УКРАЇНА
ШИРЯЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ШИРЯЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ КОМПЛЕКС №1»
СМТ. ШИРЯЄВЕ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ 23863488, 66800 Одеська обл. смт. Ширяєве вулСоборна, 72 тел. (04858) 2-11-81
Погоджено Затверджую
Заступник директора з ВР В. о. директора школи
____________ Ратушна Т.В. _______________І.С. Худіна
«___» _________2019 року «___» _________2019 року
5- А класу
на 2019- 2020 н.р.
Класний керівник
Фірман Т.В.
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА КЛАСУ:
«Виховання всебічно розвиненої особистості через формування в учнів загальнолюдських цінностей »
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В КЛАСІ:
В е р е с е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень знань |
ІІ тиждень Тиждень здоров’я |
ІІІ тиждень Тиждень миру
|
ІУ тиждень Тиждень пед.. спадщини В.О, Сухомлинського
|
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Свято першого дзвоника. Перший урок на тему « З Україною в серці» |
Розповідь про видатних спортсменів України |
Виготовлення тематичної експозиції «Хай буде мир на всій землі» |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Класні збори з метою обирання активу класу |
|
|
Ознайомлення учнів з творчістю В.О. Сухомлинського |
||
Ціннісне ставлення до себе |
Соціометрія «Я і мій клас»
|
Анкетування «Я і моє здоров’я» |
|
|
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Участь у шкільній виставці «Щедрість рідної землі» |
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Виготовлення виробів з природного матеріалу на шкільну виставку |
Виготовлення виробів з природного матеріалу на шкільну виставку |
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
|
Пересаджування кімнатних рослин у класній кімнаті |
|
||
2. |
Години спілкування |
« Навчання – основний обов’язок школяра» |
«Здорові діти – здорова нація»
|
«Не допустимо булінгу в класі» |
«Людина починається з добра» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Вивчення учня з особливими освітніми потребами Перепелки Євгена ( ознайомлення з родиною учня, вивчення індивідуальних особливостей дитини , спостереження за учнем під час перерви) |
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіди з безпеки руху, протипожежної безпеки. Бесіда про правила поведінки зі знайденими невідомими предметами. Бесіда про запобігання дитячого травматизму |
||||
5. |
Робота з батьками |
Установчі батьківські збори Робота з батьківським комітетом : обирання членів батьківського комітету; складання плану роботи
|
Ж о в т е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень мистецтва |
ІІ тиждень Тиждень українського козацтва |
ІІІ тиждень Тиждень правознавства
|
ІУ тиждень Тиждень визволення України
|
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Демонстрація мінні – виставки про видатних гетьманів України |
Виготовлення тематичної експозиції «Що таке право?» |
Політінформація «Що?Де? Коли?» |
Ціннісне ставлення до людей |
Дискусія з дівчатками «Чи завжди те, що модне , є красивим? »
|
Привітання хлопчиків класу з днем захисника України |
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Опитування «Що я знаю про свої права?» |
Класні збори: підсумки навчання |
||
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Життя книги – це збереження наших лісів»
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виготовлення подарунків для хлопчиків
|
Виготовлення подарунків для хлопчиків
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
Озеленення кабінету. Поповнення новими кімнатними рослинами |
|
Генеральне прибирання класної кімнати |
||
2. |
Години спілкування |
Творча майстерня «Виготовлення оберегу » |
«Історія свята День Захисника України» |
Диспут «Чи може бути право без обв’язку? » |
«Визволення України : як це було?» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Відвідування учнів, що часто пропускають навчальні заняття без поважних причин. Робота з гіперактивними учнями . |
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіди з безпеки руху, протипожежної безпеки. Бесіда про запобігання ГРВІ Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул |
||||
5. |
Робота з батьками |
Батьківські збори «Адаптація у 5 класі. » Робота з батьками проблемних дітей «Про правову відповідальність неповнолітніх »
|
Л и с т о п а д
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Української писемності і мови |
ІІ тиждень Тиждень толерантності |
ІІІ тиждень Тиждень Свободи та Гідності
|
ІУ тиждень Тиждень волонтерів
|
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал «Візерунки моєї Батьківщини» |
|
Покладання квітів з учнями до пам’ятника Героям Небесної Сотні |
Огляд подій за тиждень «Світ сьогодні» |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Дискусія «Чим я можу допомогти особливій людині?» |
|
Бесіда «Кого називають волонтерами?» |
||
Ціннісне ставлення до себе |
Класні збори: «За мудрістю – до словника» |
|
Анкетування «» |
|
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Прибирання шкільних ділянок |
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Оформлення тематичної папки «День української писемності і мови» |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
|
Ремонт підручників |
Генеральне прибирання класної кімнати |
||
2. |
Години спілкування |
«Як парость виноградної лози, плекайте мову….» |
«Що означає бути толерантним?» |
Диспут «Будувати життя чи пристосовуватися до нього» |
«Свічка пам’яті: Голодомор в Україні » |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Робота з гіперактивними учнями . Індивідуальні бесіди з _________________________________. Бесіди про режим та здоров’я з ____________________________.
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Правила безпеки під час користування газом Бесіда про запобігання ГРВІ Освітлювальні прилади на автомобілі. Правила користування ними |
||||
5. |
Робота з батьками |
Співпраця з батьківським комітетом з поточних питань. Робота з батьками проблемних дітей «Про правову відповідальність неповнолітніх »
|
Г р у д е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень захисників України |
ІІ тиждень Тиждень звичаїв і традицій |
ІІІ тиждень Тиждень іноземної мови
|
ІУ тиждень Тиждень новорічних свят
|
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Оформлення міні – виставки «Вони стоять на захисті держави» |
Бесіда «Традиційні українські свята». |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
День порозуміння з ВІЛ-інфікованими. |
Бесіда «Всесвітній день прав людини» |
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
Анкетування « Як вивчити свій характер?» |
|
Анкетування «Зимові канікули: що ти пропонуєш?» |
||
Ціннісне ставлення до природи |
Участь у екологічному конкурсі «Ялинка»
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Обмін думками «У світі прекрасного» |
Свято Миколая. |
Розучуємо новорічні пісні, сценки, листівки, прикрашаємо кабінет |
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
|
Новорічна майстерня ( виготовлення ялинкових прикрас )
|
Генеральне прибирання класної кімнати |
||
2. |
Години спілкування |
«За честь,за славу, за волю!!!» |
«Підліток і закон» |
«Традиції святкування Нового року в країнах Європи» |
Новорічне свято |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Бесіда "Як вберегтися від застуди? Теплий одяг Індивідуальні бесіди з невстигаючими учнями. Бесіди про режим та здоров’я з ____________________________.
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Цільовий інструктаж "Небезпечні місця: як поводити себе на місці» Цільовий інструктаж "Поведінка на льоду" Цільовий інструктаж "Поведінка на канікулах"
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Бесіда за круглим столом «Права і обов’язки батьків». Батьківські збори. Підсумок за І семестр. Як допомогти дитині вчитися
|
С і ч е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Мотиваційний тиждень |
ІІ тиждень Тиждень єдності і соборності |
ІІІ тиждень Тиждень Пам’яті Героїв Крут
|
ІУ тиждень
|
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Огляд подій «Світ навколо» |
|
Інформаційна хвилинка «Голокост в Україні» |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування «Яким мене бачать інші люди» |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія до зимового парку.
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Участь у флешмобі до Дня соборності України |
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
Бесіда «Професії наших батьків» |
Трудовий десант. Виготовлення годівничок для птахів. |
|
||
2. |
Години спілкування |
«Палити чи не палити? Однозначно – ні!!!» |
Виховна година до Дня соборності України |
Година спілкування «Герої КРУТ» |
|
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Бесіда "Як вберегтися від застуди? Теплий одяг Індивідуальні бесіди з невстигаючими учнями. Індивідуальні бесіди з хлопчиками про шкідливі звички і їх вплив на здоров’я
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіди з техніки безпеки про: -поводження на льоду; -«Обережно: ожеледиця!»; - дорога додому
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей, які проживають в неблагополучних умовах з метою виявлення психологічного клімату в родині
|
Л ю т и й
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень профорієнтації |
ІІ тиждень Тиждень вшанування учасників бойових дій на території інших держав |
ІІІ тиждень Тиждень Героїв Небесної Сотні
|
ІУ тиждень Тиждень здорового способу життя |
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Покладання квітів до пам’ятника |
Вікторина на кращого знавця української мови( до Дня рідної мови |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Інформаційна хвилинка «Професія, яка мені до вподоби». |
|
|
Анкетування «Мої шкідливі звички» |
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Участь у все шкільному диктантіз української мови |
Класні збори: «Як бути здоровим?» |
||
Ціннісне ставлення до природи |
Вікторина «Народні прикмети січня» |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Творчі роботи до Дня Святого Валентина |
|
|
Виставка малюнків «У здоровому тілі – здоровий дух» |
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
|
|
|
||
2. |
Години спілкування |
«З ким поведешся – від того і наберешся» |
«Чорні тюльпани Афганістану» |
Урок мужності, присвячений Дню пам’яті Героїв Небесної сотні |
«Якщо хочеш бути здоровим - будь» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Бесіда з _______________________ про шкідливі звички . Індивідуальні бесіди з _____________________________.
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Диктант «Правила пожежної безпеки». Дії учнів в разі аварій, катастроф,стихійних дих, а також непередбачуваних ситуацій. Профілактика інфекційних захворювань |
||||
5. |
Робота з батьками |
Консультації для батьків Робота з неблагополучними родинами
|
Б е р е з е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень краси і гармонії |
ІІ тиждень Шевченківські дні |
ІІІ тиждень Тиждень екології
|
ІУ тиждень Тиждень правознавства |
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Оформлення виставки «Слово Шевченка» |
|
Оформлення стенду «Права людини» |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «У чому краса людини? » |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
Опитування «Комфорт у школі» |
|
Анкетування «Чи є у тебе мета у житті?» |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Робота на пришкільній ділянці |
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс малюнків до творів Т.Г.Шевченка |
Конкурс малюнків «З вогнем жарти погані» |
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
|
Прибирання шкільного подвір’я |
Генеральне прибирання класної кімнати |
||
2. |
Години спілкування |
«Ми з матусею моєю…» |
«Заповіт Шевченка» |
«Планета в нас одна » |
«Особливості відповідальності неповнолітніх» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Бесіда з _______________________ про шкідливі звички . Індивідуальні бесіди з _____________________________. Індивідуальні бесіди з дівчатками про стиль одягу та зачіски
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Диктант «НІ наркотикам». Диктанти: Обережно! Тонкий лід! Чим загрожують нам бурульки Інструктаж з безпеки життєдіяльності напередодні канікул
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Консультації для батьків Робота з неблагополучними родинами Класні батьківські збори.
|
К в і т е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень здоров’я |
ІІ тиждень Тиждень довкілля |
ІІІ тиждень Тиждень Землі
|
ІУ тиждень Тиждень європейських мов |
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Участь у селищній толоці |
Огляд новин «Світ сьогодні» |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Класні збори: культура поведінки |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
Вікторина «Кращий знавець природи » |
|
Анкетування «Чи знаєш ти обов’язки? » |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція «Посади деревце» |
Робота на пришкільній ділянці |
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Випуск класної газети «Ми – за здоровий спосіб життя» |
|
Конкурс малюнків «Моє родовідне дерево»
|
Акція «Подаруй книгу бібліотеці» |
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування учнів на місяць
|
Акція «Чисте подвір’я».
|
|
|
||
2. |
Години спілкування |
Тренінг «За здоровий спосіб життя» |
«Річниця початку АТО- скорботні сторінки в історії України» |
Урок мужності «Чорнобильські дзвони»
|
«З Європою у серці» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Бесіда з _______________________ про неуспішність. Індивідуальні бесіди з _____________________________. Бесіда з учнями «Що таке повага і самоповага». Перевірка щоденників учнів
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком навчальних занять. Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед травневими святами.
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Правовий всеобуч батьків Засідання батьківського комітету Робота з батьками, які мають проблеми з навчанням і вихованням власних дітей
|
Т р а в е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Тиждень Примирення та Перемоги |
ІІ тиждень Тиждень прав людини |
ІІІ тиждень Тиждень туризму
|
ІУ тиждень Тиждень підсумків |
|
1. |
Основні виховні заходи Напрямки виховної роботи:
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Екскурсія до місцевого краєзнавчого музею |
|
Проведення свята до Дня матері. |
Свято останнього дзвінка |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Закон та совість» |
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Класні збори: організація літнього відпочинку |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція «Чисте Ширяєво – чиста Україна» |
Робота з озеленення шкільної території
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Конкурс малюнків «Вони перемогли, щоб ми жили» |
|
|
«Мій характер у малюнках» |
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Робота на пришкільній ділянці
|
Генеральне прибирання класної кімнати |
||
2. |
Години спілкування |
«Шляхами мужності і слави» |
«Ми і право» |
«Віртуальна подорож навколо світу» |
«Наші досягнення в 5 класі» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними соціальними групами учнів |
Перевірка щоденників учнів Рейд-перевірка підручників. Підбиття підсумків за рік. |
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності напередодні літа Профілактика травматизму під час канікул
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Класні батьківські збори «Підсумки навчального року»
|