Планування "Календарно-тематичне планування уроків у 5(1) класі за підручником С.Сотникова, Т. Білоусова (2018)"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків у 5(1) класі за підручником С.Сотникова, Т. Білоусова (2018) .
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків  у 5(1) класі за підручником  С.Сотникова, Т. Білоусова (2018)

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемне продукування

Усне продукування (монолог)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів

 

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік

 

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів

 

4-5 речень

 

 

 

з/п

Дата

Урок

 

Очікуваний результат

 

 

Тематика

 

Змістові лінії

(інтегровані)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності   

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усна взаємодія

Писемна  взаємодія

 

І семестр

Тема «Привіт!»

1.

 

ур.1

Знає країни в яких говорять нім. мовою;  вміє вітатися та прощатися з другом та з дорослими вранці, вдень, ввечері та вночі; знає інтонацію у питальних та розповідних реченнях.

Привіт! Добрий день!  Ознайомлення з мовним зразком «Мене звати…»

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Hallo! Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Wie ist dein Name? Ich heiβe…/ Mein Name ist… heißen. Sehr angenehm. Auf Wiedersehen! Tschus!

Wie ist dein Name?

 

в.1-2,с.6 в.4-5,с.7 в.6,с.8

в.3,с.6в.7,с.8

 

вив. форми вітання та прощання

 

2.

 

ур.2

Вміє вітатися з дорослими людьми, може звернутися і запитати у дорослої людини ім’я та відреагувати на її відповідь

Як Вас звуть?

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Wie heiβt du?  Frau, Herr.

Wie heißt du?

 

в.1,3,4 с.9  в.5,с.10

в.2,с.9 в.6-7, с.10

 

повтор. форми вітання та прощання

 

3.

 

ур.3

Може перепитати людину, як іі звати; уміє писати і читати слова з вивченими буквами

Так чи ні? Написання букв A, M,D,N,T

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи  

Wie heiβt du?  da, nein

Порядок слів у питальних реченнях різного типу..

 

в.1,3,с.11в.4,с.12       [а], [а:], [m] [n], [t], [d].

в.2,с.11 в.6,с.13

в.5,с.12

вив. мовні вирази, букви

 

4.

 

ур.4

Може відрекомендувати іншу особу, запитати імя людини, уміє писати і читати слова з вивченими буквами

Хто це?      Написання букв І,Е, W,S,R

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Wer ist das? Das ist…/ Das sind…

Питальне слово wer, порядок слів у реченні.

в.2,с.14в.4,с.15

в.1,3 с.14  [і:], [і], [е:][ε], [æ],[s] [zЇ

в.5,6 с.15

в.2,с.14

вив. мовні вирази, букви

 

5.

 

ур.5

Може запитати про особу або предмет та назвати його, уміє писати і читати слова з вивченими буквами

Що це?             Букви B,O,U,C,H

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Was ist das? Das ist…/ Das sind…

Питальне слово was. Артикль

 

в.4,5 с.17

в.1-2,с.16 [u:],[ύ], [b],[h], [o:], [с] [ks],[x] [ç] довгота/ короткість голосних.

в.3,6.с.17

 

вив. мовні вирази, правило, букви

 

6.

 

ур.6

Вміє ставити запитання з питальним словом та без; може давати ствердну чи заперечну відповідь; вміє писати  та читати букви та речення;

Ти – Тіна?   Відмінювання дієслова «бути»     Букви L,K,P,G

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Bist du..? Ist er..? Ist sie..?

Відмінювання дієслова «бути»

 

в.1,2с.18     [l], [k], [g],[p].

в.3,6с.18

в.4,с.18

вив. мовні вирази, правило, букви

 

7.

 

ур.7

знає числівники 1-12; вміє писати  та читати букви та словосполуч; може назвати свій вік та запитати про вік дітей і відповісти на запитання

Скільки тобі років? Числівники. Букви F,V,J,Z

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Wie alt bist du? Ich bin schon/bald.

Числівники від 0 до 12

 

 

в1,2,3с20 в.4,5с.21    [f], [v], [j], [η], [ts]

в.6,с.21

 

вив. мовні вирази, числівники букви

 

8.

 

ур.8

Запитує однолітків про самопочуття та відповідає; уміє читати і писати слова із вив. буквосполученнями

Як справи? Буквосполучення eu, sch, sp, st.

 

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи  

Wie geht’s? Danke,prima/gut/es geht.

Wie geht’s?

 в.3,с.22

в.1,2с.22в.4,с.23 [œ], [ƒ], [ƒt] [ƒр]

     

в.5,с.23

 

вив. мовні вирази, букви, правило

 

9.

 

 

Може відрекомендов. іншу людину та називати її вік; вміє говорити про те, правильно щось чи ні

Це правильно? Буквосполучення tsch, ü, ö, ä, äu, ig

 

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Stimmt das? Ist das richtig? Ja, das stimmt./ Ja, das stimmt richtig. Nein, das stimmt nicht./ Nein, das ist falsch.

Заперечення nicht/kein(e).

в.2,3с.24         в.6,с.25

в.1,4с.24  [tƒ], [y:], [y], [ε:], [ǿ], [œ], [iç]

в.5,с.25

в.*

вив. мовні вирази, букви, правило

 

10.

 

ур.10

знає алфавіт, вміє читати і писати букви і буквосполучення., складає діалоги за зразком, відповідає на запитання

Ми знаємо весь алфавіт

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи  

 

Алфавіт

в.4,с.26         в.5,с.27

в.1,2с.26     [f], [y:], [y], [ks], [kv].

в.4,с.26

в.*

вив. алфавіт,

 

11.

 

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого за темою «Привіт!»

 

 

 

 

 

 

 

повтор вивчене, алфавіт

 

 

Тема «Моя сім'я і мої друзі»

12.

 

ур.1

Називає членів сім’ї та розповідає про них, вживаючи присвійні займенники mein (e), може намалювати родинне дерево і розповісти про свою сім’ю.

Моя родина. Особові та присвійні займенники.

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

ich, du, er, sie, es, wir, ihr, sie, Sie; mein(e),  die Familie, die Eltern, die Mutter, der Vater, die Schwester, der Bruder, der Opa, die Oma.

Особові та присвійні займенники.

  в.2,с.30

в.1,с.30 в.3,с.31

в.6,с.32

в.4,5,с.31

вив слова, правило

 

13.

 

ур.2

Може представити своїх рідних, розповісти про свою родину, вміє розрізняти 3 ос. однини і множини

Мої рідні

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

die Geschwister, die Groβeltern, die Tante, der Onkel, der Bruder, der Sohn, die Tochter, die Kusine, der Vetter,

Особові займенники

  в.3,с.33

в.1,с.33 в.5,с.34

в.4,с.35

в.2,с.33

вив слова, правило

 

14.

 

ур.3

Може розповісти про свою родину, розуміє розповіді інших людей про свою родину, вміє відмінювати дієслово haben за особами і в зн.в

Які рідні в тебе є?

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

haben

Відмінювання дієслова «haben» за особовими займенниками та в зн. відмінку

  в.4,с.36

в.1,2 с.35

впр.6, с.37

в.3,с.35 в.7,с.37

вив слова, правило

 

15.

 

ур.4

Вміє описувати малюнки та розповідати про вік інших людей і їх рідних; лічити до 100; читати та перекладати текст;

Скільки років цим людям?

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

zwanzig, dreiβig, vierzig, fünfzig, sechzig, siebzig, achtzig, neunzig, hundert

Числівники

13-19 та 20-100. Складні числівники

21-99

                

в.1,с.38  в.2,с.38       в.4.с.39 

 

в.3,с39     в.7,с.40

в.5,с.39

вив слова, правило

 

16.

 

ур.5

Розуміє діалоги, де йдеться про імена, вік, адресу, номери телефонів Може запитати і назвати свою адресу та телефон, вміє розповісти про родини інших людей

Яка в тебе адреса?

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

mein(e), dein(e), sein(e), ihr(e), unser(e),euer/eure, Ihr(e)

Присвійні займенники

в.5,с.42

в.1,2,с.41

в.3,с.42  в.6,с.43

в.4,с.42  в.7,с.43

вив слова, правило

 

17.

 

ур.6

Може розповісти та запитати, де живуть  їх рідні та знайомі

Де ти живеш?

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

leben, wohnen, wo, in Deutschland, in Osterreich, in der Ukraine. in der Schweiz

Відмінювання дієслів

 

в.4,с.45

в.1,2,с.44 в.6,с.46

в.5,с.45 в.7,с.46

 

вив слова, правило

 

18.

 

ур.7

Знає різницю між запитаннями wo i woher? може розповісти, хто де живе та звідки родом.

Звідки ти?

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Woher kommst du? woher –aus der Ukraine, aus der Schweiz, aus Deutschland, aus Osterreich

Питальні слова wo? i woher? Прийменники з географічн. назвами.  

 

в.1,с.47

в.3,4с.48

в.2,с.47 в.6,с.49

вив слова, правило

 

19.

 

 

 

Узагальнення та системат.вивченого

 

 

 

 

 

 

 

повтор. вивчене

 

20.

 

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Школа»

21.

 

ур.1

Може запитати свого друга, що він робить на уроках у школі, всіє відмінювати сильні дієслова за особами

Що ми робимо в школі?

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

spielen, rechnen, turnen, schreiben, kesen, sprechen, sehen, essen, laufen, zeichnen, springen, tanzen

Відмінювання сильних дієслів

 

в.1,с.52

в.2,с.52 в.4,6с.53

в.3,с.53

вив слова, правило

 

22.

 

ур.2

Вміють розповідати, про свої дії на уроці іноземної мови, розповідає про урок нім. мови

На уроці німецької мови

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

geben, nehmen, übersetzen, ein Lied singen, das Wort, das Diktat

Відмінювання сильних дієслів

в.5,с.56

в.1,с.54

в.2,с.54 в.4,с.55

в.3,с.55

вив слова, правило

 

23.

 

ур.3

Знає предмети у класній кімнаті, називає кольори, описує предмети в кабінеті, називає їх в однині та множині

Наша класна кімната.

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Bank, das Bild, der Bucherschrank, rot, grün, braun, gelb, schwarz, blau, weiß, grau,

Множина іменників.

 

в.2,4, с.57   в.5,с.58

в.1,с.57

в.8,с.58

в.3,с.57  в.7,с.58

вив слова, правило

 

24.

 

ур.4

Знає назви деяких предметів, що належать до шкільних предметів,називає, які речі беруть до школи, які – ні

Шкільні речі

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

der Anspitzer, der Bleistift, der Kuli, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi, die Schulsachen, die Schultasche, der Pinsel, das Heft, die Farben

Заперечення kein/keine

 

в.1,2с.59

в.4,5с.60

 

вив слова, правило

 

25.

 

ур.5

Може виразити прохання, використовуючи наказовий спосіб дієслів,

Діти вчіть німецьку!

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

die Regel, diktieren, erklaren, bitte

Наказовий спосіб дієслів

 

в.1,с.61

в.2,с.61  в.3,с.62 в.5,с.64

в.4,с.63

вив слова, правило

 

26

 

 

 

Узагальнення та системат.вивченого «Школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків  у 5(1) класі за підручником  С.Сотникова, Т. Білоусова (2018)

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемне продукування

Усне продукування (монолог)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів

 

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік

 

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів

 

4-5 речень

 

 

 

з/п

Дата

Урок

 

Очікуваний результат

 

 

 

Тематика

 

Змістові лінії

(інтегровані)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності   

 

 

Домашнє завдання

Примітка

 

Лексика

 

Граматика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усна взаємодія

Писемна  взаємодія

ІI семестр

Тема « Свята і пори року »

33.

 

ур.1

Називати пори року, місяці та кількість днів у місяцях, вміють читати та відповідати на запитання до прочитаного тексту.

Пори року і місяці. Відповіді на запитання. Опис малюнків. Робота над текстом. Виконання вправ.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

der Monat, die Jahreszeit, der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst, der Januar, der Februar, der März, der April, der Mai, der Juni, der Juli, der August, der September, der Oktober, der November, der Dezember, dauern, das Schaltjahr, der Tag

Числівники

в.4,с.67

в.1,с.66

в.2,с.66

в.5,с.67

вив.  ло повтор. числівники

 

34.

 

ур.2

Називати зимові свята та розповідати про подарунки, читання тексту із перекладом, складання речень.

 

Зимові свята. Робота над текстом. Виконання вправ. Опис малюнків. Складання розповіді про зимові свята. Написання листа

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

 

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята і традиції в різних країнах

das Fest, die Feiertag, der Nikolaustag, Silvester, Weihnachten, schenken, feiern, der Tannenbaum, das Feuerwerk

Особові займенники. Відмінювання дієслів у Prasens

в.5,с.69

в.1-3,с.68

в.6,с.69

в.4,с.68

вив. ло

 

 

35.

 

ур.3

Розповідати про святкування свят узимку, писати вітальну листівку

 

Ми любимо святкувати. Написання вітальної листівки до свят. Читання тексту. Вивчення нових ло.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснює вибір особистих символів

gratulieren, wünschen,die Gluckwunschkarte, der Weihnachtsmann, der Geburtstag, Viel Gluck! Alles Gute! Herzlichen Gluckwunsch! Ich gratuliere dir…

Порядок слів у реченні.

в.5,с.71в.3,с.70

в.1,2,с.70

 

в.4,с.71

вив. ло

 

36.

 

ур.4

Запитувати та відповідати на запитання про дати святкування, порівнювати дати святкування основних свят України і Німеччини.

Коли?          Відповіді на запитання. Виконання вправ.

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

Wann? am, der Frauentag, der Muttertag

Порядкові числівники

 

в.1-3, с.72

в.4,с.73

в.7,с.74

вив. ло, правило

 

37.

 

ур.5

Розповідати про весняні свята, їх святкування та подарунки, порівнювати свята в Україні та Німеччині,знають вірш про маму.

 

Весняні свята. Вивчення вірша. Робота над текстом. Опис малюнків та складання розповіді про святкування Великодня. Виконання вправ

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

Ostern, die Osterferien, der Osterhase, das Osterei der Tag des Sieges, suchen

Порядок слів у реченні

в.2,с.75в.5,с.76

в.7,с.77

в.1,с.75

в.4,с.76

вив. ло

 

38.

 

 

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

повт. ло

 

39.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

 

 

 

 

 

повтор. вив. ло та правил

 

Тема «Людина і її дозвілля»

40.

 

ур.1

Запитувати та відповідати про захоплення, називати назви улюблених занять у вільний час, вміють написати листа про своє дозвілля, розповідають, хто чим любить займатися.

Хобі. Виконання вправ. Написання листа. Опис малюнків.

  2. Громадянська  

  відповідальність

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Rad fahren, schwimmen, Volleyball, Fußball, Federball, Tennis, Klavier spielen, skaten, Musik hören, stricken, Schach spielen

Порядок слів у розповідному та питальному реченнях

в.2,с.80 в.4,с.81

в.1,с.80

в.3,с.81

в.5,с.82

вив. ло

 

41.

 

ур.2

Називати дні тижня, дату та день тижня, розв’язувати загадки про дні тижня.

Дні тижня. Виконання вправ.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Приклади з власного досвіду

die Wochentage, der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag, vor, nach, welcher?

Порядкові числівники

в.1,с.83 в.5,с.84

в.2,с.83

в.3,с.83

 

вив. ло

 

42.

 

ур.3

Розповідати про заняття у вільний час, відповідати на запитання, розповідати, що можна робити щодня після уроків

Що ти робиш після школи? Складання розповіді. Відповіді на запитання

3. Здоров’я і безпека

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

(am) Computer spielen, basteln, faulenzen, Rollschuh laufen, Gitarre spielen, ins Kino/ ins Theater gehen,

Порядок слів із запереченням

 

в.1,с.85 в.3,с.86

в.2,с.85 в.5,с.86

в.4,с.86

вив. ло

 

43.

 

ур.4

Називати час, розповідати про свій розпорядок дня.

Котра година? Виконання вправ. Розповідати про розпорядок дня

3. Здоров’я і безпека

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

morgen, heute, Viertel, halb, um, frühstücken, schlafen gehen, Wie spät ist es? spazieren gehen

Годинник

в.2,с.87

в.1,с.87

в.3-4,с.87

в.5,с.88

вив. ло

 

44.

 

ур.5

Описувати малюнки, розповідати про свої вихідні

У вихідні. Робота над текстом. Опис малюнків та складання розповіді

2. Громадянська відповідальність

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

immer, oft, manchmal, selten, nie, besuchen, wandern, picknicken, Sport treiben, ins Schwimmbad gehen

Питальні речення

в.3,с.89

в.1,с.89

в.2,с.89 в.4,с.90

 

вив. ло

 

45.

 

ур. 6

Повідомляти про мандрівки та відпочинок з сім’єю, порівнювати зміст тексту з малюнками і знаходити невідповідності

Я люблю мандрувати. Робота над текстом. Складання речень з новими ло

2. Громадянська відповідальність

Порівнює сімейні традиції

der Fluss, der See, angeln, tauchen, in der Sonne liegen, Picknick machen

Порядок слів у розповідному реченні

в.2,с.92 в.3,с.93

в.1,с.92

в.4,с.93

 

вив. ло

 

46

 

ур.7

Називати одяг, описувати одяг, описувати, що носить друг

Одяг. Опис зовнішнього вигляду дітей.

3. Здоров’я і безпека

Вибір одягу залежно від погоди

 

 

die Kleidung, die Mütze, die Bluse, die Jeans, der Pullover, der Mantel, das Hemd, die Jacke, der Rock, tragen, die Hose, der Stiefel, der Schuh, das T-Shirt, das Kleid

Множина іменників

в.1,с.94

 

в.2,с.94 в.3-4,с.95

 

вив. ло

 

47.

 

ур.8

Повідомляти про те, що потрібно одягати

 

Який одяг тобі до вподоби?

3. Здоров’я і безпека

Пояснює вибір одягу відповідно до погоди та мети

mögen, das Käppi, die Sandalen, die Sommerkleidung, die Winterkleidung, der  Handschuh

Відмінювання дієслова mögen

в.3,с.97в.6,с.98

в.1,с.97

в.2,с.97

в.4,с.98

вив. ло

 

48.

 

ур.9

Називати предмети одягу, розповідати, який одяг надягають у різних ситуаціях

Домашнє читання Який одяг ти носиш?

3. Здоров’я і безпека

Пояснює вибір одягу відповідно до мети

der Schal, die Handschuhe, der Trainingsanzug, die Sportschuhe

Порядок слів у розповідному реченні

 

в.1,с.100

в.2-4, с.100      в. 5-6,с.101

 

вив. ло

 

49.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

повтор. ло

 

Тема «Природа»

50.

 

ур.1

Називати і описувати коротко ландшафти

Ландшафти

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

die Landschaft, der Teich, das Meer, der Berg, der Wald, die Wiese, die Steppe, das Feld, die Wuste, der Baum, die Natur, schön, die Blume

Множина іменників

в.4,с.107

в.1,с.106

в.2,3,с.107

в.5,6с.108

 

 

51.

 

ур.2

Називати лісових тварин, описувати їх, розповідати, де живуть

Лісові тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

das Tier, der Hase, der Bаr, der Wolf, der Fuchs, der Igel, der Frosch, der Vogel, das Eichhörnchen, klettern, fliegen, gefährlich

Множина іменників

в.4,с.110

в.1,с.109

 

в.2,с.109 в.3,с.110

 

 

52.

 

ур.3

Називати диких тварин, описувати їх

Дикі тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

der Elefant, das Kamel, der Affe, das Zebra, das Nilpferd, die Giraffe, der Papagei, das Krokodil, das Nashorn, der Löwe, der Tiger.

Множина іменників

 

в.1,с.111

в.2,с.111 в.3,4с.112

в.5,с.112

 

 

 

53.

 

 

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54.

 

ур.4

Описувати та розповідати про улюблену дику тварину

У зоопарку

2. Громадянська відповідальність

Формулює особисті ціннісні пріоритети

der Zoo, der Tierpark, der Eisbär, gehen

 

в.2,с.113 в.3,с.114

в.1,с.113

в.5,с.114

в.6,с.114

 

 

55.

 

ур.5 ур.6

Називати свійських тварин, описувати їх та їх місце проживання Називати домашніх улюбленців, складати діалоги «У ветлікаря»

У селі. Домашні тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему           2. Громадянська відповідальніст

Формулює особисті ціннісні пріоритети

das Dorf, die Kuh, das Pferd, das Schaf, das Huhn, der Hahn, die Katze, der Hund, das Schwein, der Bauerhof das Meerschweinchen, der Wellensittich, der Fisch, der Kanarienvogel, der Hamster, die Schildkröte, das Kaninchen, fressen

Множина іменників

в.5,с.116

в.1,с.115 в.1,с.117  в.3,с.118

в.2,3с.115 в.2,с.117

в.5,с.118

 

 

56.

 

ур.7

Описувати тварин, складати про них загадки

Наші тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

die Milch, freundlich, die Ziege, die Meise, der Rabe, der Kuckuck, die Beine, die Ohren, die Augen

 

в.3,с.120 в.4,с.121

в.1,с.119

в.2,с.120

в.5,с.122

 

 

57.

 

ур.8 ур.9

Описувати погоду в різні пори року

Розповідати про весняні свята, їх святкування та подарунки

 

Погода. Весна

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

das Wetter, kalt, warm, heiβ, wolkig, windig, es schneit, es regnet, es Taut, der Schnee, die Sonne scheint, das Schneeglöckchen, das Maiglockchen, das Veilchen, der Lieblingsmonat, blühen,

Безособовий займенник es

в.4,с.123 в.3,с.125

в.1,с.122 в.2,с.124

в.3,с.123 в.1,с.124

в.2,с.122

 

 

58.

 

 

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59.

 

ур.10ур.11

Описувати погоду влітку, повідомляти про відпочинок влітку, Складати діалоги по темі,

 

Улітку. Усі пори року

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

hell, das Thermometer, prima, kühl, schwül, regnerisch, sonnig, viel Spaß

Порядок слів у розповідному реченні

в.1,с.126 в.2,с.126 в.1,с.128

в.3,с.127

в.4,с.127 в.3,с.129

в.2,с.128

 

 

 

60.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Німеччина та Україна»

61.

 

ур.1

Називає установи у місті, називає множину іменників, складає діалоги, відповідає на запитання,описує малюнки

Тут ми живемо

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

Deutschland, die Ukraine, Osterreich, die Schweiz, die USA, England, Frankreich

Питальні слова. Географічні назви

в.4,с.133

в.1-2,с.132

в.3,с.132

 

 

 

62.

 

ур.2

Розповідає основні факти про Німеччину, відповідати на запитання, вживати іменники в множині

Федеративна Республіка Німеччина

. Громадянська відповідальність

Цінності культурного розмаїття

die Lage, das Nachbarland, die Flagge, die Hauptstadt, die Bundesrepublik, der Einwohner, in der Mitte, Europa

Множина іменників

 

в.1-2,с.134

в.3,с.134 в.4,с.135

 

 

 

63.

 

ур.3

Розповідає основні факти про Україну, написати листа у відповідь, розповідати про свою Батьківщину

Україна моя Батьківщина

. Громадянська відповідальність

Цінності культурного розмаїття

Moldowa, Polen, Rumanien, Russland, die Slowakei, Ungarn,Weiβrussland

 

в.3,с.136

в.1,с.136

в.2,с.136

 

 

 

64.

 

 

Називає назви об’єктів у місті, порівнювати інформацію, розповідати про своє місто і про великі міста України,, називати назви визначних місць Берліну, складати запитання до тексту

У великому місті. Столиця Німеччини

3. Здоров’я і безпека   

Правила безпеки пересування вулицею

2. Громадянська відповідальність

Розуміння цінності культурного розмаїття  

die Großstadt, die Heimatstadt, der Laden, das Denkmal, das Stadion, die Kirche, das Museum, das Tor, der Fernsehturm, der Platz, der Reichstag, das Parlament, die Hauptstraße, der Tourist, beliebt, die Sehenswürdigkeiten

Множина іменників Прийменники, що керують знахідним відмінком

в.3,с.139в.3-4, с.141

в.1,с.138  в.1,с.141

в.2,с.138 в.5,с.140 в.2,с.141

в. 4,с.140

 

 

65.

 

 

Називати назви визначних місць Києва, розповідати про солицю України – Київ,

У Києві.      Домашнє читання

2. Громадянська відповідальність

Розуміння цінності культурного розмаїття  

die Kathedrale, die Sophienkathedrale, die Andreaskirche, besichtigen, empfehlen, in erster Linie

 

 

в.1,с.144 в.3,с.144

в.2,с.144

 

 

 

66.

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Ko Yuli
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матюша Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кузьмінець Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Фомюк Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
3236
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку