас
1. Виховання характеру і формування моральних якостей особистості.
2. Профорієнтація і допрофільна підготовка старших підлітків; шляхи самовизначення і вибору професії.
3. Щаслива сім’я. Яка вона? (збори-диспут)*
9 клас
1. Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху старшокласників.
2. Про шкідливі звички і роль батьків в подальшому розвитку стійкої потреби дітей щодо здорового способу життя.
3. Проблеми виховання юнаків і дівчат. Педагогіка почуттів, етика сімейних стосунків.
10 клас
1. Взаєморозуміння і взаємоповага. Як уникати конфліктів з власними дітьми?
2. Сім’я, етика сімейних стосунків. Педагогіка В.Сухомлинського, М.Стельмаховича у вихованні родинних позицій.
3. Роль батька у вихованні дитини.*
11 клас
1. Виховний потенціал сім’ї .
2. Виховання відповідальності у старшокласників.
3. Сім’я, освіта, вибір життєвого шляху. Державна підсумкова атестація і незалежне зовнішнє оцінювання знань.
Витяг з основних орієнтирів виховання
Форми роботи: година спілкування, класні збори, година класного керівника, анкета думок, зустріч, відверта розмова, просвітницький тренінг, ярмарок солідарності, конкурс, гра-експрес, спартакіада народних ігор, родинне свято, родинна вітальня, рольова гра, вікторина, веселі старти та естафети, колективна творча справа (КТС) (жива газета, випуск газети, свято-презентація, усний журнал та інше), проект, школа етикету, операція, виставка-конкурс, ведення літопису класного колективу, фестиваль, колективне ігрове спілкування, похід, спартакіада, турнір, гра-анкета, колаж, ігрова програма, пошукова гра, акція (милосердя, благодійна, екологічна та інші), екологічна стежка, художня галерея, конкурс-ярмарок, виставка творчих робіт, трудовий десант, конкурс-інсценізація, конкурсна програма, інтелектуальна гра тощо.
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
"У згоді з самим собою", "Шлях до себе", "Як стати щасливим", "Уміти володіти собою", "3 чого починається пізнання", "Чи любиш ти себе?", "Яка людина заслуговує на повагу інших", "Ким бути і яким бути", "Створення життєвого проекту саморозвитку", "Світ моїх захоплень", "Фізична краса не постійна, а духовна - вічна", "Дозвілля та хобі, "Моє дозвілля", "Таланти твої, Україно", "Якщо я буду...", "Вчитель - моє покликання", "Мій улюблений учитель".
Тренінги "Кроки до успіху", "Я"- частинка Всесвіту", "Як подолати невдачу?", "Наодинці із собою", "Сам собі вихователь", "Кодекс чесної особистості", "Шлях до себе".
"Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити", "Як жити в мирі з людьми", "Добротою себе перевір", "Особистість і колектив", "Учіться любити", "Що таке СНІД", "Я і моя родина", "За правилами етикету", "Його ввічливість етикет", "Імідж сучасної людини", "Молодіжне дозвілля", "Твої вороги психоактивні речовини", "Як поводитись у складних життєвих ситуаціях", "Як долати агресивність".
"Що мали вміти хлопці і дівчата вступаючи у доросле життя", "Бережи свій час і час інших", "Як правильно організувати свою працю?", "Економіка домашнього господарства", "Школа – мій дім, я – господар у нім", "Формула вибору професії: можу + хочу + треба", "Освіта – шлях до майбутньої професії", "Таємниця майстерності", "У світі професій", "Що я знаю про майбутню професію?", "Мої здібності. Як обрати професію".
"Біологічний хокей" (КВК), "Екологічний бумеранг", "Екологічне лото", "Зелений дивосвіт", "Ми — в природі, природа — в нас", "Замість ялинки — зимовий букет", "Осінній дивограй", "Світ дерев", "Дзвони Чорнобиля", "Мальовнича моя Україна: розробка сценарію фільму", "Світ природи в народному епосі","Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи", "Бережи свою планету", "Проблеми природи нашого краю".
"Музика, яку ми слухаємо. Музика, яку ми любимо", "Кобзарська дума", "Чи розуміємо ми оперу?", "Театр у моєму житті", "Мистецтво і мода", "Наш край у творах мистецтва", "І на тім рушникові", "Купальські вогні", "Новорічна вистава", "Різдвяні комедії", "Духовність особистості і мистецтво", "Уроки шляхетності", "Тонкощі побуту".
"Країна, в якій я живу", "Моя Україна, демократична і вільна, я з нею пов'язую долю свою", "Трагедії українського народу" , "Я - громадянин і патріот держави", "Збережемо наш скарб - рідну мову", "Джерела духовності мого краю", "Видатні люди мого краю", "Допоможемо ветеранам", "Козацькі сурми", "Українці за кордоном. Що таке діаспора?", "Україна - суверенна і незалежна держава", "День Соборності України", "6 грудня - День збройних сил України", "Є пам'ять, якій не буде кінця", "Воїни - інтернаціоналісти", "Видатні вчені України, рідного краю", "Українське козацтво міфи та реалії", "Ми - єдиний народ".
Тематика бесід із попередження дитячого травматизму.
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, надземний, підземний переходи. |
вересень |
|
2. |
Типи перехресть (регульовані, нерегульовані ). Правила переходу дороги на перехрестях. |
вересень |
|
3. |
Правила переходу вулиці після висадки з транспорту. |
жовтень |
|
4. |
Дорожні знаки. |
листопад |
|
5. |
Дорожня розмітка. |
грудень |
|
6. |
Рух за сигналами регулювальника. |
січень |
|
7. |
Пасажир в автомобілі. |
лютий |
|
8. |
Основні види ДТП. Поведінка при ДТП. |
березень |
|
9. |
Безпека руху велосипедиста. |
квітень |
|
10. |
Підсумкове заняття з ПДР. |
травень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки. |
вересень |
|
2. |
Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу. |
жовтень |
|
3. |
Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів. |
листопад |
|
4. |
Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Пожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами. |
грудень |
|
5. |
Пожежонебезпечні об’єкти . Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди; небезпека використання відкритого вогню ( свічки, бенгальські вогні тощо ). Користування печами, камінами. |
грудень |
|
6. |
Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі. |
січень |
|
7. |
Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів при пожежі. |
лютий |
|
8. |
Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість і небезпечність куріння. |
березень |
|
9. |
Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі. |
квітень |
|
10. |
Підсумкове заняття. Протипожежна безпека. |
травень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь. |
жовтень |
|
2. |
Запобігання отруєнням хімічними речовинами. |
травень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Загальні відомості про природний та зріджений газ. |
жовтень |
|
2. |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо. |
грудень |
|
3. |
Дії населення при виявленні запаху газу. |
січень |
|
4. |
Ознаки отруєння. Запобігання отруєнню чадним газом. Домедична допомога при отруєннях. |
березень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети ( знахідки ) та дії при їх виявленні. |
вересень |
|
2. |
Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами. |
жовтень |
|
3. |
Запобігання дитячому травматизму від ВНП побутового призначення : піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини. |
грудень |
|
4. |
Вогнепальна зброя – не забава. Небезпечність виготовлення та випробування вибухових пакетів, користування мисливськими рушницями. |
березень |
|
5. |
Заходи безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП. |
квітень |
|
6. |
Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров’я. |
травень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку. |
вересень |
|
2. |
Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарняної допомоги потерпілому. |
листопад |
|
3. |
Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку. |
грудень |
|
4. |
Правила безпечної поведінки на воді та біля води. |
березень |
|
5. |
Дія води на організм людини. Як правильно купатися. |
травень |
|
№ |
Зміст занять |
місяць |
Число |
1. |
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини. |
листопад |
|
2. |
Правила поводження з побутовими електроприладами : праскою, холодильником, пральною (швейною) машиною,електроплитою тощо. |
січень |
|
3. |
Правила поведінки при виявленні обірваного електричного дроту. |
квітень |
|
4. |
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач. |
травень |
|