Конспекти уроків з англійської мови
Навіщо мені писати план? Найкращий варіант – завжди бути напоготові. Після того, як ви підготували свій урок, ви почуватиметеся набагато впевненіше, заходячи в клас, і незабаром зможете розслабитися.
Дуже круто мати план уроку, коли ти молодий вчитель і тобі потрібен якийсь на кшталт посібника уроку. Я також погоджуюсь з тим, що вчитель повинен готуватися до уроку. Але чи потрібен план, коли ти працюєш з дітьми 20 років. Весь матеріал у вас в голові, вам потрібне лише обладнання і нічого більше.
Це дуже корисно для молодих вчителів і його необхідно застосовувати.
Моменти, які слід враховувати при складанні плану уроку з англійської мови (в даному випадку )
-
Яка основна тема уроку? Якщо дії на уроці мають логічний зв’язок, учні зможуть легше стежити за вами та уроком.
-
Як я можу викликати їх інтерес? Почніть урок із залучення дітей одразу. Покажіть їм картинку, фото чи предмет, щоб привернути їх увагу, і вкажіть, на якій темі базується урок.
-
Як я можу кинути їм виклик? Кожен учень, незалежно від його віку чи рівня, потребує завдання. Якщо немає виклику, то немає й навчання. Якщо немає навчання, немає мотивації. Подумайте про те, що вони вже знають, і переконайтеся, що на вашому уроці ви не просто навчаєте їх того самого.
-
Скільки я повинен переглянути те, що вони вже зробили? Сказавши, що ви повинні оскаржити їх, ви можете і повинні переглянути попередні слова та роботу в цілому. Викладання слова на одному уроці не означає, що всі учні вивчили його на наступному. Включайте раніше вивчену мову в нові ситуації, щоб дати учням більше практики.
-
Які цілі уроку? Важливо завжди думати про те, «чому» вони виконують певну дію, грають чи співають. Усе у вашому плані має бути освітнім. Якщо ви не знаєте, яка діяльність навчає учнів, тоді виключіть її зі свого плану.
-
Якого словникового запасу я хочу їх навчити? Якщо ви заздалегідь підготуєтеся, на яких саме словах ви збираєтеся зосередитись і як ви збираєтеся їх представити, ви будете краще готові чітко пояснити їх дітям.
-
Як я можу пояснити діяльність? Ви повинні принаймні подумки підготуватися до того, як ви збираєтеся пояснювати кожну дію. Пояснення мають бути короткими, чіткими та наочними. Не забудьте продемонструвати та перевірити їхнє розуміння, запросивши одного або двох з них продемонструвати вам. Також вирішіть, як ви збираєтеся писати на дошці. Ви можете намалювати схему на своєму плані, щоб нагадати вам, щоб учням було зрозуміліше.
-
Скільки деталей мені потрібно в моєму плані? Якщо ви працюєте з книги, не забудьте про номери сторінок. Як орієнтир, уявіть, що хтось інший має охопити ваш клас. Вони повинні мати можливість прочитати ваш план і провести ваш урок.
-
У якому порядку я повинен викладати дії? Як правило, ви можете почати зі вступу до уроку, познайомити з новою мовою, дати дітям певну контрольовану практику і перейти до більш вільної практики. Нарешті перегляньте, що вони зробили, і отримайте відгук від самих дітей про те, що вони зробили.
-
Які у мене можуть бути проблеми? Якщо ви не впевнені, що діяльність спрацює; якщо ви вважаєте, що це надто складно або довго, знайдіть час перед уроком, на етапі планування, щоб подумати про те, як вирішити всі проблеми, які можуть виникнути. Проблеми можуть бути пов’язані з діяльністю чи розкладом, учнями чи навіть учителем. Виділивши ці додаткові хвилини на обдумування можливих рішень, ви можете уникнути катастрофічного уроку.
Додаткові поради
-
Майте шаблон плану уроку, який можна просто заповнити та роздрукувати.
-
Тримайте свій план під рукою протягом усього уроку.
-
Позначте ті види діяльності, які вам вдалося виконати.
-
Зробіть додаткові коментарі в кінці уроку про те, що спрацювало, а що ні, щоб допомогти вам спланувати наступний урок.
-
Сплануйте серію уроків, пов’язаних з тією самою темою, щоб ваші уроки були зв’язаними.
-
Приготуйте додаткові дії на випадок, якщо вони закінчаться раніше. Це може бути як в середині уроку для швидко закінчуючих, так і в кінці уроку, якщо ваш план коротший, ніж ви собі уявляли.
-
Пам’ятайте, що виділіть час на підготовку, дії та перегляд.
-
Прикладом контрольованої практики є речення з пропущеними словами. Учням потрібно заповнити прогалину, щоб розмовляти зі своїм партнером, і таким чином усі виробляють однакову мову. Більш вільна практика – це коли ви встановлюєте ситуацію, наприклад, зустрічаєтеся з кимось новим, і ви дозволяєте дітям вибирати власну мову рольової гри, використовуючи те, що вони знають і чого нещодавно навчилися. Ймовірно, ви будете більше«вільніше практикуватися» зі старшими учнями початкової школи, ніж з молодшими, які мають обмежені знання мови.
Контрольний список того, що потрібно включити
-
Орієнтовний час для кожного виду діяльності
-
Номери сторінок (при роботі з підручником)
-
Оцінка уроку – що б ви зробили по-іншому наступного разу або що вийшло добре
Приклад плану уроку
Група: 2 клас
|
Дата: 11.02.07
|
Урок: 4
|
Тема: Моя улюблена страва
|
Цілі
|
1. До кінця уроку учні зможуть сказати, яка їх улюблена їжа.
|
2. Учні познайомляться з іменниками; салат, огірок, …
|
3. Учні повторять дієслова «їсти», «подобатися»…
|
Матеріали
|
1. Папір А3 (по одному на стіл)
|
2. Картки
|
3. Три тенісні м'ячі
|
4. Пластикова їжа
|
Процедури
|
|
час
|
вступ
|
Покладіть шматочок пластикової їжі на кожен стіл перед уроком. Обдумайте назви їжі з кожного столу. За потреби залучіть інші столи на допомогу. Введіть нові слова за допомогою пластикової їжі.
|
|
Етап 1
мені подобається
мені не подобається
|
Діяльність 1
|
5-10 хв
|
|
Діяльність 2
|
|
Етап 2
Ставлячи запитання
|
Діяльність 1
|
|
|
Діяльність2
|
|
Етап 3
Моя улюблена їжа .....
|
Діяльність 1
|
|
|
Діяльність 2
|
|
Додаткові заходи
|
|
|
Контроль і домашнє завдання
|
|
|
Оцінювання уроку
|
|
|