План виховної роботи класного керівника

Про матеріал

Реалізація особистісного орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі.

Збереження морального, фізичного та психічного здоров'я підростаючого покоління.

Виховання патріотизму, громадських якостей особистості.

Створення умов для розвитку креативності учнів.

Формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання патріотизму, моральності, поваги до історичного минулого;

- відродження кращих духовних надбань українського народу, розвиток і підтримка традицій вшанування сімейних цінностей;

- залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей;

- творчий розвиток особистості;

- формування основ естетичної культури, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового та народного мистецтва, музики, архітектури, ремесел;

- підвищення рівня правової культури дітей;

- формування навичок культури здорового способу життя;

- робота з охорони життя і здоров'я учнів;

- розвиток спортивно-оздоровчої роботи;

- профілактика поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; випадків фізичного і психічного насильства;

- робота з соціального захисту учнів;

- робота з профілактики правопорушень, злочинності, бродяжництва серед неповнолітніх;

- трудове навчання та профорієнтація;

- учнівського самоврядування.

Перегляд файлу

Пріоритетні напрямки виховної роботи :

Реалізація особистісного орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі.

Збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління.

Виховання патріотизму, громадських якостей особистості.

Створення умов для розвитку креативності учнів.

Формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання патріотизму, моральності, поваги до історичного минулого;

- відродження кращих духовних надбань українського народу, розвиток і підтримка традицій вшанування сімейних цінностей;

- залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей;

- творчий розвиток особистості;

- формування основ естетичної культури, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового та народного мистецтва, музики, архітектури, ремесел;

- підвищення рівня правової культури дітей;

- формування навичок культури здорового способу життя;

- робота з охорони життя і здоров’я учнів;

- розвиток спортивно-оздоровчої роботи;

- профілактика поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; випадків фізичного і психічного насильства;

- робота з соціального захисту учнів;

- робота з профілактики правопорушень, злочинності, бродяжництва серед неповнолітніх;

- трудове навчання та профорієнтація;

- учнівського самоврядування.

 

 

Мета виховної роботи:

Формування в учнів особистісних рис громадян України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової, екологічної культури.

Завдання виховної роботи:

Формувати громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю.

Створити умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.

Виховувати в учнів патріотизм, свідому дисципліну, громадянську і соціальну відповідальність, непримиренність до аморальних вчинків.

Формувати цілісну моральну особистість з розвинутими гуманістичними рисами.

Виховувати в учнів професійні наміри, які б відповідали їх бажанню, здібностям та потребі суспільства. 

 Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями:

— розвиток пізнавальних інтересів;

— формування комунікативних якостей;

— виховання самодисципліни;

— розвиток творчих здібностей;

— корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з аддиктивною поведінкою;

— вихід із кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров'я;

— робота з обдарованими дітьми;

— вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;

— встановлення міжособистісних відносин з кожною дитиною;

— взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічними службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному фізичному становленні учнів;

— діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистості учня, облік їх особистих досягнень.

формування загальнолюдських цінностей та духовних пріоритетів, виховання патріотизму, моральності, поваги до історичного минулого;

- відродження кращих духовних надбань українського народу, розвиток і підтримка традицій вшанування сімейних цінностей;

- залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей;

- творчий розвиток особистості;

- формування основ естетичної культури, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового та народного мистецтва, музики, архітектури, ремесел;

- підвищення рівня правової культури дітей;

- формування навичок культури здорового способу життя;

- робота з охорони життя і здоров’я учнів;

- розвиток спортивно-оздоровчої роботи;

- профілактика поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; випадків фізичного і психічного насильства;

- робота з соціального захисту учнів;

- робота з профілактики правопорушень, злочинності, бродяжництва серед неповнолітніх;

- трудове навчання та профорієнтація;

- учнівського самоврядування.

 

 


Вересень

Місячник безпеки дорожнього руху «Увага! діти на дорозі!»

Напрямок роботи

№ з/п

Зміст діяльності

Формування ціннісного ставлення

Термін виконання

Відмітка про виконання

Години спілкування

1

ГС «Україна – єдина країна»

С і Д

І

 

2

Учнівські збори «Організація самоврядування в класі. Планування роботи на новий рік»

С і Д

ІІ

 

3

Година безпеки «Правила вуличного руху»

С

ІІІ

 

4

Урок мужності «У вічній пам’яті народній»

С

ІV

 

5

Заочна подорож «Музеї шкіл міста» за посібником «Херсон мій рідний дім»

С і Д

І

 

Індивідуальна робота

1

Створення класного куточка і куточка техніки безпеки

 

І

 

2

Оновлення соціального паспорту класу

 

І

 

3

Спостереження за поведінкою учнів

 

протягом місяця

 

4

Індивідуальні консультації учні щодо організації їх роботи і відпочинку дома.

С

протягом місяця

 

5

Індивідуальні бесіди з черговими по класу

С і Д

І

 

Вивчення особистості учня та колективу

1

Соціометрія

С

ІІ

 

2

Анкетування «Ти і твоя сім’я»

ЛР

ІІ

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

1

Бесіда. Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, підземній переходи.

С

І

 

2

Бесіда-інструктаж «Правила переходу вулиці після висадки пасажирів»

С

ІІ

 

3

Бесіда «Уникнення враження мінами і вибухонебезпечними речованимами»

С

ІІІ

 

4

Бесіда про культуру харчування учнів у школі і дома

С

 ІV

 

Робота з батьками

1

Батьківські збори № 1

 

ІІ

 

2

Ознайомлення батьків з основними правилами для учнів, документами МОН України, Статутом гімназії.

С і Д

ІІ

 

3

Індивідуальні консультації для батьків

С

протягом місяця

 

4

Бесіда застереження «Сам удома»

С

ІІІ

 

Участь у загально шкільних

1

Тиждень безпеки дорожнього руху «Культура поведінки на дорозі»

С

С і Д

І

 

2

Тиждень  протипожежної  безпеки  «Ці правила повинен знати кожен!»

С

ІІ

 

3

Тиждень здоров’я «Хочеш бути здоровим - будь ним!»

С

ІІІ

 

4

День знань. Лінійка з нагоди свята Першого дзвоника

С і Д

01.09

 

5

 Тиждень самоврядування: вибори членів учнівського самоврядування, президента гімназії  на 2014/15 н.р.

С і Д

ІІІ

 

6

Святкування Дня  міста

С і Д

ІІІ

 

7

День бібліотеки

М

ІІІ

 

9

Акція «Макулатура»

П

ІІ

 


Жовтень

Місячник правових знань «Знай і дотримуй закону!»

Напрямок роботи

№ з/п

Зміст діяльності

Формування ціннісного ставлення

Термін виконання

Відмітка про виконання

Години спілкування

1

ГС «Херсон на карті України. Символи Херсона» (за посібником «Херсон – мій рідний дім»)

С і Д

І

 

2

ГС «Конвенція ООН про права дитини»

С

ІІ

 

3

Бесіда «Правила, важливі для всіх».

С і Д

ІІІ

 

4

ГС «Принцип толерантності».

Л

ІV

 

5

ГС 28.10 — День визволення України від німецько-фашистських загарб­ників.

С і Д

ІV

 

Індивідуальна робота

1

Бесіда  з Сухопаровим Валентином «Я і мої однокласники»

С

І

 

2

Бесіда з учнями, які порушують дисципліну «Чи можна змінити свій характер?»

С і Д

ІІ

 

3

Індивідуальні бесіди з учнями про збереження підручників

П

протягом місяця

 

4

Індивідуальні бесіди щодо обов’язків чергового по класу

П

протягом місяця

 

5

Бесіда «Поведінка під час канікул»

С

ІV

 

Вивчення особистості учня та колективу

1

Тестування «Моя думка про клас».

С і Д

І

 

2

Бесіда «Скажи мені хто твій друг?»

С, ЛР

ІІ

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

1

Бесіда-інструктаж «Як запобігти отруєнню грибами?»

С

І

 

2

Бесіда-інструктаж «Правила безпечного поводження з тваринами»

С

ІІ

 

3

Бесіда «Запобігання дитячого травматизму від  ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини»

С

ІІІ

 

4

Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів перед канікулами

С

ІV

 

Робота з батьками

1

Індивідуальні консультації.  

«Зовнішній вигляд гімназиста»

С і Д

І

 

2

Індивідуальні консультації «Поведінка у школі»

С і Д

ІІ

 

3

Зустріч з батьками та обговорення проблем навчання та виховання дітей

С

протягом місяця

 

Участь у загально шкільних

1

 

 

 

 

3

День учителя

 

І

 

4

Лінійка учнівського самоврядування

 

І

 

5

Акція «Ветеран живе поруч»

ЛР, С і Д

ІV

 

6

Конкурс майстрів художнього читання «Мова калинова»

М

ІІІ

 

7

Акція «Подаруй бібліотеці книжку!»

П

ІV

 

8

«Веселі старти»

ЛР

ІІІ

 

9

Відзначення Дня українського козацтва

С і Д

14.10.14

 

 

10

День учнівського самоврядування

С

ІІІ

 

 

11

Всеукраїнський тиждень шкільних бібліотек

С і Д

Жовтень

 

 

12

Тиждень правової освіти батьків «Без правової культури немає правової держави». Педагогічний всеобуч батьків

С і Д

 

 

 


Листопад

Місячник здорового способу життя «Молодь за здоровий спосіб життя!»

Напрямок роботи

№ з/п

Зміст діяльності

Формування ціннісного ставлення

Термін виконання

Відмітка про виконання

Години спілкування

1

ГС «СНІД! Не залишимось байдужими!».

С

І

 

2

ГС «У здоровому тілі – здоровий дух»

П

ІІ

 

3

Бесіда «Шлях до милосердя» (до Дня інвалідів)

Л

ІІІ

 

4

ГС «Запалимо свічки…» (до Дня пам’яті жертв голодомору – 22.11)

ЛР

22.11.14

 

5

Заочна подорож «Природа рідного краю» за посібником «Херсон – мій рідний дім»

П

ІV

 

Індивідуальна робота

1

Бесіда з порушниками  «Умій стримувати себе»

С

І

 

2

Психологічні дослідження деяких учнів

С

ІІ

 

3

Індивідуальні бесіди з учнями з метою заохочення їх до відвідування гуртків, виконання громадських доручень

С

ІІІ

 

4

Індивідуальні бесіди про формування звички читати

С

І

 

5

Бесіди про самообслуговування серед деяких учнів

С

ІV

 

Вивчення особистості учня та колективу

1

Тестування «Світ моїх захоплень»

С

І

 

2

Анкетування «Я і моя родина» через малюнок

Л Р

ІІ

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

1

Бесіда-інструктаж «Безпечне поводження з газовими приладами»

С

І

 

2

Бесіда-інструктаж «Правила поведінки учнів в школі на перерві»

С

ІІ

 

3

Інструктаж «Правила безпечного поводження з тваринами»

С

ІІІ

 

4

Бесіда «Якщо Green, то peace »

ПР

ІІІ

 

Робота з батьками

1

Спілкування з батьками " Похвала та покарання в родині: чи стане навчання в радість?"                                                                                                                                                                                                                   

 

І

 

2

Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів.

 

ІІ

 

3

Запросити батьків надати допомогу у підготовці до акції милосердя

 

ІІ

 

4

Індивідуальні поради батькам щодо навчання дітей

 

протягом місяця

 

Участь у загально шкільних

1

Акція «Милосердя»

ЛР,С і Д

ІV

 

2

Тиждень фізичної культури

С

ІІІ

 

3

Місячник здорового способу життя «Молодь за здоровий спосіб життя»

С

ІV

 

4

Всесвітній  день  боротьби   зі  СНІДом . Акція «Ми – проти СНІДу! Ми – за життя!»

 

 

 

7

День української писемності та мови

С і Д

09.11.

 

8

Тиждень толерантності

ЛР, Д

ІІ

 

9

Лінійка учнівського самоврядування

 

І

 

 


Грудень

Місячник героїко-патріотичного виховання «Я, родина, Україна»

Напрямок роботи

№ з/п

Зміст діяльності

Формування ціннісного ставлення

Термін виконання

Відмітка про виконання

Години спілкування

1

ГС «День Збройних сил України»

С і Д

І

 

2

Заочна подорож «Парк Слави» за посібником «Херсон – мій рідний дім»

С і Д

ІІ

 

3

Свято Святого Миколая

робота над  малюнками  та вітальними листівками

С і Д

ІІІ

 

4

ГС «Андріївські вечорниці»

ЛР

ІІІ

 

5

ГС «Конфлікт у класі»

ЛР

ІV

 

Індивідуальна робота

1

Бесіда  з Ільїним Едуардом «Підготовка до уроків»

С

І

 

2

Індивідуальні бесіди з учнями про успіхи у навчанні

С

ІІ

 

3

Бесіда-рекомендація щодо успішного закінчення І семестру

С

протягом місяця

 

4

Заохочення учнів за підсумками І семестру

 

протягом місяця

 

Вивчення особистості учня та колективу

1

Класні збори з порядком дня:

а)підбиття підсумків роботи за І семестр;

б)обговорення завдань на ІІ семестр.

 

ІІІ

 

2

Опитування учнів «Твої особисті труднощі у навчанні»

С

І, ІІ

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

1

Інструктаж «Правила безпечної поведінки на водоймі»

С

І

 

2

Інструктаж «Обережно, ожеледиця!»

С

ІІ

 

3

Інструктаж «Правила поведінки дітей на кризі»

С

ІІ

 

4

Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки». Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів перед канікулами

С

ІІІ

 

Робота з батьками

1

Індивідуальні бесіди з батьками щодо якості знань з а І семестр 

 

ІІ

 

2

Батьківські збори № 3.                                                                                                                            Підсумки за 1 семестр.                                                                                                                                               Організація зимового відпочинку. 

 

ІІ

 

Участь у загально шкільних

1

Свято «Козацькі забави»

С і Д

 

 

2

Екологічна акція  «Допоможемо  зимуючим птахам»

ПР

ІІ

 

3

Огляд-конкурс між класами на кращий стан та

збереження підручників

 

ІІ

 

4

Екологічна  акція  «Букет  замість  ялинки»

ПР

І

 

5

Акція «Милосердя» до Дня Святого Миколая

ЛР, СіД

І

 

6

Літературно-народознавчий ранок «На Святого Миколая в небі іскорка палає»

 

ІІІ

 

7

 «Новорічний серпантин»

 

ІV

 

 

ціннісне ставлення до себе;

ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

ціннісне ставлення до праці;

ціннісне ставлення до природи;

ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

docx
Додано
2 травня 2018
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку