План виховної роботи повинен бути різноманітним і зручним для оперативного коректування. У якій би формі не був представлений план, в ньому повинні бути відображенні основні виховні завдання на планований відрізок часу і конкретні змістовні шляхи їх вирішення.
Січень
Місячник військово- патріотичного виховання
№ |
Дата |
Основні виховні |
Заходи з безпеки |
Індивідуальна |
Робота з |
|
|
заходи |
життєдіяльності |
робота * , |
батьками |
1. |
|
Провести годину |
Розсаджування |
Розмови 3 |
Засідання |
|
|
народознавства « |
дітей за партами. |
дітьми про |
батьківського |
|
|
Весь світ звеселився — |
Щоденне |
відпочинок під |
комітету 3 |
|
|
Христос народився!» |
проведення |
час зимових |
метою |
|
|
Організувати учнів на |
фізкульт. хвилинок |
канікул. |
планування |
|
|
участь у фестивалі |
на уроках. |
Перерозподіл |
роботи на II |
|
|
колядок. |
Попередження |
доручень. |
семестр. |
|
|
|
дитячого |
Спостереження |
|
|
|
|
травматизму. |
за учнями з |
|
|
|
|
Ознаки отруєнь |
метою |
|
|
|
|
чадним газом. |
виявлення |
|
|
|
|
Домедична |
індивідуальних |
|
|
|
|
допомога при |
особливостей і |
|
|
|
|
отруєннях. |
здібностей. |
|
2. |
|
Організувати |
Попередження |
Рейд «Мої |
Лекція для |
|
|
перегляд до Дня |
дитячого |
підручники |
батьтків «Як |
|
|
соборності України |
травматизму. |
готові мені |
допомогти |
|
|
літературно - |
Правила безпеки у |
допомогти» |
дитині подолати |
|
|
музичну композицію |
вашому домі. |
Індивідуальні |
труднощі у |
|
|
«Повік будь єдина, |
Гасіння пожежі в |
бесіди про |
навчанні?» |
|
|
моя Україно!» |
будинку на початку |
уміння |
|
|
|
Провести годину |
стадії загорання. |
спілкуватися з |
|
|
|
спілкування з |
|
однолітками |
|
|
|
психологом. |
|
(Атаман А.,) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
Організувати учнів на |
Попередження |
Індивідуальна |
Індивідуальні |
|
|
участь у конкурсі |
дитячого |
бесіда з правил |
бесіди 3 |
|
|
малюнків «Дорогами |
травматизму. Сніг - |
шкільного |
батьками про |
|
|
афганської війни», |
ворог, сніг- друг. |
етикету. «Як |
ставлення дітей |
|
|
«Веселих стартах» |
Профілактика |
правильно |
до навчання (Кулак А., Жужукало Б.) |
|
|
Провести усний |
простудних |
сидіти за |
|
|
|
журнал «27 січня - |
захворювань. |
партою» |
|
|
|
День пам' яті жертв |
Повторення правил |
(Деркач А., Коломоэць М.,) |
|
|
|
Голокосту» Провести |
поводження біля |
|
|
|
|
літературну годину до |
водойм взимку |
|
|
|
|
125 -річчя від дня |
«Обережно лід!» |
|
|
|
|
народження П. Г. |
|
|
|
|
|
Тичини «Слово про |
|
|
|
|
|
героя» |
|
|
|
Лютий
Місячник профорієнтації. Місячник військово –патріотичного виховання
№ |
Дата |
Основні виховні |
Заходи з безпеки |
Індивідуальна |
Робота з |
1. |
|
Організувати учнів на
|
Фізичні вправи
(розучування вправ |
Індивідуальні ПОВОДИЛИСЯ 3 тобою. (Атаман А.,Тертишний К.) |
Бесіди з |
2. |
|
Взяти участь у
інтернаціоналістів «О, ніколи звук гармат.» \ |
Етикет за столом із |
Мої доручення в класному колективі. Чи |
Бесіди з N '*• |
3. |
|
Провести |
Рейд санітарів |
Індивідуальна |
Батьківські |
|
|
інформаційні бесіди, |
класу «Руки - |
бесіда |
збори семінар |
|
|
тематичні зустрічі, |
основний носій |
«Відпочинок |
«Людську |
|
|
викладку літератури, |
збудників |
учнів на |
гідність |
|
|
присвячену |
хвороби». Бесіда - |
перерві». |
формують із |
|
|
вшануванню па м'яті |
диспут |
(Костюченко Т., Тертишний К., Атаман А., Жужукало Б.) |
дитинства. |
|
|
Героїв Небесної |
«Найцінніший |
|
-Що таке |
|
|
Сотні, подвигу |
скарб людини». |
|
гідність. |
|
|
учасників Революції |
|
|
-Засоби |
|
|
гідності. |
|
|
формування |
|
|
Організувати учнів на |
|
|
гідності дитини |
|
|
участь в шкільному |
|
|
в умовах родини |
|
|
етапі конкурсу |
|
|
(обмін |
|
|
«Таланти твої |
|
|
досвідом). |
|
|
Україно» |
|
|
|
4. |
|
Провести |
Зустріч 3 |
Постійно вести |
Бесіда з |
|
|
бібліотечний урок. |
психологом. |
педагогічне і |
батьками на |
|
|
Літературну годину |
Просвітницька |
психологічне |
тему: |
|
|
до «110 річниці від |
робота про |
спостереження |
«Дорога зі |
|
|
дня народження Агнії |
попередження |
за розвитком |
школи додому». |
|
|
Варто» |
насильства в сім' ї. |
дитини з метою |
|
|
|
Організувати |
|
своєчасного |
|
|
|
підготовку до |
|
виявлення |
|
|
|
святкування 8 |
|
негативних |
|
|
|
Березня. |
|
проявів |
|
|
|
Повести усний |
|
характеру |
|
|
|
журнал - вітання до |
|
поведінки. |
|
|
|
Дня захисників |
|
|
|
» |
|
Вітчизни.
|
|
|
|
Березень
Місячник санітарно - гігієнічного виховання та
Формування належного ставлення до свого здоров' я
Місячник боротьби з туберкульозом
|
Дата |
Основні виховні |
Заходи з безпеки |
Індивідуальна |
Робота з батьками |
№ |
|
заходи |
життєдіяльності |
робота |
|
1. |
|
Провести |
Щоденно проводити |
Вивчення |
Бесіда - |
|
|
святкування 8 |
фізкультхвилинки, |
інтересів дітей. |
консультація «Як |
|
|
Березня «Її |
пальчикові |
Розвиток |
попередити |
|
|
величність Мати!» |
гімнастики, |
організаторських |
перевтомлення |
|
|
Організувати |
гімнастику очей. |
здібностей учнів. |
дитини». |
|
|
участь у |
Здоров' я і хвороби. |
Бесіди «Як |
|
|
|
тематичній |
Профілактика травм |
виховувати в собі |
|
|
|
книжковій |
на засніженій дорозі. |
якості хорошого |
|
|
|
виставці |
Місця підвищенної |
організатора.» |
|
|
|
«Жіночий день» |
небезпеки у школі. |
|
|
|
|
Організувати |
|
|
|
|
|
зустріч 3 |
|
|
|
|
|
представниками |
|
|
|
|
|
кримінальної |
|
|
|
|
|
міліції, лікарями |
|
|
|
|
|
ЦРЛ, сільської |
|
|
|
|
|
амбулаторії. |
|
|
|
2. |
|
У рамках |
Розучування вправ |
Робота з активом |
Лекція для батьків: |
|
|
Шевченківських |
для корекції постави. |
класу. Стан |
-Зміст і організація |
|
|
днів у школі до |
Охайність і особиста |
збереження |
навчально - |
|
|
202 річниці від |
гігієна. Рух і здоров' |
учнями |
виховного процесу |
|
|
Дня народження |
я. Мотивування |
підручників. |
в 4 класі; |
|
|
Т. Г. Шевченка |
дітей до |
Бесіда з |
-Основні вимоги до |
|
|
провести |
систематичних |
окремими |
знань; |
|
|
бібліотечний |
занять фіз. вправами. |
учнями про |
-Поради батькам |
|
|
урок- свято |
Профілактика |
збереження |
щодо організації |
- |
|
«Шевченківське |
захворювань на |
шкільного майна |
проведення |
|
|
слово у віках не |
туберкульоз. |
(Солодун В., Щербина Т.) |
вільного часу; |
|
|
старіє»
|
|
|
-Організаційні |
3. |
|
Провести годину |
Бесіди про |
Індивідуальні (Кулак А., Грицаненко К., Ткаченко Р.) |
Індивідуальні |
4. |
|
Організувати
проведенні свята
Виготовлення «Годівничка!» |
Класна виховна
травматизм». |
Індивідуальні |
Батьківські збори:
-Дорога зі школи |
Квітень
Місячник екологічного виховання
Місячник ЦО
№ |
Дата |
Основні виховні |
Заходи з безпеки |
Індивідуальна |
Робота з |
1. |
(2.04- |
У рамках
«Калейдоскоп |
Динаміка
споживання їжі. Що |
Конкурс зошитів |
Засідання |
2. |
(9.04- |
Провести усний журнал «Далекий космос» Організувати зустріч з лікарями ЦРЛ, сільської амбулаторії, присвячені Всесвітньому Дню здоров' я. Провести годину спілкування «Профілактика шкідливих звичок» |
Види боєприпасів. |
Індивідуальні |
Консультація для |
3. |
|
Провести годину
Організувати |
Сигнали оповіщення |
Визначення рівня
доброзичливість у |
Бесіда
консультація |
4. |
|
Організувати
туристичний
|
Виховна година
стадії загорання. |
Перевірити знання |
Порадити батькам питання. > |
Травень
Місячник «Салют, Перемого!»
№ |
Дата |
Основні виховні |
Заходи з безпеки |
Індивідуальна |
Робота з |
|
|
заходи |
життєдіяльності |
робота |
батьками |
1. |
|
Взяти участь у |
Повторення |
Культура |
Консультація - |
|
|
підготовці до |
основних способів |
розумової праці у |
бесіда |
|
|
концерту, |
захисту населення. |
школі та дома. |
«Формування |
|
|
присвяченому |
Сонце - корисне, |
Особисті і |
здорового |
|
|
Дню матері |
сонце - шкідливе. |
колективні |
Способу життя в |
|
|
«Низенько тобі |
Запобігання |
інтереси. |
умовах родини» |
|
|
уклонюся, мамо!» |
сонячного |
|
|
|
|
Організувати |
опромінення під час |
|
|
|
|
учнів на |
екскурсій та літніх |
|
|
|
|
проведення |
канікул. |
|
|
|
|
трудового десанту |
|
|
|
|
|
по благоустрою |
|
|
|
|
|
шкільної |
|
|
|
|
|
території. |
|
|
|
|
|
Провести годину |
|
|
|
|
|
спілкування |
|
|
|
|
|
«Звеличте відвагу, |
|
|
|
|
|
з якою вони нам |
|
|
|
|
|
служили, вони цю |
|
|
|
|
|
повагу тернистим |
|
|
|
|
|
життям |
|
|
|
|
|
заслужили». |
|
|
|
2. |
|
Організувати |
Правила |
Спостереження: |
Поради батькам |
|
|
учнів на участь у |
протипожежної |
Оцінка |
допомогти своїм |
|
|
акції «Грані |
безпеки під час |
згуртованості |
дітям правильно |
|
|
добра», книжковій |
проведення |
класу |
вибирати |
|
|
полиці «Вони |
екскурсій та літніх |
(індивідуальна і |
телепередачі. |
|
|
захищали |
канікул. Бесіда |
групова робота з |
|
|
|
Батьківщину!» |
«Запобігання |
дітьми). |
|
|
|
Виставці |
пожеж. Вогонь - |
|
|
|
|
малюнків «Пам' |
ворог, вогонь - |
|
|
|
|
ять береже малі й |
друг.» |
|
|
|
|
великі дати» та |
|
|
|
|
|
провести операцію «Живи книго» |
|
|
|
3. |
|
Організувати
проведення свята |
Попередження |
Вивчення і оцінка в них недоліки. * ... |
Батьківські збори: |
4. |
|
Провести годину дзвоника. \ |
Підсумкові бесіди. «Попередження дитячого травматизму». |
Бесіди-лекції з учнями 2 класу: |
Підбиття |