1 клас (усього 70 год./ 2 год.) ДОДАТКОВІ КАНІКУЛИ – 17-21 лютого (70-2 урока=68 уроків)
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної
програми з англійської мови для учнів 1-2 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 12.08.2022 №743-22
ІІ семестр
№ уроку |
Дата
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Букви (повто-рення) |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||
33. |
|
Дозвілля. Введення нових ЛО. (Стор. 60-61) WB стор. 46, 100 |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Aa, Bb |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
34. |
|
На прогулянці. Формування лексичних навичок. (Стор. 62-63) WB стор. 47, 99, 100 |
Називати іграшки |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Cc, Dd |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
35. |
|
Іграшки. Формування навичок аудіювання та говоріння. (Стор. 64-65) WB стор. 48-49, 100 |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ee, Ff |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
36. |
|
Давай пограємось! (Стор. 66) WB стор. 50
|
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Gg, Hh |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
37. |
|
Проектна робота «Моя улюблена іграшка». (Стор. 67) WB стор. 51 |
Говорити про зовнішність та настрій |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Ii, Jj |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
38. |
|
Час розповідати історії! (Стор. 68-69) WB стор. 52 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Kk, Ll |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
39. |
|
Дозвілля. Узагальнення вивченого по темі. (Стор. 70-71) WB стор. 53-55 |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Mm, Nn |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Показувати малюнки, називати види спорту
|
40. |
|
Іграшки. Повторення. (Стор. 72) WB стор. 56 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Oo, Pp |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
41. |
|
Дозвілля. Підсумковий урок. (Стор. 73)
Діагностична робота 5 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Qq, Rr |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
42. |
|
Частини тіла. Введення нових ЛО. (Стор. 74-75) WB стор. 57-58, 101 |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Ss, Tt |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
43. |
|
Моє тіло. Формування лексичних навичок. (Стор.76-77) WB стор. 59, 101 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Uu, Vv |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
44. |
|
Червона Шапочка. Формування навичок аудіювання та говоріння. (Стор. 78-79) WB стор. 60 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Ww, Xx |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
45. |
|
Давай пограємось! Проектна робота «Паперова лялька». (Стор. 80-81) WB стор. 62 WB стор. 61, 101
|
Виконувати прості вказівки Розуміти усну, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Yy, Zz |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got …
|
Слухати співрозмовника Слухати пісню |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника Діалогічне мовлення Р – P (гра) Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
46. |
|
Час розповідати історії! (Стор. 82-83) WB стор. 63
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
47. |
|
Людина. Розвиток мовленнєвих навичок. (Стор. 84-85) WB стор. 64-65 |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
Слухати cлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
48. |
|
Частини тіла. Узагальнення вивченого. (Стор. 86) WB стор. 66
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
49. |
|
Частини тіла. Підсумковий урок. (Стор. 87)
Діагностична робота 6 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
|
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
Наказовий спосіб дієслів He/She/It has got …? He/She/It hasn’t got … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
50. |
|
Свята і традиції. Введення нових ЛО. (Стор. 88-89) WB стор. 67, 102
|
Розпізнавати і називати фрукти |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
51. |
|
Корисна їжа. Формування навичок аудіювання та говоріння. (Стор. 90-91) WB стор. 68 |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
|
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
52. |
|
Моя улюблена їжа на свята. Формування мовленнєвих навичок. (Стор. 92-93) WB стор. 69-70, 102 |
Говорити про уподобання у їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
|
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
53. |
|
Давай пограємось! Проектна робота «Святкова їжа».
(Стор. 94-95) WB стор. 71-72
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
|
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Слухати діалог Слухати монолог однокласника |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Розповідати про свої уподобання в їжі. Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
54. |
|
Час розповідати історії! (Стор. 96-97) WB стор. 73
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
55. |
|
Святкові традиції у країнах світу. Розвиток мовленнєвих навичок. (Стор. 98-99) WB стор. 74-75 |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати та читати речення
|
Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні Називати джерела походження продуктів харчування |
56. |
|
Святкові вітання. Узагальнення вивченого. (Стор. 100) WB стор. 76 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.
|
57. |
|
Свята і традиції. Підсумковий урок. (Стор. 101)
Діагностична робота 7 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
58. |
|
Мій будинок. Введення нових ЛО. (Стор. 102-103) WB стор. 77
|
Називати кімнати у будинку |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
|
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where’s the …? In the … |
Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь Співати пісню. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
59. |
|
Прийменники місця. Формування лексичних навичок. (Стор. 104-105) WB стор. 78-79, 102 |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
|
on, under, bad, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
Слухати нові слова Слухати діалог та монолог
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
60. |
|
Будинок мого друга. Формування мовленнєвих навичок. (Стор. 106-107) WB стор. 80-81, 102 |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
|
in, table, shoes, shirt |
Where is / are the …? It’s/They’re on / in / under the … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
61. |
|
Давай пограємось! (Стор. 108) WB стор. 82
|
Описувати зовнішній вигляд |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt |
His/Her … is / are … |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
62. |
|
Проектна робота «Моя спальна кімната». (Стор. 109) WB стор. 83
|
Розуміти усну і, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монологи |
Розповідати про власну кімнату. Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення) |
63.
|
|
Час розповідати історії! (Стор. 110-111) WB стор. 84 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати
|
Уміння уважно слухати Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною
|
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій What a mess! |
Слухати історію
|
Вказувати відповідний малюнок
|
64. |
|
Рідна домівка. Розвиток мовленнєвих навичок. (Стор. 112-113) WB стор. 85-86 |
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житлових приміщень в різних країнах |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
|
Країни та видатні місця Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK, igloo, hut, houseboat |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Повторювати речення. Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні |
65. |
|
Моя кімната. Узагальнення вивченого. (Стор. 114) WB стор. 87
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P
|
66. |
|
Мій будинок. Підсумковий урок. (Стор.115)
Діагностична робота 8 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
67. |
|
Узагальнення вивченого за рік.
|
Повторення структур, представлених у другому рівні підручника
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
68. |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Повторення лексики, вивченої за рік
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій, вивчених за рік |
|
|