Планування ранкових зустрічей Другий семестр

Про матеріал
Планування ранкових зустрічей в 2 класі НУШ Другий семестр 2019- 2020 Н.Р. за програмою Шияна.
Перегляд файлу

    Планування   ранкових  зустрічей

Другий   семестр

 

п/п

 

                                         

                                       Тема  місяця

                                 Тема  дня

 

Дата

 

Прим.

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                   Січень

                 Вартість  і  цінність

                                Тиждень 3

 

Що таке цінності?

Якими бувають цінності?

Що  я  ціную  в людях?

Що  об᾿єднує  родину?

Яку  цінність кожен із  нас несе у собі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                             Тиждень 4

                               

Якого я  роду?

Що  найдорожче у  світі?

Що цінного ти можеш принести у спільну  справу?

Чому  довіряють  одне  одному?

Народні  традиції та  родинні  свята.

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                              Тиждень 5

 

Чи  все  в природі  має цінність?

Чи  можуть  зникнути природні  цінності?

Пам᾿ятки природи і  культури.

Вплив  людини  на довкілля.

Охорона  природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                         Лютий

             Хочу-можу-потрібно               

                               Тиждень 1

 

Які  бажання  виникають  у  людей?

Чи є  різниця між  мрією і  бажанням?

Чи  може  мрія змінити життя  людини?

Чи може  людина  жити без  бажань?

Що  я  можу  зробити аби  здійснювати бажання?

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                Тиждень 2

Чи  завжди  варто здійснювати  свої  бажання?

Як  природа  обмежує  людські  бажання?

Чи  потребують бажання  обмежень?

Чому  не  можна  жити без  правил?

Що  беде ,якщо  не  виконувати  правил?

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                             Тиждень  3

 

Чи може  бажання  зашкодити?

Чи  може  бути  спільна  мрія?

Чи може  бути спільне  бажання?

Чи  може моя  мрія  збігатися з спільною  мрією?

Чи  може  моя  мрія стати спільною  мрією?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                

                     Тиждень  4

Чи можна  впізнати бажання?

Чого хоче  кожна  людина?

Про  що  я  мрію ?

Які  потреби  є у  людини?

Чим  важливе  навчання  у  школі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

                        

                        Березень

             Ідеї-винаходи-відкриття

                                   Тиждень 1

Як  я співпрацюю  у класі?

Як  я  спілкуюся  з  ровесниками?

Які  несловесні  засоби  ви  знаєте?

Про  що може повідомити назва?

Що  є результатом людської діяльності?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2.

3.

4.

5.

                                  Тиждень 2

Чи  впливає реклама на  вибір  продуктів?

Навіщо людина робить винаходи?

Як  винаходи впливають на  життя  людини?

Чим небезпечні  винаходи  та  відкриття?

Які  винаходи  можуть  поліпшити життя  мого класу?

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                 

                      Тиждень  3

 Які  ідеї  підказала  людям природа?

Як  з᾿являються  ідеї  винаходів?

Яка  різниуя  між  винаходом  і  відкриттям?

Хто  вони- винахідники?

Чи можу  я  бути винахідником?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                        Тиждень4

 

Як  стати успішним  у  житті?

Як  винаходи  людей  змінююють  світ? 

Які  відкриття  можуть  допомогти у  навчанні?

Якими дитячими винаходами ми  користуємось?

Які  винаходи будуть  потрібні людству  в  майбутньому?

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

 

4.

5.

                     

                       Квітень

                     Рух  і  час

                     Тиждень 1

Як  пов᾿язані  руки  та життя людини?

Що  означає  «бути  дорослим»?

Які  зміни  відбуваються у  тілі під  час  фізичної активності, втоми, хвороби?

Як  я  росту?

Навіщо  я  пізнаю?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

 

5.

 

              Тиждень 2

                   

Навіщо  люди подорожують?

Як  можна подорожувати в  часі?

Звідки  пішла  назва  мого  міста?

Яка  різниця  між  дитинством сучасних  дітей  та у минулому?

Коли  жили  визначні  особи  нашого  краю?

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

 

5.

                           Тиждень  3

Чи  є щось  у природі, що  не  рухається?

Чи  пов᾿язаний  час  із  рухом? 

Які рухи  свідчать про пробудження  природи?

Як  сонце  впливає  на  сезонні  явища в  природі?

 

Які  причини  змін пір року?

 

 

 

 

 

 

  1.

  2.

  3.

  4.

  5.

                             Тиждень 4

 

Чому  рух є ознакою  життя?

Що  можуть і  не можуть виконати  машини  і люди?

Чи  важливий рух  для  себе  та інших?

Як  розв᾿язати  складне завдання?

Як  ставитися  до інших?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

2.

 

3.

4.-5

 

 

   

                        Травень

             Все  повꞋязане з усім

                       Тиждень 1

 

Чому  піклування  про  власне життя  є відповідальнішою  справою   кожного? 

 

Життя -  найвища цінність  кожної  людини.

 

Як дбати  про  власне  здоровꞌя?

Що   мені  допомагає, а  що  заважає у  налагодженні  контактів  з  іншими?

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3-4

 

5.

 

 Тиждень 2

Хто  мені друг, а  хто-приятель?

Правила  доброчинності.

Чому  господарювати  у  природі  людина має  відповідально?

Як  людина  може  вплинути  на збереження  природи?

 

 

 

1.

2.

3.

4.

 

5.

                       Тиждень 3

Людина-частина  природи.

Людина- частина суспільства.

Як   людина може  впливати на  природу?

Чи  можуть  від  однієї  людини  залежати  зміни в суспільстві? Обовꞌязок. Дисципліна.

Які  зміни  у природі  можуть  вплинути  на  мої  плани?

 

 

 

 

1.

 

2.

3-5

 

                        Тиждень 4

Які  зміни  у природі  можуть  вплинути  на  мої  плани? Природні  явища.

 

Зміни  в  природі  навесні.

Як  я  можу  вплинути на своє  майбутнє?

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
2366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку