На допомогу класному керівникові. План виховної роботи за програмою "У поступі до цінностей НУШ".
Вересень
Тема періоду: «Особистість і колектив»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Перший урок Квест «Україна- наша Батьківщина!»» |
Спілкування державною мовою
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі рідної державної мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу. Практична здатність: – послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. |
02.09 |
|
2. |
Тиждень приурочений 28-річниці незалежності України Усний журнал «Від незалежності України – до нової країни» |
Спілкування державною мовою
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу. Практична здатність: – послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовувати різноманітні комунікативні стратегії залежно від мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами. Практична здатність: – уміти використовувати різні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації. |
06.09 |
|
3. |
Етична бесіда «Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою?»
|
Компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе. Практична здатність: – готовність до саморозвитку і опанування сучасними технологіями. Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
10.09 |
|
4. |
Гра експрес «Я маленька частиночка живої Природи» |
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності. Практична здатність: – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі). Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
17.09 |
|
5. |
Розмова в колі «Любове моя- Україно» |
Соціальна та громадянська компетентності
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. Ціннісне ставлення: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Практична здатність: – бути відкритим до культурного діалогу. |
24.09 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Всеукраїнський день бібліотек Операція «Живи, книго!»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
30.09 |
|
2. |
Тиждень фізичної культури та спорту |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представника певної культури. Практична здатність: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. |
ІІ-й тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Поновити банк даних дітей соціально незахищених категорій |
Соціальна та громадська компетентності |
Практична здатність: – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
2. |
Скласти графік чергування учнів класу( вибір активу,розподіл доручень) |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей. Практична здатність: – готовність брати відповідальність за себе та інших. |
І-й тиждень |
|
3. |
Провести організаційне засідання органів учнівського самоврядування |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
4. |
Ознайомлення учнів зі Статутом школи, правилами для учнів; |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні. Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
5. |
Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності |
Соціальна та громадська компетентності |
|
02.09 |
|
6. |
Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
вересень |
|
7. |
Індивідуальні бесіди з дітьми «Ставлення учнів до громадської роботи» |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.
|
вересень |
|
8. |
Збір інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
вересень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. |
вересень |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою ознайомлення матеріального становища та психологічного клімату, сімейної атмосфери та родинних стосунків. Відвідування сім’ї Софіяна Дениса
|
І-й тиждень
ІІІ-й тиждень
|
|
|
3. |
Засідання батьківського комітету
|
1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2019-2020 н.р. 2. Планування роботи на 2019-2020 н. р. |
13.09 |
|
Жовтень
Тема періоду: «Ми діти твої, Україно!»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Інтелектуальна гра: «Я і мій характер»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку; – розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування.
|
01.10 |
|
2. |
Урок української звитяги «Народ пам’ятає, народ славить»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
15.10 |
|
3. |
Розмова в колі «Обережно!Отруйні гриби!»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
08.10 |
|
4. |
Міні-тренінг: «Немає більшої розкоші,ніж розкіш спілкування між людьми»
|
Спілкування державною мовою
Математична компетентність
|
Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат, спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності. Ціннісне ставлення: – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях. Практична здатність: – розвивати критичне мислення. |
25.10 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Декада Захисника України (Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни). |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
07.10-17.10 |
|
2. |
До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана проведення акції «Ветеран живе поруч». |
Соціальна та громадська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
01.10 |
|
3. |
Флешмоб «Добро крокує по планеті» |
Спілкування державною мовою
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – спілкування українською мовою у школі та поза школою. Практична здатність: – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної роботи . Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії. |
жовтень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
жовтень |
|
2. |
Бесіда про культуру спілкування з ровесниками |
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі української мови в особистому житті, а також у житті нації і держави. Практична здатність:
|
жовтень |
|
3.
|
Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
жовтень |
|
4. |
Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
25.10 |
|
5. |
Збір інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
жовтень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад
Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх канікулах |
жовтень
25.10 |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит) та контролю за поведінкою школярів поза школою. Відвідування сім’ї Костюк Діани
|
І-й тиждень
ІІ-й тиждень |
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Сім’я як фактор профілактики відхилень в поведінці дітей» |
25.10 |
|
|
4. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК: 1. Про вимоги до зовнішнього вигляду учнів та відвідування навчальних занять.
|
11.10 |
|
Листопад
Тема періоду: «Україна в моєму серці»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Година спілкування «Мова – то серце народу» |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до української мови. Практична здатність: – розуміти українську мову; –популяризувати ідеї гуманізма, добра та краси. |
05.11 |
|
2. |
Усний журнал «Дари природи є невичерпними». Рольова гра «Екологічною стежиною нашого краю» |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..
|
12.11 |
|
3. |
День гідності та свободи Урок української звитяги «Хай вічно горить вогонь пам’яті»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
26.11 |
|
4. |
Марафон відкритих думок «Безпечний Інтернет та соціальні мережі» |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення: – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо. Практична здатність: – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх.
|
19.11 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Акція «Подаруй птахам житло» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
листопад |
|
2. |
Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
листопад |
|
3. |
Тиждень гендерної грамотності Година спілкування «Я – хлопець, я – дівчина,ми – різні, ми – рівні»
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. |
ІІІ-й тиждень |
|
4. |
Тиждень репродуктивного здоров’я Марафон відкритих думок «Що означає бути здоровою людиною»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
ІV-й тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя |
постійно |
|
3.
|
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
постійно |
|
4. |
Узагальнення інформації для подання матеріалів на районний етап краєзнавчо-народознавчої експедиції учнівської молоді «Любіть Україну вишневу свою» під гаслом «Гідність, Свобода, Незалежність» в рамках руху української молоді «Моя земля – земля моїх батьків» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
листопад |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
листопад |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла
|
ІІІ-й тиждень |
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Наші діти - наша спільна турбота». |
29.11 |
|
|
4. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК 1.Про створення школи усвідомленого батьківства. Профілактика насильства в сім’ї, асоціальних явищ 2.Про організацію діяльності батьківської громади, спрямованої на збереження та зміцнення здоров’я дітей |
15.11 |
|
Грудень
Тема періоду: ««Я – громадянин України»»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Урок української звитяги «Мої герої – земляки»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини.
|
10.12 |
|
2. |
Година спілкування «Ми- творці власного життя»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; Практична здатність: – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. |
03.12 |
|
3. |
Виховна година «Традиції виховання в українській родині»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представника певної культури; – використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях. Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу. |
17.12 |
|
4. |
Усний журнал «Ми-діти твої Європо!» |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур. Практична здатність: – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є. |
24.12 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Тиждень Збройних сил України Турнір «Нумо хлопці і дівчата!»
|
Ініціативність та підприємливість
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
02.12- 06.12 |
|
2. |
Всеукраїнський тиждень права Тренінг «Закон обов’язковий для всіх»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України. |
09.12- 14.12 |
|
3. |
Акція «Чарівна краса новорічної гілки»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. |
ІV-й тиждень |
|
4. |
Міжнародний день інвалідів Акція «Даруймо радість людям»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: – готовність брати відповідальніст ьза себе та інших; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях
|
03.12 |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини |
постійно |
|
3.
|
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
27.12 |
|
4. |
Провести засідання органів учнівського самоврядування |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад
Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах |
постійно
грудень |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни
Відвідування сім’ї Шаблій Наталії
|
І-й тиждень ІІ-й тиждень
|
|
|
3. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК
|
28.12 |
|