ПОГОДЖЕНО Заступник директора з виховної роботи
__________ |
ПЛАН
виховної роботи
в групі П-24
на 2019-2020н.р.
Класний керівник: Дяченко І.П.
Майстер: Школенко В.В.
Староста групи: Артюх Р.М.
ВЕРЕСЕНЬ 2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 02.09-06.09 |
ІІ тиждень 09.09-13.09 |
ІІІ тиждень 16.09-20.09 |
ІV тиждень 23.09-30.09 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Проведення вступного інструктажу для учнів групи з попередження травматизму,збереження життя і здоров’я. |
Збори групи «Наші плани на І семестр. Перевибори активу групи» |
Виховна година на тему: «Безпечна країна» |
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах» (ПТБ) |
Збір та обробка матеріалів на конкурс : «Безпечна країна» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
«Я, ти, він, вона –разом, ми одна сім’я » |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Тиждень виховних заходів на тему: «Безпека життєдіяльності» |
|
Відвідування виставки перукарського мистецтва |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда «Збережемо нашу планету» |
|
Догляд за квітами в кабінеті |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Бесіда «У світі кіномистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Бесіда «Жити в Епропі» (До Дня європейських мов) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт групи; |
|
Індивідуальні бесіди з учнями |
Правила поведінки на уроках |
9. |
Робота з батьками |
|
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Взяти участь у спортивних змаганнях «День Здоров’я » |
|
|
ЖОВТЕНЬ 2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.10-04.10 |
ІІ тиждень 07.10-11.10 |
ІІІ тиждень 14.10-18.10 |
ІV тиждень 21.10-31.10 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Акція «Допоможи ближньому» (до Міжнародного дня людей похилого віку) |
Виховна година а тему: «Покров – величне свято для кожного українця» |
Участь у всеукраїнському конкурсі «Безпечна країна»
|
Виховна година на тему: «Щастя. Як ми його розуміємо?» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Дослухайся і роби, як підказує тобі сумління» |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Година спілкування «Жити – значить спілкуватися» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Відвідування майстер-класу «Естель» |
Тиждень виховних заходів на тему: «Я вчусь бути професіоналом» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда «Золота осінь» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Газета «До дня Вчителя» |
Перегляд документальних фільмів про захисників України |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Квест – «Я люблю Україну» до Дня захисника України |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у концерті до «Дня професійної освіти» |
|
|
|
ЛИСТОПАД 2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.11-08.11 |
ІІ тиждень 11.11-15.11 |
ІІІ тиждень 18.11-22.11 |
ІV тиждень 25.11-29.11 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година „Що маємо – не дбаємо, а втративши плачемо ” |
Виховна година на тему: «Європейські цінності» |
диспут «Чистота мови - чистота душі» |
Виховна година на тему: «За що шанують українців» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій» |
|
Проведення акції «Ми за життя без цигарок»(До Міжнародного дня відмови від паління) (15.11.) |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Бесіда «Я і мій мобільним телефон» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Участь у фестивалі «Перукарського мистецтва» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
«Затишок кабінету – його зелений куточок» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Турнір знавців поезії |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
До Дня української писемності - оформлення стендів |
Перегляд відео презентації
«Голодомор». |
Перегляд відеофільму «До Дня Гідності та Свободи» |
Проведення шкільного свята «Молодь-майбутнє народу» (До Міжнародного дня молоді) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про збереження майна училища
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння |
Індивідуальні бесіди з учнями
|
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у заходах до Дня української писемності та мови |
|
Участь в акції «Запали свічку!» |
|
ГРУДЕНЬ2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 02.12-06.12 |
ІІ тиждень 09.12-13.12 |
ІІІ тиждень 16.12-20.12 |
ІV тиждень 23.12-27.12 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Сила України» до Дня Збройних сил України |
Виховна година на тему: «Повір у чудеса» |
Збори групи№2 «Підведення підсумків роботи за І семестр» |
диспут «Цигарка – ворог, зброя проти неї – твоя воля» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування «Ми колектив» |
Запрошуємо до творчості: «Капелюшок для королеви» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Запрошуємо до творчості: «Ялинка з нетрадиційних матеріалів» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
Участь у конкурсі«Снігова королева» |
|
Безпека життєдіяльності під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Диспут «Новорічне свято з ялинкою?» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
«Андріївські вечорниці» |
Газета «До новорічних свят» |
Свято «Музика новорічна» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС» |
Бесіда «Що ми можемо зробити, щоб життя в училищі було яскравим і незабутнім» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою |
|
Індивідуальні бесіди про навчання |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, які часто проп. навч. заняття
|
Відвідати батьків з метою вивч. умов проживання
|
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
|
|
|
Новорічне свято |
СІЧЕНЬ 2020
№ |
Заходи |
ІІ тиждень 13.01-17.01 |
ІІІ тиждень 20.01-24.01 |
ІV тиждень 27.01-31.01 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Збори групи №3 «Що таке обов’язок?» (планування роботи на ІІ семестр)»
|
Виховна година «День Соборності України» |
Виховна година "Пам’яті загиблих під Крутами» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Засоби профілактики травматизму» |
Ярмарок цікавих ідей «Здоров’я – основна цінність людини» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
«Конституція у коміксах» - брати Капранови, художник Олександр Костенко |
Бесіда « Моє ставлення до однолітків» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
|
Зустріч з батьками «Наші досягнення» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Фотовиставка «Київ прекрасний» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Виховний захід «Різдвяна зірка» |
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Фотоколаж «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина» |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Аналіз стану навчання учнів
|
Робота з учнями, які спізнюються
|
Рейд «Спізнення на уроки».
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
Батьківські збори «Напрямки роботи на ІІ семестр» |
10.
|
Участь у загально училищних заходах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
|
ЛЮТИЙ 2020
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 03.02-07.02 |
ІІ тиждень 10.02-14.02 |
ІІІ тиждень 17.02-21.02 |
ІV тиждень 24.02-28.02 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Класна година «Ознайомлення з рішенням стипендіальної комісії» |
Виховна година на тему: «Гармонія праці» |
Виховна година на тему: «Мої улюблена музика » |
Виховна година на тему: « Я майбутнє твоє, Україно » |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» |
|
Круглий стіл «Добро від серця» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Традиції моєї родини» |
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
Виготовлення валентинок |
|
Година спілкування «Працюймо з насолодою» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Фотоколаж «Ми частина природи» |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс валентинок |
Екскурсія до Національного музею Ханенків |
Проект «Зимові пейзажі зараз та в минулому» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Чи потрібно пишатись своєю мовою?» |
|
Круглий стіл «Пам’яті Небесної сотні» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів |
9. |
Робота з батьками |
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку |
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
|
Вечір відпочинку до Дня Валентина |
Взяти участь у заходах до Міжнародного Дня Рідної Мови |
|
БЕРЕЗЕНЬ 2020
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 02.03-06.03 |
ІІ тиждень 09.03-13.03 |
ІІІ тиждень 16.03-20.03 |
ІVтиждень 23.03-31.03 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Замки України» |
Виховна година «Невідомий Шевченко» |
Анкета «Стосунки в колективі» |
Виховна година на тему: «Толерантність в нашому суспільстві» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Година відкритих думок «Здоров’я перш за все » |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Відомі жінки України» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Тренінг «Обирати тобі» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Конкурс фото робіт |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Екскурсія до Державного музею Тараса Шевченка |
Година спілкування «Чому малюнок заспокоює?» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду |
9. |
Робота з батьками
|
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Бесіда з батьками учнів, які часто пропускають навчальні заняття
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у святі до Дня жінок |
Участь у Шевченківському тижні. |
Участь у конкурсі «Нащадки великих поетів» |
|
КВІТЕНЬ2020
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.04-10.04 |
ІІ тиждень 13.04-17.04 |
ІІІ тиждень 20.04-24.04 |
ІVтиждень 27.04-30.04 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Сміх подовжує життя»
|
Виховна година на тему: «Людина і космос»
|
диспут «Щастя кожного з нас» |
Виховна година на тему: «Кольоротип жінки» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
дискусія «Який я?»
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда «Моя родина» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Виготовлення писанок для конкурсу |
|
|
Анкетування «Моя майбутня професія» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Посади дерево» |
Презентація «Дзвони Чорнобиля» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс писанок |
|
|
Конкурс «Україна моя вишивана» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Виховна година на тему: «Наслідки чорнобильської катастрофи». |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, яким важко дається навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Бесіда з батьками учнів, які пропускають навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
|
Взяти участь у «Дні відкритих дверей» |
Взяти участь у прибиранні території училища |
|
ТРАВЕНЬ2020
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.05-08.05 |
ІІ тиждень 11.05-15.05 |
ІІІ тиждень 18.05-22.08 |
ІVтиждень 25.08-29.08 |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «День матері» |
Виховна година на тему: «Участь України в ІІ світовій війні» |
Збори групи №24 «Поведінка та успішність учнів групи П-24 » |
Круглий стіл «Україна Європейська держава» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година відкритих думок «Довіра – шлях до порозумінь» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
|
Трудовий десант (дитячі будинки Києва) акція - стрижки |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Квітуча клумба училища» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Екскурсія до Національного природознавчого музею |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок-реквієм «Вічна Слава Героям » |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда про поведінку на уроці
|
|
Бесіда про збереження майна училища |
9. |
Робота з батьками |
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
|
Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в кабінеті №402 |
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня пам’яті та примирення |
|
|
|