23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Планування уроку німецької мови "Meine Familie"

Про матеріал

План уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Meine Familie» (Моя родина).

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.

Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів , які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.

Перегляд файлу

 

Тематика ситуативного спілкування та мета уроку

Моя родина.

Навчати називати членів родини, представляти однокласникам членів своєї родини, розповідати і писати електронний лист про свою родину, формувати навички аудіювання, монологічного мовлення,читання з повним розумінням

змісту тексту.

Мовний інвентар - лексика

Назви членів родини.

Die Familie, die Eltern, die Mutter, die Mama, der Vater, der Papa, die Großeltern,

die Oma, die Großmutter, der Opa, der Großvater, die Geschwister, der Bruder, die Schwester.

Мовний інвентар - граматика

Особові займенники.

Очікувані результати

Розповідати про родину.

Ставити запитання без питального слова.

Давати ствердну  чи заперечну відповідь.

Інтегровані змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток 
  • Громадянська відповідальність 
  • Здоров'я та безпека
  • Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •  
  •  +
  •  
  •  

Ключові компетентності

Ініціативність і підприємливість

План уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Meine Familie» (Моя родина).

 

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових  компетентностей.

 

Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів , які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.

 

 

Lehrer: Pawlo Belinsky

Klasse: 5

Verwendetes Lehrwerk: Hallo, Freunde 5 (1), S. Sotnykowa.

Globales Lernziele: Familienmitglieder nennen

Lerninhalte: Wortschatz zum Thema «Familie», Possessivpronomen «mein(e)», Personalpronomen

Zeit

Teillernziel

Lernaktivität

Arbeitsform

Lernmateriale

Medien

Lehraktivität

5 Min.

TN stimmen sich auf das Thema ein

TN  hörеn die Redewendungen zu und sprechen nach

PL

LB, Üb. 1 S. 26

 

LK liest die neuen Redewendungen vor

5 Min.

TN verstehen den Wortschatz zum Thema

TN  ergänzen die Wörter mit den Buchstaben.

PA

AB Üb. 1 S.28

 

LK erklärt die Aufgabe und hilft beim Wortschatzfragen

5 Min.

TN können die neu erworbenen sprachlichen Mittel verwenden

TN  lesen die E-Mail und sehen sich den Familienbaum

an.

PL

LB, Üb. 2 S. 27

IWB

LK fragt wo die Familienmitglieder auf dem Familienbaum sind

5 Min.

TN kennen den Gebrauch von  Possessivpronomen «mein(e)»

TN  

sortieren die Wörter «mein» oder «meine» in zwei

Gruppen und lesen sie vor

EA

LB Üb. 4. S. 28

 

LK erklärt die Regel und hilft bei Schwierigkeiten

5 Min.

TN können  Possessivpronomen «mein(e)» verwenden

TN  finden, wie die Personen heißen, und

erzählen.

EA

LB Üb. 5.S. 28

 

LK erklärt die Aufgabe und zeigt die Lösungen

10 Min.

TN  kennen die  Personalpronomen

TN hören Personalpronomen auf Ukrainisch und müssen die

entsprechenden Kärtchen heben.

GA

Kärtchen

IWB

Kärtchen

LK liest die  Personalpronomen und ihre Übersetzung vor, erklärt die Aufgabe, verteilt die Kärtchen mit  Personalpronomen, teilt Gruppen ein

10 Min.

TN können ihre Familienmitglieder nennen

TN  malen einen Familienbaum ins Arbeitsbuch und erzählen

über ihre Familien.

EA

›AB Üb. 6.S.29

 

LK bietet über die Familien mit Hilfe des Familienbaums und der Redemittel im Lehrbuch.zu erzählen

 

 

docx
Додано
1 серпня 2018
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку