№ |
Заходи |
І тиждень (____________) |
ІІ тиждень (__________) |
ІІІ тиждень (__________) |
ІV тиждень (___________) |
1. |
Виховні години |
Перший урок на тему: “Ми українці: честь і слава незламним”. |
Тема виховної години: «Олімпійський тиждень фізкультури і спорту».
|
Тема виховної години: «Ми за мир в Україні»
|
Тема виховної години «Історія і трагедія Бабиного Яру».
|
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Тема: «Добро – це коло, в середині якого є краса»
|
Бесіда «Що я знаю про Україну»
|
Усний журнал «Вчись учитись, щоб уміти трудитись» |
Вікторина „Чи знаєш ти свій рідний край”
|
|
|
Провести бесіду на тему: «Дружба, це-»
|
Диспут: «Про скромність та зарозумілість»
|
Розповідь про безпеку на дорозі |
Вікторина «Квіти –посмішка природи» |
|
|
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»
|
Бесіда «Книга скаржиться! Книга дякує» |
Обговорити про: «Природа – наш дім»
|
Операція «Допоможи книзі»
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчати особисті дані учнів
|
Перевірити наявність підручників у класі
|
Перевірка щоденників
|
Бесіда: « Як поводитися під час гімну?»
|
4. |
Робота з батьками |
Допомога батьків у оформленні класного приміщення
|
Взяти на облік учнів, які мають власні мопеди та велосипеди. Узгодити з батьками |
Робота з батьками через щоденник |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень
|
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь у заходах до першого дзвоника
|
Прийняти участь у конкурсі малюнків „Світлофор – мій вірний товариш” |
Взяти участь в конкурсі «Вчителю мій»
|
Організувати класну виставку книжок: „ Наші улюблені герої” |
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (________) |
ІІ тиждень (__________) |
ІІІ тиждень (__________) |
ІV тиждень (____________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: «Шана, вдячність тільки Вам”». |
Тема виховної години: «Хай живе козацький дух»
|
Тема виховної години: «День захисника України»
|
Тема виховної години: «Золота осінь» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Усний журнал: „Державна символіка України”
|
Бесіда «Тлумачний словник ввічливих слів» |
Урок мужності: « Ніхто не забутий,ніщо не забуте»
|
Диспут “Що буде, якщо...” |
|
|
Диспут: «Спілкуємося та діємо»
|
Бесіда про правила техніки безпеки з електроприладами |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. |
Операція: «Бережи свій час» |
|
|
Оформити виставку « Природа нашого краю» |
Бесіда на тему: « Вже брами літа замикає осінь» |
Бесіда про охорону здоров’я в канікулярний період |
Диспут: «Барви веселки” |
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд
|
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
Перевірка зовнішнього вигляду учнів Інструктаж з ТБ. |
4. |
Робота з батьками |
Допомога батьків в організації привітання вчителів, вчителів- пенсіонерів
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків) (бесіда з батьками) |
Робота з батьками через щоденник |
Батьківські збори |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня вчителя |
Прийняти участь у мітингу та покладання вінків біля пам’ятника |
Оформити виставку « Українські співаночки» |
Взяти участь у виставці малюнків на тему: «Осінні композиції» |
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (________) |
ІІ тиждень (__________) |
ІІІ тиждень (_________) |
ІV тиждень (__________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: “З мовою в серці”.
|
Тема виховної години: «Булінг, як боротися?» |
Тема виховної години: «Голодомор 1932-1933рр.»
|
Тема виховної години: «Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього»
|
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Диспут «Ігри народів світу» |
Бесіда:“О слово рідне, України слава”
|
Тематична година: “Символи моєї держави»
|
Диспут « Я і мій ідеал» |
|
|
Відзначення Дня української писемності |
Бесіда на тему: «Твій зовнішній вигляд» |
Вікторина „Я - культурна людина” |
Бесіда «Добро – це коло, в середині якого є краса»
|
|
|
Вікторина «Не робіть моїх помилок» |
Рейд - перевірка «Твій зовнішній вигляд»
|
Бесіда на тему: «Нагодуй птахів» |
Бесіда з правил дорожнього руху
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями по питанням навчання
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах |
Дослідницькі роботи: “Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”.
|
4. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, аналіз зауважень вчителів
|
Відвідати сім’ю учня з метою про поведінку на уроках |
Робота з батьками через щоденник |
Бесіда з батьками учнів,схильними до правопорушень
|
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі віршів до дня української писемності |
|
Вшанувати пам’ять про голодомор. |
Конкурс « Встанови годівничку» |
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (___________) |
ІІ тиждень (__________) |
ІІІ тиждень (________) |
ІV тиждень (_________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної годин «Ти вірою і правдою служи, щоб ми спокійно спати могли».
|
Тема виховної години: „Декларація прав людини”
|
Тема виховної години “Святий Миколай подарунки роздавай!”
|
Тема виховної години: «Новий рік в Україну іде!» |
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Бесіда про почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини народу
|
Розмова з учнями «Немає прав без обов’язків»
|
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу» |
Провести бесіду «Різдвяний настрій» |
|
|
Екологічна операція «Встанови годівничку» |
Гра “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?” |
Марафон «Мистецтво дарувати» |
Інструктаж з правил вуличного руху в зимовий період |
|
|
Акція „Молодь за здоровий спосіб життя” |
Вікторину: «Марафон ерудитів» |
Перевірка щоденників |
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда про булінг
|
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів |
Бесіда з дівчатами |
Провести розмову про правила техніки безпеки на природі |
4. |
Робота з батьками
|
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів |
Робота з батьками через щоденник
|
Допомога батьків в оформленні класного приміщення до Нового року. |
Привітання батьків з наступаючими святами
|
5. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Взяти участь у конкурсі малюнків про зиму |
Взяти участь у конкурсі «Новорічна композиція» |
Взяти участь у заходах до святого Миколая. |
Взяти участь у конкурсі новорічних стінгазет.
|
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
ІІ тиждень (___________) |
ІІІ тиждень (_____________) |
ІV тиждень (___________) |
|||
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: «Живи Україно! Живи для краси, для сили, для правди, для волі». |
Тема виховної години: «Живий стяг Соборності». |
Тема виховної години: «День пам´яті Крут». «День пам’яті жертв Голокосту». |
|||
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Бесіда про державну символіку України
|
Відвідування районної бібліотеки |
Бесіда «Обов’язки учнів у школі»
|
|||
|
|
Оформлення класних приміщень і озеленення класу
|
Встановлення годівничок
|
Бесіда « Зимові птахи»
|
|||
|
|
Випустити стінгазету до Дня Соборності України |
Допомога безпритульним тваринам у важкі зимові дні
|
Ознайомлення дітей із зимовими народними обрядами та святами |
|||
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять
|
Перевірка стану підручників, шкільного майна та зовнішнього вигляду дітей |
|
|||
4. |
Робота з батьками |
Робота з батьками через щоденник. |
Бесіда з батьками учнів схильних до правопорушень. |
Залучення батьків до життя їх дітей.
|
|||
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь у науково-теоретичній конференції на тему: «Свято української державності» |
|
Вшанувати пам’ять героїв Крут. |
|||
6. |
Примітка |
|
|
|
|||
№ |
Заходи |
І тиждень (_________) |
ІІ тиждень (________) |
ІІІ тиждень (________) |
ІV тиждень (_________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: «Народні звичаї України» |
Тема виховної години: «Історія Дня святого Валентина» |
Тема виховної години «В пам’ять Героїв Небесної Сотні». |
Тема виховної години «Шануймо мову рідну!» |
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
|
Бесіда : « Історія мого району»
|
Тематична година: «Державна символіка України»
|
Бесіда про мовний етикет
|
|
|
Пізнавальна година: «Світ спорту»
|
Диспут “Що буде, якщо...” |
Звернути увагу на вивчення правил вуличного руху зимовий період |
Бесіда “Відповідальність учнів за своє здоров'я”. |
|
|
Оновити зелений куточок класу
|
Проведення рейду-перевірки стану підручників |
Вікторина «Екологічні стежини”
|
Масляна. Бесіди, розваги за народними звичаями
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Поновлення відомостей про участь дітей у гуртках
|
Провести інструктаж з правил проведення змагань
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
4. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів із метою поведінки учнів на перервах
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків) Бсіда з батьками. |
Організувати участь учнів, батьків з ветеранами |
Робота з батьками через щоденник |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Конк. газет до Дня Св. Вал |
Вшанувати пам’ять Героїв Небесної Сотні. |
Участь у заходах до Дня рідної мови. |
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (____________) |
ІІ тиждень (__________) |
ІІІ тиждень (___________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години : «Дорога і ми» «Благослови мати весну закликати».
|
Тема виховної години: “Батькова криниця” |
Тема виховної години: «Хліб усьому голова» «Людина починається з добра» |
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Усний журнал „Дружно ми живемо, колектив свій бережемо”. |
Бесіда Збережемо природні святині |
Поле чудес «Які населені пункти мого району» |
|
|
Привітання жінок - вчителів, вчителів –ветеранів з святом 8 Березня |
Диспут «Вчимося слухати один одного»
|
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. |
|
|
Свято землі (21 березня) та свято води (22 березня). Чим вони важливі для нас? |
Поле чудес про весну – красну |
Заочна подорож “Озера та ріки мого краю”. |
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками |
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах |
Спостереження за поведінкою. Аналіз зауважень вчителів
|
4. |
Робота з батьками |
Робота через щоденник |
Допомога батьків у проведенні тижня, присвяченого творчості Т.Г.Шевченка. |
Індивідуальна розмова з батьками про гігієну та зовнішній вигляд |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі газет - листівок на тему: «Вітаємо, любі жінки» |
Прийняти участь у виставці малюнків – ілюстрацій до творчості Т. Г. Шевченка |
|
6. |
Примітка |
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (_________) |
ІІ тиждень (________) |
ІІІ тиждень (_________) |
ІV тиждень (__________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: „Людина може все” «Я обираю здоров’я»
|
Тема виховної години: «Дзвонять дзвони великодні» |
Тема виховної години «Шануймо природу усюди й завжди» |
Тема виховної години: «Чорнобиль не має минулого часу» |
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Поле чудес: «Державна символіка України»
|
Інтелектуальна гра “Традиції мого народу”
|
Прес-шоу «Культура поведінки» |
„Чорнобильські дзвони” – день вшанування пам’яті ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС |
|
|
Тренінг “Ні - шкідливим звичкам!”.
|
"Подивись на себе очима товаришів” |
Диспут: «Що таке щастя?»
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків) |
|
|
Конкурс малюнків: “Я здоровий”. |
Бесіда: «Святкуємо Великдень». |
Організація позаміських екскурсій.
|
Бесіда: «Правила безпечної поведінки у лісі» |
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом.
|
Вивчати індивідуальні особливості учнів
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
Бесіда з невсти-гаючими учнями про підсумки навчання |
4. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів із метою про поведінку на перервах
|
Допомога батьків у конкурсі писанок. |
Робота з батьками через щоденник. |
Батьківські збори. |
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Випуск стінгазети “Я та моє здоров'я” |
Взяти участь у конкурсі писанок до Свята Великодня
|
Стати учасником виставки малюнків на тему: « Увійди в природу другом» |
Відвідати лінійку на тему: « Пам’ять – наша зброя» |
6. |
Примітка |
|
|
|
|
№ |
Заходи |
І тиждень (__________) |
ІІ тиждень (_________) |
ІІІ тиждень (_________) |
ІV тиждень (_________) |
1. |
Виховні години |
Тема виховної години: «Пам’ять серця» |
Тема виховної години: «Я берегтиму тебе, мамо!» |
Тема виховної години: «Сім’я – найголовніша частинка суспільства» – виховна година до Міжнародного Дня Сім’ї |
Тема виховної години: «Україна – наш спільний дім». |
2. |
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, природи |
Усний журнал «Свято зі сльозами на очах» |
Бесіда про місцеві природні святині України
|
Розповідь про конституцію України |
Бесіда "Літні канікули! Що ти пропонуєш?” |
|
|
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд |
Бесіда «Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя.» |
Акція «Впорядкуй клумби» |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. Інструктаж з ТБ.
|
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками |
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах |
Спостереження за поведінкою учнів. |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
4. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, аналіз зауважень вчителів |
Участь у проведенні травневих свят: День Матері |
Робота з батьками через щоденник |
Ремонт кабінету математики
|
5. |
Участь у загальношкільних заходах |
Вшанувати пам’ять героїв війни. |
Прийняти участь у заходах до Дня матері. |
Кокурс малюнків «Моя сім’я». |
Прийняти участь у підготовці до останнього дзвонику |
6. |
Примітка |
|
|
|
|