Можна взяти як зразок планування виховної роботи на ІІ семестр. Допомога класному керівнику під час планування роботи з учнями 5-6 класів. Планування розбито по тижням другого семестру. В даному матеріалі є види робіт які можна використати при роботі з дітьми.
План виховної роботи на ІІ семестр. Січень
№ п/п |
|
І тиждень 16.01-20.01 |
ІІ тиждень 23.01-27.01 |
ІІІ тиждень 30.01-03.02 |
1. |
Організація учнівського колективу |
Перевірка готовності учнів до навчання. Анкетування 16.01 |
Повторення обов’язків активу класу 23.01 |
Перевірка стану підручників 30.01 |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Виховна година .Презентація “Народні символи”27.01 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
Виховна година. Усний журнал “Вертепне дійство”20.01 |
“Сюрприз для Тетяни” Привітання Тетян, які вчаться та працюють у нашій школі. 25.01 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Спартакіада “Лижі, ковзани”17.01 |
|
Операція. Зовнішній виг- ляд учня 01.02 |
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виставка-конкурс “Чарівна нитка” |
|
6. |
Ціннісне ставлення до природи |
Акція. Нагодуй пташину. 19.01 |
|
Виховна година.Диспут “Моя улюблена тваринка”03/02 |
7. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Виготовлення привітальних листівок 24.01 |
|
8. |
Індивідуальна робота |
Бесіда з Дудюком Д. про правила поведінки у школі. |
Бесіда з Мацевичем В. Про бережливе ставлення до своїх речей |
|
План виховної роботи на ІІ семестр. Лютий
№ п/п |
|
І тиждень 06.02-10.02 |
ІІ тиждень 13.02-17.02 |
ІІІ тиждень 20.02-24.02 |
ІV тиждень 27.02-28.02 |
1. |
Організація учнівського колективу |
Організувати учнів до участі у тижні патріотично-го виховання 06.02 |
|
Організувати учнів до участі у святі рідної мови 20.01 |
Звіт старости класу про виконання обов’язків учнями.
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль- ства і держави |
Фотоконкурс “Моя Україна” 07.02 |
Операція “Покладання квітів до пам’ятни-ківвоїнам-афганцям |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
Вих..год.Дис-пут” Ідеальна сім’я” 10.02 |
Зустріч з воїнами-афганцями15.02
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Вих.год. Анкетування “Я і ми” 17.02 |
Виховна година. Бесіда “ Який я друг”24.02 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Операція. ”Чистота” 28.02 |
6. |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс малюнків”Зи- ма чарівниця” 08.02 |
|
Хвилинка турботи”На-ші пернаті друзі”22.02 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Літературний конкурс “Крізь терни до зірок 06.02 |
Конкурс малюнків “Навіки в пам’яті народу” 14.02 |
Свято рідної мови. 21.02 |
|
8. |
Індивідуаль-на робота |
|
Проконтролювати відвідуван-ня школи Косенка Д. |
|
|
План виховної роботи на ІІ семестр.
№ п/п |
|
І тиждень 01.03-03.03 |
ІІ тиждень 06.03-10.03 |
ІІІ тиждень 13.03-17.03 |
ІV тиждень 20.03-24.03 |
1. |
Організація учнівського колективу |
Організувати учнів до свята 8-го березня |
Батьківські збори. Святковий концерт для мам. 07.03 |
Звіт старости по праці активу класу 13.03 |
Інструктаж на весняні канікули 24.03 |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль- ства і держави |
|
Вих.год.Година спілкува- ння “Шев- ченків заповіт” 10.03 |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
Конкурсна програма “Чарівним жінкам” 07.03 |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Вих.год. Шоу “ Мої талан- ти” 03.03 |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виставка-конкурс “Іграшко- вий диво- cвіт” |
Вих..год. Інформаційна хвилина “Професії моєї родини” 17/03 |
Трудовий десант. Генеральне прибирання класу 22.02 |
6. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Вих..год. Бесіда “Вода- це здо-ров’я”24/03 |
7. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Фотоконкурс “ Мій домаш- ній улюбле- нець”01.03 |
|
Конкурс малюнків “Дружать діти на планеті” |
Конкурс віршів до дня поезії 24.03 |
8. |
Індивідуаль-на робота |
Проаналізувати стан навчання учнів 03.03 |
|
Розмова з дівчатами про зовнішній вигляд 16.03 |
Розмова з хлопцями про шкідливі звички 23.02 |
План виховної роботи на ІІ семестр. Квітень
№ п/п |
|
І тиждень 03.04-07.04 |
ІІ тиждень 10.04-14.04 |
ІІІ тиждень 17.04-21.04 |
ІV тиждень 24.04-28.04 |
1. |
Організація учнівського колективу |
Інструктаж правил вуличного руху. 03.04 |
Повідомлення учням про святкові вихідні дні. 14.04 |
|
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль- ства і держави |
|
|
|
Вих.год. Гра “Що?Де?Ко- ли?” на тему: “Моя країна” 28/04 |
3. |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
Вих..год. Інформаційна хвилина “Вербна неділя” 14/04 |
День довкілля Екологічно-народознав- чий пошук “Бабусина скриня” 17/04 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Вих..год. Анкетування “ Мої друзі” |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Операція. “Допоможи клумбі” |
|
|
Виставка-конкурс “ Виставковий дивосвіт” |
6. |
Ціннісне ставлення до природи |
Вих..год. Бесіда. “Здо- лай байду- жість до еко- логічного ли-ха” 07/04 |
Конкурс малюнків “Шануймо друзі лісу дивосвіт” 08.04 |
Акція “Збере- жемо джнрнльну воду’ 21.04 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Виставка- конкурс “Ве- лико дні пи- санки”13.04 |
|
|
8. |
Індивідуаль-на робота |
Обстеження матеріально- побутових умов дітей з багатодітних сімей. 06.04 |
|
|
Розмова з хлопцями про вживання вульгаризмів. 24.04 |
План виховної роботи на ІІ семестр. Травень
№ п/п |
|
І тиждень 03.05-05.05 |
ІІ тиждень 10.05-13.05 |
ІІІ тиждень 15.05-19.05 |
ІV тиждень 22.05-26.05 |
1. |
Організація учнівського колективу |
|
Батьківські збори. 13.05 |
Взяти участь у тижні родинно-побутової культури. |
Взяти участь у святі остан- нього дзвоника |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль- ства і держави |
Акція. “Символ пам’яті” 05.05
|
Покладання квітів невідомому солдату 10.05 |
|
Вих..год. Складання кросфордів про символи України. 25.05 |
3. |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
|
Вих..год.Бесі-да”Щастя дитини – у родині” 19.05 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Вих..год. Анкетува-ння. 13.05 |
Конкурс “Дерево мого роду” 16/05 |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виготовлення подарун- ків для мам 13.05 |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до природи |
Крок на допомогу “Підгодуй пташину”. 04.05 |
|
|
Акція. Посадимо пам’ятне дерево нашого класу. 22.05 |
7. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Вих..год.Аук-ціон думок. “Які види мистецтва мені до душі” 05.05 |
|
|
|
8. |
Індивідуаль-на робота |
|
|
Проаналізувати стан навчання учнів. 18.05 |
|