На І семестр 2020-2021 н.р.
Класний керівник: Сюрмакова Надія Іванівна
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 1 "ЗНОВУ РАЗОМ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Свято першого дзвоника. День знань. Перший урок «Діти єднають Україну» |
||||||
Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2-го класу |
Фішбоун «Подолаємо коронавірус» |
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань» |
|
Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?» |
Бесіда «Увага! Діти на дорозі» |
|
Руханка «Чарівні слова»
|
|
|
Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул» |
|
Бліц-опитування «Які права та обов’язки школярів мені відомі?» |
|
Дискусія «Хто почувається безпечним в школі» |
Створення ментальних карт «Професія моїх батьків» |
Гра «Кошеня прийшло до школи, щоб навчитися…» |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 "МОЄ ЗОВНІШНЄ «Я»"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з учнями |
День фізичної культури і спорту |
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
|
Анкета для портфоліо «Все про мене» |
Дискусія «Однокласник, товариш, друг» (протидія булінгу) |
|
Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію» |
|
|
|
Перегляд фільму «Маленька Фрося розказала як протистояти коронавірусу» https://www.youtube.com/watch?v=fJpFv6Gbtsw |
|
|
|
Інсценування «Культура спілкування» |
|
Бесіда «Особиста гігієна» (Куруща Р.) |
Диспут «Хто сьогодні зірка в класі?» |
|
Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи» |
|
|
Уявна подорож на машині часу «Школа майбутнього» |
|
|
Розроблення плакату «Галактика нашого класу» |
|
|
Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи, в якій навчались наші батьки») |
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 "МОЄ ВНУТРІШНЄ «Я»"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з учнями |
Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» |
|
|
|
|
|
|
|
Портрет у промінцях « Пізнаємо себе і своїх рідних» |
|
Екскурсія-емоція «Спостереження за світом рослин у вересні» |
|
|
|
Перегляд фільму «Маска, мило, санітайзер. Що захищає від короно вірусу?» https://www.youtube.com/watch?v=cCs7ZCV2hfE |
Майстер-клас «Павутинка дружби» |
|
|
|
|
Бесіда «Мій вільний час вдома, мої захоплення» |
|
Консультативний пункт «Скринька довіри» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
Етична бесіда «Прогнозуємо зміни та їх наслідки» |
|
|
Доміно «Дорожні знаки» |
|
Година милування «Наш сільський парк» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 "ОСІННІ ЗМІНИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?» (протидія булінгу) |
|
|
Міжнародний день миру Виготовлення голубів миру |
|
|
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
|
|
Дослідження опалого листя клена та каштана. |
|
|
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
|
|
Виготовлення аплікації «Осінній пейзаж» |
Екскурсія у парк «Сезонні явища природи восени» |
|
Перегляд медіа «Світ, у якому ти живеш» (мультики українською мовою) https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8 |
|
|
Поради «Як пояснити дитині, що таке короновірус» |
|
|
|
|
|
|
Фантазування «Комп’ютер, про який я мрію» |
Виготовлення леп бука «Осінь» |
Перегляд відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 5 "СПОСОБИ ПЕРЕДАВАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з учнями |
Виховна година «Книга – ключ до знань» |
|
Бесіда-гра «Про що розкаже упаковка» |
|
Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці» |
|
|
|
|
|
|
|
Фантазуємо «Якою буде наступна епоха після електронної?» |
|
|
Колективне складання казки про подорож Краплинки |
Всеукраїнський день бібліотек Книжкова лікарня |
|
Перегляд мультфільму «Грицькові книжки» https://www.youtube.com/watch?v=rcfXNoEQQHw |
|
Індивідуальна бесіда «Культура спілкування» |
Відкрите обговорення «Моя улюблена книга» |
|
|
Виготовлення леп бука «Подорож краплинки» |
|
|
|
|
|
Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки» |
|
|
Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?» |
|
ТИЖДЕНЬ 6 "ЩО Я ЗНАЮ ПРО СВОЄ МИНУЛЕ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Дискусія «Однокласник.Хто це?» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Мій зовнішній вигляд» |
|
|
|
|
Перегляд мультфільмів про козаків |
|
|
|
Перегляд мультфільму «Дізнайся про свою силу (дітям про короновірус)» https://smr.gov.ua/uk/novini/nashe-video/17269-diznajsya-pro-svoyu-silu-dityam-pro-koronavirus.html |
|
|
Гра-шифрувальник «Старовинні знаряддя праці українців»
|
|
Бесіда-гра «Правила користування засобами особистої гігієни» |
|
|
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 7 "МОВА СИМВОЛІВ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Руханка «Чарівні слова» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створення ментальних карт до тем уроків |
|
Покрова Пресвятої Богородиці (14.10)
|
День українського козацтва (14.10) Вікторина про козаків День захисника України
|
|
Ранкове коло «Привітайся посмішкою» |
Рольова гра «У супермаркеті» |
|
|
Гра з LEGO «Шифрувальник» |
|
Бесіда «Що твоє, що моє» (Курущак Р.) |
|
|
|
Квест на природі «Детективи» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 8 "СПОСОБИ ДОСЛІДЖЕННЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Рефлекція «Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті» |
Таблиця «Знаємо-Хочемо дізнатися - Дізналися» |
|
|
Створення колажу «Переможемо вірус» |
|
|
|
|
|
Екологічна стежка в різні пори року |
|
|
|
|
Інсценізація «Школа вишуканих манер» |
|
|
|
|
Бесіда «Відповідаль- ність за крадіжки» (Курущак Р.) |
|
|
|
|
Створення інтелект карти «У царині мистецтва» |
|
|
|
|
Виготовлення сердечка «Подаруй частинку свого сердечка» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 9 "УКРАЇНА – ЄВРОПЕЙСЬКА КРАЇНА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Досліджуємо медіа «Українці за кордоном» |
|
|
|
Виготовлення леп буку «Україна – наша Батьківщина» |
|
Перегляд відеороликів «Чудеса України» |
|
|
|
Фішбоун «Переможемо короновірус» |
|
|
|
Досліджуємо медіа «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 10 "МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Пізнання соціуму: Як, оберігаючи своє, зберегти наше? За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни?
|
|
|
|
|
День української писемності і мови Декламування поезій про мову «Одна у нас вона така – уся співуча і дзвінка» |
|
|
|
|
|
|
Ранкове коло «Кожному мила своя сторона» |
|
|
|
Ментальна карта «Трудові традиції української родини»
|
|
|
|
|
|
Ранкове коло «Якби я вчинив…» (протидія булінгу) |
|
Гра з LEGO «Чисте джерело» |
|
|
|
|
Всесвітній день доброти Флешмоб «Подаруй посмішку» |
|
|
|
Досліджуємо медіа «Українці за кордоном» |
|
ТИЖДЕНЬ 11 "ЯК ЗБЕРЕГТИ СВОЮ ТЕРИТОРІЮ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Всесвітній день толерантності Урок доброти «Терпимість, толерантність, милосердя» (протидія булінгу) |
|
|
|
Бесіда «Твоє-моє» |
|
|
|
Трудовий десант«Наш клас – наша домівка» |
|
|
Перегляд репортажу «Сніданок з 1+1» ТОП-5 найкорисніших страв української кухні https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Коли буває соромно» |
Малюнкове тестування «Профілактика інфекційних захворювань»
|
|
|
|
|
|
|
|
Всесвітній день дитини Тренінг «Подорож у країну прав дитини» |
|
|
|
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
|
ТИЖДЕНЬ 12 "МОЯ ОСОБИСТА ТЕРИТОРІЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Театралізована вистава «Захисти мене від лиха, захисти мене від зла, бо я дитина ще мала» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискусія-обговорення «Правила захисту від інфекцій. Карантин. Епідемія» |
|
Перегляд КОРИСНИХ ПІДКАЗОК «Імунітет» https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo |
|
|
|
Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось» |
|
|
|
|
|
Рефлексія: Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими? (протидія булінгу) |
|
|
|
|
Перегляд відеопрезентації « Розкажемо Європі про себе». https://www.youtube.com/watch?v=vFcZFMpkrYA |
|
|
|
«Діло майстра хвалить»
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 13 "НАША КЛАСНА СПІЛЬНОТА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
Година спілкування «Якщо порядна ти людина –в тебе повинна бути гарна дисципліна» |
|
|
|
|
Відверта розмова «Формування корисних звичок» |
|
|
|
|
|
|
|
Акція «Турбота: діти допомагають дітям» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
Бесіда – гра «Одягнися за сезоном» |
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
|
|
|
Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow |
|
|
Пізнання соціуму: Що може об’єднати спільноту? Краще разом чи поодинці? (протидія булінгу)
|
|
Медіа-дослідження «Правила нашого класу» |
|
|
День Збройних Сил України (06.12) Перегляд відеороликів |
|
ТИЖДЕНЬ 14 "ЗАКОНИ І ПРАВИЛА СПІЛЬНОТИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Виховна година «Права дитини. Право дитини на здоров’я в сім’ї і суспільстві» |
|
|
|
|
|
Ранкове коло «Дав обіцянку — виконуй»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обговорення «Народні прикмети про зиму» |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» https://www.youtube.com/watch?v=aN-7iFCMmgM |
|
|
|
Бесіда « Надання допомоги у скрутних ситуаціях» (протидія булінгу) |
|
|
|
Асоціативний кущ «Рід, родина, рідня»
|
|
ТИЖДЕНЬ 15 "ГЕРОЇ СЕРЕД НАС"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Рефлексія: Як стають героями? Хто для мене є героєм?
|
|
|
|
|
Перегляд короткометражного фільму «Зона АТО. Воїни і діти» www.youtube.com/watch?v=YT6JLSv4ntQ |
|
|
|
|
|
Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – ДОРОГА» https://www.youtube.com/watch?v=ARH6nWh2dxI&list=PLkLwod_eIKOWQNGsdUZMngU3f6PeyKjwN&index=3 |
|
|
|
|
Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд відеороликів «Герої серед нас» |
|
|
Виховний захід: «Ходить по землі Святий Миколай» |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 16 "ЗИМА ЄДНАЄ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|||||||
Обмін думками «Колядую, колядую…» |
|
|
Екологічний конкурс «Бабусина ялинка» |
Розучування колядок та щедрівок |
Проект С. Дерди «Зима на Україні» https://www.youtube.com/watch?v=plFl2IbHQYc |
|
|||||||
|
|
Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині» |
|
|
Новорічне свято «Танці зігріванці» |
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
|||||||
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул» |
|
Виготовлення леп бука «Зима» |
Екологічний конкурс «Новорічний подарунок» |
|
Українці готуються до Різдвяних свят. Караоке «Добрий вечір тобі» https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738 |
|
|||||||
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Форми проведення |
№ |
Тема зборів / Учасники |
Дата та час проведення |
Примітка |
Загальні батьківські класні збори |
1. |
Фітбек з батьками «Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ» (онлайн) |
04.09.2020 15.00 |
|
2. |
Батьківські збори-практикум «Як допомогти дитині стати уважною?» (онлайн) |
27.11.2020 17.00 |
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
1. |
Попередження крадіжок (Курущак Любов Михайлівна) |
|
|
2. |
Зовнішній вигляд школяра (Курущак Любов Михайлівна) |
|
|
|
3. |
Попередження крадіжок (Курущак Любов Михайлівна) |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
15. |
|
|
|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 2 КЛАСУ
У 2 класі навчається 18 учнів. З них 11 хлопчиків та 7 дівчаток. У класі 8 дітей із багатодітних родин (Доновська Ксенія, Доновський Кирило, Куруща Радіон, Луценко Арсеній, Ренгевич Сергій, Романова Діана, Шемякін Олексій, Шемякін Ілля, Яцола Анастасія)
Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагають дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.
Більшість дітей фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей з особливими освітніми потребами. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до порушень дисципліни (Курущак Радіон, Шемякін Ілля, Бурков Максим, Луценко Арсеній, Кривицький Артем, Дудка Олександр). За Курущаком Радіоном спостерігаються крадіжки ланчів та грошей у однокласників.
Значна частина дітей має високий та достатній навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання (Дудка Олександр, Радишева Катерина, Коваленко Роман, Романова Діана, Тонковська Карина, Філатов Всеволод, Шинкаренко Марія, Яцола Анастасія). Більшість учнів навчаються iз задоволенням.
У класі є діти з логопедичними вадами: Доновський Кирило. Кирилу забезпечені заняття з логопедом.
Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, але спостерігаються випадки агресії серед хлопчиків під час ігрової діяльності на перервах. Дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, хоча вони добре засвоїли правила роботи в парах.
Активну участь у освітньому процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем: