План виховної діяльності класу на квітень місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
||||
06.0.4.-10.04 |
ЦСО до природи
Екологічний марафон «Майбутнє природи Рівненщини» |
Бесіда «Культура спілкування з ровесниками» |
Індивідуальні консультації з метою посилення контролю за культурою спілкування дітей |
Диспут «Чи треба оберігати природу?»
|
Класні збори:
1) організація допомоги 2) відвідування школи 3) різне. Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
1.Виставка малюнків «Великдень всіх на гостини просить»; 2.Конкурс великодніх писанок |
Аналіз поведінки учнів з подальшими бесідами з батьками |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
07.04 (45 хв) |
|
|
14.04-17.04 |
ЦСО до духовних надбань Урок релігії «Христос воскрес!» |
Хвилина спілкування «Режим та здоров'я» |
Зустріч з батьками та обговорення проблем навчання та виховання дітей |
Діалог «Охорона природи – охорона себе» |
Операція «Перетворимо школу на квітучий сад». Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Трудовий десант до дня довкілля |
Підготовка матеріалів до виховної години |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
20.04-24.04 |
ЦСО до природи «Чорнобиль – гіркий полин України» |
Хвилина спілкування «Моє дозвілля» |
Індивідуальні бесіди про дозвілля дітей |
«Правила поведінки дітей у місцях масового перебування» |
Трудовий десант «Чисті околиці» до Дня Довкілля Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
1.Екологічне віче «Людину будемо судити»; 2.Участь у ток-шоу «Книга в житті сучасної людини» |
Робота з фаховою літературою |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
27.04-30.04 |
ЦСО до суспільства Виховна година «Хто дбає , той і має» (До Міжнародного дня трудящих) |
Бесіда «Дівчинка –дівчина - жінка» |
Індивідуальні бесіди з батьками про одяг дітей |
Бесіда «Чи треба дбати про пожежну безпеку?» |
Рейд-перевірка бережного ставлення до підручників Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
2.Участь в операції «Затишок» |
Підготовка матеріалів до виховної години, робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45хв.) |
|
|
|
- |
|
|
План виховної діяльності класу на травень місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
||||
05.05 - 08.05 |
ЦСО до держави
«Свято зі сльозами на очах» - до дня Перемоги. |
Бесіда «Як стримати себе?» |
Індивідуальні бесіди про шкідливі звички дітей |
Бесіда про небезпеку шкідливих звичок |
Трудовий десант «Школа - наш дім, ми - господарі в нім». Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
1.Акція «Грані добра» - допомога учасникам бойових дій. 2.Виставка книг у шкільній бібліотеці «У граніті, бронзі, у серцях» |
Участь у нараді при заступнику з ВР. |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
12.05-15.05 |
ЦСО до сім'ї, родини КТС «…та не можна рідну матір вибирати» |
Бесіда з невстигаючими у навчанні дітьми |
Анкетування «Ми і наші діти» |
Година здоров’я «Режим дня та харчування» |
Засідання активу класу. Година запитань і відповідей. Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
|
Підготовка до свята Останнього дзвоника |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
18.05-22.05 |
ЦСО до держави «Вони змінили Україну (герої «небесної сотні», АТО )» (урок-проект) |
Анкетування «Ти і твої батьки» |
Батьківський лекторій «Перехідний підлітковий вік» |
Бесіда з метою профілактики дитячого травматизму на водоймах |
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
|
Підготовка до свята Останнього дзвоника |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
25.05. – 29. 05. |
ЦСО до себе « Я і моє оточення»(ГС) |
Анкетування «Яка моя вдача» |
Батьківські збори «Успішність дітей» |
1. Бесіда про шкідливість тютюнопаління. 2. Бесіда з метою профілактики дитячого травматизму під час літніх канікул |
Звіт секторів учнівського самоврядування. Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Свято Останнього дзвоника «Нас покликав дзвоник останній» |
Підготовка до свята Останнього дзвоника |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності класу на січень місяць 2020 року
|
Розвиток особистості школяра |
|
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична |
|||
Напрямки вих. роботи Тижні
|
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
Організація учнівського самоврядування
|
шкільних заходах |
робота
|
05.01 -09.01. |
|
|
Відвідування сімей. Заповнення карток відвідування сім’ї
|
|
|
1.Конкурс малюнків на зимову тематику. 2.Конкурс колядок та щедрівок |
Планування виховної діяльності на II семестр |
Облік часу |
|
|
|
|
|
|
|
12.01-16.01. |
ЦСО до духовних цінностей «Релігійні свята в Україні» (відкритий діалог) |
Бесіда про відвідування уроків |
Відвідування сімей. Заповнення карток відвідування сім’ї |
Діалог «Чим небезпечні простудні захворювання?» |
Класні збори: 1) особливості II семестру; 2) виконання домашніх завдань. Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
|
Заповнення карток відвідування сім ї. Підготовка матеріалів до виховного заходу про державні символи |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
19.01-23.01.. |
ЦСО до держави і суспільства «Державні символи України» (усний журнал) |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
Засідання батьківського комітету |
Бесіда «Обережно: грип!» |
Корекція роботи учнівських секторів.
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
ІТЛ «Соборна моя Україна» |
Внесення змін до у структури учнівського самоврядування. |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
26.01 -30.01. |
ЦСО до держави і суспільства «Славні герої Крут» (Доповідь) |
Індивідуальні бесіди про запізнення на уроки |
Індивідуальні бесіди про успішність у навчанні |
Діалог « Правила поведінки на льоду»
|
Діалог про дотримання вимог школи.
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
ІТЛ «На Аскольдовій могилі поховали їх» |
Робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності класу на лютий місяць 2020 року
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
учнівського самоврядування |
|
Методична
робота |
|||
Напрямки вих. роботи Тижні
|
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
Організація учнівського самоврядування
|
Участь у загально-шкільних заходах |
робота |
02.02. – 06.02. |
ЦСО до держави і суспільства «Права і обов’язки громадян» (усний журнал) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою формування кращих особистих якостей |
Бесіда з батьками про режим дня дітей |
Бесіда «Особиста гігієна – запорука здоров’я » |
Діалог «Чи потрібна мені допомога в організації самоврядування». Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у конкурсі плакатів «Закон і ми» |
Робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
09.02. – 13.02. |
ЦСО до держави і суспільства «Гортаючи сторінки історії…» (до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав), (урок- проект) |
Бесіда з дівчатами про зовнішній вигляд |
Відвідати батьків Супруневича Д., Бондаря Т. |
Бесіди зі шкільною медсестрою з метою запобігання харчових отруєнь |
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
|
Підготовка до класних зборів, засідання батьківського комітету |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
16.02. – 20.02. |
ЦСО до культурних і духовних надбань народу «Мова наша солов’їна» (класна година) |
Бесіда з хлопцями про зовнішній вигляд |
Індивідуальні бесіди з батьками про вживання нецензурних слів дітьми |
Діалог « Чим небезпечні кишкові інфекції?» |
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у конкурсі читців «Мово моя, материнська» |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
23.02. – 27. 02. |
ЦСО до держави і суспільства «Документи про права дітей » (урок - лекція) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою позитивного ставлення до навчання |
Засідання батьківського комітету |
Година здоров’я «Профілактика здорового харчування» |
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
|
Робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності класу на березень місяць 2020 року
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
учнівського самоврядування |
|
Методична
робота |
|||
Напрямки вих. роботи Тижні
|
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
Організація учнівського самоврядування
|
Участь у загально-шкільних заходах |
робота |
02.03. – 06.03. |
ЦСО до культурних і духовних надбань народу «Жінки в історії народу…»(Лекторій) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою формування кращих особистих рис характеру |
Бесіда з батьками про одяг школярів |
Діалог «Сезонний одяг і його роль для збереження здоров’я » |
Діалог « Мої успіхи у класному житті». Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у вітальному концерті |
Робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
10.03. – 13.03. |
ЦСО до держави і суспільства «Гортаючи сторінки життя Кобзаря» (урок- проект) |
Бесіда про правила поведінки в громадських місцях |
Відвідати батьків Слюсаря А., Шепеляв В. |
Бесіди зі шкільною медсестрою з метою запобігання інфікування на туберкульоз |
Засідання активу класу з метою покращення навчання невстигаючих учнів.
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у Шевченківському тижні |
Підготовка до батьківських зборів, уроку-проекту |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
16.03. – 20.03. |
ЦСО до себе «Мої моральні особисті якості» (класна година) |
Діалог «Моє спілкування з ровесниками» |
Батьківські збори «Риси вдачі і характеру дитини» |
Бесіда з метою профілактики дитячого травматизму під час літніх канікул |
Класні збори: 1) звіт роботи секторів 2)дотримання правил для учнів. Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у трудовому десанті |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
30.03,31.03. – 01. – 03. 04. |
ЦСО до держави і суспільства «Моя мила Батьківщина » (КТС) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою покращення позитивного ставлення до навчання |
Батьківський лекторій «Особливості психологічного розвитку школярів» |
Година здоров’я «Захистимось від туберкульозу» |
Перевірка щоденників. Чергування в їдальні |
Участь у конкурсі стіннівок «Шкільний каламбур» |
Робота з методичною літературою |
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|