Планування «КТП для 1 класу на 2 семестр за підручником «Smart Junior 1»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 1-2 класів загальноосвітніх навчальних закладів, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. від 12.08.2022 №743-22 Планування розраховане на 2 години на тиждень. Містить 33-68 уроків 2 семестру, розбите на 4 тем відповідно до 1-4 розділів підручника. В таблиці планування вказані номери уроків, датa, тематична сфера і ситуація спілкування, мовленнєві функції, інтегровані змістові лінії, вказані букви на повторення, мовний інвентар (лексика, граматика, фонетика), а також очікувані результати навчання. Вказавши дату уроків, а також підкоригувавши їхню кількість, учитель одразу зможе його використовувати для свого поурочного планування.
Перегляд файлу

1 клас (усього 70 год./ 2 год.) ДОДАТКОВІ КАНІКУЛИ – 17-21 лютого (70-2 урока=68 уроків)

Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної

програми з англійської мови для учнів 1-2 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 12.08.2022 №743-22 

ІІ семестр

 

№ уроку

Дата

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

 

Букви

(повто-рення)

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

33.

 

Дозвілля. Введення нових ЛО.

(Стор. 60-61)

WB стор. 46, 100

Розуміти та виконувати прості вказівки

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Aa, Bb

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

34.

 

На прогулянці. Формування лексичних навичок.

(Стор. 62-63)

WB стор. 47, 99, 100

Називати іграшки

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Cc, Dd

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

35.

 

Іграшки. Формування навичок аудіювання та говоріння.

(Стор. 64-65)

WB стор. 48-49, 100

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ee, Ff

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

36.

 

Давай пограємось!

(Стор. 66)

WB стор. 50

 

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Gg, Hh

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

37.

 

Проектна робота «Моя улюблена іграшка».

(Стор. 67)

WB стор. 51

Говорити про зовнішність та настрій

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Ii, Jj

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

38.

 

Час розповідати історії!

(Стор. 68-69)

WB стор. 52

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Kk, Ll

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

39.

 

Дозвілля. Узагальнення вивченого по темі.

(Стор. 70-71)

WB стор. 53-55

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Mm, Nn

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Показувати малюнки, називати види спорту

 

40.

 

Іграшки. Повторення.

(Стор. 72)

WB стор. 56

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Oo, Pp

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

41.

 

Дозвілля. Підсумковий урок.

(Стор. 73)

 

Діагностична робота 5

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Qq, Rr

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

42.

 

Частини тіла. Введення нових ЛО.

(Стор. 74-75)

WB стор. 57-58, 101

Розпізнавати і називати частини обличчя

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Ss, Tt

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

43.

 

Моє тіло. Формування лексичних навичок.

(Стор.76-77)

WB стор. 59, 101

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Uu, Vv

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

44.

 

Червона Шапочка. Формування навичок аудіювання та говоріння.

(Стор. 78-79)

WB стор. 60

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Ww, Xx

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

45.

 

Давай пограємось!

Проектна робота «Паперова лялька».

(Стор. 80-81)

WB стор. 62

WB стор. 61, 101

 

Виконувати прості вказівки

Розуміти усну, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Yy, Zz

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

Слухати співрозмовника

Слухати пісню

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

46.

 

Час розповідати історії!

(Стор. 82-83)

WB стор. 63

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

47.

 

Людина. Розвиток мовленнєвих навичок.

(Стор. 84-85)

WB стор. 64-65

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

Слухати cлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

48.

 

Частини тіла. Узагальнення вивченого.

(Стор. 86)

WB стор. 66

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

49.

 

Частини тіла. Підсумковий урок.

(Стор. 87)

 

Діагностична робота 6

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

 

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

Наказовий спосіб дієслів

He/She/It has got …?

He/She/It hasn’t got …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

50.

 

Свята і традиції. Введення нових ЛО.

(Стор. 88-89)

WB стор. 67, 102

 

Розпізнавати і називати фрукти

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

51.

 

Корисна їжа. Формування навичок аудіювання та говоріння.

(Стор. 90-91)

WB стор. 68

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

52.

 

Моя улюблена їжа на свята. Формування мовленнєвих навичок.

(Стор. 92-93)

WB стор. 69-70, 102

Говорити про уподобання у їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

 

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

53.

 

Давай пограємось! Проектна робота «Святкова їжа».

 

(Стор. 94-95)

WB стор. 71-72

 

 

Запитувати ввічливо та дякувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

 

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог Слухати монолог однокласника

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Розповідати про свої уподобання в їжі.

Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

54.

 

Час розповідати історії!

(Стор. 96-97)

WB стор. 73

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

55.

 

Святкові традиції у країнах світу. Розвиток мовленнєвих навичок.

(Стор. 98-99)

WB стор. 74-75

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

Слухати та читати речення

 

Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні

Називати джерела походження продуктів харчування

56.

 

Святкові вітання. Узагальнення вивченого.

(Стор. 100)

 WB стор. 76

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.

 

57.

 

Свята і традиції. Підсумковий урок.

(Стор. 101)

 

Діагностична робота 7

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

58.

 

Мій будинок. Введення нових ЛО.

(Стор. 102-103)

WB стор. 77

 

Називати кімнати у будинку

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

 

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where’s the …? In the …

Слухати нові слова. Слухати монологи

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь

Співати пісню.

 Діалогічне мовлення Р – P (гра)

59.

 

Прийменники місця. Формування лексичних навичок.

(Стор. 104-105)

WB стор. 78-79, 102

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

 

on, under, bad, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

Слухати нові слова

Слухати діалог та монолог

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

60.

 

Будинок мого друга. Формування мовленнєвих навичок.

(Стор. 106-107)

WB стор. 80-81, 102

Розпізнавати і називати предмети одягу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

 

in, table, shoes, shirt

Where is / are the …?

It’s/They’re on  / in / under the …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

61.

 

Давай пограємось!

(Стор. 108)

WB стор. 82

 

 

Описувати зовнішній вигляд

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe,

in, table, shoes, shirt

His/Her … is / are …

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

62.

 

Проектна робота «Моя спальна кімната».

(Стор. 109)

WB стор. 83

 

Розуміти усну і, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монологи

Розповідати про власну кімнату.

Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення)

63.

 

 

Час розповідати історії!

(Стор. 110-111)

WB стор. 84

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

What a mess!

Слухати історію

 

Вказувати відповідний малюнок

 

64.

 

Рідна домівка. Розвиток мовленнєвих навичок.

(Стор. 112-113)

WB стор. 85-86

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків.

Опис житлових приміщень в різних країнах

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

 

Країни та видатні місця

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK,

igloo, hut, houseboat

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Повторювати речення.

Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні

65.

 

Моя кімната. Узагальнення вивченого.

(Стор. 114)

WB стор. 87

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P

 

66.

 

Мій будинок. Підсумковий урок.

(Стор.115)

 

Діагностична робота 8

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

67.

 

Узагальнення вивченого за рік.

 

Повторення структур, представлених у другому рівні підручника

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

68.

 

Підсумковий урок за рік.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Повторення лексики, вивченої за рік

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій, вивчених за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку