План уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Meine Familie» (Моя родина).
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.
Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів , які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.
Тематика ситуативного спілкування та мета уроку |
Моя родина. Навчати називати членів родини, представляти однокласникам членів своєї родини, розповідати і писати електронний лист про свою родину, формувати навички аудіювання, монологічного мовлення,читання з повним розумінням змісту тексту. |
Мовний інвентар - лексика |
Назви членів родини. Die Familie, die Eltern, die Mutter, die Mama, der Vater, der Papa, die Großeltern, die Oma, die Großmutter, der Opa, der Großvater, die Geschwister, der Bruder, die Schwester. |
Мовний інвентар - граматика |
Особові займенники. |
Очікувані результати |
Розповідати про родину. Ставити запитання без питального слова. Давати ствердну чи заперечну відповідь. |
Інтегровані змістові лінії
|
|
Ключові компетентності |
Ініціативність і підприємливість |
План уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Meine Familie» (Моя родина).
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.
Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів , які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.
Lehrer: Pawlo Belinsky
Klasse: 5
Verwendetes Lehrwerk: Hallo, Freunde 5 (1), S. Sotnykowa.
Globales Lernziele: Familienmitglieder nennen
Lerninhalte: Wortschatz zum Thema «Familie», Possessivpronomen «mein(e)», Personalpronomen
Zeit |
Teillernziel |
Lernaktivität |
Arbeitsform |
Lernmateriale |
Medien |
Lehraktivität |
5 Min. |
TN stimmen sich auf das Thema ein |
TN hörеn die Redewendungen zu und sprechen nach |
PL |
LB, Üb. 1 S. 26 |
|
LK liest die neuen Redewendungen vor |
5 Min. |
TN verstehen den Wortschatz zum Thema |
TN ergänzen die Wörter mit den Buchstaben. |
PA |
AB Üb. 1 S.28 |
|
LK erklärt die Aufgabe und hilft beim Wortschatzfragen |
5 Min. |
TN können die neu erworbenen sprachlichen Mittel verwenden |
TN lesen die E-Mail und sehen sich den Familienbaum an. |
PL |
LB, Üb. 2 S. 27 |
IWB |
LK fragt wo die Familienmitglieder auf dem Familienbaum sind |
5 Min. |
TN kennen den Gebrauch von Possessivpronomen «mein(e)» |
TN sortieren die Wörter «mein» oder «meine» in zwei Gruppen und lesen sie vor |
EA |
LB Üb. 4. S. 28 |
|
LK erklärt die Regel und hilft bei Schwierigkeiten |
5 Min. |
TN können Possessivpronomen «mein(e)» verwenden |
TN finden, wie die Personen heißen, und erzählen. |
EA |
LB Üb. 5.S. 28 |
|
LK erklärt die Aufgabe und zeigt die Lösungen |
10 Min. |
TN kennen die Personalpronomen |
TN hören Personalpronomen auf Ukrainisch und müssen die entsprechenden Kärtchen heben. |
GA |
Kärtchen |
IWB Kärtchen |
LK liest die Personalpronomen und ihre Übersetzung vor, erklärt die Aufgabe, verteilt die Kärtchen mit Personalpronomen, teilt Gruppen ein |
10 Min. |
TN können ihre Familienmitglieder nennen |
TN malen einen Familienbaum ins Arbeitsbuch und erzählen über ihre Familien. |
EA |
AB Üb. 6.S.29 |
|
LK bietet über die Familien mit Hilfe des Familienbaums und der Redemittel im Lehrbuch.zu erzählen |