Для більшості класних керівників планування - це не дуже приємна, проста і зрозуміла процедура. Вони вважають, що план потрібен адміністрації школи і тому складають його формально, не знаходячи там свого інтересу і потреби. Однак, це хибна позиція.
Звичайно, план класного керівника - це лише частина його роботи і ставлення до планування залежить від ставлення учителя до виховання учнів поза уроками. Більшість педагогів розуміють значення такої роботи і добросовісно ставляться до її виконання, а багато хто знаходить у ній і особистісне задоволення.
Важливо усвідомити місце і сутність планування виховної роботи в системі діяльності класного керівника, інакше кажучи, відповісти на питання: навіщо, як і що планувати?
Осівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. – дошкільний навчальний заклад»
Дубровицької районної ради
Рівненської області
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
10-го класу
на 2017 -2018 навчального року
Класний керівник:
Пінчук Богдан Васильович
2017-2018 н. р.
Осівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. – дошкільний навчальний заклад»
Дубровицької районної ради
Рівненської області
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора з ВР
_________ ______________
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
10-го класу
на І семестр 2017 -2018 навчального року
Класний керівник:
Пінчук Богдан Васильович
2016-2017 н. р.
Календарне планування
виховної роботи
в школі
СПРАВЖНЯ СУТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ… ПОЛЯГАЄ ЗОВСІМ НЕ У ВАШИХ РОЗМОВАХ З ДИТИНОЮ, НЕ В ПРЯМОМУ ВПЛИВІ НА ДИТИНУ, А В ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЯ ДИТИНИ.
А. Макаренко
Проблема, над якою працює навчальний заклад: |
||||||||||||||||||||
Формування особистості на основі розвитку його творчих можливостей в умовах інноваційного освітнього простору |
||||||||||||||||||||
Проблема, над якою працює класний керівник:
|
||||||||||||||||||||
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал
Проблема школи – класна проблема
|
||||||||||||||||||||
Режим роботи навчального закладу
|
|
|
||||||||||||||||||
І семестр |
з |
01.09.
|
по |
29 .12.
|
|
Осінні канікули |
з |
29.10.
|
по |
06.11
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
Зимові канікули |
з |
29.12.
|
по |
14.01
|
||||||||||
ІІ семестр |
з |
14.01.
|
по |
30.05.
|
|
Весняні канікули |
з |
26.03
|
по |
01.04.
|
||||||||||
Розклад дзвінків
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
1. |
08.45 |
09.30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
2. |
09.40 |
10.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
3. |
10.40 |
11.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
4. |
11.40 |
12.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
5. |
12.35 |
13.20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
6. |
13.30 |
14.15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
7. |
14.20 |
15.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
||||||||||||||||||||
Аналіз виховної роботи за 2016-2017 н.р.
У класі навчалося 17 учнів. Після закінчення 9-го класу четверо з них продовжили навчання в інших навчальних закладах. Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин кожен знаходив підтримку в однокласників. За підсумками минулого навчального року успішність складає 100 %, є лише кілька учнів, які слабо встигають. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом 2016-2017 н.р. я проводив виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводив ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добираю такі виховні технології, як години спілкування «Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Як стати досконалішим», рольові ігри «Запрошення в гості», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години приурочені подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Екологічна безпека серед нас». Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.
Формую екологічну культуру школярів. Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу добрі. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише четверо. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази школи в цілому.
У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського всеобучу знайомив батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделював педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.
Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.
Завдання та проблемні питання в роботі з класом
Основними завданнями своєї роботи як класного керівника вважаю:
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації, який підготовлений дожиття, і чітко орієнтується в сучасних реаліях.
Виховання особистості демократичного світогляду й культури, яка
не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій,
культури народів світу.
Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів. Створення та розвиток цінностей громадянського суспільства.
Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я як
найвищої цінності, формування навичок здорового способу життя,
збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я.
Розвиток творчого потенціалу учнів, підтримка обдарованих дітей.
Проблемна тема роботи з класом
Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації та успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал:
Відомості про учнів
№ |
Прізвище, ім'я, |
Дата |
№ чорнобильського посвідчення |
Телефон |
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
хлопці (9 учнів) |
дівчата (8 учениць) |
|
|
||||||
|
2001р.н. -1 |
2001р.н. -2 |
|
|
||||||
|
2002р.н. - 5 |
2002р.н. – 5 |
|
|
||||||
Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Прізвище та ім’я учня |
Сироти |
Напів сироти |
Діти- інваліди |
Багато дітна сім’я |
Неповна сім’я |
Малозабезпеч. |
Діти- чорноб |
Диспнс. облік |
Схильні до правопорушень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В класі 13 учнів. З них:
Сиріт 0
Напівсиріт 1
Дітей з багатодітних сімей 5
Діти –інваліди 0
Діти –чорнобильці 13
Діти, що виховуються в неповній сім'ї 0
Розподіл доручень між учнями класу
№ |
Прізвище, ім'я |
Доручення |
|
|
Член комісії цікавих справ |
|
|
Член навчальної комісії |
|
|
Член господарсько-трудової комісії |
|
|
Діловод |
|
|
Член господарсько-трудової комісії |
|
|
Член господарсько-трудової комісії |
|
|
Член комісії милосердя |
|
|
Член інформаційної комісії |
|
|
Член комісії милосердя |
|
|
Член навчальної комісії |
|
|
Член комісії милосердя |
|
|
Староста класу |
|
|
Заступник старости класу |
Актив класу
1. - староста классу.
2. - заступник старости.
3. – діловод.
Індивідуальна робота з активом класу
1. Проводити повсякчасну навчально-виховну роботу з важковиховуваними школярами (допомога в класній і позакласній роботі).
2. Організація та проведення класних і загальношкільних заходів.
3. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
4. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом і підручниками школярів.
5. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
6. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
7. Звіт про роботу, проведену протягом року.
план ЗАХОДІВ З виховної роботи на І семестр
|
І-ІІ тиждень 01.09 – 08.09 |
ІІІ тиждень 11.09 – 15.09 |
IV тиждень 18.09 – 22.09 |
V тиждень 25.09 – 29.09 |
Виховні години, класні збори |
Перший урок на тему: «Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну!» 01.09 Виховна година на тему: «Людина та її доля» 08.09 |
Класні збори №1 на тему: «Наш клас у новому навчальному році» 15.09 |
Виховна година на тему: «Азбука безпеки» 19.09
|
Виховна година на тему: «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності» 29.09 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
День пам’яті жертв фашизму 12.09 |
Заходи до Дня партизанської слави.22.09 |
Бесіда на тему: «Виховуємо повагу до символі нашої Батьківщини» 26.09 |
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
Інфор.-пізн. хвил. «Державні та народні символи України» 12.09 |
Узяти участь у відзначенні Міжнародного дня миру 21.09 |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Відверта розмова «Заходи до Дня батька.» 15.09 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Вступний інструктаж 01.09
|
Вологе прибирання класу 13.09
|
Збір інформації про учнів, які мають мопеди, мотоцикли 19.09
|
В рамках тижня «Увага, діти на дорозі!» про вести інструктаж по правилам вуличного руху 25-29.09 |
Ціннісне ставлення до природи |
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»06.09 |
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Складаємо Літопис свого класу 15.09 |
Оформлення класного кутка 20.09 |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Вікторина «У світі професій» 27.09 |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідульних даних 07.09 |
Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях, об'єднаннях. 15.09 |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу; 22.09
|
Спостереження за поведінкою учнів на основі записів зауважень у щоденники 28.09 |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів (протягом тижня) 09.09 |
Батьківські збори №1 «Як правильно організувати режим дня учня дев’ятикласника» 16.09 |
Круглий стіл „Вчимося спілкуватися” 23.09
|
Формування банка даних про сім'ю та сімейно-родинне виховання 30.09 |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику |
|
Взяти участь у конкурсі стінгазет на тему: «Світлофор» |
«День вчителя - свято, яке залишається з нами назавжди» |
|
І тиждень 02.10 – 06.10 |
ІІ тиждень 09.10 – 13.10 |
ІІІ тиждень 17.10 – 20.10 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Люблю я свій народ, шаную його звичаї» 06.10 |
Виховна година на тему: «Минуть роки, минуть віки, а подвиг лишиться завжди» 13.10 |
Виховна година на тему: День визволення України від фашистських загарбників 20.10 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
«Ми – гідні сини й дочки своєї неньки-України»( до Дня Захисника України) 12.10 |
«26 річниця ухвалення Європейської хартії місцевого самоврядування»19.10 |
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
Конкурс «Мій рідний край» 04.10
|
|
Заходи до 70-річчя з дня проведення радянськими карально- репресивними органами операції «Захід» - масової депортації населення Західної України до Сибіру. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Людина, яка дожила до похилого віку, гідна поваги» 03.10 |
Екскурсія до пам'ятника загиблим воїнам «їх подвиги в пам'яті вічні» 12.10 |
Бесіда «Дорога і ми» 17.10
|
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з електроприладами) 06.10 |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з газоприладами) 10.10
|
Анкетування «Що нам заважає вчитися?» 18.10 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу 11.10
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Година спілкування «Письменники,композитори, художники рідного краю» 05.10 |
|
Складаємо літопис нашого класу 19.10 |
Ціннісне ставлення до праці |
Вологе прибирання класу 07.10 |
|
Зустрічі «Усі професії важливі, вибирай свою»21.10 |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою учнів та аналіз зауважень вчителів (протягом тижня) |
Бесіда за наслідками спостереження та оцінка організаторських здібностей учнів (протягом тижня) |
Інструктаж по техніці безпеки на осінніх канікулах 21.10 |
Робота з батьками |
Робота з сім'ями, які потребують педагогічної допомоги 07.10 |
Засідання батьківського комітету 10.10
|
Відвідування сім’ї учня з метою виявлення причини неуспішності 21.10 |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
|
Золота осінь. Взяти участь у виставці доробок осінніх композицій
|
Конкурс творів для учнів 9 – 10 класів на тему: «Моє майбутнє − в моїх руках» |
|
І тиждень 30.10 – 03.11 |
ІІ тиждень 06.11 – 10.11 |
ІІІ тиждень 13.11 – 17.11 |
IV тиждень 20.11 – 24.11 |
V тиждень 27.11 – 01.12 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Людина починається з добра» 03.11 |
Виховна година на тему: Заходи до 100-річчя подій Української революції 1917-1921рр 1.10 |
Виховна година на тему: Права дитини — мої права»17.11 |
Виховна година на тему: «Голодомор – трагедія українського народу» 24.11 |
Виховна година на тему: «Що цікавого в твоїй майбутній професії».
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День народження Європейського союзу 01.11 |
«Слово відмикає серце» (до Дня писемності і мови).Конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності 09.11 |
|
|
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
9 листопада - Міжнародний день боротьби проти фашизму, расизму і антисемітизму. 08.11 |
|
Україна, 2014-й: «Україна - це територія гідності і свободи. 21.11 |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
«Культура спілкування з ровесниками 16.11 |
Заходи до 100-річчя з дня проголошення Української Народної Республіки ІІІ Універсалом Української Центральної Ради.20.11 |
Анкетування «Стосунки в колективі» 03.11 |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по протипожежній техніці 31.10 |
Бесіда «Про мовний етикет»07.11 |
Інструктаж по правилам дорожнього руху 14.11 |
Людство зобов’язане дати дитині найкраще - Декларація ООН про права дитини 20.11 |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Вікторина «Я хочу знати»15.11 |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка творчих робіт «Мій справжній друг» 02.11 |
|
|
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. 23.11 |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Круглий стіл «Не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні» |
|
|
Година мрій: «Коли я виросту» 16.11 |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою учнів та аналіз зауважень вчителів (протягом тижня) |
Бесіда «Як управляти собою» 10.11
|
Бесіда за наслідками спостереження (протягом тижня) |
|
Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу» 24.11 |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками 04.11 |
Засідання батьківського комітету 11.11 |
Відвідування сімей учнів 18.11 |
|
|
Участь у загальношкільих міроприємствах
|
|
Взяти участь у конкурсі на краще декламування віршів до Дня української писемності |
|
Взяти участь у конкурсі виступі агітбригад «Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас» |
|
Грудень
|
І тиждень 01.12 – 08.12 |
ІІ тиждень 11.12 – 15.12 |
ІІІ тиждень 18.12 – 22.12 |
IV тиждень 25.12 – 29.12 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: Заходи до Дня захисту прав інвалідів. 04.12 |
Класні збори №2 «Навчання — це праця, і благо, і обов'язок» 08.12 |
Виховна година на тему: «Патріотизм – нагальна потреба України й кожного українця» 15.12 |
Виховна година на тему: «Новий рік — веселий чарівник» 23.12 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
День Збройних Сил України 06.12 |
Заочна мандрівка «Стежками отчого краю»12.12 |
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду, вшанування їхньої людської гідності і попередження цих злочинів 09.12 |
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Тиждень права .Круглий стіл « Права людини – це те, що дозволено законами та відповідає природі людини.» 11.12 |
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая 16.12 |
Підготовка до проведення Новорічного вечора 20.12 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «СНІД -загроза XXI століття» 01.12
|
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період 06.12
|
Вологе прибирання класу 16.12
|
Інструктаж (безпечне поводження з вибухонебезпечними речовинами та поведінка на канікулах) 23.12 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екологічна операція «Встанови годівничку»09.12 |
|
Екологічна операція «Збережи ялинку» 19.12 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Відкриття майстерні Святого Миколая (плакати до Нового року) 19.12 |
Допомога в організації оформлення приміщення до Новорічного вечора 22.12 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Година спілкування “Людина для професії чи професія для людини? 05.12
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з про шкідливі звички 01.12 |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів (протягом тижня) |
Аналіз відвідування учнями гуртків 13.12 |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень 21.12 |
Робота з батьками |
Індивідуальна бесіда з батьками «Роль батьків у формуванні культури та здорового способу життя дитини 02.12 |
Батьківські збори №2 «Вибір професії та вибір шляху навчання професії» 09.12
|
Засідання батьківського комітету. Підготовка до Новорічних свят 16.12 |
Привітання батьків з наступаючими святами 23.12 |
Участь у загальношкільних міроприємствах |
Зустріч з військовослужбовцями
|
|
Взяти участь у конкурсі плакатів до дня Миколая |
Новорічний вечір
|
план ЗАХОДІВ З виховної роботи на ІІ семестр
Січень
|
ІІІ тиждень 18.01-20.01 |
IV тиждень 23.01-27.01 |
V тиждень 30.01-31.01 |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №3 «Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр, розподіл доручень)» 19.01
|
Виховна година «2017-й — рік Української революції» 23.02 |
Виховна година, присвячена пам'яті загиблих під Крутами 30.01 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина» до Дня Соборності України 20.01 |
|
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
Бесіда «Закон і підліток» 24.01 |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Перегляд кінофільму «Станція призначення – життя» 20.01 |
Наш календар «27 січня – Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту» 27.01 |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Ярмарок цікавих ідей «Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров'я» 25.01 |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екологічна акція «Пластикові пляшки і поліетиленові пакети: утилізуємо правильно!» (протягом тижня) |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» 18.01 |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Зустріч з батьками «Знайомимось з професією» 31.01 |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Робота з учнями які досягли низький рівень у навчанні за І семестр 26.01
|
Рейд «Спізнення на уроки». 30.01 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр 19.01
|
Бесіди з батьками, чиї діти не встигають у навчанні 26.01 |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. 31.01
|
Участь у загальношкільих міроприємствах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
|
Лютий
|
І тиждень 01.02-03.02 |
ІІ тиждень 06.02-10.02 |
ІІІ тиждень 13.02-17.02 |
IV тиждень 20.02-28.02 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Людські цінності життя» 02.02 |
Виховна година на тему: «Яка людина заслуговує повагу» 09.02 |
Виховна година на тему: «Шкідливі звички учнів» 16.02 |
Виховна година на тему: «Умій сказати, умій і змовчати 23.02
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Круглий стіл «Що таке НАТО» 06.02 |
|
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
|
А пам'ять серце збереже… (15 лютого – День вшанування учасників бойових дій). 15.02 |
Проект «А їх уже зустріли небеса» до Дня Небесної Сотні 20.02 |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті» 10.02 |
Проект «Під знаком Купідона» до Дня закоханих 14.02 |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» 07.02 |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проект «Я малюю світ» 08.02 |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Конкурс валентинок 13.02 |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Заняття з елементами тренінгу «Вибір професії – вибір життя» 01.02 |
|
|
Година спілкування «Ти і ринок праці» 27.02 |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. 03.02
|
Аналіз ведення щоденників (протягом тижня) |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою 17.02
|
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів 21.02
|
Робота з батьками |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання 03.02 |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку (протягом тижня)
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. (протягом тижня) |
Батьківські збори №3 «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам» 24.02 |
Участь у загальношкільих міроприємствах
|
|
Взяти участь у святі до Дня закоханих |
Взяти участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови |
|
Березень
|
І тиждень 01.03-03.03 |
ІІ тиждень 06.03-10.03 |
ІІІ тиждень 13.03-17.03 |
IV тиждень 20.03-24.03 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Не говори, що знаєш, але знай, що говориш» 02.03 |
Виховна година «Т. Г. Шевченко – видатний поет України» 09.03 |
Виховна година на тему: «Чи вживаєте ви алкогольні напої? 16.03 |
Виховна година на тему: «Інформація – запорука освіченості» 23.03 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Традиції добросусідства в українській родині» 03.03 |
|
Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми» 13.03 |
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
Відзначити день гімну України 10.03 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Наш календар «01 березня – Всесвітній день цивільної оборони» 01.03 |
|
КТС «Цінності моєї родини»14.03 |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Година відкритих думок «Вміння бути самим собою» 06.03 |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Заходи «Година землі» - бережливе ставлення до ресурсів планети 17.03 |
Конкурс фоторобіт «Природа і фантазія»21.03 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Година спілкування «П'ять хвилин з мистецтвом» 07.03 |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Операція «Санітарний день» (прибирання в кабінеті) 24.03 |
Індивідуальна робота з учнями |
Проаналізувати рівень фізичного навантаження на уроках фізкультури |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою (протягом тижня) |
Спостереження за поведінкою на перерві (протягом тижня)
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку (протягом тижня)
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання (протягом тижня) |
Бесіда з батьками, які часто пропускають навчальні заняття (протягом тижня) |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. (протягом тижня) |
Участь у загальношкільих міроприємствах
|
Участь у святі до Дня жінок |
|
Тиждень безпеки перед весняними канікулами |
|
Квітень
|
І тиждень 03.04-07.04 |
ІІ тиждень 10.04-14.04 |
ІІІ тиждень 18.04-21.04 |
IV тиждень 24.04-28.04 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Чи стали ми особистостями? Спроба самоаналізу» 06.04 |
Виховна година на тему: «Йде Великдень в кожну хату» 13.04 |
Виховна година на тему: «Іспити. Як готуватися до іспитів»20.04 |
Виховна година на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає».24.04 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Урок пам’яті «Фашистські табори смерті» до Міжнародного дня визволення в’язнів фашистських концтаборів. 11.04 |
|
|
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
|
|
Урок мужності: «Нас надихають подвиги героїв» 18.04 |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Урок здоров’я до Дня здоров’я 07.05 |
Бесіда «Я та ІКТ» 10.04 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Засоби профілактики травматизму та паталогічних станів організму під час туристсько-краєзнавчих подорожей» 03.04 |
|
|
Обговорення відеофільму «Алкогольний терор» 25.04 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екологічна акція «Зробімо Україну чистою» до Дня довкілля 14.04 |
Операція «Посади дерево» 21.04 |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс «Писанкове мереживо» 14.04 |
|
Подорож мережею Інтернет: електронна культура 26.04 |
Ціннісне ставлення до праці
|
Виготовлення писанок для конкурсу 05.04 |
|
|
Анкетування «Моя майбутня професія» 27.04 |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди щодо дотримання правил гігієни. (протягом тижня) |
Спостереження за поведінкою на перерві (протягом тижня) |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою (протягом тижня) |
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні (протягом тижня) |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання (протягом тижня)
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. (протягом тижня) |
Батьківські збори № 4 «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини» 19.04 |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку (протягом тижня) |
Участь у загальношкільних міроприємствах |
Взяти участь у конкурсі писанок |
Взяти участь в Акції «Посади дерево» |
Взяти участь у прибиранні території школи |
|
Травень
|
І тиждень 03.05-05.05 |
ІІ тиждень 10.05-13.05 |
ІІІ тиждень 15.05-19.05 |
IV тиждень 22.05-26.05 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Збережемо пам'ять про подвиг» 04.05 |
Виховна година на тему: «Поважаючи інших - поважай себе» 12.05 |
Класні збори №4 «Підсумки роботи за 2016–2017н.р.» 19.05 |
Виховна година на тему: «Скромність – мудрість» 25.05 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Знайомство із книжкою Петра Кралюка. «Козацька міфологія України: творці та епігони» 10.05 |
|
Проект «День Європи» 22.05 |
Ціннісне ставлення до історичних , культурних і духовних надбань рідного краю |
Бесіда «Діяльність відомих історичних осіб в ім’я свободи України» 03.05 |
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Година відкритих думок «Відкрийте чарівні двері добра та довіри» 13.05 |
Наш календар «18 травня – День пам’яті жертв геноциду кримсько-татарського народу» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» 23.05 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Розчистимо лісове джерело» 15.05 |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Фотофлешмоб «Найріднішим присвячується…» до Дня матері та Міжнародного дня сім’ї 13.05 |
Флешмоб «Я – патріот» до Міжнародного дня вишиванки. 18.05 |
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
Трудовий десант «Працюємо разом, діємо разом» 16.05 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою (протягом тижня) |
Бесіда про поведінку на уроці (протягом тижня) |
Бесіда «Ким я хочу бути, моя майбутня професія?» 17.05 |
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку 05.05
|
Бесіда з батьками про підсумки навчання (протягом тижня)
|
Засідання батьківського активу по підготовці до ремонту в класному приміщенні 19.05 |
Засідання батьківського комітету. Літнє оздоровлення дітей 24.05 |
Участь у загальношкільних міроприємствах |
Взяти участь у заходах до Дня Перемоги |
|
Тиждень безпеки перед літніми канікулами |
Свято Останнього дзвоника 26.05 |
Планування роботи з обдарованими дітьми
№ п/п |
Напрями роботи |
Термін проведення |
1. |
Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість). |
Вересень – листопад |
2. |
Визначити обдарованих дітей.
|
Вересень |
3. |
Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання.
|
Вересень |
4. |
Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів |
Протягом року |
5. |
Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси. |
Протягом року |
6. |
Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах.
|
Протягом року |
7. |
Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів. |
Протягом року |
8. |
Провести консультації батьків:
|
Згідно з виховним планом |
9. |
Провести анкетування дітей:
|
Згідно з виховним планом |
10 |
Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей
|
травень |
ПЛАН РОБОТИ НА ОСІННІ КАНІКУЛИ
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1 |
Провести бесіду з школярами про правила поведінки , правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки під час весняних канікул |
23.10 |
2 |
Ремонт парт, стільців |
24.10 |
3 |
Велосипедний похід з метою виховання в учнів здорового способу життя |
25.10 |
4 |
Вологе прибирання класного приміщення |
26.10 |
5 |
Екскурсія осіннім лісом
|
27.10 |
ПЛАН РОБОТИ НА ЗИМОВІ КАНІКУЛИ
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1 |
Провести бесіду з школярами про правила поведінки , правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки під час зимових канікул |
03.01 |
2 |
Виготовлення годівниць |
04.01 |
3 |
Розучування щедрівок, колядок |
05.01 |
4 |
Екскурсія в зимовий ліс
|
10.01 |
5 |
Зимові веселі старти
|
11.01 |
6 |
Ремонт парт, стільців |
12.01 |
ПЛАН РОБОТИ НА ВЕСНЯНІ КАНІКУЛИ
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1 |
Провести бесіду з школярами про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки під час весняних канікул |
27.03 |
2 |
Ремонт парт, стільців |
28.03 |
3 |
Велосипедний похід з метою виховання в учнів здорового способу життя |
29.03 |
4 |
Вологе прибирання класного приміщення |
30.03 |
5 |
Екскурсія весняним лісом
|
31.03 |
Робота з батьками
Батьківський комітет
|
|
Голова батьківського комітету
|
|
Заступник голови б/к
|
|
Члени батьківського комітету:
|
|
план засідань Батьківського комітету
Місяць |
Зміст роботи |
Відповід. |
Вересень |
1.Вивчення нормативних документів, що стосуються роботи батьківського комітету. 4. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин. |
Голова б/к |
Жовтень |
1. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. Боротьба зі шкідливими звичками. 4. Поточні питання. |
Голова б/к |
Листопад |
1. Про організацію дозвілля школярів. 3. Поточні питання |
Голова б/к |
Грудень |
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування Новорічних свят. 3.Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. |
Голова б/к |
Січень |
1. Участь батьків у формуванні моральних якостей учнів. |
Голова б/к |
Лютий |
1. Про стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
Березень |
1.Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. |
Голова б/к |
Квітень |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
Травень |
1. Організація дозвілля школярів у літній період. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
план санітарно-просвітньої роботи медичної сестри з учнями 9-го класу
№ |
Шифр |
Тематика |
Форма роботи |
Вересень |
|||
|
№32 |
Профілактика педикульозу |
санбюлетень, бесіда |
|
№38 |
Профілактика туберкульозу |
бесіда |
|
№28 |
Профілактика корости |
санбюлетень, бесіда |
|
№30 |
Профілактика ГКІ |
бесіда |
|
№36 |
Профілактика отруєння грибами |
бесіда |
|
№19 |
Гігієна дівчаток |
бесіда |
Жовтень |
|||
1 |
№31 |
Профілактика вірусного гепатиту |
бесіда |
2 |
№38 |
Профілактика туберкульозу |
бесіда |
3 |
№13 |
Антинікотинова пропаганда |
санбюлетень, бесіда |
4 |
№32, 28 |
Профілактика туберкульозу та корости |
бесіда |
5 |
№33 |
Профілактика грипу та ГРВІ |
бесіда |
Листопад |
|||
1 |
№32, 28 |
Профілактика туберкульозу та корости |
бесіда |
2 |
№22 |
Профілактика дитячого травматизму |
бесіда |
3 |
№50 |
СНІД та його профілактика |
санбюлетень |
4 |
№30 |
Профілактика ГКІ |
бесіда |
5 |
№12 |
Побутове пияцтво та алкоголізм |
бесіда |
Грудень |
|||
1 |
№38 |
Профілактика туберкульозу |
бесіда |
2 |
№33 |
Профілактика грипу та ГРВІ |
бесіда |
3 |
№48 |
Профілактика захворювання зубів |
бесіда |
4 |
№29 |
Профілактика небезпечних інфекцій (чума, лептоспіроз та інші) |
бесіда |
5 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та корости |
бесіда |
№ |
Шифр |
Тематика |
Форма роботи |
Січень |
|||
1 |
№33 |
Профілактика ГРВІ та грипу |
санбюлетень, бесіда |
2 |
№10 |
Фізкультура, спорт, закалювання |
бесіда |
3 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та чесотки |
бесіда |
4 |
№22 |
Профілактика дитячого травматизму |
бесіда |
Лютий |
|||
1 |
№33 |
Профілактика грипу та ГРВІ |
бесіда |
2 |
№39 |
Профілактика серцево-судинних захворювань |
бесіда |
3 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та чесотки |
бесіда |
4 |
№27 |
Профілактика гельмінтозів |
бесіда |
5 |
№38 |
Профілактика туберкульозу |
санбюлетень, бесіда |
Березень |
|||
1 |
№18 |
Профілактика венеричних захворювань |
санбюлетень |
2 |
№14 |
Боротьба з наркоманією |
бесіда |
3 |
№19 |
Гігієна дівчаток молодшого шкільного та дорослішого віку |
бесіда |
4 |
№30 |
Профілактика гострих кишкових інфекцій |
санбюлетень, бесіда |
5 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та чесотки |
бесіда |
Квітень |
|||
1 |
№22 |
Профілактика дитячого травматизму |
бесіда |
2 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та чесотки |
бесіда |
3 |
№40 |
Профілактика кишкових захворювань |
санбюлетень, бесіда |
4 |
№38 |
Профілактика туберкульозу |
бесіда |
5 |
№14 |
Боротьба з наркоманією |
санбюлетень, бесіда |
Травень |
|||
1 |
№39 |
Профілактика серцево-судинних захворювань |
бесіда |
2 |
№35 |
Профілактика харчових отруєнь |
бесіда |
3 |
№32, 28 |
Профілактика педикульозу та чесотки |
бесіда |
4 |
№50 |
СНІД та його профілактика |
санбюлетень, бесіда |
5 |
№19 |
Гігієна дівчаток молодшого шкільного та дорослішого шкільного віку |
бесіда |
план заходів психолога
Тижні |
Робота з класним керівником |
Робота з учнями |
Робота з батьками |
Робота з учнями схил до право - порушень |
||
Вересень |
||||||
04. 09. 08. 09. |
Уточнення плану класного керівника і плану роботи психолога. |
Організація соціометричного дослідження в учнівському колективі. |
Батьківські збори. Аналіз роботи батьківського комітету за мин. рік.
|
Складання списків учнів, схильних до правопорушень. |
||
11. 09. 15. 09. |
Складання карти зайнятості учнів в позашкільний час. |
Збір данних про учнів, що потребують особливої уваги. Складання соціально-педагогічного паспорту класу. |
|
Заходи по попередженню дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи. |
||
18. 09. 22. 09. |
Психологічна допомога. Вивчення рівня сформованості класного колективу. |
Збір данних про дітей інвалідів, сиріт напівсиріт, багатодітних сімей. |
|
Індивідуальна психодіагностика дітей схильних до правопорушень. |
||
25. 09. 29. 09. |
Індивідуальне консультування. |
Індивідуальні бесіди. (за потребою).
|
Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень. |
Зустріч з представниками правоохоронних органів. |
||
Жовтень |
||||||
02.10 06.10 |
Надання методичної допомоги для дослідження класного колективу. |
Індивідуальні консультації учнів. Проведення методики визначення комунікативних стосунків у класі «Оцінка другу». |
Проективне інтерв’ю з батьками(оцінка не себе , а інших). |
Аналіз відвідування учнями школи. Перевірка щоденників.
|
||
09.10 13.10 |
Ознайомлення класного керівника із результатами діагностичних досліджень. |
Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів. |
|
Аналіз успішності учнів. |
||
17.10 20.10 |
Розвиток творчих здібностей, робота з обдарованими дітьми, гуманізм і диференціація навчання. |
Опрацювання данних по вивченню мотивів навчвльної діяльності учнів. Година виховання «Я несу відповідальність за свої вчинки».
|
Групове консультування батьків. |
Індивідуальні бесіди з учнями. |
||
Листопад |
||||||
30.10 03.11 |
Консультування класного керівника щодо роботи з неблагонадійними сім’ями. |
Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю. |
Організоване дозвілля – засіб самовдосконален-ня і розвитку особистості. |
Зустріч з працівниками ДАІ, кримінальної міліції, лікарями. |
||
06.11 10.11 |
Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителям в організації учбової діяльності учнів. |
Профілактичне заняття «Закон і ми». |
|
Анкета визначення рівня установки на вживання учнями тютюну та алкоголю. |
||
13.11 17.11 |
Психологічне консультування з проблем: робота з педагогічно занедбаними дітьми. |
Анкетування в класних колективах. 16 листопада День толерантності. |
Індивідуальна робота з батьками дітей, схильних до правопорушень |
Індивідуальні консультації. Перевірка щоденників. |
||
20.11 24.11 |
Психологічне консультування з проблем: робота з правопорушниками, учнями з неблагополучних сімей, дітьми-сиротами. |
Виявлення групи ризику серед учнів. |
|
Індивідуальна психо – діагностика. |
||
27.11 01.12 |
Психологічне консультування працівників з проблем: робота з дітьми схильними до девіантної поведінки. |
Діагностика характеру підлітків (за потребою). Тренінгові заняття «Моє здоров’я – мій вибір». |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Індивідуальні бесіди. Перевірка щоденників. |
||
Грудень |
||||||
04.12 08.12 |
Психологічне консультування працівників з проблем: робота з обдарованними дітьми |
Перегляд відеороликів «Поради від лікаря Панацейка». |
|
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота з учнями. |
||
11.12 15.12 |
в) гуманізація навчально – пізнавальної діяльності. |
Корекціяна робота. |
|
|
||
18.12 22.12 |
Ознайомлення класного керівника із результатами діагностичних досліджень. |
Індивідуальні консультації. Година спілкування «Шкідливий вплив алкоголю на організм людини». |
|
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота з учнями. |
||
25.12 29.12 |
Консультування та надання рекомендацій адміністрації закладу та вчителям з проблем оптимізації взаємин у колективі
|
Проведення занять із учнями з питань гендерного виховання |
|
|
||
Січень |
||||
03.01 05.01 |
Виставка «Сучасні методи діагностування». |
|
Індивідуальні консультування батьків. |
Опрацювання данних діагностики депресивних станів та станів близьких до них. |
09.01 12.01 |
Психологічне консультування: а) психологія суїциду. |
Робота з документацією.
|
|
|
15.01 19.01 |
б) основні правила надання допомоги потенційним суїцидентам |
Індивідуальні консультації.
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями. |
22.01 31.01 |
в) що варто робити для уцілілих після суїциду. |
Корекцій на робота. |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Опитувальник «Мої батьки». |
Лютий |
||||
01.02 09.02 |
Індивідуальні бесіди з про стиль взаємовідносин між учнями та вчителями. |
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. |
Організація роботи консультаційного пункту для батьків, які мають труднощі у вихованні.
|
|
12.02 16.02 |
Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності учнів.
|
«Всі професії хороші» |
|
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. Перевірка щоденників. |
19.02 23.02 |
Психолого – педагогічні читання «Ідеї школи В. О. Сухомлинський». |
Анкетування «Мої мрії про професію». |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів, схильних до правопорушень.
|
Індивідуальна психодіагностика. |
26.02 28.02 |
Ознайомлення вчителів з результатами досліджень. |
Індивідуальні консультації . |
«Організація занять, спрямована на зміцнення здоров’я та прищепленян здор.спос. життя».
|
Корекційна робота з учнями. |
Березень |
||||
01.03 02.03 |
Анкетування «Твої пропозиції по вдосконаленню виховного процесу в школі». |
Визначення пізнавальних інтересів у зв’язку із задачами профорієнтації. |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно). |
Заходи по попередженню дитячої бездоглядності та правопорушень серед учнів школи.
|
05.03 09.03 |
Надання методичної допомоги щодо роботи з батьками та громадскістю. |
|
|
Індивідуальні бесіди. Перевірка щоденників. |
12.03 16.03 |
|
Обробка результатів. |
Проведення групових консультацій батьків. |
Корекційно – відновлювальна робота та розвиваюча робота з учнями. |
19.03 23.03 |
Ознайомлення класного керівника з результатами досліджень. |
Перегляд відеороликів «Поради від лікаря Панацейка». |
|
Анкета «Чим є для тебе навчання в школі?» |
Квітень
|
||||
02.04 06.04 |
Індивідуальне консультування. |
Анкета «Рівень вихованості учнів». |
Консультування батьків з соціально – психологічних проблем (ситуативно).
|
Бесіди з профілактики правопорушень. Перевірка щоденників. |
10.04 13.04 |
День здоров’я . |
Анкета «Рівень вихованості учнів очима однокласників». |
|
Бесіда «Настрій». |
16.04 20.04 |
|
Опрацювання даних.
|
Індивідуальне консультування батьків. |
Бесіда «Бажання». |
23.04 27.04 |
Відвідування уроків з метою надання психолого – методичної допомоги вчителю в організації учбової діяльності учнів.
|
|
Організація роботи консультаційного пункту для батьків, які мають труднощі у вихованні.
|
|
Травень |
||||
30.04 04.05 |
Поповнення картотеки психологічних тестів, тренінгових програм тощо |
Індивідуальні консультації з професійних проблем |
Індивідуальні консультації з професійних проблем |
Індивідуальні бесіди. |
07.05 111.05 |
Консультування класного керівника щодо роботи з неблагонадійними сім’ями. |
|
Консультування батьків: а) здоров’я і психофізичний розвиток дитини;
|
Перевірка щоденників. |
14.05 18.05 |
Консультування та надання рекомендацій адміністрації закладу та вчителям з проблем оптимізації взаємин у колективі
|
Проведення занять із учнями з питань гендерного виховання |
|
Корекційно – відновлювальна робота. |
21.05 25.05 |
Надання методичної допомоги щодо роботи з батьками та громадскістю. |
Організація та проведення бесід з профілактики правопорушень. |
|
|
28.05 30.05 |
|
Індивідуальна профорієнтаційна робота з учнями (за запитом) |
г) формування психологічної готовності дитини до вибору професії. |
|
№ |
Прізвище, ім'я |
№ особової справи |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
9. |
|
|
10. |
|
|
11. |
|
|
12. |
|
|
13. |
|
|