План виховної роботи ІІ семестр розрахований на 5 - 6 класи загальноосвітніх шкіл. Заплановано щотжня години спілкування і ряд інших заходів, необхідних під час навчального процесу. План можна коригувати, пристосовуючи до конкретного колективу, потреб і інтересів учнів.
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №3 «Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр, розподіл доручень)» Інформаційна година |
Виховна година присвячена дню Соборності України
Інформаційна година |
Виховна година на тему: «Людські цінності життя»
Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Мої права та обов’язки» |
Взяти участь у відзначенні Дня соборності України |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Нагадати учням, щоб були уважні на слизькій дорозі до старших людей |
Вікторина «Інтелектуальний лабіринт» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період |
|
Бесіда медпрацівника школи про дотримання учнями правил особистої гігієни |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда з класом « Чому я люблю зиму» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» |
Фотоконкурс «Зима у моєму місті» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Систематично нагадувати учням про дотримання чистоти свого робочого місця |
|
Рейд-перевірка «А в якому стані наші меблі?" |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз зайнятості учнів у гуртках, об´єднаннях, спортивних секціях. |
Рейд «Запізнення на уроки». |
|
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів які мають низькі показники успішності |
Підготовка до батьківських зборів |
Батьківські збори «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у районному огляді вертепних дій «Вертепні дійства» |
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
Читацька конференція «29 січня – день пам’яті жертв під Крутами» |
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
IV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Година спілкування на тему: «Чи болить недобре слово»
Інформаційна година |
Година спілкування на тему: «Свято закоханих»
Інформаційна година |
Година спілкування на тему: «Умій сказати, умій і змовчати
Інформаційна година |
Година спілкування «Чи знаєш ти свої здібності?». |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Хто такий патріот Батьківщини?» |
Взяти участь у вшануванні пам`яті учасника АТО Грушка Романа
|
Огляд дитячої та юнацької преси |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Дати завдання збирати матеріал про видатних земляків-сучасників. |
|
Круглий стіл «Вислови великих про дружбу й товаришування» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності «Здоровим бути модно» |
|
«Як вберегтися від грипу» |
Корекційні вправи щодо згуртованості |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Провести інструктаж, щоб діти не знищували проліски і підсніжники |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Готуємо саморобні листівки до дня Валентина |
|
Систематично звертати увагу на акуратність ведення зошитів |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Вологе прибирання приміщення. |
|
Екскурсія в шкільну бібліотеку. Ремонт книжок |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів. |
Бесіда «В дружбі з правилами поведінки» |
Аналіз ведення щоденників |
Індивідуальна бесіда з учнем, що часто пропускає уроки
|
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна бесіда з батьками |
Підготувати повідомлення батькам про успішність дітей у січні |
Відвідати сім´ю учня, який часто пропускає уроки.
|
Індивідуальні консультації «Запізнення на уроки»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти активну участь в акції «Світ без жорстокості»
|
Взяти участь в святковому концерті «Від серця до серця» |
Свято рідної мови «О мово рідна…»
|
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
IV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Година спілкування на тему: «Для мами завжди ласкаві слова»
|
Година спілкування на тему: «Світова велич українського поета» Інформаційна година |
Година спілкування |
Година спілкування «Пізнай своє Я!» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Взяти активну участь у річнці святкуванні дня народження Тараса Григоровича Шевченка. |
|
Бесіди про народні прикмети та обряди весняного календаря |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Нагадати учнями привітати своїх мам. |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Твоє здоров’я. Від чого воно залежить?» |
Бесіди про поведінку учнів в канікулярний період |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу «Мальовничий куток рідного краю» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
участь у конкурсі на краще декламування вірша Т.Г.Шевченка |
|
Конкурс «Моя мама найкраща». Представлення літературних творів, фоторобіт, малюнків |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда з учнями Моє улюблене заняття вдома |
|
Взяти активну участь у проведенні суботника |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Проаналізувати рівень фізичного навантаження на уроках фізкультури |
Аналіз успішності . Виписка оцінок. |
Проаналізувати чи дотримуються режиму дня учні класу. |
Індивідуальна бесіди з учнями .про навчання та поведінку. |
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету по наданню посильної допомоги в класі |
Вивчення умов життя та стану сімейного виховання учнів. |
Індив. бесіди з батьками учнів, які мають низький рівень знань |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти активну участь у підготовці концерту «Її величність -Жінка» |
|
|
Взяти акт. участь у відзначенні Всесвітнього дня води. |
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Година спілкування на тему: «Кінець навчального року.» Інформаційна година |
Година спілкування на тему: Знекровлені. 11 квітня – Міжнародний день визволення в‘язнів фашистських таборів |
Година спілкування на тему: «Йде Великдень в кожну хату» Інформаційна година |
Година спілкування на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає». Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда до дня космонавтики: кого ми знаємо з українських космонавтів? |
Міжнародний день пам’ятників та історичних місць |
Я вчусь для себе, для держави – профорієнтаційна бесіда. |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Як приймати гостей, частувати їх – із правил етики. |
|
Бесіди-поради «Яким чином дарувати старшим радість?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда « Як не набути сколіозу?» |
Всесвітній день здоров’я. Провести бесіду, «Зроби свій вибір на користь здоров’я»;
|
|
Анкетування «Що заважає вчитися?» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Толока по озелененню школи |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Година спілкування «Українські математики» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Толока по озелененню школи |
|
«Професії наших батьків», бесіда |
Трудовий десант по очищенню території школи від сміття. |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд «Відкрий щоденник» |
Індив. бесіди про рівень збереження. підручників |
Рейд – перевірка відвідування учнями уроків фізкультури |
Індивідуальні бесіди з боржниками бібліотеки |
9. |
Робота з батьками |
Проведення рейду у сім´ю з метою корекції поведінки , та покращення навчання. |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальна робота з батьками, які потребують допомоги у вихованні дітей |
Бесіда з батьками «Мобільні телефони – переваги і недоліки»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі « Найкумедніше фото» |
«Чисте довкілля – запорука добробуту». Відзначити день довкілля суботником. |
До відзначення дня пам’ятників, провести заочну подорож рідним краєм |
Взяти участь в акції «Квіти біля школи» |
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (5-9.05) |
ІІ тиждень (12-16.05) |
ІІІ тиждень (19-23.05) |
ІV тиждень (26.05-30.05) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності на тему: «День Перемоги над нацизмом» Інформаційна година |
Година спілкування: «Поважаючи інших - поважай себе»
Інформаційна година |
Класні збори №4 «Підсумки роботи н.р.» Інформаційна година |
Година спілкування:
Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Історичні пам’ятки мого міста» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Зустріч з учасниками АТО |
Організувати привітання мамам |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Я за здоровий спосіб життя» |
|
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Попередити учнів про культуру поведінки в лісі, парку, сквері. |
|
Бесіда «Червона книга для кого?» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс малюнків до Дня матері |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Ремонт стільців і столів у класі |
|
Операція «Живи, книго!» Ремонт підручників. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не допрацьовують навчальний матеріал |
Індивідуальна бесіда з учнями - порушниками дисципліни |
Організувати зустріч порушників дисципліни з соціальним педагогом |
Бесіда «Ким я хочу бути» |
9. |
Робота з батьками |
Підготовка до батьківських зборів, підготувати подяки батькам за співпрацю |
Батьківські збори №4«Ось і стали ми на рік доросліші» |
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у виставці власноруч створених композицій |
Взяти участь у вахті пам’яті присвяченій Дню перемоги над нацизмом.
|
Відзначаємо в школі День Європи |
Участь у загально шкільній лінійці присвяченій Останньому дзвонику |