План виховної роботи (ІІ семестр)
Січень
№ п/п |
Заходи |
ІІІ тиждень (16.01-20.01) |
ІV тиждень (23.01-27.01) |
|
|
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “День Соборності України” |
Виховна година “27.01 Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту”
|
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи : Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда 29.01.День пам'яті Героїв Крут. |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда “Боляче буває всім” (Ставлення до тварин) |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда “Що ми любимо читати?”. |
Бесіда”Профілактика ОРВІ та короновірусу" |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда"Як бути дружними?" |
Індивідуальна бесіда з учнями про ставлення до навчання та успіхи. |
|
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету- обговорення змісту роботи класу на ІІ семестр |
Бесіда Активність учнів під час навчального процесу. |
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (30.01-03.02) |
ІІ тиждень (06.02-10.02) |
ІІІ тиждень (13.02-17.02) |
ІV тиждень (20.02-24.02) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Що ми знаємо про народні традиції” |
Виховна година на тему: “День безпеки в інтернеті”
|
Виховна година на тему: “21 лютого – міжнародний день рідної мови” |
Виховна година на тему: “Літературна вікторина до дня народження Лесі Українки”
|
2.
|
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
Бесіда "20 лютого День Героїв Небесної Сотні" |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда "Чесність-риса сміливих” |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда “Хто, як зимує?” |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставення до себе |
Бесіда з профілактики захворювання органів дихання |
|
|
Бесіда "Мої друзі і я". |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями "Що мене бентежить?" |
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
Батьківські збори: “Родина і школа на шляху до успіху” |
|
Індивідуальні бесіди з батьками учнів
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (27.02-03.03) |
ІІ тиждень (06.03- 10.03) |
ІІІ тиждень (13.03- 17.03) |
ІV тиждень (20.03-24.03) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Весна іде красу несе” |
Виховна година на тему: “Т. Г. Шевченко- відомий український поет і художник |
Виховна година на тему:"14.03. День українського добровольця" |
Виховна година “20.03. Всесвітній день Землі"” |
2.
|
Напрямки виховної роботи : Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
"Як ми ставимся до людей старшого віку" |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
"Первоцвіти просять захисту" |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ствалення до себе |
Бесіда"Чи можна дружити з дівчатами?" |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями розпорядку дня |
Індивідуальні бесіди про необхідніть дотримування правил вуличного руху |
Інструктаж з БЖД під час весняних канікул |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда"Чим зайняти дітей , якщо немає світла?" |
|
Індивідуальні бесіди з батьками учнів |
Інструктаж з БЖД під час весняних канікул |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (03.04-07.04) |
ІІ тиждень (10.04- 14.04) |
ІІІ тиждень (17.04-21.04) |
ІV тиждень (24.04-28.04) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “12 квітня – Всесвітній день авіації та космонавтики” |
Виховна година на тему: ”Великдень” |
Виховна година: “19 квітня – Всесвітний день довкілля” |
Виховна година “Чорнобиль – біль України,” |
2.
|
Напрямки виховної роботи : Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда “Чарівні слова у повсякденному житті” |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Челендж “Посади дерево” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
7 квітня – міжнародний день здоров’я |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди про захоплення та дозвілля дітей. |
|
|
Індивідуальна бесіда "Які я маю обов'язки в родині?" |
9. |
Робота з батьками |
|
|
Засідання батьківського комітету |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.05- 05.05) |
ІІ тиждень (08.05- 12.05) |
ІІІ тиждень (15.05-19.05) |
ІV тиждень (22.05- 31.05) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година “1 травня Свято Весни і Праці. |
Виховна година: “8 травня – День Перемоги” |
Виховна година на тему: “День матері” |
Виховна година на тему: «День слов’янської писемності і культури» |
2.
|
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда 18.05 День вишиванки. |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда “Про дбайливе ставлення до води” |
Інструктаж з БЖД дітей під час літніх канікул. |
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда “Які професії мені цікаві?"” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіда: “З ким я піду в похід” |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
Батьківські збори №4 “Підсумки навчального року.” |
|
Інструктаж з батьками про БЖД учнів під час літніх канікул. |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
«Прощавай, початкова школа!” |
Останній дзвоник |