Планування ранкових зустрічей
Другий семестр
№п/п
|
Тема місяця Тема дня |
Дата |
Прим. |
1. 2. 3. 4. 5. |
Січень Вартість і цінність Тиждень 3
Що таке цінності? Якими бувають цінності? Що я ціную в людях? Що об᾿єднує родину? Яку цінність кожен із нас несе у собі? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 4
Якого я роду? Що найдорожче у світі? Що цінного ти можеш принести у спільну справу? Чому довіряють одне одному? Народні традиції та родинні свята. |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 5
Чи все в природі має цінність? Чи можуть зникнути природні цінності? Пам᾿ятки природи і культури. Вплив людини на довкілля. Охорона природи.
|
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Лютий Хочу-можу-потрібно Тиждень 1
Які бажання виникають у людей? Чи є різниця між мрією і бажанням? Чи може мрія змінити життя людини? Чи може людина жити без бажань? Що я можу зробити аби здійснювати бажання? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 2 Чи завжди варто здійснювати свої бажання? Як природа обмежує людські бажання? Чи потребують бажання обмежень? Чому не можна жити без правил? Що беде ,якщо не виконувати правил? |
. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 3
Чи може бажання зашкодити? Чи може бути спільна мрія? Чи може бути спільне бажання? Чи може моя мрія збігатися з спільною мрією? Чи може моя мрія стати спільною мрією? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 4 Чи можна впізнати бажання? Чого хоче кожна людина? Про що я мрію ? Які потреби є у людини? Чим важливе навчання у школі? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5.
|
Березень Ідеї-винаходи-відкриття Тиждень 1 Як я співпрацюю у класі? Як я спілкуюся з ровесниками? Які несловесні засоби ви знаєте? Про що може повідомити назва? Що є результатом людської діяльності? |
|
|
1 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 2 Чи впливає реклама на вибір продуктів? Навіщо людина робить винаходи? Як винаходи впливають на життя людини? Чим небезпечні винаходи та відкриття? Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 3 Які ідеї підказала людям природа? Як з᾿являються ідеї винаходів? Яка різниуя між винаходом і відкриттям? Хто вони- винахідники? Чи можу я бути винахідником? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень4
Як стати успішним у житті? Як винаходи людей змінююють світ? Які відкриття можуть допомогти у навчанні? Якими дитячими винаходами ми користуємось? Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому?
|
. |
|
1. 2. 3.
4. 5. |
Квітень Рух і час Тиждень 1 Як пов᾿язані руки та життя людини? Що означає «бути дорослим»? Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби? Як я росту? Навіщо я пізнаю? |
|
|
1 2 3 4
5. |
Тиждень 2
Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати в часі? Звідки пішла назва мого міста? Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому? Коли жили визначні особи нашого краю? |
|
|
1. 2. 3. 4.
5. |
Тиждень 3 Чи є щось у природі, що не рухається? Чи пов᾿язаний час із рухом? Які рухи свідчать про пробудження природи? Як сонце впливає на сезонні явища в природі?
Які причини змін пір року? |
|
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 4
Чому рух є ознакою життя? Що можуть і не можуть виконати машини і люди? Чи важливий рух для себе та інших? Як розв᾿язати складне завдання? Як ставитися до інших? |
|
|
1
2.
3. 4.-5
|
Травень Все повꞋязане з усім Тиждень 1
Чому піклування про власне життя є відповідальнішою справою кожного?
Життя - найвища цінність кожної людини.
Як дбати про власне здоровꞌя? Що мені допомагає, а що заважає у налагодженні контактів з іншими?
|
|
|
1. 2. 3-4
5. |
Тиждень 2 Хто мені друг, а хто-приятель? Правила доброчинності. Чому господарювати у природі людина має відповідально? Як людина може вплинути на збереження природи? |
|
|
1. 2. 3. 4.
5. |
Тиждень 3 Людина-частина природи. Людина- частина суспільства. Як людина може впливати на природу? Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обовꞌязок. Дисципліна. Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? |
|
|
1.
2. 3-5
|
Тиждень 4 Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища.
Зміни в природі навесні. Як я можу вплинути на своє майбутнє?
|
|
|