План заходіву Вербівському НВК «ЗОШ І-ІІст. - ДНЗ»
щодо створення безпечного освітнього середовища,
запобігання та протидії проявам булінгу
серед учасників освітнього процесу на 2018-2019 н.р.
№ п.п. |
Назва заходу |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
Відповідальний |
1 |
Провести в навчальному закладі тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу |
Вересень 2018 |
Здобувачі освіти1-9 класів |
Заступник директора з НВР, класні керівники, педагог-організатор |
2 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
Вересень 2018 |
Батьки здобувачів освіти |
Директор НВК |
3 |
Перегляд відео-презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?» |
Жовтень 2018 |
здобувачі освіти5-9 класів |
Педагог-організатор |
4 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу «Насилля в школі» |
Листопад 2018 |
здобувачі освіти5-9 класів |
Заступник директора з НВР |
5 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Грудень |
вчителі |
Заступник директора з НВР |
6 |
Поради батькам щодо зменшення ризику булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Грудень-травень |
Батьки здобувачів освіти |
Заступник директора з НВР |
7 |
Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», , «Зупиніться!!! Моя історія про булінг та кібербулінг» |
Упродовж року |
Здобувачі освіти 1-9 класів |
Класні керівники, педагог-організатор |
8 |
Організувати в навчальному закладі написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». |
Березень 2019 |
здобувачі освіти 5-9 класів |
Вчителі української мови |
9 |
Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ! |
Квітень 2019 |
Здобувачі освіти 1-9 класів |
педагог-організатор |
10 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
Упродовж року |
Здобувачі освіти 1-4 класів |
Класні керівники |
11 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Упродовж року |
Вчителі |
Заступник директора з НВР |
12 |
Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
Упродовж року |
Всі учасники освітнього процесу |
Вчитель інформатики |
13 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
Упродовж року |
Здобувачі освіти 1-9 класів |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
14 |
Консультативний пункт «Скринька довіри» |
Упродовж року |
Всі учасники освітнього процесу |
Заступник директора з НВР |